op school heb ik altijd geleerd: iemand die in een andere streek of land geboren en opgegroeid is. Dat zijn dus de officiële verklaring, maar in het dagelijkse leven is een alllochtoon iemand die uit: Trukije, Marroko, Suriname of Indonesië is ( of iemand die er zo uitziet ). Ik hoor ook termen als: 2de generatie allochtoon, en de laatste tijd zelfs 3de generatie allochtoon Hoe zit dat nou volgens jullie?
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 23:43 schreef Little_Meanie het volgende:
Allochtonen = buitenlanders waarvan het gros foute dingen doet
quote:Triest persoon
Je bent niet allochtoon volgens de wet als je half spaans/nls bent, want spanje ligt in West Europa, je bent wel allochtoon als je half tunesie-er/nl-er bent (zoals ik), maarjahh ik voel mezelf niet echt buitenlands ofzo, hoewel..
Volgens mij ben je ook niet allochtoon VOLGENS DE WET als je surinaams bent, of indonesisch (dacht ik hoor)
Toch nog wat opgestoken bij Aardrijkskunde
quote:Jij bent echt zielig.
quote:
quote:Jij ook want jij jat mijn avatar kut lijer.. wannabee-nordcore..
Op maandag 11 augustus 2003 23:46 schreef Polcor het volgende:[..]
Jij bent echt zielig.
[Dit bericht is gewijzigd door PhreaKie op 11-08-2003 23:47]
quote:Kom maar langs en zeg het recht in me smoel
Op maandag 11 augustus 2003 23:47 schreef PhreaKie het volgende:[..]
quote:je hebt niet eens een avatar
Jij ook want jij jat mijn avatar kut lijer.. wannabee-nordcore..
quote:Kazerne Eindhoven, bij schuitema in de buurt je vind het wel kom maar..
Op maandag 11 augustus 2003 23:48 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Kom maar langs en zeg het recht in me smoel
quote:had
Op maandag 11 augustus 2003 23:49 schreef jurn het volgende:[..]
je hebt niet eens een avatar
quote:Mag ik U vriendelijk doch dringend verzoeken opmerkingen in deze trend in vervolg achterwegen te laten?
Ik en vele Fok!-ers met mij zullen dit ten zeerste waarderen.
Bij voorbaad dank!
quote:Jij bent de gene die mij aanspreekt dus kom nu langs en zeg hetzelfde IRL
Op maandag 11 augustus 2003 23:49 schreef PhreaKie het volgende:[..]
Kazerne Eindhoven, bij schuitema in de buurt je vind het wel kom maar..
Dom persoontje
quote:optiefen kutnewbie; heeft je mammie je nog niet in bed gestopt?
quote:Ik niet hoor, jij voelt je AANGESPROKEN op die tekst.
Op maandag 11 augustus 2003 23:51 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Jij bent de gene die mij aanspreekt dus kom nu langs en zeg hetzelfde IRL
Dom persoontje
quote:en neem je rugriddertje mee naar bed, zonder ons nog verder te vervelen.
Denk wel dat allochtoon nu bijna synoniem is aan asielzoeker
quote:Mensen zoals jouw heb ik ervaring mee.
Op maandag 11 augustus 2003 23:51 schreef PhreaKie het volgende:[..]
Ik niet hoor, jij voelt je AANGESPROKEN op die tekst.
Stuur doen achter een computer maar IRL bagger schijten als je een groepke marokkanen of turken ziet
quote:zo'n grote aap dat ik recht in je bek schijt, irritante kutnewbie. Je racistische ideeën spui je maar elders, niet op dit forum.
Op maandag 11 augustus 2003 23:53 schreef PhreaKie het volgende:[..]
Je hebt wel iets met apen in je fotoboek, turk?
quote:een asielzoeker is ieamand die asiel-(tijdelijk) verblijf in een land zoekt, en een allochtoon kan ook gewoon hiernaartoe immigreren ( bijv. d.m.v. gezinshereniging )
Op maandag 11 augustus 2003 23:53 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Eej maar wat ik leerde bij maatschappijleer is dat is het niet je oorspronkelijke geboorteplaats dat je allochtoon bent. Dus stel je verhuist naar andere plaats dan ben je daar toch ook allochtoon.Denk wel dat allochtoon nu bijna synoniem is aan asielzoeker
quote:Fascist
Op maandag 11 augustus 2003 23:55 schreef PhreaKie het volgende:[..]
Nee ben niet schijt voor dat soort volk, alleen ik zal er niet in me eentje op af gaan nee voor je het weet heb je een mes in je lijf hangen, daar hebben die gasten wel ervaring mee, de mietjes.
quote:in nederland is de definitie van een allochtoon iemand waarvan een of beide ouders niet in nederland geboren zijn òf die zelf niet in nederland geboren is, al dan niet met nederlandse ouders; 2de generatie allochtoon ben je als je wel in nederland geboren bent, maar jouw ouders als eerste in de familielijn zich in Nederland hebben gevestigd; etc.
Op maandag 11 augustus 2003 23:53 schreef information het volgende:
Ik heb een zinnig antwoord gekregen die ik toch wel een beetje bizar vindt, iemand die zich met zijn cultuur identificeert, moet iemand dus zijn geschiedenis/'roots' verwaarlozen om echt bij een samenleving te horen? In America heb je de term allochtoon niet eens, je bent als je daar aankomt een 'immigrant' en je kind is dan een american, geen zoon van een immigrant of hoe je het ook ziet.
quote:Cool, dan ben ik halfallochtoon
Op maandag 11 augustus 2003 23:56 schreef tvlxd het volgende:
Je bent een allochtoon als één van je ouders in het buitenland is geboren. Geloof ik.
quote:Het zou kunnen.
Op maandag 11 augustus 2003 23:57 schreef Ype het volgende:[..]
Cool, dan ben ik halfallochtoon
quote:Volgens de wet:
al·loch·toon1 (de ~ (m.), -tonen)
1 iem. die van elders afkomstig is => allo, medelander; <=> autochtoon
al·loch·toon2 (bn.)
1 van elders afkomstig <=> autochtoon
quote:Niet doelgroeplanden zijn:
Een allochtoon is een persoon die zélf, én van wie één van de ouders in een doelgroepland geboren zijn, of van wie beide ouders in een doelgroepland geboren zijn.
quote:Wedden dat dit verwijderd wordt? Die (s)linkse moderering hier ook op Fok!.
Op maandag 11 augustus 2003 23:58 schreef PhreaKie het volgende:
Nee, jullie zijn harige beesten met aap factor 6Wij staan bovenaan de keten, vergeet dat nooit vieze geitenneuker, Turken/Marokknanen zijn het smerigste volk op aarde, zelfs de homos en negers haten jullie. Nou dat moet dan wel heel wat over jullie zeggen, als zelfs zulk laag tuig zich beter voelt dan jullie.
quote:"ja kijk maar uit voor die negers, voor je het weet steken ze je met die Messe in je rug! jajaja..."
Op maandag 11 augustus 2003 23:55 schreef PhreaKie het volgende:[..]
Nee ben niet schijt voor dat soort volk, alleen ik zal er niet in me eentje op af gaan nee voor je het weet heb je een mes in je lijf hangen, daar hebben die gasten wel ervaring mee, de mietjes.
(hans teeuwen; daar lijkt dit sprekend op, een zieke imitatie van dit cabaret althans).
lijkt me dat jij het enige mietje bent, als je niet eens in de buurt van een negroïde persoon durft te komen; mietje.
quote:Ik mag hopen jou posts hier op Fok! nooit meer tegen te komen.
Nee, jullie zijn harige beesten met aap factor 6Wij staan bovenaan de keten, vergeet dat nooit vieze geitenneuker, Turken/Marokknanen zijn het smerigste volk op aarde, zelfs de homos en negers haten jullie. Nou dat moet dan wel heel wat over jullie zeggen, als zelfs zulk laag tuig zich beter voelt dan jullie.
quote:Mijn oma komt uit Zweden
Op maandag 11 augustus 2003 23:59 schreef tvlxd het volgende:[..]
Het zou kunnen.
quote:he eikeltje... frustraties over dat je kontriddertjes Little_Meanie of Anton.Mussert je vanavond nog niet in je aarsje hebben kunnen palen?
[Dit bericht is gewijzigd door dr.dunno op 12-08-2003 00:02]
quote:3e generatie dus, als ik het zo een beetje lees.
Op dinsdag 12 augustus 2003 00:02 schreef Ype het volgende:[..]
Mijn oma komt uit Zweden
achmed en fatima komen hierheen ( zij zijn allochtoon) en krijgen mohammed (<-- 1ste generatie ? ) mohammed trouwt met marijke en zij krijgen abdul ( <--2de generatie? ) en als abdul nou met janneke trouwt en achmed jr. (<-- 3de generatie) krijgt, is hij dan nog allochtoon? zijn vader is hier geboren? moeder ook... hoe kunnen mensen dan van 3de generatie spreken
[Dit bericht is gewijzigd door information op 12-08-2003 00:05]
quote:Nee helaas, voel me eerlijk gezegd happy, Nederland 3 net was een aanwinst voor de NNJ. voel me top.
Op dinsdag 12 augustus 2003 00:02 schreef dr.dunno het volgende:[..]
he eikeltje... frustraties over dat je kontriddertje Little_Meanie je vanavond nog niet in je aarsje heeft kunnen palen?
quote:En met deze opmerking maak je jezelf de domste FOKker op dit forum.
quote:Kneus
Op dinsdag 12 augustus 2003 00:00 schreef tvlxd het volgende:[..]
Wedden dat dit verwijderd wordt? Die (s)linkse moderering hier ook op Fok!.
.
quote:Post-icons,
Op dinsdag 12 augustus 2003 00:03 schreef Ype het volgende:[..]
Kneus
quote:* dr.dunno trommelt ongeduldig tot de modjes eindelijk eens langskomen
Op dinsdag 12 augustus 2003 00:02 schreef PhreaKie het volgende:[..]
Nee helaas, voel me eerlijk gezegd happy, Nederland 3 net was een aanwinst voor de NNJ. voel me top triest kutventje.
[Dit bericht is gewijzigd door dr.dunno op 12-08-2003 00:04]
quote:Waarom is dat (s)links? Waarom is dat niet een reactie op discriminatie? Ik ben zeer benieuwd.
Op dinsdag 12 augustus 2003 00:00 schreef tvlxd het volgende:[..]
Wedden dat dit verwijderd wordt? Die (s)linkse moderering hier ook op Fok!.
.
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 00:04 schreef Castor het volgende:[..]
Waarom is dat (s)links? Waarom is dat niet een reactie op discriminatie? Ik ben zeer benieuwd.
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 00:04 schreef tvlxd het volgende:[..]
Post-icons,
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |