quote:ppfftt Ik doe het op het moment niet omdat ik geen vaste vriendin heb.
Op maandag 11 augustus 2003 18:42 schreef bingo het volgende:[..]
wil doen, maar doe je het ook echt. Dat is toch een verschil.
Ik denk dat ik morgen ook met mijn vriendin ga sexen in sixflags.Ik weet alleen niet of dit op de wc is of op een rustig plekje.
En ik mag mijn vriendin tietneuken.
en lol ultrabrain voor je scalpel grap
quote:dat zal het zaad aan je handen zijn van het masturberen. Pubers zoals jij die anderen van maagd zijn beschuldigen zijn echt triest. kijk eens naar jezelf, hoe kan je roepen dat iemand maagd is die je niet eens kent. En vooral als diegene aangeeft een vriendin te hebben en seks heeft.
Op maandag 11 augustus 2003 18:50 schreef punchdrunk het volgende:[..]
zonder twijfel. je ruikt ze op een kilometer afstand.
quote:Grap?
Op maandag 11 augustus 2003 18:51 schreef jojomen4 het volgende:[..]
en lol ultrabrain voor je scalpel grap
quote:Doen alle maagden.
Op maandag 11 augustus 2003 18:52 schreef bingo het volgende:[..]
...En vooral als diegene aangeeft een vriendin te hebben en seks heeft.
quote:dat kunnen we roepen omdat je een kutnewbie bent, met een duidelijke voorkeur voor het openen van baggertopics en/of het maken van baggerposts; het merendeel tot nu toe is in het SEX subforum, wat an sich al genoeg zegtover je sexuele frustraties
dat zal het zaad aan je handen zijn van het masturberen. Pubers zoals jij die anderen van maagd zijn beschuldigen zijn echt triest. kijk eens naar jezelf, hoe kan je roepen dat iemand maagd is die je niet eens kent. En vooral als diegene aangeeft een vriendin te hebben en seks heeft.
quote:ik ben 23.
Op maandag 11 augustus 2003 18:53 schreef jojomen4 het volgende:
Ze bedoelen niet echt dat je maagd bent, maar je bent iig nog jonger dan 19, want wat je zegt is echt allemaal heeeeel normaal.
quote:misschien post ik daar omdat ik juist wel seks heb en ervaren ben. Iets wat puberale computernerds zoals jij niet hebben aangezien ze triest zijn en liever een floppy in de computer douwen dan hun penis in een vriendin.:Y
Op maandag 11 augustus 2003 18:54 schreef dr.dunno het volgende:[..]
dat kunnen we roepen omdat je een kutnewbie bent, met een duidelijke voorkeur voor het openen van baggertopics en/of het maken van baggerposts; het merendeel tot nu toe is in het SEX subforum, wat an sich al genoeg zegtover je sexuele frustraties
[Dit bericht is gewijzigd door bingo op 11-08-2003 18:57]
quote:normale mensen hebben ook geen reden om op zulk gedrag trots te zijn en het daarbij aan de rest van de samenleving kenbaar te maken.
Op maandag 11 augustus 2003 18:55 schreef bingo het volgende:[..]
ik ben 23.
en ik denk echt niet dat de meeste mensen foto's en films maken van hun vriendin. Dat ze die tietneuken, in het gezicht spuiten en vastbinden met handboeien.
jij schijnbaar wel, want je zou, naar jouw woorden, eindelijk een vriendin hebben om dit allemaal mee te doen (voor zover dit natuurlijk niet een natte droom van je is).
quote:ik heb medelijden met je floppydrive.
Op maandag 11 augustus 2003 18:56 schreef bingo het volgende:[..]
misschien post ik daar omdat ik juist wel seks heb en ervaren ben. Iets wat puberale computernerds niet hebben aangezien ze triest zijn en liever een floppy in de computer douwen dan hun penis in een vriendin.:Y
quote:
dat zal het zaad aan je handen zijn van het masturberen. Pubers zoals jij die anderen van maagd zijn beschuldigen zijn echt triest. kijk eens naar jezelf, hoe kan je roepen dat iemand maagd is die je niet eens kent. En vooral als diegene aangeeft een vriendin te hebben en seks heeft.
Waarom doe je net alsof het zo stoer is. Aan de reacties hier te zien, deelt niemand dat id iig.
quote:maar niet minder dan de waarheid; het puberale gedrag druipt er gewoon vanaf bij TS.
Op maandag 11 augustus 2003 18:57 schreef Rieuwert het volgende:[..]
Dat is inderdaad een zeer ernstig vergrijp.
quote:ik tel er maar 1 hoor
Op maandag 11 augustus 2003 18:59 schreef StephanL het volgende:
Lijkt wel tmf chat met een stel pubers
[Dit bericht is gewijzigd door dr.dunno op 11-08-2003 19:01]
quote:je moest eens weten wie ik ben.
Op maandag 11 augustus 2003 18:58 schreef dr.dunno het volgende:[..]
maar niet minder dan de waarheid; het puberale gedrag druipt er gewoon vanaf bij TS.
quote:ik gok een kutnewbie met een onterechte attitude en een hoop sexuele frustraties.
Op maandag 11 augustus 2003 19:01 schreef bingo het volgende:[..]
je moest eens weten wie ik ben.
quote:heerlijk als fans me zo aanmoedigen om door te gaan
dat irritante betwetersgedrag van jou is zo vervelend. Net een strontvlieg die koeien gaat vertellen hoe ze moeten schijten.
quote:Wie je bent, ehm, Bingo.
Op maandag 11 augustus 2003 19:01 schreef bingo het volgende:[..]
je moest eens weten wie ik ben.
dat irritante betwetersgedrag van jou is zo vervelend. Net een strontvlieg die koeien gaat vertellen hoe ze moeten schijten.
Hij probeert wel errrrg overdreven macho over te komen.
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 19:05 schreef UltraBrain het volgende:
Ik zal het je nog sterker vertellen...
Ik denk dat TS een homo is.
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 19:03 schreef vliegnaarhans het volgende:[..]
Wie je bent, ehm, Bingo.
Wat veel belangrijker is: Wat ben je?
[Dit bericht is gewijzigd door dr.dunno op 11-08-2003 19:07]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |