abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 augustus 2003 @ 17:19:57 #1
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_12360541

Het vervolg op
A Campingflight To Lowlands Paradise 2003, Part I
A Campingflight To Lowlands Paradise 2003, Part II
A Campingflight To Lowlands Paradise '03 part 3
Meeting > Lowlands-Meet...

Verder zijn er ook nog enkele geruchten waarvan de white stripes toch wel de hardnekkigste is en nu Kelly Osbourne is afgevallen wordt Limp Bizkit ook weer genoemd.

30 juli wam de officiele krant uit als bijlage van de Volkskrant
Tegen die tijd is ook de verzamel-CD verschenen.

Enkele sites
www.lowlands.nl
www.lowlandsteam.nl
www.festivalinfo.nl
http://groups.msn.com/backtolowlands/welkom.msnw
http://www.lowlanders.de/
http://www.ctlowlandsp.tk/
En niet te vergeten: De elende van Lowlands

Wat er aan vooraf ging:
93 - 75,- 7500 bezoekers (cap. was 15000) rood plastic bandje
94 - 95,- 12500 bezoekers geel touwtje
95 - 115,- 20000 bezoekers (bier 2,50) rood/zwart lintje
96 - 140,- 31000 (uitverkocht) zwart/geel lintje
97 - 145,- 40000 roze/rood lintje
98 - 150,- 50000 (uitverkocht) roze/oranje lintje
99 - 160,- 57500 (uitverkocht) blauw/wit lintje (vind ik de mooiste tot nu toe)
00 - 175,- 57500 (uitverkocht) groen/paars lintje
01 - 195,- 57500 (uitverkocht) blauw/paarzig lintje (incl. kliko)
02 - 97,50 60000 (uitverkocht) roze/geel lintje (incl. beter bevestigde kliko)

Platte grond

Muntjes ¤1.75
Daarnaast is er nog sprake van een flashmob/foodfight zie vorig topic.

Veel leesplezier

[Dit bericht is gewijzigd door Da hopman op 11-08-2003 17:35]

De mensen zijn gek geworden
  maandag 11 augustus 2003 @ 17:51:52 #2
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_12361058
ik vraag me eik af of ze limp bizkit s'middags al laten spelen, maar misschien wisselen ze het wel met suede of pj harvey

(gokkend op dat ze komen natuurlijk )

Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_12361443
Limp Bizkit zouden ze vast niet in de Dommelsch zetten, daar zijn ze waarschijnlijk net wat te duur voor. En White Stripes is en blijft een gerucht, denk ik toch. Misschien op Pinkpop, zo pop zijn die tegenwoordig ook wel...

* LintuxCx hoopt iig dat Samsonic een beetje opschiet met die Lowlands CD.

I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_12361489
Ik denk dat Lowlands niet zoveel acts als suprise bewaart, het gaat volgens mij helemaal niet goed met de kaart verkoop, dus als Limb Bizkit of The White Stripes zouden komen zou dat volgens mij zeker van te voren aangegeven worden!
Aldus.
pi_12361533
Black Rebel Motorcycle Club
pi_12361631
The White Stripes komen sowieso niet(Jack heeft zijn vinger gebroken).
pi_12361678
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 18:26 schreef r0p het volgende:
Tegen die tijd is z'n vinger weer heel.
pi_12363578
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 18:29 schreef MCH het volgende:

[..]

Tegen die tijd is z'n vinger weer heel.

Nope, ze kunnen tot midden september niet spelen...

The white stripes would like to apologize most sincerely to the admirers of the band who have faithfully purchased tickets to see us perform in the midst of this, a most unfortunate accident. A bone in the index finger of my fretting hand was shattered in an automobile accident, making it absolutely impossible to play guitar, especially since I've been instructed by doctor's that there is no way I can move my wrist until it is completely healed. The break did not heal properly, and surgery had to be performed. Three screws were placed in my finger to set the bones and insure complete recovery, three screws that will remain in my hand for life. I have provided a link on the white stripes website www.whitestripes.com to a film of the surgery on my finger for those admirers of the band with tickets to cancelled shows to better understand the complexity of the situation.

Our shows from the ninth of july 2003 until the middle of September must all unfortunately be cancelled. This includes the festivals in the British isles, T in the park, witness, reading, and leeds. The real shame is that it is virtually impossible to make it up to those admirers who purchased tickets to those festivals with the sole intention of experiencing the white stripes live performance. We apologize to those people and hope that the other fine performers in the line ups will fulfill a lost space for you. As for the club touring dates we are currently doing our best to reschedule certain venues, but again misfortune prevails and we will simply have no time to make them all up. But we will do our best in the situation that we have been given. So, To those who care, or were wondering, meg and myself sincerely apologize to you and hope to get through this set back with the blessings of God.
Jack white
III

Bron: whitestripes.com

dinsdag 12 augustus 2003 @ 08:57:07 #9
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_12373789
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 18:14 schreef LintuxCx het volgende:
Limp Bizkit zouden ze vast niet in de Dommelsch zetten, daar zijn ze waarschijnlijk net wat te duur voor. En White Stripes is en blijft een gerucht, denk ik toch. Misschien op Pinkpop, zo pop zijn die tegenwoordig ook wel...

* LintuxCx hoopt iig dat Samsonic een beetje opschiet met die Lowlands CD.

Dan schuif je sizzla door naar Dommelsch, dan heb je in de Alpha voldoende ruimte om met de programmering te gaan schuiven.

CD is trouwens erg goed. Vooral CD2!

pi_12374531
Zinnnnnnn!!!

Hopen dat het nog even zomer blijft. Graadje of twee- drieėntwintig zou perfect zijn...

Hoe laat gaan eigenlijk donderdag de hekken open?

Hardloper.
IG @webkim
pi_12374689
is Limp bizkit nu een gerucht of al bevestigd?
Scheren is voor schapen!
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 10:26:41 #12
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_12374799
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 10:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
is Limp bizkit nu een gerucht of al bevestigd?
Een gerucht. Op pukkelpop wordt Kelly vervangen door Alien Ant Farm. Daar zit ik ook niet echt op te wachten moet ik zeggen.
pi_12374827
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 10:26 schreef Da hopman het volgende:

[..]

Een gerucht. Op pukkelpop wordt Kelly vervangen door Alien Ant Farm. Daar zit ik ook niet echt op te wachten moet ik zeggen.

nee, dan nog liever Limp bizkit....

*ril.... dat ik dat ooi uit mn strot zou krijgen!

Scheren is voor schapen!
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 10:34:10 #14
11376 Malle_Eppo
wannieiskannogkomme
pi_12374914
Ik zit al een tijdje te lurken want ik vind dat je Lowlands moet ondergaan en niet erover schrijven maar nu toch even een reaktie.

Ik wil da_hopman even een dikke pluim in zijn bips stoppen voor de komplete openingstopic. Een overzichtelijk totaalverhaal waar de echte site nog een dikke punt aan kan zuigen.

Ik ben geen vliegtuig, ik ben gewoon gek
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 11:33:33 #15
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_12375985
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 10:28 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

nee, dan nog liever Limp bizkit....

*ril.... dat ik dat ooi uit mn strot zou krijgen!

hehe maar wel terecht

LB staat voor een lekkere show met muziek die niet geweldig is maar wel aardig om (afentoe) naar te luisteren.

Alleen de attitude van mr Durst is een beetje jammer...

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 13:11:02 #16
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_12378191
Trouwens wel opvallend dat toen vorig jaar het festival redelijk dance-georentieerd was er veel meer berichtgeving was over bv taakstraffen, likopstukbeleid e.d.

Nu moet je echt zoeken. Wel grappig dat Politie dronten lowlands als een wijk ziet.

http://www.politie.nl/Flevoland//UwWijk/Dronten/WijkNieuws/lowlands.asp?ComponentID=23986&SourcePageID=23985#1

pi_12382739
Hot Hot Heat is de vervanger van Kelly Osbourne. Helaas geen Tom McRae.
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 16:53:08 #18
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_12384170
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 16:03 schreef mouzzer het volgende:
Hot Hot Heat is de vervanger van Kelly Osbourne.
wel toepasselijk met deze warmte, wat kunnen we van die band verwachten? Ik ken ze namelijk niet
Bij tijd en wijle aanwezig...
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 16:55:27 #19
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_12384225
Ik moet zeggen dat ik het ook niet echt een vervanger vind. Had eigenlijk een grotere naam verwacht.
pi_12384493
Hot Hot Heat:
quote:
Beginning as a noisy, synth-based combo in 1999, Victoria, British Colombia's Hot Hot Heat evolved into an aggressively catchy indie-rock band two years later, when keyboardist Steve Bays took on the vocal duties and guitarist Dante DeCaro joined their ranks. The group's new lineup which also featured founding members drummer Paul Hawley and bassist Dustin Hawthorne brought a newfound sense of melody and witty wordplay to their music, which they debuted on their 2002 EP Knock Knock Knock. The EP, along with tours with groups like the Walkmen and Dismemberment Plan, paved the way for the full-length Make Up the Breakdown, which arrived in the fall of that year. An album of their earlier, noisier work, Scenes One Through Thirteen was also released on Ohev. The group rounded out a busy 2002 by signing to Warner Bros. shortly after Make Up the Breakdown's release.
Ik vind het persoonlijk teveel pop, wel echte liedjes en stukken beter dan Kelly...
Aldus.
pi_12386273
Hot hot heath stond al weken op de "bevestigd" lijst op festivalinfo.nl

Beetje vreemde gang van zaken.

Maar wat was er precies met die flashmod, want ik heb geen zin om me te registreren.

pi_12390321
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 16:03 schreef mouzzer het volgende:
Hot Hot Heat is de vervanger van Kelly Osbourne.
Ik ken ze niet, maar het zal vast beter zijn dan Kelly Osbourne. Ik had stiekem eigenlijk een beetje op Kosheen gehoopt, aangezien die al eens eerder zijn geweest en bijna hun nieuwe CD uit hebben. Maar helaas...

[Dit bericht is gewijzigd door Flamebringer op 12-08-2003 22:59]

This Is My Battleground, You Are Playing With Fire!
pi_12390336
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 18:26 schreef r0p het volgende:
Die zitten toch al ontzettend lang in de geruchtenmachine? Nou ja, ik kan ze missen als kiespijn, zou als ze zouden komen ook met tegenzin meegesleept worden door andere persoontjes, maar er zijn geloof ik genoeg mensen die er nogal op zaten te wachten...

[Dit bericht is gewijzigd door Flamebringer op 12-08-2003 23:03]

This Is My Battleground, You Are Playing With Fire!
pi_12392330
wanneer komen de leuke verassingen qua programmering???
Scheren is voor schapen!
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 23:19:05 #25
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_12393624
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 22:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
wanneer komen de leuke verassingen qua programmering???
Die komen niet...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')