abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12353190
In door Sunchaser omhoog gekickte topic Feedbackhoeren: AstronautJones serieus nemen? zie ik dit tekst staan:
quote:
Ik overweeg aangifte doen wegens discriminatie. Omdat ik zwart ben wil AJ zinloos geweld tegen me gebruiken.
Zou dat daardoor komen dat ie al paar jaartjes van bijstand leeft en dus niet hoeft werken.

Nee, nee, ik heb niks tegen negers/zwarten of iets dergelijks, maar zijn er hier fokkers die kunnen bevestigen dat Sunchaser zwart is Dus die hem ontmoet hebben tijdens Fok-meetings, etc.

pi_12353202
Niet alles wat zwart is, is een neger
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_12353206
hijs een indo geloof ik. (heb alleen wat foto's gezien, maar niet irl, dus 't kan alsnog fake zijn)
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_12353209
SunChaser is groen.
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
pi_12353223
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:21 schreef Scepsis het volgende:
In door Sunchaser omhoog gekickte topic Feedbackhoeren: AstronautJones serieus nemen? zie ik dit tekst staan:
[..]

Zou dat daardoor komen dat ie al paar jaartjes van bijstand leeft en dus niet hoeft werken.

Nee, nee, ik heb niks tegen negers/zwarten of iets dergelijks, maar zijn er hier fokkers die kunnen bevestigen dat Sunchaser zwart is Dus die hem ontmoet hebben tijdens Fok-meetings, etc.

http://forum.fok.nl/profile.php?id=6127
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_12353233
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:21 schreef Scepsis het volgende:
[..]

En waar slaat die vetgedrukte zin op?
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_12353250
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:23 schreef Knut het volgende:

[..]

Is dattem?
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_12353264
ze zeggen wel is dat het een molukker is
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_12353314
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:23 schreef Knut het volgende:

[..]

Is dit hoofdaccount van SunChaser?
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:23 schreef CartWOman het volgende:

[..]

En waar slaat die vetgedrukte zin op?

Dat marrokanen/surinamers/arabieren/alle getinten vaak van bijstand leven.
  maandag 11 augustus 2003 @ 12:28:26 #10
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_12353348
Naar eigen zeggen is hij een (halfbloed) indo.

Uit het topic: Ik val alleen op blanke vrouwen Ben ik 'n racist?

quote:
Op zaterdag 3 november 2001 18:23 schreef SunChaser het volgende:
Met een collega had ik een keer een discussie. Ik val alleen op blanke vrouwen, altijd zo geweest. Donkere vrouwen kunnen mooi zijn, maar nee, het doet me verder niks. Of het nu Indonesische, Marokkaanse, Afrikaanse of Latinovrouwen zijn, mijn voorkeur blijft: blank. Zij vond me rascistisch. Wat vind jij?

PS, voor degenen die me niet kennen. Ik ben een halfbloed Indo. Donker dus.

pi_12353393
Racistisch topic.

Dicht.

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')