Waarom mag er wel een topic bestaan over een arcade in Vlissingen en niet over een arcade in Amsterdam.
Plus dat als je mijn topic open laat er meer kans is op een antwoord op mijn vraag omdat er specifiek gevraagd wordt om een arcade in Amsterdam.
quote:Gaat niet zozeer om het feit dat Vlissingen wel mag en Amsterdam niet. Het topic gaat zowieso niet alleen meer om Vlissingen.
Op maandag 22 september 2003 14:09 schreef WaStEd het volgende:
Roy,Waarom mag er wel een topic bestaan over een arcade in Vlissingen en niet over een arcade in Amsterdam.
Plus dat als je mijn topic open laat er meer kans is op een antwoord op mijn vraag omdat er specifiek gevraagd wordt om een arcade in Amsterdam.
Ik gooi hem wel open. Kijken hoe het loopt. Ik wil alleen niet dat iedereen uit zelfs het kleinste gehucht een topic opent om te vragen of er misschien een Arcade zit daar.
quote:Namens alle mensen uit het grootste gehucht van Nederland, dank je wel.
Op maandag 22 september 2003 14:12 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Gaat niet zozeer om het feit dat Vlissingen wel mag en Amsterdam niet. Het topic gaat zowieso niet alleen meer om Vlissingen.
Ik gooi hem wel open. Kijken hoe het loopt. Ik wil alleen niet dat iedereen uit zelfs het kleinste gehucht een topic opent om te vragen of er misschien een Arcade zit daar.
quote:Newbie
Op dinsdag 23 september 2003 12:38 schreef Bastard het volgende:
Ik zit vast in Wolvenstein.
quote:Wie speelt nou wolvenstein
Op dinsdag 23 september 2003 12:38 schreef Bastard het volgende:
Ik zit vast in Wolvenstein.
quote:Das een leuk spel kleine
Op dinsdag 23 september 2003 15:56 schreef gieling het volgende:[..]
Wie speelt nou wolvenstein
quote:Leuk man, zombies afknallen
Op dinsdag 23 september 2003 17:16 schreef Bastard het volgende:[..]
Das een leuk spel kleine
PI:
code:Kan een moderator de bovenstaande zin toevoegen in de openingspost van Fok! CM4 - uitdaging (inleiding)[url=http://members.home.nl/hendriksemmen/Fok!CM4.htm]Klik hier voor de users die meedoen/zich hebben afgemeld![/url]
quote:Fixed.
Op donderdag 25 september 2003 15:26 schreef pekel het volgende:Als het kan wil ik bovenstaande graag in plaats van waar Users die zich... (die 2 quotes).
quote:Ik ook van jou, maar eerst een XBOX kopen..
Op donderdag 25 september 2003 16:41 schreef Strolie75 het volgende:
Ik hou van de modjes.
quote:Je pijpt lekker
Op zaterdag 27 september 2003 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zitten jullie weer te vissen naar positieve notes
Write me up
quote:Nee hoor, we vinden je gewoon erg knuffelig.
Op zaterdag 27 september 2003 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zitten jullie weer te vissen naar positieve notes
quote:beertje van ons
Op zaterdag 27 september 2003 16:29 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Nee hoor, we vinden je gewoon erg knuffelig.
Dit topic gaat over shoot em ups.
En een hoop mensen willen niet begrijpen dat First Person Shooters niet onder de categorie vallen die de ts voor ogen had.
Kan een modje al het gepraat over FPS er ff uit halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |