Ik ben daar nooit goed in geweest. Ik dacht altijd dat meisjes iets met me wilden maar ze wilden alleen praten nooit neuken want ik was het kleine broertje. * SunChaser was altijd de plank en nooit de strijkwas
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 09-08-2003 22:43]
quote:Stotter!
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:19 schreef SunChaser het volgende:
van van.
quote:Goeie vraag hoor, BHFH!
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik niet erg veel volgens mij, want ik dacht laatst dat een (nederlands)meisje heel erg verliefd op mij was ,waarna ik dacht hiermee wat te kunnen...maar dat bleek helemaal niet zo te zijn.... ik dacht dat ik toch veel signalen zag.. maar zij zei later dat het juist ontwijkend bedoeld was en dat ze niet snapte dat ik de signalen niet had gezienik zag alleen signalen dat zij verliefd op mij was en was er van oovertuigd dat dat zo was (was het zelf overigens niet op haar), erg vreemd vond ik dat.... vang jij wel zulke signalen op en hoe zie je dat?
[edit: godsallemachtig... wanneer leer ik typen]
[Dit bericht is gewijzigd door Heathen op 09-08-2003 22:24]
quote:He? Nog eens?:?
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:21 schreef Heathen het volgende:Daar gebruik ik meestal mijn vriendin voor, die zijn namelijk heel goed in de gehandicaptenzorg wat dat betreft om me daaruit te halen.
Andersom was het ook prut, vond ik een meisje leuk kwamen mijn nonverbale vermogens weer niet over en negeerde ze me.
Heb helaas geen scanner, anders had ik wat gepost hier.
quote:Dude, it's like looking into a mirror.
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:26 schreef SunChaser het volgende:
Ik dacht vroeger als iemand me aankeek of vlak bij me kwam staan dat ze verkering met me wilde.Andersom was het ook prut, vond ik een meisje leuk kwamen mijn nonverbale vermogens weer niet over en negeerde ze me.
quote:daar ben ik dus wel benieuwd naar, want als ik daar wat van kan leren, zal ik wellicht op het liefdesgebied verder komen!
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:28 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb hier een boek over nonverbale signalen liggen compleet met foto's. Erg interessant, je ziet dus wanneer een man of vrouw open voor je staat.Heb helaas geen scanner, anders had ik wat gepost hier.
Gaat dit ook op voor de vriendenkring waarin jullie je verkeren? Kun je dan ook al aan iemand iets zien of daar iets mis of goeds aan is? Dat is namelijk ook empathie, kom eens met zulke voorbeelden, ipv die zeurderige 'ik wilde meer maar hij/zij niet' voorbeelden.
Een iets andere definitie dan wa er gegeven was, want als ik lees "ik heb veel empathie voor die persoon", dan lees ik, "ik kan me precies voorstellen wat die persoon voelt, meemaakt"
en Van Dale biedt uitkomst:
quote:en als antwoord op de vraag...ik vind van wel....soms kan ik me blindstaren op mijn eigen gevoelens/meningen, maar over het algemeen vind ik me wel redelijk empatisch ja....
em·pa·thie (de ~ (v.))
1 inlevingsvermogen
quote:Als ze met d'r haar speelt, om haar vinger draait, dan vindt ze je leuk.
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:28 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb hier een boek over nonverbale signalen liggen compleet met foto's. Erg interessant, je ziet dus wanneer een man of vrouw open voor je staat.Heb helaas geen scanner, anders had ik wat gepost hier.
Armen over elkaar is een slecht teken.
Weglopen ook.
quote:Ja, met relatietroep ben ik ook geen held. Maar dan andersom, dat ik meisjes doorgaans dus beter begrijp, want ik ben geen jongen dus. En jij wel. Dus moet je het omdraaien. Tenzij ik homo zou zijn.
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb niet zo'n beste, wellicht daarom dat ik al mijn droommeisjes misloop... ik schat signalen vaak slecht in... al schat ik signalen van collega's ,of jongens vaak stukken beter in dan die van meisjes, of in het geval van liefde/relatieperikelen..
quote:Oke.... jij speelt dit... ligt ons hier uit te lachen over onze opmerkingen. Je gaat me niet vertellen dat je echt bent.. Dit is een practical joke van jou.
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
daar ben ik dus wel benieuwd naar, want als ik daar wat van kan leren, zal ik wellicht op het liefdesgebied verder komen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |