abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zaterdag 9 augustus 2003 @ 22:19:59 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_12327910
Ben jij in staat om nonverbale signalen op te vangen en goed te interpreteren?

Ik ben daar nooit goed in geweest. Ik dacht altijd dat meisjes iets met me wilden maar ze wilden alleen praten nooit neuken want ik was het kleine broertje. * SunChaser was altijd de plank en nooit de strijkwas

[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 09-08-2003 22:43]

pi_12327923
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:19 schreef SunChaser het volgende:
van van.
Stotter! .
uno, dos, tres.
  Redactie Frontpage zaterdag 9 augustus 2003 @ 22:20:59 #3
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_12327927
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik niet erg veel volgens mij, want ik dacht laatst dat een (nederlands)meisje heel erg verliefd op mij was ,waarna ik dacht hiermee wat te kunnen...maar dat bleek helemaal niet zo te zijn.... ik dacht dat ik toch veel signalen zag.. maar zij zei later dat het juist ontwijkend bedoeld was en dat ze niet snapte dat ik de signalen niet had gezien ik zag alleen signalen dat zij verliefd op mij was en was er van oovertuigd dat dat zo was (was het zelf overigens niet op haar), erg vreemd vond ik dat.... vang jij wel zulke signalen op en hoe zie je dat?
Goeie vraag hoor, BHFH!
pi_12327933
Kan me herinneren dat ik daar pas een topic over gelezen heb.
Moet je daar eens kijken.
pi_12327935
* JohnnyKnoxville zou "vrouwen-versier-les" van Sunchaser gehad hebben kunnen
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_12327938
Ik ben gewoon een debiel in dat soort dingen.
Daar gebruik ik meestal mijn vrienden voor, die zijn namelijk heel goed in de gehandicaptenzorg wat dat betreft om me daaruit te halen.

[edit: godsallemachtig... wanneer leer ik typen]

[Dit bericht is gewijzigd door Heathen op 09-08-2003 22:24]

Now my death is more than just a sad song.
pi_12327939
Dat is geloof ik niet erg groot bij mij ....
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Redactie Frontpage zaterdag 9 augustus 2003 @ 22:22:23 #8
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_12327951
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:21 schreef Heathen het volgende:

Daar gebruik ik meestal mijn vriendin voor, die zijn namelijk heel goed in de gehandicaptenzorg wat dat betreft om me daaruit te halen.

He? Nog eens?:?
pi_12327953
ik vang het wel goed op, maar doe er niets mee omdat het zo vreemd is dat het vast niet klopt, maar vaak toch wel, zegmaar
[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 22:23:16 #10
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_12327968
Volgens mij ben ik daar heel slecht in. Dan doe ik alsof een Hoi! al een halve liefdesverklaring is . Maarja, ik ben nog jong en dom enzo, het komt nog wel goed met me. (hoop ik)
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 22:24:23 #11
13743 Baka_neko
Mjaaaaaaaaw....!
pi_12327985
In situaties waarin jongens mij leuk vinden heb nik dat niet door (booooooord voor je koooooop ) maar in andere situaties, of als ik 2 mensen observeer, wel... telt dat ook?
Maar ja, ik heb geen bananen! Ik heb géén bananen vandaag!
pi_12327988
ik had een keer, ging ik uit ....
kreeg ik van een superlekkerding een glas drinken , vond ik al vreemd ...
ik leuk met haar kletsen enzo...
gegeven moment staat ze op , gaat naar haar vriend en gaat uitgebreid staan tongen voor me neus
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_12328005
geen goed vermogen , dus ,want ik d8 het zit wel goed
pi_12328006
je houd er niet rekening mee he.
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 22:26:06 #15
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_12328016
Ik heb niet zo'n beste, wellicht daarom dat ik al mijn droommeisjes misloop... ik schat signalen vaak slecht in... al schat ik signalen van collega's ,of jongens vaak stukken beter in dan die van meisjes, of in het geval van liefde/relatieperikelen..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  Redactie Frontpage zaterdag 9 augustus 2003 @ 22:26:42 #16
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_12328024
Ik dacht vroeger als iemand me aankeek of vlak bij me kwam staan dat ze verkering met me wilde.

Andersom was het ook prut, vond ik een meisje leuk kwamen mijn nonverbale vermogens weer niet over en negeerde ze me.

Redactie Frontpage zaterdag 9 augustus 2003 @ 22:28:34 #17
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_12328051
Ik heb hier een boek over nonverbale signalen liggen compleet met foto's. Erg interessant, je ziet dus wanneer een man of vrouw open voor je staat.

Heb helaas geen scanner, anders had ik wat gepost hier.

pi_12328054
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:26 schreef SunChaser het volgende:
Ik dacht vroeger als iemand me aankeek of vlak bij me kwam staan dat ze verkering met me wilde.

Andersom was het ook prut, vond ik een meisje leuk kwamen mijn nonverbale vermogens weer niet over en negeerde ze me.

Dude, it's like looking into a mirror.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 22:29:44 #19
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_12328065
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:28 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb hier een boek over nonverbale signalen liggen compleet met foto's. Erg interessant, je ziet dus wanneer een man of vrouw open voor je staat.

daar ben ik dus wel benieuwd naar, want als ik daar wat van kan leren, zal ik wellicht op het liefdesgebied verder komen!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_12328076
Oh trouwens.. ik vind dit wel ontzettend beperkt hoor.
Jullie praten over mensen waar je graag dan wel of niet iets mee wilt.

Gaat dit ook op voor de vriendenkring waarin jullie je verkeren? Kun je dan ook al aan iemand iets zien of daar iets mis of goeds aan is? Dat is namelijk ook empathie, kom eens met zulke voorbeelden, ipv die zeurderige 'ik wilde meer maar hij/zij niet' voorbeelden.

pi_12328082
Is empathisch vermogen niet het vemogen om je te kunnen inbeelden wat de ander voelt/denkt?

Een iets andere definitie dan wa er gegeven was, want als ik lees "ik heb veel empathie voor die persoon", dan lees ik, "ik kan me precies voorstellen wat die persoon voelt, meemaakt"

en Van Dale biedt uitkomst:

quote:
em·pa·thie (de ~ (v.))
1 inlevingsvermogen
en als antwoord op de vraag...ik vind van wel....soms kan ik me blindstaren op mijn eigen gevoelens/meningen, maar over het algemeen vind ik me wel redelijk empatisch ja....
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_12328090
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:28 schreef SunChaser het volgende:

Als ze met d'r haar speelt, om haar vinger draait, dan vindt ze je leuk.
Openstaan gaat wat ver nog

Armen over elkaar is een slecht teken.
Weglopen ook.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 22:31:25 #23
13743 Baka_neko
Mjaaaaaaaaw....!
pi_12328093
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb niet zo'n beste, wellicht daarom dat ik al mijn droommeisjes misloop... ik schat signalen vaak slecht in... al schat ik signalen van collega's ,of jongens vaak stukken beter in dan die van meisjes, of in het geval van liefde/relatieperikelen..
Ja, met relatietroep ben ik ook geen held. Maar dan andersom, dat ik meisjes doorgaans dus beter begrijp, want ik ben geen jongen dus. En jij wel. Dus moet je het omdraaien. Tenzij ik homo zou zijn.
Maar ja, ik heb geen bananen! Ik heb géén bananen vandaag!
pi_12328097
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

daar ben ik dus wel benieuwd naar, want als ik daar wat van kan leren, zal ik wellicht op het liefdesgebied verder komen!

Oke.... jij speelt dit... ligt ons hier uit te lachen over onze opmerkingen. Je gaat me niet vertellen dat je echt bent.. Dit is een practical joke van jou.
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 22:33:21 #25
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_12328116
Als het niet over mij gaat zie ik het dan trouwens weer wel. Ik kan vaak al weken vantevoren voorspellen dat 2 mensen wat met elkaar krijgen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')