[Dit bericht is gewijzigd door Vampz op 09-08-2003 22:08]
quote:Tot volgende week!
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:05 schreef Vampz het volgende:
rot kanker op man idioot
quote:Die signalen vang je niet al;tijd op, hangt ook af van je stemnming en je moet er voor open staan.
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Jullie mogen ook serieus reageren..dit is een serieus bedoeld toppic..
Zeg Sunnie, wrm was je gisteravond niet op het terras ik was in schagen man
quote:Poging mislukt; geef het op, laat die droom varen.
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dit is een serieus bedoeld toppic..
quote:sorry, ik kan mij niet langer bedwingen ongelofelijke kuttopics van hem aan te moeten zien, en vervolgens ook nog te moeten zien dat iedereen het prachtig vindt.. 'bhfh prachtig topic, echt iets voor hem' blabla
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:06 schreef SunChaser het volgende:
Doe eens normaal jongens, want dit is wel degelijk een leuke en orinele vraag. Ik ga alleen eerst het woord emphatisch opzoeken, moment.
quote:jaja... *frons*
ik dacht laatst dat een (nederlands)meisje heel erg verliefd op mij was ,waarna ik dacht hiermee wat te kunnen...
quote:En toch iets proberen? Goh... en jij snapt nog steeds niet waarom vrouwen niet zomaar naar je toe willen stappen.
was het zelf overigens niet op haar
quote:Ik zat film te kijken. Reed je wel voorzichtig met die mist. Het mist nu ook weer trouwens. Bel een keer, je weet mijn nummer wel te vinden. Gaan we een keer wat drinken ofzo.
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:09 schreef Joene het volgende:
Die jongen kan geen normaal topic openen!!Zeg Sunnie, wrm was je gisteravond niet op het terras
ik was in schagen man
quote:Het was idd tering mistig , ben daar bij annapaulowna dan ook rechtdoor gereden en via het zand gegaan ipv langs het kanaal...
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:10 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik zat film te kijken. Reed je wel voorzichtig met die mist. Het mist nu ook weer trouwens. Bel een keer, je weet mijn nummer wel te vinden. Gaan we een keer wat drinken ofzo.
quote:www.vandale.nl
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:11 schreef SunChaser het volgende:
Wie legt mij de term emphatisch vermogen even kort uit, zodat ik ontopic kan reageren.
quote:Profiel:Man
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:09 schreef Heathen het volgende:En toch iets proberen? Goh... en jij snapt nog steeds niet waarom vrouwen niet zomaar naar je toe willen stappen.
quote:jahoor, kan jij een keer stoppen offtopic topics te maken
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
kunnen we alleen ontopic en serieus reageren?
quote:Niet op jou topics
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
kunnen we alleen ontopic en serieus reageren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |