abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12327339
quote:

"The Daily Show with Jon Stewart", die CNN sinds enige tijd in het weekend om half één 's nachts uitzendt. In deze half uur lange compilatie van de hoogtepunten van de afgelopen week geeft Jon Stewart op satirische wijze commentaar op het nieuws, en gelukkig is er ook ruimte voor flauwe grappen. Het is in ieder geval iets terwijl we wachten op de terugkeer van Dave...
Elk weekend te zien, in de nacht van zaterdag op zondag om 0.30 te zien op CNN.

Erg leuke show met goede grappen.
Leuk zijn ook de "correspodenten" die ze in elke show hebben

Link homepage
IMDB "The Daily Show"
IMDB "Jon Stewart"

pi_12327442
Geef mij David Letterman maar (CBS, ook op Afnorth in NTSC ) of Conan O'Brien van CBNC
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_12327460
Eej dit kijk ik weleens, best goede shit!
pi_12327461
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 21:48 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Geef mij David Letterman maar (CBS, ook op Afnorth in NTSC ) of Conan O'Brien van CBNC
Ja, die heb ik ook liever maar beter iets dan niets
pi_12329990
Nu op CNN
pi_12840351
Over 5min begint het
pi_12840415
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 00:25 schreef Duiveltja het volgende:
Over 5min begint het
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_12840560
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 00:27 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Ik ben dus niet de enige fokker die het kijkt

pi_12840620
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 00:35 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ik ben dus niet de enige fokker die het kijkt

Nope
Maar deze heb ik al gezien
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_12840649
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 21:48 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Idd, vooral Conan is geweldig, alleen ik heb het zo lang niet meer gezien (sinds NBC National Geographic werd )

Andy Richter is er bij weggegaan toch?

pi_12840689
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 00:38 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Maar deze heb ik al gezien

Ja, ik ook.
Doen ze wel vaker een oude laten zien
  Moderator zondag 31 augustus 2003 @ 00:55:16 #12
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_12840957
Echt leuk vind ik het nog niet.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_12840969
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 00:55 schreef Mike het volgende:
Echt leuk vind ik het nog niet.
Deze is ook een van de mindere
  zondag 31 augustus 2003 @ 12:56:29 #14
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_12845493
Best leuk is dat ja
Jammer alleen dat het zo kort duurt, wij moeten SNL ook hier hebben en PI
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  zondag 31 augustus 2003 @ 12:58:11 #15
63326 The_Watcher
Ontzuiling binnen de Islam!
pi_12845533
Funny show ja
Ik kijk het niet dagelijks maar hij is wel goed!!
[b] Hoe strenger de regels zijn, des te harder het verzet is! [/b]
pi_12845572
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 12:56 schreef BAZZA het volgende:
Best leuk is dat ja
Jammer alleen dat het zo kort duurt, wij moeten SNL ook hier hebben en PI
PI

die amerikaanse late-night talkshows zijn hier toch redelijk populair zover ik het weet, dus waarom niet David Letterman en Conan o'Brien hier op de buis?

Die Kevin Masters vond ik eigenlijk niet veel aan maar dat komt gewoon omdat Nederland niet echt de beroemdheden heeft die interessant zijn. Verder was die gast zelf ook niet eens zo grappig...

zondag 31 augustus 2003 @ 13:38:31 #17
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_12846288
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 12:59 schreef HeyFreak het volgende:

PI

http://abc.go.com/primetime/politicallyincorrect/
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_12846508
kijk ik ook weleens
het enige jammere aan david letterman is dat hij politiek correct is
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 31 augustus 2003 @ 22:08:40 #19
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_12859027
Ja ik kijk Jon Stewart ook altijd; top show!

Echt zwaar kut dat Dave Letterman niet meer uitgezonden wordt, want die staat bij toch nog altijd op #1. Hij is simply the best.

Jay Leno is ook wel leuk, alhoewel wel een beetje eentonig. Hij heeft een beetje een voorspelbaar gevoel voor humor dus meestal zie ik de clue al aankomen.

Conan O'Brien vindt ik echt diep diep triest. totaal geen uitstraling, gevoel voor timing, niets. de grappen zijn soms wel goed geschreven maar hoe hij het brengtis gewoon slecht, en ALS hij er al eens in slaagt een grap góed te vertellen, dan gaat ie het applaus zo'lang uitmelken door gewoon verder zijn kopt te houden, dat je er misselijk van word.
Ik vond Andy altijd heel erg leuk, die als side-kick by Conan werkte, maar die heeft al een paar jaar geleden de show verlaten. Die had wél fantastische timing en een goede uitstraling.

Onbegrijpelijk dat letterman niet meer uitgezonden wordt hier, want was geloof ik een van de best bekeken programma's van zowel fox8 als rtl5.

pi_12859880
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 22:08 schreef Yi-Long het volgende:
Ja ik kijk Jon Stewart ook altijd; top show!

Echt zwaar kut dat Dave Letterman niet meer uitgezonden wordt, want die staat bij toch nog altijd op #1. Hij is simply the best.

Jay Leno is ook wel leuk, alhoewel wel een beetje eentonig. Hij heeft een beetje een voorspelbaar gevoel voor humor dus meestal zie ik de clue al aankomen.

Conan O'Brien vindt ik echt diep diep triest. totaal geen uitstraling, gevoel voor timing, niets. de grappen zijn soms wel goed geschreven maar hoe hij het brengtis gewoon slecht, en ALS hij er al eens in slaagt een grap góed te vertellen, dan gaat ie het applaus zo'lang uitmelken door gewoon verder zijn kopt te houden, dat je er misselijk van word.
Ik vond Andy altijd heel erg leuk, die als side-kick by Conan werkte, maar die heeft al een paar jaar geleden de show verlaten. Die had wél fantastische timing en een goede uitstraling.

Onbegrijpelijk dat letterman niet meer uitgezonden wordt hier, want was geloof ik een van de best bekeken programma's van zowel fox8 als rtl5.

Ik vind conan juist leuker....
pi_12876038
The Daily Show is top! Als ik er aan denk en thuis ben kijk ik altijd op zaterdag of zondag!
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 22:08 schreef Yi-Long het volgende:
Hoewel ik een enorme Letterman fan ben, moet ik dat toch even corrigeren, hoor. Er keek geen hond naar de Late Show op FOX. Alleen als FOX er vlak voor of na "Boven de 18" uitzond kwamen de kijkcijfers wel eens boven de 50.000 mensen...
You *know* I always wanted to pretend that I was an architect!
  maandag 15 september 2003 @ 00:50:27 #22
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13172591
En nu weer!
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_13401349
We zijn hier niet de enigen die de Daily Show een topshow vinden ;-), want afgelopen weekend heeft Jon Stewart c.s. de Emmy Award voor "Outstanding Variety, Music Or Comedy Series" gewonnen! Dit nadat deze de afgelopen vijf jaren(!) voor de show van David Letterman was. Zie http://www.emmys.com/primetime/2003/awards/vmcseries.php

Erg goed, en moge CNN deze show nog lang blijven uitzenden!

pi_13503465
quote:
Op woensdag 24 september 2003 00:26 schreef Abdonpi het volgende:
We zijn hier niet de enigen die de Daily Show een topshow vinden ;-), want afgelopen weekend heeft Jon Stewart c.s. de Emmy Award voor "Outstanding Variety, Music Or Comedy Series" gewonnen! Dit nadat deze de afgelopen vijf jaren(!) voor de show van David Letterman was. Zie http://www.emmys.com/primetime/2003/awards/vmcseries.php

Erg goed, en moge CNN deze show nog lang blijven uitzenden!

Vandaag 0.30 was dus de show na de Emmy's. Als het goed is word deze maandag 0.30 herhaald.
Was weer erg leuk vooral het gesprekje met Steven Colbert.
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 14:02:31 #26
70125 X-Phantom-X
work in Progress
pi_14105322
Gelukkig zijn de meeste scenes na te zien op:

http://www.comedycentral.com/tv_shows/thedailyshowwithjonstewart/

I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy...
pi_14124434
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:02 schreef X-Phantom-X het volgende:
Gelukkig zijn de meeste scenes na te zien op:

Kewl

Ook leuk dat er comlete shows op het internet te vinden zijn.

pi_14149820
Gister was Angelina Jolie te gast, die zag er erg uit

pi_14163171
Net gezien, wat is die Angelina toch prachtig
  Moderator donderdag 13 november 2003 @ 13:05:50 #30
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_14602121
Tegenwoordig kijk ik iedere aflevering die uitkomt dankzij het mooie medium internet.

Een show duurt erg kort (zo'n 22 minuten) en het ligt ook een beetje aan de gast die nog 7 minuten mag opdraven of het leuk is. Over het algemeen lukt het ze prima om een hele leuke aflevering te maken...je moet er van houden, die Amerikaanse humor, maar als je de humor van Letterman kan waarderen, dan ook zeker die van Stewart.

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_14616087
quote:
Op donderdag 13 november 2003 13:05 schreef Mike het volgende:
Tegenwoordig kijk ik iedere aflevering die uitkomt dankzij het mooie medium internet.

Een show duurt erg kort (zo'n 22 minuten) en het ligt ook een beetje aan de gast die nog 7 minuten mag opdraven of het leuk is. Over het algemeen lukt het ze prima om een hele leuke aflevering te maken...je moet er van houden, die Amerikaanse humor, maar als je de humor van Letterman kan waarderen, dan ook zeker die van Stewart.

Het is een show die elke dag op tv verschijnt, ik denk dat het vullen van die 22 min met grappig materiaal al moeilijk genoeg is.
Ik vind het altijd wel grappig als Bush weer eens iets doms in de media heeft gezegt en Jon daar op zijn eigen wijze commentaar op geeft.
Erg aan te raden is ook de website, daar zijn (bijna) alle filmpjes te vinden die uitgezonden zijn.
Klik
  Moderator donderdag 13 november 2003 @ 21:21:58 #32
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_14616215
quote:
Op donderdag 13 november 2003 21:15 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Het is een show die elke dag op tv verschijnt, ik denk dat het vullen van die 22 min met grappig materiaal al moeilijk genoeg is.
Ik vind het altijd wel grappig als Bush weer eens iets doms in de media heeft gezegt en Jon daar op zijn eigen wijze commentaar op geeft.
Erg aan te raden is ook de website, daar zijn (bijna) alle filmpjes te vinden die uitgezonden zijn.
Klik

Gisteren ook weer een leuk stuk over de Democratische presidentskandidaten.
pi_14623823
quote:
Op donderdag 13 november 2003 13:05 schreef Mike het volgende:
Waar op het internet kun je complete afleveringen vinden? Of stel je je eigen aflevering samen uit de clips die je op de Comedy Central website kunt vinden?
  Moderator vrijdag 14 november 2003 @ 09:58:13 #34
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_14625233
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 08:12 schreef Abdonpi het volgende:

[..]

Waar op het internet kun je complete afleveringen vinden? Of stel je je eigen aflevering samen uit de clips die je op de Comedy Central website kunt vinden?

Da's een kwestie van zoeken, dat mogen we het verder niet op Fok over hebben.

Die website heb ik nog nooit gezien, toch eens even kijken vandaag.

pi_14632998
Ik heb gister ff een paar eps gekeken, was weer erg lollig.

5 november 2003:
Ze lieten America Rocks the vote een show waarin presidentskandinaten vragen van jongeren beantwoorden. Ze lieten ook de promovids van elke presidentskandidaat zien, die de jongeren zouden moeten aanspreken. Die vids waren heel flashy opgezet met goedkope technobeats eronder. Gevolgt door de droge wtf-blik van Jon.

10 november 2003:
In deze show werd het vermeende gerucht dat Charles bi zou zijn behandeld.
Steven Colbert (die gast heeft btw ongelijke oren) deed er verslag van in een gesprekje met Jon. Tijdens dat gesprek schilde Colbert een banaan en deepthroate dat ding

Dat leverde al flink wat gelach op, Colbert kreeg daarna de slappe lach, Will Ferrel kwam ff later ook met een banaan aanzetten

[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 14-11-2003 14:41]

pi_15609468
Gisteren na een tijdje weer gezien op CNN.
Ben Affleck was te gast, was wel een leuk interview waar B-Lo nog ff Saddam nadeed.

Stukje over Saddam

Dit zijn de filmpje waar ik het hierboven over had:

Prince Charles Scandal

Interview van Will Ferrel erna

maandag 22 december 2003 @ 17:42:22 #37
70125 X-Phantom-X
work in Progress
pi_15614894

Steve Colbert :

pi_16760218
we zijn weer paraat
Check ook comedycental.com

het is weer lache!!!!!!!!

I'm bangin from Belize to Tel Aviv on the Red Sea
Racin' Saddam Hussein on Kawasaki jet skis-Rass Kass
  Moderator maandag 2 februari 2004 @ 09:04:20 #39
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_16807832
Het is ondertussen een van m'n favoriete programma's geworden. Ik volg graag de race om het presidentschap van de VS en dit is echt een ideale manier om het te volgen: met veel humor.
pi_16821803
Ook geweldig, dat de releasegroep shuntv de shows captured en op internet gooit. Je moet er maar de tijd en geld in willen steken om zoiets te doen.

De show geeft weer dat niet alle Amerikanen blindelings achter Bush en co aanlopen, maar dat er net zoals hier gewoon gelachen word om de politiek.

Moderator maandag 2 februari 2004 @ 18:02:23 #41
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_16821926
Een aanrader voor de mensen die The Daily Show kunnen waarderen:

Real Time with Bill Maher

Dit is een show van HBO, dus geen gepiep als er gescholden wordt. Veel komische stukken erin en pittige discussies over de Amerikaanse politiek.

[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 02-02-2004 18:49]

pi_16822157
quote:
Op maandag 2 februari 2004 18:02 schreef Mike het volgende:
Een aanrader voor de mensen die The Daily Show kunnen waarderen:

Real Time with Bill Haher

Dit is een show van HBO, dus geen gepiep als er gescholden wordt. Veel komische stukken erin en pittige discussies over de Amerikaanse politiek.

Er is niks van te vinden op Google.
  Moderator maandag 2 februari 2004 @ 18:50:26 #43
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_16823410
quote:
Op maandag 2 februari 2004 18:09 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Er is niks van te vinden op Google.

Da's niet zo raar.

Er zat in een spelfout in de naam.

pi_16850746
quote:
Op maandag 2 februari 2004 18:50 schreef Mike het volgende:

[..]

Da's niet zo raar.

Er zat in een spelfout in de naam.

Ah so
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 09:37 schreef Mike in The Pianist het volgende fout:

Mooie film, hoewel ik meer voelde afstaan van de hoofdpersonen dan in Shindler's List. Alles roept een vergelijking op tussen deze twee films, maar Shindler's List blijft voor mij de beste.

Heb je wel vaker last van
  Moderator dinsdag 3 februari 2004 @ 16:10:21 #45
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_16851118
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:58 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ah so
[..]

Heb je wel vaker last van

Whehe.

De 30ste was de derde aflevering van Real Time. En weer zeer onderhoudend.

Moderator maandag 22 maart 2004 @ 15:04:34 #46
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_17888320
quote:
"The Daily Show with Jon Stewart" earned so much acclaim with its "Indecision 2000" election coverage that the show decided to raise the ante with even more depth and humor for "Indecision 2004." Before the final ballots have been counted, though, Comedy Central wants to be sure that Stewart will be around for at least one more election. The cable network has extended Stewart's contract through the end of 2008.
  maandag 22 maart 2004 @ 17:31:20 #47
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_17892342
De mensen die dit leuk vinden... download ook eens "Real Time with Bill Maher" dat is nog beter
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  Moderator maandag 22 maart 2004 @ 18:44:27 #48
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_17893777
quote:
Op maandag 22 maart 2004 17:31 schreef HarigeKerel het volgende:
De mensen die dit leuk vinden... download ook eens "Real Time with Bill Maher" dat is nog beter
Joh...daar gaan de posts hierboven ook over, hoor.
  maandag 22 maart 2004 @ 22:32:30 #49
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_17900047
quote:
Op maandag 22 maart 2004 18:44 schreef Mike het volgende:

Joh...daar gaan de posts hierboven ook over, hoor.
Sorry, was net wakker toen ik dat poste
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_17902883
quote:
Op maandag 22 maart 2004 15:04 schreef Mike het volgende:

[..]
Bitchin'

dinsdag 23 maart 2004 @ 02:02:25 #51
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_17904122
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 00:39 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

Idd, vooral Conan is geweldig, alleen ik heb het zo lang niet meer gezien (sinds NBC National Geographic werd )

Andy Richter is er bij weggegaan toch?
Andy Richter is alweer een tijdje lang weg bij Conan (die inderdaad een held is). Heeft nog een paar maanden z'n eigen comedy gehad op Fox in de VS, maar die was helaas geen lang leven beschoren... Laatst was er een speciale 10-jarig jubileumshow van Conan op TV waar Andy nog wel even langs kwam.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_18181506
In de uitzending van 29 maart zei Rob Cordry dat Stuyvesant town "shithole" betekent in het Nederlands

Het stukje met de banaan van de OP blijft voor mij het leukste stukje ever.

Was het jullie ook opgevallend dat het woordje "fuck" een keer niet was weggepiept? De reactie van Jon de dag erna was weer
pi_18187325
Blijft leuk om te kijken, vooral de eerste 15-20 minuten. Alleen jammer dat Lewis Black zo weinig komt, die vind ik de leukste "reporter". Zal wel helemaal weinig worden volgend seizoen, want hij krijgt zijn eigen comedyserie (nou ja, alleen pilot voorlopig). Hoewel dat natuurlijk ook weer leuk kan zijn.
I love it when a plan comes together !
  maandag 5 april 2004 @ 10:21:00 #54
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_18187595
is die "Daily Show" nog steeds zaterdag-op-zondag om 0:30 op CNN of is het elke dag?
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_18304591
Ik ben benieuwd naar de ep van gister waarin ze de verklaring van Condaleeze Rice gaan behandelen.

Back in Black is ook wel een van mijn favouriete onderdelen van de show. Hij kan zo geweldig goed zijn gal op een onderwerp spuwen.
pi_18304892
Back in Black was deze week wel weer goed ja. En Condi Rice, see for yourself :-D

(ik houd het bewust nog wat vaag, wil niks voor je spoileren)
I love it when a plan comes together !
pi_18328948

Geweldige show weer. Die blik van Jon

"now lets go back to Eugene Levy"
  dinsdag 13 april 2004 @ 16:09:41 #58
70125 X-Phantom-X
work in Progress
pi_18394617
Welke aflevering is dat , met Rice? Ik kon hem net niet vinden. Die van Coddry (sp?) over Spam was wel brilliant btw.
pi_18394663
Conan

Maarre, nooit geweten dat we dit konden zien op CNN. FF opletten dit weekend...
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Moderator dinsdag 13 april 2004 @ 16:33:36 #60
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_18395200
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 20:35 schreef Duiveltja het volgende:

Geweldige show weer. Die blik van Jon

[afbeelding]

"now lets go back to Eugene Levy"
Ik vond dat stuk over Rice een van de beste die ze ooit gemaakt hebben.
  dinsdag 13 april 2004 @ 16:50:40 #61
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_18395604
Leuk
Zijn er meer stukjes online?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_18395745
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 16:33 schreef Mike het volgende:

[..]

Dat interview met die professor die vond dat er te weinig aziatische pornosterren waren, was ook een hele goede. Laatst hadden ze die nog herhaald toen Sam Jackson te gast was
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 16:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Leuk
Zijn er meer stukjes online?
  dinsdag 13 april 2004 @ 16:57:57 #63
70125 X-Phantom-X
work in Progress
pi_18395766
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 16:33 schreef Mike het volgende:

[..]

En hoe heette die aflevering? (wordt gestoord van die Jerry Seinfeld commercial aan het begin)
pi_18395814
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 16:57 schreef X-Phantom-X het volgende:

[..]

En hoe heette die aflevering? (wordt gestoord van die Jerry Seinfeld commercial aan het begin)
Die van 8 april
  dinsdag 13 april 2004 @ 17:08:05 #65
70125 X-Phantom-X
work in Progress
pi_18395963
Ik kijk op de site van Comedy Central maar daar staan geen data, alleen titels :-(
  dinsdag 13 april 2004 @ 17:13:56 #67
70125 X-Phantom-X
work in Progress
pi_18396074
Duiveltja, staan er daar dan data bij bij jou? Ik heb daar echt alleen maar titels met thumbs in m´n browser
  dinsdag 13 april 2004 @ 17:26:20 #68
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_18396331
Vragen aan Miss Piggy: Got a little Frog in your throat?
WHAHAHAHAHAHAHA
Hilaaaaaaries
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_18396706
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 17:13 schreef X-Phantom-X het volgende:
Duiveltja, staan er daar dan data bij bij jou? Ik heb daar echt alleen maar titels met thumbs in m´n browser
Als je op de titels klikt start het filmpje. Je kan de filmpjes NIET downloaden.
  dinsdag 13 april 2004 @ 17:44:34 #70
70125 X-Phantom-X
work in Progress
pi_18396750
Weetik (zie pagina 1 bv) Ik wil alleen maar de titel van het Rice filmpje weten zodat ik m kan zien
pi_18396828
Die staat er nog niet.

wij downloaden de eps vandaar dat wij dat al gezien hebben
  dinsdag 13 april 2004 @ 23:36:34 #72
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_18406008
hiero op On Lisa Rein's Radar staan ook heel wat filmpjes

deze is wel lache "springbreak, baby!" en die uitspraak van Bush over Al Sadr
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_18414349
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 17:44 schreef X-Phantom-X het volgende:
Weetik (zie pagina 1 bv) Ik wil alleen maar de titel van het Rice filmpje weten zodat ik m kan zien
Hij staat nu online

KLIK
  woensdag 14 april 2004 @ 23:38:38 #74
70125 X-Phantom-X
work in Progress
pi_18431057
Ja, ik heb ´m vanochtend gezien! Briljant!!!
  Moderator woensdag 14 april 2004 @ 23:44:51 #75
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_18431232
Volgens mij stond niet het HELE fragment erop...maar dit was al leuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')