quote:Daarom heb je ook geen wijf... sloeber...
Op vrijdag 8 augustus 2003 23:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het liefst wil ik wel een dame met geld, die haar eigen kleden en sieraden kan kopen, maar als het niet lukt dan maar 1 zonder.... al betaal ik nu al zoveel aan toestanden voor vrouwen en met een vast vrouw zonder geld is het nog erger natuurlijk, die wil dat je haar steeds dure cadeuas geeft en dure kleden en schoenen voor har koopt....
quote:gvd ik vergeet dat ik die 4 weken geleden kwijt ben geraakt na een ruzie
Op vrijdag 8 augustus 2003 23:30 schreef Count_Blah het volgende:
met geld...een auto en rijbewijs en een huis in frankrijk zijn mijn minimale eisen
quote:laat die drank eens staan
Het liefst wil ik wel een dame met geld, die haar eigen kleden en sieraden kan kopen, maar als het niet lukt dan maar 1 zonder.... al betaal ik nu al zoveel aan toestanden voor vrouwen en met een vast vrouw zonder geld is het nog erger natuurlijk, die wil dat je haar steeds dure cadeuas geeft en dure kleden en schoenen voor har koopt....
quote:Vaste vrouw bedoelt ie, voor het leven.
Op vrijdag 8 augustus 2003 23:32 schreef milagro het volgende:
wat is een vast vrouw
ben ik dan een los vrouw
quote:welk leven
Op vrijdag 8 augustus 2003 23:33 schreef schatje het volgende:[..]
Vaste vrouw bedoelt ie, voor het leven.
quote:Een vrouw die niet eet
Op vrijdag 8 augustus 2003 23:32 schreef milagro het volgende:
wat is een vast vrouw
ben ik dan een los vrouw
[Dit bericht is gewijzigd door Rex_Mundi op 08-08-2003 23:35]
quote:Ik weet niet welke vrouwen jij tegenkomt he... Maar niet elke vrouw wil alleen maar leuke kado's.. Maar ja het kan natuurlijk zijn dat ze dure kado's willen omdat jij ergens in tekort schiet
quote:Hier op Fok! natuurlijk !
Op vrijdag 8 augustus 2003 23:34 schreef milagro het volgende:[..]
welk leven
quote:Waarom een auto ? Je hebt toch een Frod Puma !
Op vrijdag 8 augustus 2003 23:30 schreef Count_Blah het volgende:
met geld...een auto en rijbewijs en een huis in frankrijk zijn mijn minimale eisen
En btw je moet niet zoveel eizen stellen man, neem een goeie baan en dan zit je goed
quote:maar zij moet mij ook kunnen rijden , vrouwen laat ik niet in mijn autootje rijden
Op vrijdag 8 augustus 2003 23:37 schreef HaJee het volgende:[..]
Waarom een auto ? Je hebt toch een Frod Puma !
(maak er dan maar van dat ze een dikke audi moet hebben )
quote:niet echt,
Op vrijdag 8 augustus 2003 23:39 schreef milagro het volgende:
Wat is een dikke audi
Een dikke reet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |