Ik zit een beetje met een probleempje, ik ga vanavond uit met een jongen en dat heb ik nog niet zo vaak gedaan.
Groetjes Karla
Groetjes Devil.
Of vraag je advies?
hou je van pijpen
quote:Ja eigenlijk wel, hihi
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:00 schreef D-Devil het volgende:
Hoi, wat leuk voor je.Groetjes Devil.
Of vraag je advies?
We hebben om 10 uur afgesproken, maar volgens mij verwacht die jongen er al gelijk heel van en ik weet niet of ik alles gelijk wil doen.
Groetjes Karla
Relaties en Psychologie is eigenlijk bedoeld voor iets gewichtiger 'problemen'. Maar goed....
Ohja, liever niet onder elke post "Groetjes, die en die"
quote:Niet leuk om te zeggen
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:01 schreef Odin83 het volgende:
Ben jij dat op die avatar? Dan is het zeker een blind date neem ik aan? Zorg er dan voor dat hij gedurende de date zijn blinddoek ophoudt, hihi.
quote:Dankjewel, ik zal niet meer de groetjes doen
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:02 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ze is een newbie, wees ff aardigRelaties en Psychologie is eigenlijk bedoeld voor iets gewichtiger 'problemen'. Maar goed....
Ohja, liever niet onder elke post "Groetjes, die en die"
quote:welkom op fok
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:02 schreef Karla het volgende:[..]
Niet leuk om te zeggen
quote:*HAHAH*
Ben jij dat op die avatar? Dan is het zeker een blind date neem ik aan? Zorg er dan voor dat hij gedurende de date zijn blinddoek ophoudt, hihi.
Mietje.
quote:
quote:Dat is de gemiddelde reactie op Fok en moet je je verder niet zo van aan trekken. Newbie pesten is topsport nummer een hierzo. Wen je vanzelf aan
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:02 schreef Karla het volgende:[..]
Niet leuk om te zeggen
Waar ga je naar toe?
Advies graag
quote:Goed onderbouwd ook, as always....
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:03 schreef Stranger het volgende:
Wat een stomme kloon, van een stom puberventje.
quote:Jij zegt eigenlijk niks over het probleem waar ik mee zit en je loopt alleen maar raar te reageren, ik begrijp dat niet. Dit deel van het forum is toch serieus bedoeld???
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:03 schreef mattttPUNTnl het volgende:[..]
welkom op fok
quote:Is het ook, alleen lopen er wat baggerusers rond. Worden vanzelf geband hoor
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:04 schreef Karla het volgende:[..]
Jij zegt eigenlijk niks over het probleem waar ik mee zit en je loopt alleen maar raar te reageren, ik begrijp dat niet. Dit deel van het forum is toch serieus bedoeld???
quote:Ach, als je de eerste avond alleen maar pijpt zal die jongen het vast niet zo erg vinden...
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:01 schreef Karla het volgende:[..]
Ja eigenlijk wel, hihi
We hebben om 10 uur afgesproken, maar volgens mij verwacht die jongen er al gelijk heel van en ik weet niet of ik alles gelijk wil doen.
Groetjes Karla
Dan kun je op je tweede afspraakje iets verder gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |