quote:Je moet het gewoon vergelijken met scheten laten
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:30 schreef Tunerd het volgende:
Roken en drank kan je niet vergelijken...Ik heb nog nooit iemand ziek gemaakt door een glas bier te drinken.....
en... sigaretten rook je op ieder moment van de dag. Alcohol nuttig je niet overal waar je komt en staatRokers roken maar thuis en niet waar andere mensen bij zijn! Simpel toch? Waarom snappen die mensen dat niet? Hun probleem als ze der niet af kunnen blijven. Maar stoor er aljeblief mij niet mee, met die ranzige ongezonde lucht!
quote:zie je wel... je snapt het wel...
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:28 schreef SittingDuck het volgende:- knip -
Altijd beetje dubbel want als ik zeg er bezwaar tegen te hebben krijg je van die blikken en voel ik me bijna zelf de boosdoener...
Rokers vragen het gewoon uit beleefdheid heb ik het idee en zitten niet op een welgemeend "NEE" te wachten.
- knip -
quote:Zoals ik al zei, is dat inderdaad erg vervelend... en als je ze vraagt om die peuk uit te maken, dan kijken ze je aan of je iets heel vreemds vraagt.. maar ja, zoals ik eerder al postte, kon die gast langs het spoor gaan zoeken naar zijn pak sigaretten.
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:33 schreef Tunerd het volgende:
En je hebt mensen die doodleuk roken in niet rokers gedeelte.. werkelijk ASOCIAAL gewoon!
Ik heb trouwens ooit nog wel eens een foute opmerking gemaakt in de trein... ik was op zoek naar een zitplaats en zag er eindelijk een. Toen zag ik een sticker hangen en asbakken en dacht ik iets te hardop: 'Oh, rokerscoupe, dat moeten we niet hebben.' Ik werd toen best kwaad aangekeken en ben maar weer weggelopen daar
quote:Vanaf 1 januari 2004 wel
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:36 schreef Johnny_Cool het volgende:
ga verhuizen naar amerika daar heb je nog enig recht van spreken. Hier moet je niet zeiken over mensen die roken in uitgaansgelegenheden
quote:vanaf 1 januari 2004 zal het hele uitgaanscircuit op z'n gat liggen, mark my words !
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:37 schreef DaMart het volgende:[..]
Vanaf 1 januari 2004 wel
quote:Alle niet-rokers zijn per definitie homo's.
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:38 schreef SignOTheTimes het volgende:
Heerlijk hoe alle rokers over 1 kam gescheerd worden! Is net zoiets roepen dat alle Marrokanen criminelen zijn omdat er een paar niet erg lief zijn!
quote:Inderdaad! De hele horeca gaat naar z'n kloten!
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:38 schreef Johnny_Cool het volgende:[..]
vanaf 1 januari 2004 zal het hele uitgaanscircuit op z'n gat liggen, mark my words !
quote:Die gang hadden ze al ingezet.
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:40 schreef SignOTheTimes het volgende:
Inderdaad! De hele horeca gaat naar z'n kloten!
quote:De sigaretten-industrie is toch al bezig met uitbetalen van enorme schadeclaims, de horeca kan er ook nog wel bij
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:40 schreef SignOTheTimes het volgende:
Inderdaad! De hele horeca gaat naar z'n kloten!
quote:Ach, je hebt goede en je hebt slechte... helaas kom ik meestal de slechte tegen, hetgeen mijn visie op rokers niet geheel positief beïnvloedt.
Heerlijk hoe alle rokers over 1 kam gescheerd worden! Is net zoiets roepen dat alle Marrokanen criminelen zijn omdat er een paar niet erg lief zijn!
Het is trouwens gewoon een kwestie van geven en nemen... de roker neemt een haaltje, en geeft de niet-roker frisse lucht door de rook niet uit te blazen
quote:roken is gewoon achterlijk...
Maar de meeste rokers zijn allemaal hetzelfd
quote:Homo Sapiens ja
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:39 schreef What het volgende:[..]
Alle niet-rokers zijn per definitie homo's.
quote:Wat jij wil, mietjes bedoel ik natuurlijk.
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:42 schreef DaMart het volgende:
Homo Sapiens ja
quote:Kortzichtig noem ik dat!
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:41 schreef Tunerd het volgende:[..]
roken is gewoon achterlijk...
Maar de meeste rokers zijn allemaal hetzelfd
quote:Ik heb een disclaimer
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:45 schreef ChOas het volgende:
Eeeeerm Sop, je weet dat de goatse man op je icoon staat ?
quote:Ja, en ik heb hier geen teiltje
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:57 schreef sop het volgende:[..]
Ik heb een disclaimer
quote:ben het helemaal met je eens signofthetimes !
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:48 schreef SignOTheTimes het volgende:[..]
Kortzichtig noem ik dat!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |