quote:Is een beat-um-up toch ? En wat is Zozo nog meer behalve een plaatsje uit FFVI ?
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:45 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb in Schotland Lord of the Rings: The Two Towers gekocht (platinum). Vanmiddag gespeeld...ik vind hem zozo.
quote:Is een vechtspel inderdaad. Op zich wel mooi gemaakt, overgang tussen filmbeelden en spel is bijvoorbeeld erg leuk gedaan. Maar
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:48 schreef Chocobo het volgende:
Is een beat-um-up toch ? En wat is Zozo nog meer behalve een plaatsje uit FFVI ?
zozo = niet goed, niet slecht. Gelukkig was het niet zo duur.
quote:Het is een geweldig spel! Heerlijk hoe die levels eruit zien, Je kan zelfs sommige dingen uit de levels kapot maken. En dan het idee om met een moersleutel monster neer te meppen geweldig toch!
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:40 schreef Chocobo het volgende:[..]
En ?
quote:LOTR is toch een first persoon shooter ofzo.. MK DA of iets in die richting?
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:50 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Is een vechtspel inderdaad. Op zich wel mooi gemaakt, overgang tussen filmbeelden en spel is bijvoorbeeld erg leuk gedaan. Maar
The Mark of Kri
is in dit genre toch echt veel beter.
zozo = niet goed, niet slecht. Gelukkig was het niet zo duur.
quote:Je suckt steeds meer.
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:54 schreef Hakkert het volgende:[..]
LOTR is toch een first persoon shooter ofzo..
quote:Mja en jij heerst steeds minder met die gaperige opmerkingen
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:56 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Je suckt steeds meer.
quote:Whoehahahahaha
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:56 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Je suckt steeds meer.
quote:Beiden zijn totaal verschillende games en niet eens het genre van LOTR
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:54 schreef Hakkert het volgende:[..]
LOTR is toch een first persoon shooter ofzo.. MK DA of iets in die richting?
quote:MK DA is een beat um up.. die gozert zegt dat lotr ook een beat um up is.. nah ja ik bedoel zeg dan niet dat dat zo is
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:12 schreef Chocobo het volgende:[..]
Beiden zijn totaal verschillende games en niet eens het genre van LOTR
quote:MKDA is een 3D fighter
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:14 schreef Hakkert het volgende:[..]
MK DA is een beat um up.. die gozert zegt dat lotr ook een beat um up is.. nah ja ik bedoel zeg dan niet dat dat zo is
.. Maar goed ik heb mezelf maar even verplicht om eerst TR uit te spelen voor ik echt ga beginnen met ratchet and clank.. TR roelz!
quote:Ach ja.. bij is is dat verschil niet zo groot
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:31 schreef Chocobo het volgende:[..]
MKDA is een 3D fighter
geen beat-um-up,....... naar mijn nederige mening dan
quote:Maar hoe weet je dan dat die games je intereseren?
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:46 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ach ja.. bij is is dat verschil niet zo groot
.... Ik lees alleen reviews van games die me interesseren
quote:Door previews te lezen ?
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:49 schreef nikanoru het volgende:[..]
Maar hoe weet je dan dat die games je intereseren?
quote:Ik hoor hier altijd wel wat leuke games zijn enzo.. En bekende titels natuurlijk. Af en toe pik je eens een paar keer gammo mee ( nu afgelopen maar op thebox is ook een gameprogramma )... Ach dus zo kom je wel aan coole games
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:49 schreef nikanoru het volgende:[..]
Maar hoe weet je dan dat die games je intereseren?
quote:Ik geloof dat de correcte terminologie "Hack 'n Slash" is.
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:31 schreef Chocobo het volgende:
MKDA is een 3D fightergeen beat-um-up,....... naar mijn nederige mening dan
Spel heeft wel wat weg van Devil May Cry en The Mark of Kri.
quote:Ja kijk dat ken ik wel.. eindelijk iemand die mij begrijpt
Op vrijdag 8 augustus 2003 23:43 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik geloof dat de correcte terminologie "Hack 'n Slash" is.
Spel heeft wel wat weg van Devil May Cry en The Mark of Kri.
Strollie
quote:Ik vind Shadow Hearts ook wel een goede RPG, hoewel deze niet het niveau van FFX haalt is deze zeker de moeite waard. Het is een wat meer horror achtige rpg die zich net voor de eerste wereldoorlog afspeeld.
Op zaterdag 9 augustus 2003 11:48 schreef wc-eend het volgende:
Ok.. ik heb kwa rpg alleen nog maar FF 6 t/m 10 gespeeld, 6 enigste die nog uitgespeeld moet worden, maar wat zijn nu goede andere rpg's die leuk zijn, actie bevatten en voral ook goed verhaal hebben, en meld ook even of het een beetje makkelijk te verkrijgen is :p scheelt veel zoeken
quote:Was ik ook benieuwd naar maar scoorde zo slecht dat ik hem niet durfde uit te proberen
Op zaterdag 9 augustus 2003 13:50 schreef Manfredje het volgende:[..]
Ik vind Shadow Hearts ook wel een goede RPG, hoewel deze niet het niveau van FFX haalt is deze zeker de moeite waard. Het is een wat meer horror achtige rpg die zich net voor de eerste wereldoorlog afspeeld.
quote:De review op gamespot is een 7.9 en die van de lezers 8.9.
Op zaterdag 9 augustus 2003 15:45 schreef Chocobo het volgende:[..]
Was ik ook benieuwd naar maar scoorde zo slecht dat ik hem niet durfde uit te proberen
quote:Er gaat zelfs een deel 2 komen.
In a year where quality RPGs were hard to come by, the PlayStation 2 goes out with a bang with the back-to-back releases of Final Fantasy X and its surprisingly formidable contemporary, Shadow Hearts. Midway has a winner on its hands with Shadow Hearts, which offers a refreshing new look at the genre. Despite its considerable depth, Shadow Hearts is easy to get into and yet maintains a satisfying level of challenge. If you're looking for an exciting approximately 40-hour diversion (and tongue-in-cheek adult themes aren't going to scare you away), then you should definitely try this one out.
Review
9.0 Presentation
The superb opening credits and cinemas found early in the game make this game feel like a million bucks. Plus, there are a ton of options placed in some incredibly slick menus.
9.5 Graphics
Quite possibly one of the best looking games out on any system. What's not to like?
8.5 Sound
Great music and good voices litter the game at all times. It just could have used a little more oomph?
9.0 Gameplay
A great mix of several somewhat related genres, along with some new ideas thrown in for good measure. The best part is, it all works beautifully together.
9.0 Lasting Appeal
A lengthy quest, customizable weapons and vehicles, good mini-games, and goals for every dungeon that yield special medals when met make this game worth playing for hours on end.
9.0 OVERALL: (out of 10 / not an average)
Features
- The sequel to one of the best-selling RPG's on the PlayStation®2 computer entertainment system.
- Over 100 total hours of gameplay, filled with monster-ridden dungeons and lands ready to be rebuilt.
- Explore the unexplored with two different characters, each with multiple attacks forms, special abilities and upgradeable weaponry.
- Fight off hundreds of monsters with a new battle system including blocking, dodging, short and long-range attacks.
- An enhanced GEORAMA allows you to recreate worlds in greater detail with more items and flexibility.
- Rebuilding worlds with GEORAMA becomes more challenging, as you travel through time to rebuild not only the present world, but future world as well.
- Use your imagination with the new INVENTION system. Take photographs of different items for inspiration and combine the photos to create entirely new and useful items, such as a controllable robot for use in battle.
- Gather hundreds of items ranging from weapons, magic items, treasure, vehicles and GEORAMA pieces.
Official site
http://www.us.playstation.com/games/scus-97213
Due for release on 22/08/2003
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |