abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12279125
Hallo,

Ik zoek een Giant Boulder maat L of XL fiets! Als je er een hebt en wilt verkopen mag je een prijs noemen die aan de prijs/kwaliteit verhouding doet!

Liefste omgeving Winterswijk (Gelderland).

Deze fiets:

Hopelijk heeft iemand zo'n ding, want bij de fietsenmaker vind ik hem ietsjes te duur (zie 419 ¤). Mijn richtprijs is de prijs/kwaliteit verhouding van de fiets!

Aan de modjes: Dit is niet zomaar een fiets, daarom niet in centraal Fiets gezocht!

Mailen kan: robert [atje] wilterdink [punt] com

[Dit bericht is gewijzigd door frantic op 07-08-2003 14:05]

donderdag 7 augustus 2003 @ 14:00:05 #2
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_12279155
en de prijs/kwaliteit verhouding bij die fiets is???

* benieuwd is

pi_12279179
quote:
Dit is niet zomaar een fiets
It's a Giant Suzuki Boulder
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_12279207
Tandwielen verrot, rest in orde: weinig/normaal duuro's!
Alles in orde: de vraagprijs (ongeveer).
Krassen etc: weinig/normaal duuro's!

Kan er verder weinig over zeggen behalve dat ik een student ben en niet van een vetpot leef!

donderdag 7 augustus 2003 @ 14:09:08 #5
17820 SONIC
Verstand op 0 !
pi_12279362
Waarom is dit niet zomaar een fiets ?
Niet drukken ! Ik heb zoveel schijt aan je dat ik stront tekort kom !
Have you ever heard of the term... 'Fuck Buddy?'
  donderdag 7 augustus 2003 @ 14:10:46 #6
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_12279396
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 14:02 schreef frantic het volgende:
Tandwielen verrot, rest in orde: weinig/normaal duuro's!
Alles in orde: de vraagprijs (ongeveer).
Krassen etc: weinig/normaal duuro's!

Kan er verder weinig over zeggen behalve dat ik een student ben en niet van een vetpot leef!

Zeg gewoon wat je der voor over hebt.
Dan is dat je eigen persoonlijke prijs wat je dat ding waard vindt. Als er dan iets mis is kan je later nog onderhandelen. Maar dat prijs/kwaliteit geijl slaat werkelijk nergens op.
pi_12279430
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 14:10 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Zeg gewoon wat je der voor over hebt.
Dan is dat je eigen persoonlijke prijs wat je dat ding waard vindt. Als er dan iets mis is kan je later nog onderhandelen. Maar dat prijs/kwaliteit geijl slaat werkelijk nergens op.

Ok jij je zin: 200 ¤ als ie in perfecte staat is! maar goed er valt te onderhandelen!
pi_12279461
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 14:09 schreef SONIC het volgende:
Waarom is dit niet zomaar een fiets ?
heb je die fiets of niet? Anders hou aub je mond!

(toch antwoord: Omdat het gvd geen huis tuin en keuken fiets is!)

pi_12279776
Het is gewoon een fiets. Punt uit.
pi_12279829
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 14:13 schreef frantic het volgende:
(toch antwoord: Omdat het gvd geen huis tuin en keuken fiets is!)
Ik zal je even uit de droom helpen: Dat is het wel.
Je moet niet teveel verwachten van deze fiets in termen van prestaties, het is in principe gewoon een budget mountainbike en steekt niet echt boven een normale stadsfiets uit. (Als je met dit ding echt in het bos gaat knallen, dan valt ie uit elkaar)
pi_12279884
Ehm heb net zelf ook een beetje bikeinfo opgevraagd en inmiddels 1 gekocht.. Hier staat die giant vaak goedkoper...

http://www.vosfietsen.nl/giantindex.htm

ook kan je eens bij fietsgigant kijken ( heb ik ook een bike gekocht)

bio heb je mijn bike al gezien.. staat wel in topic planes

Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
pi_12280210
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 14:32 schreef Bio het volgende:

[..]

Ik zal je even uit de droom helpen: Dat is het wel.
Je moet niet teveel verwachten van deze fiets in termen van prestaties, het is in principe gewoon een budget mountainbike en steekt niet echt boven een normale stadsfiets uit. (Als je met dit ding echt in het bos gaat knallen, dan valt ie uit elkaar)

Ja dat zal vast wel! Maar ik bedoelde meer zo'n stationsfiets achtig iets!
pi_12280243
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 14:34 schreef Hakkert het volgende:
Ehm heb net zelf ook een beetje bikeinfo opgevraagd en inmiddels 1 gekocht.. Hier staat die giant vaak goedkoper...

http://www.vosfietsen.nl/giantindex.htm

ook kan je eens bij fietsgigant kijken ( heb ik ook een bike gekocht)

bio heb je mijn bike al gezien.. staat wel in topic planes

Echt zeer bedankt! Misschien (als hier niemand een tekoop heeft) koop ik daar wel mijn fiets!

[Dit bericht is gewijzigd door frantic op 07-08-2003 19:25]

pi_12280358
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 14:51 schreef frantic het volgende:

[..]

Echt zeer bedankt! Misschien (als hier niemand een tekoop heeft) koop ik daar wel mijn fiets!

no problem
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
  donderdag 7 augustus 2003 @ 15:02:37 #15
17820 SONIC
Verstand op 0 !
pi_12280471
quote:
heb je die fiets of niet? Anders hou aub je mond!
Is niet echt een opmerking die het goed doet in een topic waar je iets te koop vraagt.
Ik bedoel, als je een domme opmerking plaatst, en je krijgt een kritische vraag terug, Kan je beter gewoon uitleggen wat je bedoeld.

398 euro http://bike2build.nl
En als je een fiets wil waar je achterkleinkinderen nog plezier van hebben moet je ff bij http://www.bombproof-bikes.com/ kijken

Niet drukken ! Ik heb zoveel schijt aan je dat ik stront tekort kom !
Have you ever heard of the term... 'Fuck Buddy?'
pi_12285415
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 15:02 schreef SONIC het volgende:

[..]

Is niet echt een opmerking die het goed doet in een topic waar je iets te koop vraagt.
Ik bedoel, als je een domme opmerking plaatst, en je krijgt een kritische vraag terug, Kan je beter gewoon uitleggen wat je bedoeld.

ja dat klopt, maar ik wilde niet dat dit een loos topic werd! Waar iedereen dus zulke maffe opmerkingen gaat plaatsen! En ik wil gewoon graag die fiets.
pi_12311478
Niemand?
pi_12410567
Echt niemand?

Damn weet je hoe lastig het is om alleen al aan een normale (dus niet specifiek 1 MTB) te komen! Dus als je nog een hardtail MTB van een of ander merk hebt uit de bouwjaren 2003 of 2002 meldt het!

pi_12411817
Ik had precies die een jaar geleden gekocht. In het voorjaar weer weggedaan, hij beviel wel, maar wielrennen vond ik gewoon leuker dan in het bos crossen. Na 6 maanden heb ik hem daarom weggedaan, voor ¤275 euro, er was toen iets van 4 keer op gereden en had alle onderhoudsbeurten gehad. Dat was inclusief draadloze fietscomputer van Sigma

Je vraagt nu wel heel specifiek om één model, dit model is van het jaar 2003, dus er zullen er niet veel worden aangeboden. Ik denk ook dat je bod te laag is, 200 euro is de helft van de nieuwwaarde en jij wilt de fiets in praktische nieuwstaat.

Ik denk dat je met je bod wat omhoog moet en dat je iets minder specifiek moet zijn qua model en uitvoering, succes!

pi_12412453
Ja klopt, was nogal specifiek.

Zoals eerder al gezegd ik bied voor je fiets wat ie waard is! En ik bied heus niet onder de maat dan!

Hij mag trouwens ook beschadigingen hebben! maar liever niet natuurlijk!

pi_12486277
* sgopt het topic nog maar een keer *
pi_12516234
Dicht op verzoek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')