Ik zoek een Giant Boulder maat L of XL fiets! Als je er een hebt en wilt verkopen mag je een prijs noemen die aan de prijs/kwaliteit verhouding doet!
Liefste omgeving Winterswijk (Gelderland).
Deze fiets:
Hopelijk heeft iemand zo'n ding, want bij de fietsenmaker vind ik hem ietsjes te duur (zie 419 ¤). Mijn richtprijs is de prijs/kwaliteit verhouding van de fiets!
Aan de modjes: Dit is niet zomaar een fiets, daarom niet in centraal Fiets gezocht!
Mailen kan: robert [atje] wilterdink [punt] com
[Dit bericht is gewijzigd door frantic op 07-08-2003 14:05]
quote:It's a Giant Suzuki Boulder
Dit is niet zomaar een fiets
Kan er verder weinig over zeggen behalve dat ik een student ben en niet van een vetpot leef!
quote:Zeg gewoon wat je der voor over hebt.
Op donderdag 7 augustus 2003 14:02 schreef frantic het volgende:
Tandwielen verrot, rest in orde: weinig/normaal duuro's!
Alles in orde: de vraagprijs (ongeveer).
Krassen etc: weinig/normaal duuro's!Kan er verder weinig over zeggen behalve dat ik een student ben en niet van een vetpot leef!
quote:Ok jij je zin: 200 ¤ als ie in perfecte staat is! maar goed er valt te onderhandelen!
Op donderdag 7 augustus 2003 14:10 schreef bleiblei het volgende:[..]
Zeg gewoon wat je der voor over hebt.
Dan is dat je eigen persoonlijke prijs wat je dat ding waard vindt. Als er dan iets mis is kan je later nog onderhandelen. Maar dat prijs/kwaliteit geijl slaat werkelijk nergens op.
quote:heb je die fiets of niet? Anders hou aub je mond!
Op donderdag 7 augustus 2003 14:09 schreef SONIC het volgende:
Waarom is dit niet zomaar een fiets ?
(toch antwoord: Omdat het gvd geen huis tuin en keuken fiets is!)
quote:Ik zal je even uit de droom helpen: Dat is het wel.
Op donderdag 7 augustus 2003 14:13 schreef frantic het volgende:
(toch antwoord: Omdat het gvd geen huis tuin en keuken fiets is!)
http://www.vosfietsen.nl/giantindex.htm
ook kan je eens bij fietsgigant kijken ( heb ik ook een bike gekocht)
bio heb je mijn bike al gezien.. staat wel in topic planes
quote:Ja dat zal vast wel! Maar ik bedoelde meer zo'n stationsfiets achtig iets!
Op donderdag 7 augustus 2003 14:32 schreef Bio het volgende:[..]
Ik zal je even uit de droom helpen: Dat is het wel.
Je moet niet teveel verwachten van deze fiets in termen van prestaties, het is in principe gewoon een budget mountainbike en steekt niet echt boven een normale stadsfiets uit. (Als je met dit ding echt in het bos gaat knallen, dan valt ie uit elkaar)
quote:Echt zeer bedankt! Misschien (als hier niemand een tekoop heeft) koop ik daar wel mijn fiets!
Op donderdag 7 augustus 2003 14:34 schreef Hakkert het volgende:
Ehm heb net zelf ook een beetje bikeinfo opgevraagd en inmiddels 1 gekocht.. Hier staat die giant vaak goedkoper...http://www.vosfietsen.nl/giantindex.htm
ook kan je eens bij fietsgigant kijken ( heb ik ook een bike gekocht)
bio heb je mijn bike al gezien.. staat wel in topic planes
[Dit bericht is gewijzigd door frantic op 07-08-2003 19:25]
quote:no problem
Op donderdag 7 augustus 2003 14:51 schreef frantic het volgende:[..]
Echt zeer bedankt! Misschien (als hier niemand een tekoop heeft) koop ik daar wel mijn fiets!
quote:Is niet echt een opmerking die het goed doet in een topic waar je iets te koop vraagt.
heb je die fiets of niet? Anders hou aub je mond!
398 euro http://bike2build.nl
En als je een fiets wil waar je achterkleinkinderen nog plezier van hebben moet je ff bij http://www.bombproof-bikes.com/ kijken
quote:ja dat klopt, maar ik wilde niet dat dit een loos topic werd! Waar iedereen dus zulke maffe opmerkingen gaat plaatsen! En ik wil gewoon graag die fiets.
Op donderdag 7 augustus 2003 15:02 schreef SONIC het volgende:[..]
Is niet echt een opmerking die het goed doet in een topic waar je iets te koop vraagt.
Ik bedoel, als je een domme opmerking plaatst, en je krijgt een kritische vraag terug, Kan je beter gewoon uitleggen wat je bedoeld.
Damn weet je hoe lastig het is om alleen al aan een normale (dus niet specifiek 1 MTB) te komen! Dus als je nog een hardtail MTB van een of ander merk hebt uit de bouwjaren 2003 of 2002 meldt het!
Je vraagt nu wel heel specifiek om één model, dit model is van het jaar 2003, dus er zullen er niet veel worden aangeboden. Ik denk ook dat je bod te laag is, 200 euro is de helft van de nieuwwaarde en jij wilt de fiets in praktische nieuwstaat.
Ik denk dat je met je bod wat omhoog moet en dat je iets minder specifiek moet zijn qua model en uitvoering, succes!
Zoals eerder al gezegd ik bied voor je fiets wat ie waard is! En ik bied heus niet onder de maat dan!
Hij mag trouwens ook beschadigingen hebben! maar liever niet natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |