abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 augustus 2003 @ 02:17:29 #1
63037 domgo
een commandos berichtje
pi_12271266
:angry: :angry: :angry:
Ik heb een groot probleem!!!!

Ik heb Medal Of Honor Allied Assault al eens geinstaleerd maar dat is als een jaartje terug dat was in 2001. Het spel ging flot af en toe viel het spel eens uit. Zo een week geleden wilde ik het eens spelen, ik dacht ik heb eens zin Day-day te spelen toe er plots het volgende gebeurde! Ik installeer het spel weer het dede normaal maar als ik aan 10a30% zat kwam er een foutmelding dat er een sound bestand te kort is. En verder kost ik het spel niet meer verwijderen, wijzigen, herstellen of installeren dus ik zit in de problemen. Met mijn software is alles normaal en en ook met mijn geheugen geluidskaart en alles, er staat geen fout over in het boekje van wat ik heb. Ik heb al een brief geschreven maar ik krijg geen antwoord dus sta ik daar! Vandaag heb ik Medal Of Honor Allied Assault Spearhead gekocht maar voor dat natuurlijk gaat moet je Medal Of Honor Allied Assault geinstaleerd hebben. Ik heb vandaag nog eens een brief gestuurd maar daar zal weer niet veel van in huis komen denk ik. Dus is het zo ik plaats de CD 1 van Medal Of Honor Allied Assault in, en dan komt dat blauw schermpje met gele sterren op dus het is zo. Het is dus niet normaal zoals ik zeg; de eerste het gele sterrentje blijft geel bij spelen dus maar het spel is niet geinstaleerd. De tweede daaronder staat installeren dat blijft ook geel. En de derde waar dëinstalleren staat blijft ook geel. Dus al de 3 sterrentjes blijven geel als je ze aanklikt! Als je spelen aanklikt mag er normaal gezien alleen spelen en deënstalleren kunnen aangeklikt worden. Met mij is dat anders spelen, installeren en deënstalleren blijven geel als ik ze aanklik met de muis. Als ik op spelen klik op installeren en dëinstalleren dan komt er even het schermpje waar de foto staat met de mannen in de boten. Daar installeer hem ook een stukje en daarna ga ik naar het stuurprogamma waar software is dat progamma heet Installschield Wizard. Dan zie ik het scherm waar wijzigen staat herstellen en verwijderen klik ik op één dan zie ik snel een blauwe lijn wegflitsen. En daarna komt er met het volgende ook op een scherm van Installschield Wizard daarna als dat gebeurt is; komt er een fout maar die weet ik niet meer iets met Wizard ook. En het kan ook omgekeert gebeuren als ik eerst op spelen klik of istalleren od dëinstalleren het maakt niet uit dan komt er eerst de foto met mannen op in de boten dus het is soms omgekeert. Ik kan het spel gewoon niet installeren of dëinstalleren het is een grote fout van die mannen daar! Zo gemakkelijk komen ze er niet van af die gasten van dat spel dat ze maar afwachten. Het zit alleen puur voor dat geld dat ze willen verdienen, en wat ben jij ermee jij ligt opgeschept met dat spel mooie jop zou ik zeggen dat die hebben!!!! Wat moet ik nu doen een nieuw zullen ze mij niet aanbieden denk ik? Puur geld en wat ben jij niets! Voor commandos 2 Men Of Courage heb ik 1900 frank betaald en dat werkt super normaal! En wat kost dat dom spel 2000 frank en het werkt niet je kunt het niet installeren en dëinstalleren en in het begin dat ik het de eerste keer heb gespeelt viel het soms é keer uit zo gaat dat niet op hoor! In de oorlog zaten ze met wat brood water en soep en een klein stukje chocolade en nu zitten ze puur van u geld te genieten wat een wereld heet dat nog normaal! Weet je ik zal dat geld é keer in brand steken!!!! En Medal Of Honor Allied Assault Spearhead kun je alleen spelen als je dat hebt geinstaleerd! Nu zit ik mooi in de problemen toevalligiemand die die fout heeft of een oplossing heeft en geen domme astublieft! Maar op sommige forum's kunnen ze dat precies niet! En op die Nederlandse forum is ook niet waard! Ik zet daar ook een vraag over maar daar krijg je geen noraal antwoord! Daar schrijven ze ik begrijpt dat niet of zetten ze er wat zever! Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en zo rap mogelijk graag wat ik wil het alle twee spelen en zeker Day-day! Wie kan mij helpen?
Als je naar de winkel gaat zegen ze je moest het maar niet gekocht hebben! Maar ze hebben u geld toch hi de bandieten! En wie laat dat zo veel kosten de wet natuurlijk alleen de wet wie anders! Een gewoone mens niet hoor die kan den bak in! Maar Meneer De Haan en Meneer Konijn en verder beslissen dat zelfs de journalisten als het nog niet zo ver gekomen is!
Wie kan mij helpen?
Dank bij voorbaat
:offtopic: :tongue: :evil: nl-support@ea.com

Dominic Van Rumst
pi_12271333
damn, ik zou beginnen met wat alinea's en een korte samenvatting.

Uum ja misschien is je systeem brak, bij mij en de meeste anderen werkt het prima en we betalen al een tijdje in Euro's

"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_12271358
Kort-door-de-bocht:
Ik lees het niet eens , gebruik idd eens enter en alinea`s.
Zo krijg je weinig vruchtvolle reacties, denk aan de lessen grammatica....
When does the hurting stop ? ...
pi_12271396
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 02:17 schreef domgo het volgende:
En wie laat dat zo veel kosten de wet natuurlijk alleen de wet wie anders! Een gewoone mens niet hoor die kan den bak in! Maar Meneer De Haan en Meneer Konijn en verder beslissen dat zelfs de journalisten als het nog niet zo ver gekomen is!
Wat lul jij nou? De wet bepaalt dat EA 50 Euro voor zijn games vraagt? Misschien moet je eens wat minder gamen

[Dit bericht is gewijzigd door Sjonnjoop op 07-08-2003 02:35]

"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_12271400
Bovendien is het nog half-Belgisch geschreven ook. En dit stuur je naar een Nederlandse helpdesk? Die zullen wat te lachen gehad hebben in de pauze!
  donderdag 7 augustus 2003 @ 10:49:54 #6
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_12274473
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_12274474
ooit eens aan dit topic gedacht? [centraal] Help hij doet het niet! -deel 1-
pi_12277597
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')