* Dice heeft nog liggen slapen tijdens de weeen.
quote:Ik word voor het eerst vader, ik doe al weken eigenlijk geen oog meer dicht.
Op woensdag 6 augustus 2003 15:56 schreef dice het volgende:
Mijn advies, pak alle slaap die je kunt, doe een paar dutjes :
Je kunt je vrouw toch niet helpen tijdens deze weeenaciviteit en je hebt je energie hard genoeg nodig tijdens en na de bevalling.
* Dice heeft nog liggen slapen tijdens de weeen.![]()
De ontsluiting kan met massage worden vergroot en de de vruchtblaas laten ze knappen. Leuk is het niet en een ruggeprik kan soelaas bieden omdat het meer pijn gaat doen dan de bedoeling is.
Te lang indalingsweeën hebben leidt tot uitputting waardoor je geen krachjt meer overhebt voor de echte persweeën.
Succes
Maar kan inderdaad lang duren. Dat verschilt per vrouw, en soms lijkt het oneindig. Gelukkig viel het in mijn familie allemaal wel mee, vrienden van me zaten zo 2 dagen in het ziekenhuis te wachten.
quote:Ik werd ook voor de eerste keer vader
Op woensdag 6 augustus 2003 15:59 schreef BladE-l----- het volgende:[..]
Ik word voor het eerst vader, ik doe al weken eigenlijk geen oog meer dicht.
Het is hier ook bijna 30 graden in huis, dus al zou ik het proberen, dan lukt het nog niet.
Het kan vriezen en het kan dooien dus
Wel spannend he ?
quote:Ja kommop zeg he ! Da's wel mooi jullie eigen schuld. Moeten jullie maar niet zolang wachten met wakker maken. Als jullie gewoon alles op tijd doen, zorgen wij dat we klar staan. Mijn vrouw was in Mei uitgerekend. En als je dan besluit om gewoon een maand eerder te gaan werpen, dan moet je niet bij ons aankomen he ? Wel een beetje structuur houden.
Op woensdag 6 augustus 2003 19:42 schreef dommetjedomoor het volgende:
ik weet nog dat de weetjes bij mij alles bij elkaar ongeveer 10 uur hebben geduurd (op 8 augustus alweer 7 jaartjes geleden....) , dat "manlief" riep ik ga nog even slapen en dat ik hem een uurtje voordat onze zoon geboren werd wakker heb moeten schreeuwen !!!!
Ik denk dat je je inmiddels al een stuk beter voelt.
Waarschijnlijk lig je nu naar je kleine wondertje te staren... lig je mee te puffen... of heb je oordopjes gezocht omdat blijkt dat er "muziek " in het mormeltje zit
In ieder geval heel veel succes en sterkte !
Ik weet wel dat het lichamelijk voor de vrouw ontzettend zwaar kan zijn, maar dat het geestelijk vaak toch het zwaarst voor de man is. de arme schatten !
Ik heb af en toe het idee dat mijn man sollidair last had van zwangerschapshormonen !
quote:Wauw! Ongelooflijk gefeliciteerd! Mooi babietje die Quinten
Op vrijdag 8 augustus 2003 07:32 schreef BladE-l----- het volgende:
Er is inderdaad iets gebeurd.
6 augustus om 20:15 zijn de vliezen gebroken, 5 minuten later kwamen we erachter wat échte weëen nu zijn.
Om 22:10 kwamen we aan in het ziekenhuis, waar direct de persweëen begonnen en om 22:25 hielden we een klein hummeltje vast van 3145 gram. Hij heet Quinten en hij heeft het fatsoen gehad om ons lekker te laten slapen afgelopen nacht. (slechts om de drie uur wakker)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Enkele foto's van de trotse ouders en ons hummeltje....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |