abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12259312
Zaterdag is mijn vrouw uitgerekend.
Gistermorgen om 5:00 uur begonnen de weëen echter al.
Vanmorgen om 4:00 werden ze zo heftig dat we toch maar naar het ziekenhuis zijn gegaan, alleen was er nog amper ontsluiting en moesten we maar wachten tot het erger zou worden.
om 7:00 dus onverrichter zake thuisgekomen.
Sindsdien ben ik eigenlijk wakker (heb de afgelopen 48 uur 6 uur slaap gehad) en blijven de weëen ongeveer gelijk.
Ik hoop niet dat het morgen pas komt, ik weet niet of ik dat wel overleef.
Heeft iemand hier ervaring met dit soort dingen?
Is dit wel normaal?
Ze heeft trouwens ook al 3 weken lang voorweëen gehad.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 15:56:43 #2
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_12259427
Mijn advies, pak alle slaap die je kunt, doe een paar dutjes :
Je kunt je vrouw toch niet helpen tijdens deze weeenaciviteit en je hebt je energie hard genoeg nodig tijdens en na de bevalling.

* Dice heeft nog liggen slapen tijdens de weeen.

'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
pi_12259508
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 15:56 schreef dice het volgende:
Mijn advies, pak alle slaap die je kunt, doe een paar dutjes :
Je kunt je vrouw toch niet helpen tijdens deze weeenaciviteit en je hebt je energie hard genoeg nodig tijdens en na de bevalling.

* Dice heeft nog liggen slapen tijdens de weeen.

Ik word voor het eerst vader, ik doe al weken eigenlijk geen oog meer dicht.
Het is hier ook bijna 30 graden in huis, dus al zou ik het proberen, dan lukt het nog niet.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 16:00:33 #4
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_12259532
binnenkort gaat de arts voorstellen om wat wee-opwekkende druppels te geven zodat de weeën sterker worden en de geborte op gang komt.

De ontsluiting kan met massage worden vergroot en de de vruchtblaas laten ze knappen. Leuk is het niet en een ruggeprik kan soelaas bieden omdat het meer pijn gaat doen dan de bedoeling is.

Te lang indalingsweeën hebben leidt tot uitputting waardoor je geen krachjt meer overhebt voor de echte persweeën.

Succes

Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
pi_12259543
Ik dacht even dat er iemand aan het bevallen was en uit verveling ging fokken

Maar kan inderdaad lang duren. Dat verschilt per vrouw, en soms lijkt het oneindig. Gelukkig viel het in mijn familie allemaal wel mee, vrienden van me zaten zo 2 dagen in het ziekenhuis te wachten.

Nederland heeft een cellentekort. [br] Parttime DnB-Addicts Crew® Promoter.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 16:01:06 #6
12560 dice
pi_12259548
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 15:59 schreef BladE-l----- het volgende:

[..]

Ik word voor het eerst vader, ik doe al weken eigenlijk geen oog meer dicht.
Het is hier ook bijna 30 graden in huis, dus al zou ik het proberen, dan lukt het nog niet.

Ik werd ook voor de eerste keer vader Wel nog lekker even liggen slapen ... wat me goed uitkwam aangezien Kay om Half 5 geboren werd en ik dus vol kon helpen ...
  woensdag 6 augustus 2003 @ 16:01:28 #7
17820 SONIC
Verstand op 0 !
pi_12259560
Mijn schoonzus heeft 45 uur weeen gehad.
Mijn vrouw daarentegen ongeveer 5 uur. Begon om vier uur 's-nachts maar werd er pas om 07.30 wakker van. Om 08.15 beldde ze mij en om 08.45 was mijn zoontje geboren.

Het kan vriezen en het kan dooien dus

Wel spannend he ?

Niet drukken ! Ik heb zoveel schijt aan je dat ik stront tekort kom !
Have you ever heard of the term... 'Fuck Buddy?'
pi_12259658
Het is wel spannend, ja.
Alleen begint het nu wel vervelend te worden.
Ik kan eigenlijk weinig doen behalve haar rug regelmatig te masseren en met eten en drinken zeulen. (mondjesmaat, want erg veel trek heeft ze niet)
Verder een beetje op Fok! rondhangen. Toch blij dat ik destijds kabel heb genomen.
  † In Memoriam † woensdag 6 augustus 2003 @ 16:09:40 #9
7074 moussy
kuttekop
pi_12259759
Probeer idd maar even te gaan slapen. Wat voor nut heeft het om als een zombie door het huis te gaan zwalken?
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 6 augustus 2003 @ 16:15:30 #10
27383 poktor
10101011010110
pi_12259896
Weet er alles van, over ongeveer 2 maanden word ik voor de 2e keer pappie. Sterke gewenst! Hou in je achterhoofd dat in deze situatie alleen je aanwezigheid vaak al voldoende is, meer is meestal niet nodig. (behalve met dit weer misschien wat gesjouw met ventilators.. )
If you see a bomb technician running, try to keep up with him.
Het nieuwe normaal: Op een terrasje behandeld worden als een tyfuslijder en dankbaar zijn.
pi_12263631
ik weet nog dat de weetjes bij mij alles bij elkaar ongeveer 10 uur hebben geduurd (op 8 augustus alweer 7 jaartjes geleden....) , dat "manlief" riep ik ga nog even slapen en dat ik hem een uurtje voordat onze zoon geboren werd wakker heb moeten schreeuwen !!!!
  donderdag 7 augustus 2003 @ 08:03:37 #12
17820 SONIC
Verstand op 0 !
pi_12272526
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 19:42 schreef dommetjedomoor het volgende:
ik weet nog dat de weetjes bij mij alles bij elkaar ongeveer 10 uur hebben geduurd (op 8 augustus alweer 7 jaartjes geleden....) , dat "manlief" riep ik ga nog even slapen en dat ik hem een uurtje voordat onze zoon geboren werd wakker heb moeten schreeuwen !!!!
Ja kommop zeg he ! Da's wel mooi jullie eigen schuld. Moeten jullie maar niet zolang wachten met wakker maken. Als jullie gewoon alles op tijd doen, zorgen wij dat we klar staan. Mijn vrouw was in Mei uitgerekend. En als je dan besluit om gewoon een maand eerder te gaan werpen, dan moet je niet bij ons aankomen he ? Wel een beetje structuur houden.
Niet drukken ! Ik heb zoveel schijt aan je dat ik stront tekort kom !
Have you ever heard of the term... 'Fuck Buddy?'
pi_12272693
Die van mij zat biefstuk te eten toen de weeën heeel sterk werden..
ik heb de arts hem laten bellen om te zeggen dat hij als de donder terug moest komen.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_12272727
en òntopic:

Ik denk dat je je inmiddels al een stuk beter voelt.
Waarschijnlijk lig je nu naar je kleine wondertje te staren... lig je mee te puffen... of heb je oordopjes gezocht omdat blijkt dat er "muziek " in het mormeltje zit

In ieder geval heel veel succes en sterkte !

Ik weet wel dat het lichamelijk voor de vrouw ontzettend zwaar kan zijn, maar dat het geestelijk vaak toch het zwaarst voor de man is.
de arme schatten !

Ik heb af en toe het idee dat mijn man sollidair last had van zwangerschapshormonen !

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_12279736
Al "iets" geboren?
pi_12295586
Er is inderdaad iets gebeurd.
6 augustus om 20:15 zijn de vliezen gebroken, 5 minuten later kwamen we erachter wat échte weëen nu zijn.
Om 22:10 kwamen we aan in het ziekenhuis, waar direct de persweëen begonnen en om 22:25 hielden we een klein hummeltje vast van 3145 gram. Hij heet Quinten en hij heeft het fatsoen gehad om ons lekker te laten slapen afgelopen nacht. (slechts om de drie uur wakker )

Enkele foto's van de trotse ouders en ons hummeltje....
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 07:53:40 #17
12560 dice
pi_12295664
Gefeliciteerd !!!
pi_12295687
Het harde werken is beloond...
Van harte met dit prachtige mannetje....
pi_12295692
Het is op de 7e verjaardag van mijn zoon dat ik dit lees...
GEFELICITEERD!!!!!!
En jullie mogen er met recht trots op zijn!!!!!
Wat een mooi kindje!!!
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 08:02:51 #20
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_12295705
Wat een mooi mannetje. Gefeliciteerd.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_12296076
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 07:32 schreef BladE-l----- het volgende:
Er is inderdaad iets gebeurd.
6 augustus om 20:15 zijn de vliezen gebroken, 5 minuten later kwamen we erachter wat échte weëen nu zijn.
Om 22:10 kwamen we aan in het ziekenhuis, waar direct de persweëen begonnen en om 22:25 hielden we een klein hummeltje vast van 3145 gram. Hij heet Quinten en hij heeft het fatsoen gehad om ons lekker te laten slapen afgelopen nacht. (slechts om de drie uur wakker )
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Enkele foto's van de trotse ouders en ons hummeltje....
Wauw! Ongelooflijk gefeliciteerd! Mooi babietje die Quinten
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 08:56:55 #22
35189 Troel
scherp en bot
pi_12296150
Wat een poepie!!!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_12296300
Van harte!!!
pi_12296677
Wat zijn pasgeboren babietjes toch prachtig. "Een stukje hemel" noemt mijn moeder ze. De tranen schieten me elke keer in de ogen als ik zo'n foto zie.
Gefeliciteerd en geniet van elke seconde!
mooi he, alles
pi_12296718
Hans ! Dude ! Gefeliciteerd !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')