(zonder sleutel wel te verstaan........)
quote:'t kost je een paar spaken, maar het werkt..
Op woensdag 6 augustus 2003 12:35 schreef tommystinkfinger het volgende:
weet iemand hoe ie een axa slot moet openen?(zonder sleutel wel te verstaan........)
Pak je fiets op bij de achterkant, ga zo hard rennen als je kan en gooi je achterkant KEI HARD op de grond. Na 5 keer moet je em open hebben
heb het niet vaker gedaan of zo
quote:yeah right.
Op woensdag 6 augustus 2003 12:39 schreef NatteKip het volgende:
..de fiets van mijn broertje op vakantie...
quote:jah...right jah..haha..neej hij had zijn sleutel verloren op het strand en duz moest ik dat ding op de camping slopen..en wij hadden alleen een gereedschapkissie met wat schroevedraaiers een pirem en een hamer
Op woensdag 6 augustus 2003 12:40 schreef nightfall het volgende:[..]
yeah right.
is wel een mooie "gevonden" fiets
zal er veel plezier van hebben hahahahahahaha
quote:Inderdaad. Ondanks alles wat fietshandelaren hierover beweren, zijn ook deze sloten gewoon open te krijgen met een betonschaar.
Op woensdag 6 augustus 2003 12:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Betonschaar? Heb je ook geen elektra nodig, het maakt geen lawaai en je loopt niet de kans een bosbrand te starten met je vonken.
is me verteld
quote:Het valt alleen wel zo op als je met dit weer met een lange regenjas gaat lopen om die schaar te verbergen. En om nou met een betonschaar over de schouder een fietsenstalling binnen te lopen, ik weet het niet
Op woensdag 6 augustus 2003 12:46 schreef MrWilliams het volgende:
Inderdaad. Ondanks alles wat fietshandelaren hierover beweren, zijn ook deze sloten gewoon open te krijgen met een betonschaar.
quote:mwah, die dingen zijn tegenwoordig ook in "handzaam" formaat te verkrijgen. Dus niet langer dan je onderarm + hand. Daar knip je alles mee open hoor. En een plastic tas, daar past ie makkelijk in.
Op woensdag 6 augustus 2003 12:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:[..]
Het valt alleen wel zo op als je met dit weer met een lange regenjas gaat lopen om die schaar te verbergen. En om nou met een betonschaar over de schouder een fietsenstalling binnen te lopen, ik weet het niet
dit is trouwens absoluut niet bedoeld om mensen op ideen te brengen
quote:Uiteraard niet, ik ben puur beroepsmatig geinteresseerd in de (on)mogelijkheden van betonscharen
Op woensdag 6 augustus 2003 12:50 schreef MrWilliams het volgende:
dit is trouwens absoluut niet bedoeld om mensen op ideen te brengen
quote:hmhm
Op woensdag 6 augustus 2003 12:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:[..]
Uiteraard niet, ik ben puur beroepsmatig geinteresseerd in de (on)mogelijkheden van betonscharen
onder het mom beroepsgeheim zou je je trucjes toch niet bekend maken
neppert!
quote:Kheb een keer op mijn stage een betonvlechter bezig gezien met zo'n schaar en toen dacht ik toen ik naar de trein liep: "Heeeee, zo'n schaar zou hier ook wel te gebruiken zijn."
Op woensdag 6 augustus 2003 12:53 schreef MrWilliams het volgende:
hmhmonder het mom beroepsgeheim zou je je trucjes toch niet bekend maken
neppert!
quote:niet met een axa slot (als het goed is). dat werkt alleen met van die brakke ren-tik-slotjes. slijptol werkt het beste.
Op woensdag 6 augustus 2003 12:38 schreef Eddypeddy het volgende:[..]
't kost je een paar spaken, maar het werkt..
Pak je fiets op bij de achterkant, ga zo hard rennen als je kan en gooi je achterkant KEI HARD op de grond. Na 5 keer moet je em open hebben
heb het niet vaker gedaan of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |