E:\tracks\Tropics\level05\levelG.o
E:\tracks\Tropics\level05\lighting.ini
Dus uit de map "tracks\Tropics\level05" de bestanden "levelG.o" en "lighting.ini". Ik heb nooit een kopietje van deze cd gemaakt en heb in de game nu dat level nodig dus kan niet verder
Is er iemand die deze game ook heeft en zo vriendelijk wil zijn om mij die twee files te mailen? Naar mrcableguy@fok.nl ?
Zou geweldig zijn
quote:voor de xbox heb je er niks aan wel?
Op dinsdag 5 augustus 2003 14:35 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Ik heb need for speed HP2 en er zit ergens een heel miniscuul krasje op de CD en kan op geen van me CD rom spelers de volgende files lezenE:\tracks\Tropics\level05\levelG.o
E:\tracks\Tropics\level05\lighting.iniDus uit de map "tracks\Tropics\level05" de bestanden "levelG.o" en "lighting.ini". Ik heb nooit een kopietje van deze cd gemaakt en heb in de game nu dat level nodig dus kan niet verder
Is er iemand die deze game ook heeft en zo vriendelijk wil zijn om mij die twee files te mailen? Naar mrcableguy@fok.nl ?
Zou geweldig zijn
quote:Ik was laatst aan het denken om hem te "kopen", als je tegen die tijd dit topic nog hebt lopen dan mail ik je wel eventjes
Op dinsdag 5 augustus 2003 14:41 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Is ook niet voor XBOX is voor de PC. En nee geen brakke download.
quote:geweldig!
Op dinsdag 5 augustus 2003 14:57 schreef -BB- het volgende:
Ik heb het thuis, zit nu op m'n werk. Als je het nog niet hebt als ik thuis kom dan mail ik ze wel even.
quote:Ik vind het prachtig dat je uit de brand geholpen bent en leuk dat je weer verder kan spelen nu, maar denk nog eens even terug aan het topic waarop je een snoeihard slot gooit ivm mogelijke, niet bewezen, yadaayadaa, illegale activeiten, en trek deze eens door naar dit topic?
Op dinsdag 5 augustus 2003 15:08 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
geweldig!
quote:Hmmm daar heeft zooi wel een punt
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:31 schreef Zooi het volgende:[..]
Ik vind het prachtig dat je uit de brand geholpen bent en leuk dat je weer verder kan spelen nu, maar denk nog eens even terug aan het topic waarop je een snoeihard slot gooit ivm mogelijke, niet bewezen, yadaayadaa, illegale activeiten, en trek deze eens door naar dit topic?
quote:Speciale rechten MY ROYAL ASS!! Maar goed, er lopen wel een hoop NFS freaks rond
Op dinsdag 5 augustus 2003 18:17 schreef Hakkert het volgende:[..]
Hmmm daar heeft zooi wel een punt
... Maar ja zooi we hebben te maken met een mod he... Die hebben speciale rechten
quote:Hahahahahaha!
Op dinsdag 5 augustus 2003 15:05 schreef Blapiet het volgende:
k ben nog nooit een file tegengekomen in NFS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |