Ik zoek dus een ATI Radeon 9500 of 9700 voor een leuk prijsje.
Heb je zoiets en wil je het kwijt? -> Let me know!
quote:de kaart van die verkoper doet vreemd op een nforce bord dus daar heb ik niets aan.
Op zondag 3 augustus 2003 14:26 schreef TheEagle het volgende:
[TK] Ati9700
quote:Hoe lang gebruik je het kaartje al?
Op zondag 3 augustus 2003 23:35 schreef mcsta het volgende:
ik heb een radeon 9500
is te modden naar 9700 (alleen getest draait altijd standaard)
128 mb met dvi+verloopje
zeg het maar
quote:Ben eigenlijk op zoek naar een nonpro, maar wat vraag je er minimaal voor?
Op maandag 4 augustus 2003 12:53 schreef Blanche_Fantasy het volgende:
kheb een 9500pro 128mb geheugen, hebbe?
moet je zelf ff prijsje verzinnen.
quote:Waarom zou je perse een slechtere willen?
Op maandag 4 augustus 2003 13:01 schreef Hawg het volgende:[..]
Ben eigenlijk op zoek naar een nonpro, maar wat vraag je er minimaal voor?
quote:hmm ok, dan houdt het helaas op...
Op maandag 4 augustus 2003 13:23 schreef Hawg het volgende:
Omdat ik nu eenmaal op zoek ben naar een nonpro
Maar voor 75 euro wil ik de jouwe wel overnemen hoor.
deze kaart is sneller dan een Radeon 9500 non-pro, Radeon 9600 non-pro en pro en eventueel (ik doe er niet aan) over te clocken naar een 9700 PRO (zonder behoud van garantie uiteraard dan).
Doe een actueel bod en hij is voor jou; doe een onzinbod (zoals die 75 euro) dan blijft hij op de voorraadplank liggen bij die andere drie (van de 4 laatsten waar ik nog aan heb kunnen komen) die deze week al wel verkocht zijn...
ik heb de tijd
quote:Dat was geen onzinbod dat was een serieus bod op een gebruikte videokaart waar ik van te voren al over aangaf waarschijnlijk niet geinteresseerd in te zijn, hij vroeg me om een prijs.
Op maandag 4 augustus 2003 16:50 schreef dr.dunno het volgende:
ik heb nog een van de laatste Sapphire ATI Radeon 9500 PRO 128MB DDR + TV-UIT + DVI 's liggen, nieuw en in doos (ongebruikt dus) en bon kan je er ook bij krijgen.deze kaart is sneller dan een Radeon 9500 non-pro, Radeon 9600 non-pro en pro en eventueel (ik doe er niet aan) over te clocken naar een 9700 PRO (zonder behoud van garantie uiteraard dan).
Doe een actueel bod en hij is voor jou; doe een onzinbod (zoals die 75 euro) dan blijft hij op de voorraadplank liggen bij die andere drie (van de 4 laatsten waar ik nog aan heb kunnen komen) die deze week al wel verkocht zijn...
ik heb de tijd
Ik zal over jouw aanbod nadenken.
quote:is goed
Op maandag 4 augustus 2003 17:14 schreef Hawg het volgende:
doe maar een leuk bod (op basis van een nieuwe dus); mailadres staat in profiel; ik merk het wel of je nog op tijd gaat zijn (voordat ook deze verkocht is dus)
quote:You've got mail
Op zondag 3 augustus 2003 23:35 schreef mcsta het volgende:
ik heb een radeon 9500
is te modden naar 9700 (alleen getest draait altijd standaard)
128 mb met dvi+verloopje
zeg het maar
quote:Lol mijn kaart kan ik ook incl doos geven en helemaal nieuw enzo, maar ja 75 euro is
Op maandag 4 augustus 2003 17:14 schreef Hawg het volgende:[..]
Dat was geen onzinbod dat was een serieus bod op een gebruikte videokaart waar ik van te voren al over aangaf waarschijnlijk niet geinteresseerd in te zijn, hij vroeg me om een prijs.
Nu ontopic graag.
overigens is er nog een ander topic: [TK] 3D Prophet 9500 Pro
zonder doos en waarschijnlijk toch wel gebruikt, ook al staat er van niet; ik hoor het wel
quote:ow en die van jou is dan zoals je zelf zegt niet gebruikt (dus eigelijk wel, je kunt de kaart zo weer terug stoppen in de doos
Op dinsdag 5 augustus 2003 19:45 schreef dr.dunno het volgende:
mijn aanbod staat nog steeds.overigens is er nog een ander topic: [TK] 3D Prophet 9500 Pro
zonder doos en waarschijnlijk toch wel gebruikt, ook al staat er van niet; ik hoor het wel
quote:Ik stel het enorm op prijs dat je mijn topic onder de aandacht wil brengen, maar als ik aangeef dat mijn Radeon 9500 PRO nog nooit gebruikt is dan getuigt het van weinig respect om dat hier in twijfel te gaan trekken.
Op dinsdag 5 augustus 2003 19:45 schreef dr.dunno het volgende:
mijn aanbod staat nog steeds.overigens is er nog een ander topic: [TK] 3D Prophet 9500 Pro
quote:nee, hij heeft er altijd ingezeten, wat je natuurlijk ook wel kan zien als je de de metalen contactpunten (voor in het agp slot of die van de monitor-aansluiting) bekijkt, maar dat had je natuurlijk zelf ook al bedacht.
Op dinsdag 5 augustus 2003 19:54 schreef fallox het volgende:[..]
ow en die van jou is dan zoals je zelf zegt niet gebruikt (dus eigelijk wel, je kunt de kaart zo weer terug stoppen in de doos
)
quote:wat heb je eraan om een videokaart eerst uit de doos te halen en dan vervolgens _nooit_ te hebben gebruikt? Deze kaarten zijn iig niet als oem verkocht voor zover ik weet, vandaar die aanname. Mocht ik, na overtuiging, mij dan toch vergissen, dan krijg je meteen mijn excuses voor mijn opmerkingen hoor
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:41 schreef Smots het volgende:[..]
Ik stel het enorm op prijs dat je mijn topic onder de aandacht wil brengen, maar als ik aangeef dat mijn Radeon 9500 PRO nog nooit gebruikt is dan getuigt het van weinig respect om dat hier in twijfel te gaan trekken.
Ben nog steeds op zoek naar een ATI Radeon 9500/9700 (non pro), voor een leuke prijs..
-edit- Geforce FX5800 (128mb) heeft ook m'n interesse! -edit
[Dit bericht is gewijzigd door Hawg op 06-08-2003 01:09]
Kom maar op mensen ik ben nog steeds op zoek!
quote:Laatste kick!
Op woensdag 6 augustus 2003 17:33 schreef Hawg het volgende:
* aandacht probeert te trekken voor dit topic *Kom maar op mensen ik ben nog steeds op zoek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |