Prijzen zijn vanaf 10 euro.
quote:hmmm
FAQ
&A is voor tweedehands producten en incidenteel voor als je als particulier een nieuw artikel wilt verkopen (i.v.m. dubbel of 2 halen, 1 betalen, mislukt cadeautje e.d.).
10...
Mail me op orggs @ hotmail.com
quote:* ook benieuwd is
Op zondag 3 augustus 2003 17:57 schreef sky2k het volgende:
alle 5 40 in 1 spellen voor 50 euro
Waar kan je die eigenlijk kopen?
quote:Ik denk dat ik er meer voor kan krijgen als ik ze los verkoop, ik wacht het allemaal nog even af. Ik heb ze van een vage kennis, waar hij ze vandaan haalt weet ik niet, ik zal het 's vragen als ik hem weer zie.
Op zondag 3 augustus 2003 17:57 schreef sky2k het volgende:
alle 5 40 in 1 spellen voor 50 euro
Waar kan je die eigenlijk kopen?
quote:Die dingen zijn een tijdlang te koop geweest in Amerika als ik het goed heb
Op zondag 3 augustus 2003 18:34 schreef hertz het volgende:[..]
Ik denk dat ik er meer voor kan krijgen als ik ze los verkoop, ik wacht het allemaal nog even af. Ik heb ze van een vage kennis, waar hij ze vandaan haalt weet ik niet, ik zal het 's vragen als ik hem weer zie.
Ik ben er nog steeds in geintreseerd en wil me bod wel verhogen naar 15¤ voor UC-40b02
quote:bedoel je nou GB Color of Advanced? ze zijn wel backwards compitable toch??
Op zondag 3 augustus 2003 18:44 schreef Muizig het volgende:[..]
(alhoewel er voornamelijk gba color spellen opstaan)
(ik heb er geen verstand van, cadeautje voor mn moeder)
quote:Het lijkt mij dat dit gameboy advance catridges zijn waar ze een hele zooi color spelletjes opneer gedumd hebben, ik kan me niet voorstellen dat er 40 spelletjes op 1 color diskje kunnen en op de doos staat gb advance enzo
Op zondag 3 augustus 2003 19:02 schreef Renoud het volgende:[..]
bedoel je nou GB Color of Advanced? ze zijn wel backwards compitable toch??
(ik heb geen verstand, cadeautje)
Maar in dat geval betekend het wel dat ze alleen af te spelen zijn op een gba (sp) en niet op een normale gbcolor
Verder heb ik alleen een paar keer gehoord van dit soort verzamel color spelletjes en er helaas nooit een gezien Ik dacht aanvankelijk dat deze dingen illegaal waren
Maar iemand anders vertelde me dat ie een heel stappeltje van dit soort spelletjes gekocht had in een Amerikaanse supermarkt en dat ze daar gewoon legaal te koop zijn
quote:Ah oke, Heb net even bij ons tussen de cartridges zitten neuzen, en wij hebben ook zo iets liggen, 50in1 (1992). Die hebben we in spanje gekocht blijkt
Op zondag 3 augustus 2003 19:11 schreef Muizig het volgende:[..]
Het lijkt mij dat dit gameboy advance catridges zijn waar ze een hele zooi color spelletjes opneer gedumd hebben, ik kan me niet voorstellen dat er 40 spelletjes op 1 color diskje kunnen en op de doos staat gb advance enzo
Maar in dat geval betekend het wel dat ze alleen af te spelen zijn op een gba (sp) en niet op een normale gbcolor
Verder heb ik alleen een paar keer gehoord van dit soort verzamel color spelletjes en er helaas nooit een gezien
Ik dacht aanvankelijk dat deze dingen illegaal waren
Maar iemand anders vertelde me dat ie een heel stappeltje van dit soort spelletjes gekocht had in een Amerikaanse supermarkt en dat ze daar gewoon legaal te koop zijn
Mijn bod staat nog steeds: 12,- Inclusief verzendkosten. UC-40B10
[Dit bericht is gewijzigd door Renoud op 03-08-2003 19:19]
quote:Kan je er misschien een plaatje of fotootje van posten hoe het cassette dingetje zelf eruit ziet
Op zondag 3 augustus 2003 19:14 schreef hertz het volgende:
Ik heb ze werkend gezien op de Gameboy Advance en de Gameboy Color, ze schijnen ook te werken op de Gameboy Classic maar dat heb ik (nog) niet kunnen proberen.
* Muizig is daar eigenlijk best benieuwd naar geworden
quote:wanneer loopt dit af? ivm verjaardag volgende week
Op zondag 3 augustus 2003 19:14 schreef hertz het volgende:
Ik heb ze werkend gezien op de Gameboy Advance en de Gameboy Color, ze schijnen ook te werken op de Gameboy Classic maar dat heb ik (nog) niet kunnen proberen.
quote:Ja, is het zo'n kleine of die grotere.
Op zondag 3 augustus 2003 19:17 schreef Muizig het volgende:[..]
Kan je er misschien een plaatje of fotootje van posten hoe het cassette dingetje zelf eruit ziet
* Muizig is daar eigenlijk best benieuwd naar geworden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |