quote:ff die room list refreshen en dan de room "fok!" opzoeken.
Op woensdag 6 augustus 2003 11:16 schreef a3aan het volgende:[..]
Fok!-room? Ik zie em niet
quote:Nou, heel fijn, jij bent 1337...
Op donderdag 7 augustus 2003 23:00 schreef Tarja het volgende:
geef mij maar dc++, zelfde principe als soulseek maar dan wat meer users en mogelijkheden
Rot je nu ook lekker op?
quote:De server is weer es overbelast gok ik
Op dinsdag 26 augustus 2003 03:35 schreef Manono het volgende:
Wat is er toch met dat &^*(%*^%$%$####&%* prog, aldoor disconnecten
Blijkbaar zijn de slsk servers uit de DNS geflikkerd, vandaar dat je niet meer kan connecten...
(ook met dank aan Vlens_de_Vos)
Ik heb een beetje de kriebels gekregen, nadat BREIN wat losliet over hoeveelheden bestanden. Zijn vonden je bij ongeveer 1000 bestanden een heel grote aanbieder. Nu heb ik dat dus keer 7
Heb iets vooralsnog iets te vrezen op slsk?
quote:De enige keer dat er iets met slsk is geweest is een keer met een of andere onbekende artiest en zijn/haar label. Daar is verder geloof ik geen probleem meer mee geweest (de server heeft er toen geloof ik een dag of wat uit gelegen, maar goed, vertel mij eens wat nieuws). Volgens mij heb je nu iig nog niets te vrezen.
Op donderdag 4 september 2003 09:01 schreef ELTino het volgende:
Kan BREIN ooit iets doen met Slsk? Ze zijn nu wel druk bezig met kazaa, maar over andere p2p programma's hoor ik heel weinig.Ik heb een beetje de kriebels gekregen, nadat BREIN wat losliet over hoeveelheden bestanden. Zijn vonden je bij ongeveer 1000 bestanden een heel grote aanbieder. Nu heb ik dat dus keer 7
Heb iets vooralsnog iets te vrezen op slsk?
quote:Duidelijk dus...
Admin MessageGLOBAL MSG (12:13am PST): If you've been logged on for several hours straight, you might not be aware that we're having problems with our domain name that would keep you from being able to log back after you've closed your client. A fixed version of the client is available for download now, see http://slsk.blogspot.com/ for details. Apologies for the incovenience, nir
Anyway, ik vind het een geweldig prog. Vele malen beter dan emule, k++, dc++, piolet en de hele mikmak bij elkaar. Ik betaal netjes iedere
maand een donatie van 5 dollar, zodat ik download priviliges heb (wat heel erg goed opschiet). Als ik merk dat mensen die van mijn aan het uppen zijn zelf niks sharen, ban ik ze normaal gesproken. Ik controleer alleen zelden of dat het geval is.
Username: Dhalsim
quote:Bij mij hetzelfde en ik heb nog een behoorlijke lijst die ik graag optijd binnen had
Op vrijdag 5 september 2003 17:52 schreef Slam het volgende:
volgens mij is bijna niemand op de hoogte van die fix, ik heb een behoorlijke userlijst maar daarvan zijn er maar 2 online en de rest is al een paar dagen offline.
*edit te vinden op http://38.115.131.131/slsk149fix.exe*
[Dit bericht is gewijzigd door Stokvis op 06-09-2003 15:02]
quote:Share je c: drive en je hebt er ook zoveel. Vaak hebben sommige verschrikkelijk domme mensen hun hele cd geshared en dus ook hun hele windows directory. Dan kom je wel snel aan de 80k
Op zaterdag 6 september 2003 16:29 schreef HAL9000S het volgende:
Ik zag vandaag een gast met 80K filesover leipo's gesproken!!
quote:all mp3, heb ze gecheckt.
Op zaterdag 6 september 2003 18:23 schreef ELTino het volgende:[..]
Share je c: drive en je hebt er ook zoveel. Vaak hebben sommige verschrikkelijk domme mensen hun hele cd geshared en dus ook hun hele windows directory. Dan kom je wel snel aan de 80k
quote:Het is niet 1 regeltje, het zijn er een stuk of 4 (of 5
Op zondag 7 september 2003 12:12 schreef flippie_flink het volgende:
ik heb nu dus dat regeltje toegevoegd aan me host, toen ik hem op starte deed ie het ook gewoon weer maar nu (1dag later) als ik hem weer probeer op te starten loopt ie helemaal vast, iemand?
Maar goed, er is een gefixte versie te downloaden. Staat hierboven ergens genoemd.
quote:Hey, tnx voor die fix!
Op zondag 7 september 2003 12:24 schreef R2cksson het volgende:[..]
Het is niet 1 regeltje, het zijn er een stuk of 4 (of 5
.).
Maar goed, er is een gefixte versie te downloaden. Staat hierboven ergens genoemd.
Edit: http://38.115.131.131/slsk149fix.exe
Overigens zit ik nu ook in de fok!-room, username > "UFOtjee".
En ik zit daar alleen met "soulseeker00000".
Ook een fokker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |