We hebben beide een Thomson Speedtouch multipc modem (standaard van KPN). Zowel via MSN Messenger (uitnodigen) als via Zone.com werkt het niet.
Heeft iemand enig idee hoe we dit moeten spelen via internet
quote:Waarschijnlijk omdat de laatste versie 1.0c is!
Op vrijdag 1 augustus 2003 17:09 schreef Stephan4kant het volgende:
Ik wil graag Age of Empires II The Conquerors via internet spelen tegen een vriend. We hebben allebei nu the patch van Microsoft geinstalleerd. (1.0b). Als we contcat proberen te krijgen, krijgen we de volgende foutmelding: "Unable to join game"We hebben beide een Thomson Speedtouch multipc modem (standaard van KPN). Zowel via MSN Messenger (uitnodigen) als via Zone.com werkt het niet.
Heeft iemand enig idee hoe we dit moeten spelen via internet
quote:Zolang je allebei dezelfde versie hebt, maakt het geen ruk uit welke versie dat is. In elk geval niet als je Direct Connect gebruikt.
Op vrijdag 1 augustus 2003 17:26 schreef ayumi het volgende:
Waarschijnlijk omdat de laatste versie 1.0c is!
quote:Ik zou tegen de TS zeggen, probeer de nieuwe versie eens...
Op vrijdag 1 augustus 2003 17:51 schreef Leshy het volgende:[..]
Zolang je allebei dezelfde versie hebt, maakt het geen ruk uit welke versie dat is. In elk geval niet als je Direct Connect gebruikt.
quote:Heb je dan een linkje voor me met die versie? Ik kan hem niet vinden op de Microsoft site
Op vrijdag 1 augustus 2003 17:26 schreef ayumi het volgende:[..]
Waarschijnlijk omdat de laatste versie 1.0c is!
quote:Enig idee hoe dat moet met de Speedtouch 510?
Op vrijdag 1 augustus 2003 17:20 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Je zit dus achter een netwerk? Ik heb ook dat modem en waarschijnlijk moet je eerst wat poorten openzetten. Toen ik zelf een servertje wou opzetten moest ik eerst poort 29760 openzetten omdat de firewall ingebouwd in de modem alles blockt. iig succes
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:17 schreef Stephan4kant het volgende:[..]
Heb je dan een linkje voor me met die versie? Ik kan hem niet vinden op de Microsoft site
http://download.microsoft.com/download/ageIIConquerers/Update/1.0c/W982KMe/EN-US/Age2XPatch.exe
quote:Jep, ik heb je al toegevoegd @ msn. Tenminste dat msn-adres in je profiel
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:19 schreef Stephan4kant het volgende:[..]
Enig idee hoe dat moet met de Speedtouch 510?
quote:Ik ben het er niet helemaal mee eens moet ik eerlijk zeggen. Het heeft achteraf gezien niets met Age of Empires zelf te maken, een ftp-server opzetten lukt ook niet. Maar daar heb ik ook nog een threadje voor hangen
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:33 schreef Lucille het volgende:
DIG->GAM
[Dit bericht is gewijzigd door _van_puffelen op 06-08-2003 12:58]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |