quote:Pedofielenbijeenkomst Deel 9
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:10 schreef DennisMoore het volgende:
utfs. die andere is vol.
quote:Dit modje is van mening dat het "Vraag het aan Tasher"-uurtje in een ander subforum beter tot zijn recht komt (m.u.v. OUD). Als Tasher 1 van de mannen van de website in de openingspost was geweest had het wmb gemogen, maar aangezien dit niet het geval is en Tasher een gewone pedofiel is mag het ergens anders, in een ander topic.
Wanneer de modjes van mening zijn dat pedofilie een Verboten Onderwerp is hierzo, dan moeten ze dat maar rechtto-rechtaan zeggen, en er niet hypocriet omheen draaien (m.i.). Weten we gelijk waar we aan toe zijn mbt censuur.
quote:Ik weet niet of je die site gezien hebt.. maar deze mensen willen wel degelijk relaties met kinderen onder de 10 jaar oud hoor!!!
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:16 schreef DennisMoore het volgende:[..]
.
Is er iemand die beweert dat mensen met pedofiele gevoelens maar hun gang moeten gaan en zich aan kinderen vergrijpen?! Nee dus. Je vergelijking is DOM.
quote:Kromme vergelijkingen.
Op vrijdag 1 augustus 2003 16:23 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
Jij rijd zeker ook geen auto ? Gaat nooit op vakantie met het vliegtuig ? Nooit drugs gebruikt ? Nooit straalbezopen op een fiets gereden etc etc etc ? Zeker ook nooit buiten geweest want dat is ook een risico.
Waarom niet gewoon vanuit het standpunt van het kind redeneren??
Weet jij hoe hun er tegen aan kijken??
quote:'k Heb het niet over die site, 'k heb het over de posts in dit topic.
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:17 schreef Ole het volgende:Ik weet niet of je die site gezien hebt.. maar deze mensen willen wel degelijk relaties met kinderen onder de 10 jaar oud hoor!!!
quote:Yep! zie deze eerdere post van mij:
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:18 schreef schatje het volgende:[..]
Kromme vergelijkingen.
Waarom niet gewoon vanuit het standpunt van het kind redeneren??
Weet jij hoe hun er tegen aan kijken??
quote:
Geplaatst door Ole op vrijdag 1 augustus 2003 15:43quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:38 schreef yavanna het volgende:
[..]In hoeverre valt er nog op een normale manier te discusseren met mensen die zulke waan ideeen tentoon spreiden?
De vergelijking met het kiezen van een gerecht zou hilarisch zijn, als het niet zo belachelijk zou zijn.
--------------------------------------------------------------------------------Echt een vergelijking die werkelijk nergens op slaat!
Ze zouden eens wat ervaringen op die site moeten plaatsen van mensen die dit in hun kindertijd hebben meegemaakt.. Ik kan me niet voorstellen dat er veel zijn die zeggen:
"ik had als 8-jarig meisje een vriend van 40. Ik koester die herinneringen nog steeds. Ik had het niet willen missen! . Dat hij me toen ik rond mijn 13e vrouwelijke vormen begon te krijgen niet meer aantrekkelijk vond, en verder ging met een ander meisje heeft ie goed kunnen uitleggen, en vond ik helemaal niet erg"
quote:In welke mate?
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:14 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Dan kies je een ander woord dan 'begrip'?
Een woord dat iets omschrijft als: "Pedofiele gevoelens komen nu eenmaal voor bij mensen, daar kiezen ze niet voor. Gezien de mogelijke gevolgen van die gevoelens, en de onmogelijkheid van gedachtenpolitie en verplichte opsluiting van iedere potentiële misbruiker, is het noodzakelijk dat pedofielen daarmee om leren gaan."
Als we die site bekijken zien deze mensen duidelijk nog niet in dat het een kind altijd schaadt.
quote:Goed gesproken.
Op vrijdag 1 augustus 2003 17:37 schreef yvonne het volgende:
Mooi, ik ben toch al in een vreselijk humeur en ga eens lekker kort door de bocht,
het kan me niet schelen hoe ze heten pedofiel of pedosexueel, het kan me niet schelen welk etiket ze hebben en welk etiket ze volgende maand gaan kiezen,
ik verdom het begrip te hebben, ik verdom het ooit begrip te gaan krijgen en ik verdom het helemaal om hun acties, gedachtes weet ik veel wat, door geitenwollensokken gelul recht en goed te praten.
Ik weiger!
Klaar.
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:20 schreef DennisMoore het volgende:[..]
'k Heb het niet over die site, 'k heb het over de posts in dit topic.
Volgens mij willen de meeste pedofielen géén seks met kinderen.
Nog even over die site, die staan er niet afwillend tegenover en doen het alleen niet vanwege de strafrechtelijke gevolgen.
quote:Volgens mij...
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:23 schreef yavanna het volgende:bron?
quote:Dat is een betrouwbare bron hoor
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:25 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Volgens mij...
quote:Ze kiezen er wel voor het te koesteren.
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:14 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Dan kies je een ander woord dan 'begrip'?
Een woord dat iets omschrijft als: "Pedofiele gevoelens komen nu eenmaal voor bij mensen, daar kiezen ze niet voor. Gezien de mogelijke gevolgen van die gevoelens, en de onmogelijkheid van gedachtenpolitie en verplichte opsluiting van iedere potentiële misbruiker, is het noodzakelijk dat pedofielen daarmee om leren gaan."
Ik wil niet horen dat het niet schadelijk is, ALS het maar van het kind uitgaat.
Ik wil niet horen "maar ik hou van kinderen, ik zou ze nooit wat aandoen" en ondertussen beweren dat die liefde zoveel verder gaat dan lust...Oh nee dan is het goed...
Vriendschap met een kind en ondertussen met een paal in je broek.
Heerlijk geruststellende gedachte..
Flikker toch op, ik weiger.
En nee, ze hoeven niet preventief de cel in, maar ik MOET ze NIET!!
Niet in de buurt van mijn kids, niet op school, niet bij de speelplaats, nergens.
Ze houden zich maar gedeisd en hun ranzige fantasieën voor zichzelf.
Waarom willen ze zo graag out in the open met alles???
Wat schieten ze daarmee op??
Denk je nu echt dat er ook maar 1 ouder (okay SCH dan) met een gerust hart een pedo laat oppassen op zijn kind?
Dat ze een pedo in de vriendenkring opnemen "kom gezellig eten, mijn kids zijn er ook, misschien wil jij ze in bad doen? maar je weet het,hè met de ogen kijken, niet met de handjes..hahahhahaa"
Ik besef dat ze het lastig hebben, maar ik zal NOOIT begrip hebben voor hun sexbeleving, al was het maar vanwege de WALGELIJKE manier van goedpraten (zie boven).
h: onbegrip is het tover woord
Een woord dat iets omschrijft als: "Pedofiele gevoelens komen nu eenmaal voor bij mensen, daar kiezen ze niet voor.
dan gaan ze in therapie tot ze genezen zijn
Gezien de mogelijke gevolgen van die gevoelens, en de onmogelijkheid van gedachtenpolitie en verplichte opsluiting van iedere potentiële misbruiker, is het noodzakelijk dat pedofielen daarmee om leren gaan.
daar moeten ze juist niet mee omgaan
genezen of net als bij honden een spuitje geven
pedo's zijn ziek en moeten opgenomen worden
als je gedachten zo verrot zijn kan je net zo goed een terrorist worden (hun gedachtengangen sporen ook niet)
het is hun geloof, net als pedo's geloven dat het normaal is dat verliefd kan worden op een kind
ziek ziek ziek
quote:Voor zichzelf met die gevoelens leren omgaan. Ik denk dat zo de frustratie vermindert voor hen, en daardoor de kans op misbruik van kinderen ook vermindert.
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:21 schreef yavanna het volgende:In welke mate?
quote:Mee eens. Die site gaat veel te ver (wat ik er zo snel van zie). Een seksuele relatie met kinderen, of 'spelletjes doen' etc etc, is m.i. absoluut verboden gebied, ook al lijkt (!) het kind het leuk te vinden.
Als we die site bekijken zien deze mensen duidelijk nog niet in dat het een kind altijd schaadt.
De doodstraf is te goed voor dit soort figuren.
Stop ze in een donker hol en laat ze tot hun 80e wegrotten.
Het zal je kind wezen.
quote:Pedo's doen niet anders dan het goed praten, DM
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:16 schreef DennisMoore het volgende:[..]
.
Is er iemand die beweert dat mensen met pedofiele gevoelens maar hun gang moeten gaan en zich aan kinderen vergrijpen?! Nee dus. Je vergelijking is DOM.
quote:Bedankt, maar zelf lezen lukt mij nog wel
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:25 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Volgens mij...
Ik vraag om een bron omdat hij het wellicht ergens gezien/gelezen hebt, wat intressant kan zijn.
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:27 schreef milagro het volgende:[..]
Ze kiezen er wel voor het te koesteren.
Ik wil niet horen dat het niet schadelijk is, ALS het maar van het kind uitgaat.
Ik wil niet horen "maar ik hou van kinderen, ik zou ze nooit wat aandoen" en ondertussen beweren dat die liefde zoveel verder gaat dan lust...Oh nee dan is het goed...
Vriendschap met een kind en ondertussen met een paal in je broek.
Heerlijk geruststellende gedachte..Flikker toch op, ik weiger.
En nee, ze hoeven niet preventief de cel in, maar ik MOET ze NIET!!
Niet in de buurt van mijn kids, niet op school, niet bij de speelplaats, nergens.
Ze houden zich maar gedeisd en hun ranzige fantasieën voor zichzelf.Waarom willen ze zo graag out in the open met alles???
Wat schieten ze daarmee op??
Denk je nu echt dat er ook maar 1 ouder (okay SCH dan) met een gerust hart een pedo laat oppassen op zijn kind?
Dat ze een pedo in de vriendenkring opnemen "kom gezellig eten, mijn kids zijn er ook, misschien wil jij ze in bad doen? maar je weet het,hè met de ogen kijken, niet met de handjes..hahahhahaa"Ik besef dat ze het lastig hebben, maar ik zal NOOIT begrip hebben voor hun sexbeleving, al was het maar vanwege de WALGELIJKE manier van goedpraten (zie boven).
quote:Nouja, ik chat wel 's wat met iemand die eerst dacht dat ie homo was, maar nu toch een 'comingout' als pedofiel heeft. Hij wil absoluut geen seks met kinderen, maar wel contact met kinderen, in de zin van vriendschap. En hij zegt dat er veel meer zijn die er zo over denken. Hij is bv ook tégen die vereniging 'Martijn'.
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:23 schreef yavanna het volgende:
bron?
quote:Mee eens. Vind ik ook fout. (Hoewel interessant discussie-materiaal, 'Wanneer is iemand toe aan seks...')
Nog even over die site, die staan er niet afwillend tegenover en doen het alleen niet vanwege de strafrechtelijke gevolgen.
quote:Je doet je ondertitel waarlijk eer aan.
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:27 schreef harrie1 het volgende:<knip>
quote:Als iemand oud & wijs genoeg is om daar zelf een verstandig en afgewogen besluit over te nemen. En dan nog...
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:31 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Mee eens. Vind ik ook fout. (Hoewel interessant discussie-materiaal, 'Wanneer is iemand toe aan seks...')
Een meisje van 14 kan best sex hebben... met een gast van 14/15/16.
Niet met een kerel van 40.
[Dit bericht is gewijzigd door Roellio op 01-08-2003 18:33]
quote:Helaas praten velen het voor zichzelf goed en gaan geen therapie aan, wat idd wenselijk zou zijn.
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:27 schreef DennisMoore het volgende:Voor zichzelf met die gevoelens leren omgaan. Ik denk dat zo de frustratie vermindert voor hen, en daardoor de kans op misbruik van kinderen ook vermindert.
quote:In principe misschien niet, maar ik zou wel zover willen gaan, aangezien er dan, al dan niet beuwst, toch ook sexuele gedachten bij zitten en ook al houden ze dat lekker voor hun zelf en doen ze er niets mee, ik zou mijn kind er toch niet bij laten.
Mee eens. Die site gaat veel te ver (wat ik er zo snel van zie). Een seksuele relatie met kinderen, of 'spelletjes doen' etc etc, is m.i. absoluut verboden gebied, ook al lijkt (!) het kind het leuk te vinden.
Ik wil niet zover gaan dat ik zou zeggen dat iemand met pedofiele gevoelens nooit met kinderen te maken mag hebben.
quote:Waarom wil hij geen sexuele omgang met kinderen?
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:31 schreef DennisMoore het volgende:
Nouja, ik chat wel 's wat met iemand die eerst dacht dat ie homo was, maar nu toch een 'comingout' als pedofiel heeft. Hij wil absoluut geen seks met kinderen, maar wel contact met kinderen, in de zin van vriendschap. En hij zegt dat er veel meer zijn die er zo over denken. Hij is bv ook tégen die vereniging 'Martijn'.
quote:Die grens ligt nu bij 16 jaar en dat lijkt mij een prima grens.
Mee eens. Vind ik ook fout. (Hoewel interessant discussie-materiaal, 'Wanneer is iemand toe aan seks...')
[Dit bericht is gewijzigd door yavanna op 01-08-2003 18:37]
quote:tja als je upg bent dan ga je maar op deze fiets
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:32 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Je doet je ondertitel waarlijk eer aan.
.
simpele vraag dan maar aan de pedo's
vind je het normaal dat je verliefd/sexueel aangetrokken wordt door een kind?
ik niet en ik vind dus dat je psygische hulp nodig hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |