Voor degenen die niet alles hebben zien/horen gebeuren even kort de geschiedenis. Dagobert had een hotel, hence the name Dagotel, en dat draaide goed. Zijn compagnon en goede vriend Marlo hielp hem. Maar op een dag zag Dago het niet meer zitten en ging weg. Marlo werd toen zó kwaad dat hij veranderde in Marloniex en het hotel in brand stak. Helaas kwam hij daar ook bij om het leven.
Okee. Het Dagotel: 40 ruime kamers, een luxe lounge/receptie en nog veel meer. Nu zoek ik nog iemand die het kan beheren, ik heb (IRL) niet heel veel tijd... Maar goed, wie wil de eerste kamer?
Wil er nog niemand een kamer? Er zijn tevens luxe honeymoonsuites en in alle kamers is een ruime luxe badkamer aanwezig.
Ze trekt haar sportkleren aan en begint met een halfuurtje fietsen.
Pff, die laatste 10 keer was wel zwaar hoor.
*Hijgend en puffend loopt Jojo naar de kleedkamer, waar ze 10 minuten later weer helemaal schoon en opgefrist uit tevoorschijn komt. Ze wenst de mensen bij de balie nog een prettige dag en loopt naar buiten.
Hee, ik heb eigenlijk de Don, of zijn protegé nog niet langs zien komen... Tis zeker niet interessant genoeg hier...
Ik heb de sleutel van kamer 2, kan ik er meteen heen gaan of moet ik me nog ergens inschrijven.
En waar kan ik me opfrissen?
Veel plezier met je verblijf!
DAT ontbreekt er!
*Boor, klop, zaag, timmer
De bar is ge-opend! Ook heeft iedere kamer een minibar gekregen!
Verder is de fitness ruimte uitgebreid met apparatuur en spullen voor aerobics, diverse oosterse vechtsporten en steps.
Ik hoorde dat je hier ook vechtsporten deed geven enzo Kadgar ?
Ik ben wel ge-interesseerd...Wanneer beginnen de lessen ?
Beste Kadgar,
wil je mij laten weten wanneer er vechtsport trainingen zijn ??
Met vriendelijke groet
LWaS
Durft U niet meer over straat? Wilt U van U af kunnen bijten?
Heden in het Dagotel cursussen zelfverdediging, met diverse stijlen en technieken. De DoJo (zaal) is altijd open voor mensen die willen oefenen of misschien een beetje sparren. Op zondagmiddag zijn er lessen (mits Khadgar het niet te druk heeft).
Khadgar
PS: Zijn er mensen die het leuk vinden om ook les te geven in bepaalde sporten? Meld je aan!
Imperavi Dominus, Adahare Emulare Consumito.
*Er ontstaat een muur van licht om het hotel. Geen duister wezen kan het binnendringen zonder verschrikkelijk te lijden of te sterven.
Je zult toch echt wel wat beters moeten verzinnen om mij tegen te houden...
*Ze steekt haar lnkerhand door de muur. Er gebeurd niets, het is alsof de muur niet eens bestaat. Ze haalt haar hand terug en lacht arrogant. Op een non-challante wijze draait ze zich om en loopt rustig weg.
Nou, nog maar een keer proberen
Entauro Adun, Entauro Tassadar...Quaplach Graash N'Gaag...Mordor...
*De licht-muur versterkt
Nu hopen dat dit haar in ieder geval afremt, terwijl ik me voorbereid...
Heden een nieuwe Service van het Dagotel: Jetski en Autoverhuur! Kom voor meer informatie langs bij de receptie!
Zoals je ziet, Equilan, heb ik niet stil gezeten.
In haar rechter hand houd de jonge keizerin een versierde dolk vast, het blad is van een zwart materiaal is gemaakt, en is versierd met goud. Geduldig wacht ze op een afstand af.
Ik weet dat jullie daar zijn! Er is niet veel dat mijn Zwarte Spiegel ontgaat!
Kom toch naar buiten Equilan, ik... ik... ik wil je leren kennen.
*Mombi glimlacht vriendelijk, haar sinistere uitstraling wordt hierdoor zwakker, er is iets sympathieks dat de glimlach aan haar uiterlijk toevoegt.
Khadgar, mooi werk!! Dat zal zeker haar kwade krachten stoppen, als ze al door de muur heenkomt!!
Laten we ons verbinden en de muur versterken, ik wil er een waarschuwingssysteem aan toe voegen. Stel je voor dat Wilgje hier alleen is en Mombi komt.. dat wil ik weten voor ze dicht genoeg in de buurt is om kwaad te doen.
Hahaha nee Khadgar, dat is een fout die wij wel vaker maken, maar je moet niet vergeten, ook al heeft Mombi grote krachten, ze kan ook gewoon haar handen gebruiken als ze iemand kwaad wil doen en dat houdt geen magische lichtkoepel tegen.
Ik wil haar niet onderschatten, de kans dat ze erdoor komt is werkelijk bijzonder klein, maar stel dat het gebeurt kan ze Wilgje ook gewoon wurgen...... Ow laten we daar niet aan denken!! Wat ik wil, is dat de koepel waarschuwt als er iemand met magische krachten binnen een straal van 250 meter van de koepel komt. Dat geeft ons wat meer tijd om te reageren.
Ja dat lijkt me een goed idee, als jij of ik, of Wilgje en o, laten we Herne niet vergeten!! Ja inderdaad, dat de koepel ons herkent...
Oke, aan de slag.
*Equilan pakt Khadgar bij zn handen en legt haar voorhoofd tegen het zijne... diepe concentratie... handen die pijnlijk hard inelkaar grijpen, het lijkt wel een wedstrijd elkaar wegduwen. De magische krachten stromen over en weer en uiteindelijk naar de lichtkoepel. Een flits helder gekleurd licht spat van de koepel af en dan laten Khadgar en de elfengodin elkaar los.
Equilan ik wil je leren kennen!!
*De elfengodin staat met een ruk weer obereind, de haren in haar nek staan rechtovereind. Mombi moet zijn genaderd toen het alarm nog niet volledig werkzaam was. Ze trekt Khadgar naar zich toe en fluistert hem in zn oor.
Khadgar, toen ik sprak met ****** vertelde hij mij dat Mombi is ontstaan uit haat, vroeger was ze een lief meisje, maar ze heeft afschuwlijke dingen meegemaakt op jonge leeftijd, verraad, misbruik... Praat hier verder niet over, ze draait door als je dit tegen haar zegt... maar de kans bestaat dat ze gevoelig is voor liefde en aandacht. Ik moet naar buiten, moet haar onder ogen komen. Hou me in de gaten en let op Gandalf, als die het op zn heupen krijgt wil ie me redden ofzoiets en verpest hij alles....
*Equilan stapt naar buiten en loopt op Mombi af. Niet te dichtbij, ze weet van het mes.... Op een redelijke afstand blijft ze staan.
Dag Mombi Ik ben Equilan de elfengodin. Wat brengt jou hier op dit eiland??
[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 30-03-2001 15:24]
Aan haar rechterzijde staat een klein meisje, met haar zo zwart als ebbenhout. Ze ziet er normaal uit, ze is niets meer dan een doodgewoon meisje van een jaar of 6.
Ze ziet er bang uit en kijkt naar Equilan.
Ze houd zich stevig vast aan Mombi, alsof ze bij deze sinistere heks veiligheid en verbondenheid voelt.
Wat mij hier op dit eiland brengt?
Wil je het zien?
*Mombi glimlacht de spanning die er tussen hen hangt is bijna voelbaar. Diep van binnen berekent ze haar kansen uit, ze herziet haar plannen. Dit is een politiek spelletje waar ze de regels van beheerst. Laat de tegenpartij nooit zien dat er zwakke plekken zijn, laat de tegenpartij nooit zien dat je twijfelt. En heb altijd een troefkaart achter de hand...
En wat er ook gebeurt, houd altijd rekening met het slechtst mogelijke scenario.
Equilan... ik nodig je bij deze uit. Kom met mij mee naar Babel en ik zal je laten zien wat mij hier brengt...
Mombi, dat lijkt me hartstikke leuk!! Ik ben erg benieuwd naar je toren, vind je ook niet dat die toren van jouw een beetje lijkt op de mijne??
maar helaas, laten we een ander keertje afspreken. Een vriendin van mij is ernstig ziek en ik moet haar helpen. *Equilan trekt een spijtige blik, alsof ze zich er echt op verheugd had. Met haar hand plukt ze een schitterende bloem, al blijft onduidelijk waar ze die dan plukt.
Dag meisje, wil jij deze bloem hebben?? *Equilan hurkt neer, haar palmen open en naar boven gekeerd, de bloem ligt op haar handen, het meisje kan hem er zo van af pakken.
Het kind deinst in eerste instantie terug en kijkt omhoog naar Mombi.
Mombi, zou je je lieve vriendinnetje niet aan me willen voorstellen??
Mombi kijkt naar de hurkende Equilan en glimlacht, ditmaal is de glimlach niet onschuldig, maar vals en gevuld met een zekere haat.
Misschien kan ik je vriendin helpen?
*Mombi beseft wat ze heeft gezegd nadat de woorden zijn weggestorven in de lucht. Een impulsieve actie die meer kwaad kan doen dan goed. Ze verbergt haar reactie op haar eigen woorden kundig en discreet. Haar glimlach is nog steeds vals, maar ook zelfverzekerd. Een aantal mogelijke uitkomsten flitsen door haar heen.
Ze glimlacht vriendelijk en zorgt ervoor dat een hele hoop positieve energie van haar uitgaat. Het lijkt te werken, het meisje gluurt voorzichtig om een hoekje en kijkt niet meer zo heel angstig.
Mombi, hoe heet ze??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |