abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_814073
Waar kan ik Nightwish videoclips vinden?
Ook ben ik opzoek naar clips van videoclips van Iron Maiden en Rhapsody. Oja, Luca Turilli ook nog. Als iemand mijn aan een paar url's/servers kan helpen waar ik deze kan downloaden dan heel graag!
  zondag 11 maart 2001 @ 21:45:01 #2
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_814135
Op www.ironmaiden.com (officiele site) staan van elke clip 30 seconden. Maar dat is natuurlijk niet veel. Ik zou het verder niet weten waar clips te downloaden zijn. Zulke vragen kun je natuurlijk altijd vragen op het forum van de officiele Iron Maiden site. En dat geld ook voor Nightwish en Rhapsody.

De video van Rhapsody's Thunderforce staat op de single en komt heeeeel af en toe voorbij op TMF's Wet & Wild. Ook was er vorig jaar een Iron Maiden night op TMF met veel Maiden clips. Jammer genoeg worden de bands die je genoemt hebt volkomen genegeerd op TMF en zul je het inderdaad moeten doen met videoclips halen van het internet.

Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  zondag 11 maart 2001 @ 22:27:50 #3
9733 blackno1
Ook hallo...
pi_814240
Hmm ik heb ergens op een MP3 cd van mij een clip van Nightwish.. Als ik nou eens wist hoe ik dat op mijn computer kan krijgen. Want als ik het op mijn computer heb dan kan ik het wel doorsturen als je wilt!

En tja..volgens mij zijn clips van Nightwish op Internet onvindbaar..ik heb er al zo vaak om gezocht..maar nee..niets..

ladiela
pi_814334
quote:
Op 11 maart 2001 21:08 schreef awraeven het volgende:
Waar kan ik Nightwish videoclips vinden?
Sleeping Sun van Nightwish vind je hier http://www.videoclips.f2s.com/

is trouwens erg mooie clip!

FOK!-Schrikkelbaas zondag 11 maart 2001 @ 23:46:26 #5
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_814581
Of je koopt de Wishmastour 2000 cd, daarop staan 6 songs en 2 clips.
verder vindt Fok! het niet zo leuk als je om zulke dingen vraagt
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_822270
awreaven en repliers, bedankt. ALs groot fan van sympho-metal was ik ook naar clips op zoek!
Komt tijd, komt Grolsch Drinkontbijt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')