quote:Ja die heb ik aangepast omdat iemand anders een dag later het omgekeerde had en het bij mijn weten altijd "songteksten" was.
Op woensdag 13 augustus 2003 21:02 schreef EggsTC het volgende:
Mijn topic titel aangepastHoe voel jij je, uitgedrukt in songteksten - deel8
Ik zoeken naar "lyrics" nergens topic te vinden
Overigens: reacties zoals je ze geeft in: Vrijwel zeker een blauwtje. Toch doen? zie ik graag. On topic en een toegevoegde waarde. Hou dat vol!
quote:Ok frenkie
Op woensdag 13 augustus 2003 21:05 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ja die heb ik aangepast omdat iemand anders een dag later het omgekeerde had en het bij mijn weten altijd "songteksten" was.
quote:Ok frenkie
Overigens: reacties zoals je ze geeft in: Vrijwel zeker een blauwtje. Toch doen? zie ik graag. On topic en een toegevoegde waarde. Hou dat vol!
Wat is jouw allereerste herinnering?
&
Je allereerste herinnering? *laatst gepost 29 mei
Relatie na 3 jaar over ...
Genoeg te doen, maar toch...
Verliefd en houden van...?
Zijn reacties in topics hier irriteren me mateloos, voor het eerst in 4 maanden reageerd hij in R&P. Gelijk 3 reacties die volledige bullshit bevatten.
quote:niet de moeite waard om eentje te sluiten?
Op donderdag 14 augustus 2003 19:02 schreef hardsilence het volgende:
Een dubbel topic over je eerste herinneringen >Wat is jouw allereerste herinnering?
&
Je allereerste herinnering? *laatst gepost 29 mei
quote:Kijk zn posts. Echt complete bullshit wattie plaatst. Postopkrikker.
Op vrijdag 15 augustus 2003 16:45 schreef zwaaibaai het volgende:
Je kan het mischien niet met hem eens zijn, maar ik zie geen reden om te editten.
quote:sorry nie gezien. er is nu eentje op slot
Op vrijdag 15 augustus 2003 17:12 schreef hardsilence het volgende:[..]
niet de moeite waard om eentje te sluiten?
quote:Dankje zwaaibaai!
Op vrijdag 15 augustus 2003 17:28 schreef zwaaibaai het volgende:sorry nie gezien. er is nu eentje op slot
quote:Nee, het niveau daalt weer in een rap tempo en er is weer geen R&P-mod te bekennen. Nou, succes ermee
Op zondag 17 augustus 2003 02:58 schreef Ilsjuhh het volgende:
Shmoopy's kroeltopic.
en
Ontdekken wie je bent.lijken me niet echt de bedoeling van R&P eigenlijk....
quote:Sorry, maar hoe voel je je nu is al vanaf deel 10 verbaggerd door alle moodswings van [willekeurige moodswingusers].
Op zondag 17 augustus 2003 04:32 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Ik ben in een behulpzame bui. Bij Hoe Voel Je Je Nu waren we bij 137 aanbeland. De rest is bagger
edit: voorbeelden noemen lijkt mij ook overbodig
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 17-08-2003 11:20]
quote:Zaterdagdagnacht om een uur of drie is er inderdaad geen R&P mod te bekennen. Die schijnen namelijk ook een sociaal leven te hebben..
Op zondag 17 augustus 2003 03:11 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Nee, het niveau daalt weer in een rap tempo en er is weer geen R&P-mod te bekennen. Nou, succes ermee
quote:Er staat nergens dat ik niet vind dat ze geen sociaal leven mogen hebben
Op zondag 17 augustus 2003 11:17 schreef Frenkie het volgende:[..]
Zaterdagdagnacht om een uur of drie is er inderdaad geen R&P mod te bekennen. Die schijnen namelijk ook een sociaal leven te hebben..
quote:Zeg je ook niet, hij geeft alleen een mogelijke rede waarom er geen R&P mod te bekennen is.
Op zondag 17 augustus 2003 15:33 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Er staat nergens dat ik niet vind dat ze geen sociaal leven mogen hebben
quote:Is het nou echt nodig om en goedlopend topic met inmiddels 56 reacties en 1000 views te sluiten met zo'n dooddoener. Laat dan gewoon open, had je er maar eerder bij moeten zijn.
Op zondag 17 augustus 2003 16:00 schreef Frenkie het volgende:
Het Grote Centrale Leeftijdsverschil Topic.Kijk hier eens
TS doet een verzoek voor een slotje en kent het moderatie topic nog niet denk ik. Dus help ik hem een handje.
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 08:51 schreef EggsTC het volgende:
Mijn korte leventje vol met shitTS doet een verzoek voor een slotje en kent het moderatie topic nog niet denk ik. Dus help ik hem een handje.
quote:Ach en misschien wordt het ook wel es tijd dat die topics gesloten worden en reacties in 1 van de 400000 andere borderline topics geplaatst mogen worden...
Op maandag 18 augustus 2003 13:13 schreef Moonah het volgende:
Relatie tussen twee borderliners
Ik word het een beetje zat, dat bepaalde types continu proberen hun gelijk te halen over al dan niet faken van borderline.
Die discussie is uitgebreid gevoerd.
Het lijkt me niet gepast dat telkens (offtopic!) weer opnieuw te doen.
Frenkie, je had al gewaarschuwd, maar kennelijk trekt men zich erweinig van aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |