Het is zo'n cm of 6 lang en lijkt nog het meest op een reuzenluis of een sprinkhaan maar dan met gelijke poten. Van boven ziet ie eruit als de avatar van Aardwetenschapper. Net kwam ik er achter dat ie ook nog vliegt
Ik kan niet de enige zijn met zo'n beest in huis... iemand enig idee wat het is of waar ik het kan opzoeken?
thanx
quote:zie je dat beest ook als je nuchter bent?
Op woensdag 30 juli 2003 12:13 schreef Manono het volgende:
op m'n plafond, nu een dag of 3.Het is zo'n cm of 6 lang en lijkt nog het meest op een reuzenluis of een sprinkhaan maar dan met gelijke poten. Van boven ziet ie eruit als de avatar van Aardwetenschapper. Net kwam ik er achter dat ie ook nog vliegt
Ik kan niet de enige zijn met zo'n beest in huis... iemand enig idee wat het is of waar ik het kan opzoeken?
thanx
Neeh ff serieus
Ik ga nu naar de avatar van aardwetejnschapper kijken en dan trek ik men conclusies
Conclusie: Ik heb GEEEEEEN idee
Electrische vliegfenmepper is een goed idee!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Keon op 30-07-2003 12:26]
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 12:16 schreef BierKoning het volgende:
DE GEMUTEERDE VLIEGEN ZIJN GEKOMEN! PROBEER ZON BEEST MAAR ES NEER TE HALEN MET ZON ELECTRISCHE VLIEGENMEPPER!!!!
quote:hehe, dat vonkt en knettert lekker
Op woensdag 30 juli 2003 12:16 schreef BierKoning het volgende:
DE GEMUTEERDE VLIEGEN ZIJN GEKOMEN! PROBEER ZON BEEST MAAR ES NEER TE HALEN MET ZON ELECTRISCHE VLIEGENMEPPER!!!!
Succes ermee....
quote:Zit Ludo aan je plafond geplakt ?
Op woensdag 30 juli 2003 14:15 schreef Manono het volgende:
Tjeeeeezis gaan jullie eerst es ff je portie Onzin halen vandaag
quote:Wie is dat?
Op woensdag 30 juli 2003 17:03 schreef just me het volgende:[..]
Zit Ludo aan je plafond geplakt ?
quote:je kan ze best zelf pakken hoor, maar zorg alleen dat hij je niet in je vinger kan bijten. Kan nogal eens licht pijnlijk zijn. Niet direct door de huid, maar krast lekker. Tjah, een planteneter he..
Op woensdag 30 juli 2003 17:57 schreef MisszJ het volgende:
Een sprinkhaan!
Kheb ook al 2 dagen een gifgroene op mn clamboe zitte
Enk durf em niet te vange en dan buite te zette....ik denk dat ik vanavond even een huisgenoot lief aankijk!
quote:Jah ik heb de moed verzameld ...nu durf ik het!! ...(dus not
Op woensdag 30 juli 2003 17:59 schreef GraPghaST het volgende:[..]
je kan ze best zelf pakken hoor, maar zorg alleen dat hij je niet in je vinger kan bijten. Kan nogal eens licht pijnlijk zijn. Niet direct door de huid, maar krast lekker. Tjah, een planteneter he..
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 17:53 schreef GraPghaST het volgende:
Zoek eens op Aeshna Mixta, of Tettigonia viridissima. 10 tegen 1 dattie daar op lijkt.
Hij lijkt zoals ik al zei op Tettigonia viridissima
http://www.inra.fr/Internet/Hebergement/OPIE-Insectes/illustr/gal00021.htm
(wat er voor mij uitziet als een spinkhaan)
Maar hij heeft een nog veel fellere gifgroen gele kleur, 6 of 8 poten die van z'n lijf afstaan (kan em nu even niet vinden )
Kan 't niet anders zeggen, hij lijkt gewoon op een enoooorme bladluis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |