als dit weer in het grote game-cube topic had gemoeten, sorry...maar zo heb ik eerder de aandacht en hopelijk een antwoord.....
quote:ze hebben hem aangesloten op een fiets dynamo, moet er eentje heel hard trappen terwijl zij gamen
Op woensdag 30 juli 2003 11:06 schreef _GdR_ het volgende:
hebben ze wel gamecubes in groningen?
stroom is al een luxe daar.
Je komt zo erg irritant over ... eens afwachten of er iemand wil helpen
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 10:59 schreef dreumesje het volgende:als dit weer in het grote game-cube topic had gemoeten, sorry...maar zo heb ik eerder de aandacht en hopelijk een antwoord.....
quote:Ik kom zo erg irritant over??? No uvind ik wel meevallen bovendien had ik bij voorbaat mijn excuses aangeboden voor als ik dingen in de war schopte. Sorry hoor maar ik zie echt niks fout in mijn formuleringen.
Op woensdag 30 juli 2003 11:09 schreef Speed24 het volgende:
Ik denk dat dat "eerder een antwoord" ook wel meevalt.Je komt zo erg irritant over ... eens afwachten of er iemand wil helpen
quote:ja waarom komt ie irritant over eigenlijk?
Op woensdag 30 juli 2003 11:09 schreef Speed24 het volgende:
Ik denk dat dat "eerder een antwoord" ook wel meevalt.Je komt zo erg irritant over ... eens afwachten of er iemand wil helpen
quote:ik zie dat jij geen woonplaats hebt... hmm lastig
Op woensdag 30 juli 2003 11:06 schreef _GdR_ het volgende:
hebben ze wel gamecubes in groningen?
stroom is al een luxe daar.
quote:nee niet ie, maar ze
Op woensdag 30 juli 2003 11:20 schreef _GdR_ het volgende:[..]
ja waarom komt ie irritant over eigenlijk?
quote:Als iedereen zo gaat redeneren..
Op woensdag 30 juli 2003 10:59 schreef dreumesje het volgende:
als dit weer in het grote game-cube topic had gemoeten, sorry...maar zo heb ik eerder de aandacht en hopelijk een antwoord.....
quote:Het zal wel de Fok!-way zijn, maar:
Op woensdag 30 juli 2003 11:15 schreef dreumesje het volgende:[..]
[..]Ik kom zo erg irritant over??? No uvind ik wel meevallen bovendien had ik bij voorbaat mijn excuses aangeboden voor als ik dingen in de war schopte. Sorry hoor maar ik zie echt niks fout in mijn formuleringen.
quote:komt mij hetzelfde over als:
maar zo heb ik eerder de aandacht en hopelijk een antwoord.....
quote:na sorry hoor.
Op woensdag 30 juli 2003 11:23 schreef roobje het volgende:[..]
Als iedereen zo gaat redeneren..
quote:Jeetjemina, het is maar een topic hoor! Als je je hier al over opwindt. Ach laat ook maar! reageer dan niet!
Op woensdag 30 juli 2003 11:27 schreef Speed24 het volgende:
Totaal offtopic, maar goed:
[..]Het zal wel de Fok!-way zijn, maar:
[..]komt mij hetzelfde over als:
"Ja agent, ik weet dat ik te hard reed en het rode licht negeerde. Maar voor mij was dit makkelijker."
quote:bij de videoland
Op woensdag 30 juli 2003 11:29 schreef Khadgar het volgende:
Game Rental heeft NIKS met gamecubes in principe te maken en moet dus best kunnen. Maar je formulering is een beetje onhandig gekozen... Ik wist geeneens dat er games verhuurd worden behalve N64 en PS/2. Nog nooit GC verhuur gezien.
quote:zou volgens mij een gat in de markt zijn, maar een heel rek per soort (dus ps2,xbox en gc) dat vind ik al heel wat!
Op woensdag 30 juli 2003 11:42 schreef Fathom het volgende:
Bij onze videoland heir hebben ze een rek per console... Maar echte game rentals ken ik eigenlijk niet
quote:wat is het verschil tussen game huren bij videoland en "echte game rentals" ?
Op woensdag 30 juli 2003 11:42 schreef Fathom het volgende:
Bij onze videoland heir hebben ze een rek per console... Maar echte game rentals ken ik eigenlijk niet
quote:Er was vroeger aan de verlengde hereweg (ongeveer ter hoogte van de albert heijn) een videotheek waar ze spellen verhuurden. Ik ben er al een jaar of 5 niet meer geweest dus het kan zijn dat hij inmiddels weg is. Er zijn overigens bij mijn weten nergens zaken die alleen maar games verhuren dus je zult het toch met videotheeksuggesties moeten doen.
Op woensdag 30 juli 2003 10:59 schreef dreumesje het volgende:
en ook nog eens van die verouderde!
quote:ja daar woon ik dus vlakbij dus daar ben ik wezen kijken. Maar erg weinig GC. Wel veel playstation 2 trouwens (tip misschien voor anderen?)
Op woensdag 30 juli 2003 13:29 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
Er was vroeger aan de verlengde hereweg (ongeveer ter hoogte van de albert heijn) een videotheek waar ze spellen verhuurden. Ik ben er al een jaar of 5 niet meer geweest dus het kan zijn dat hij inmiddels weg is. Er zijn overigens bij mijn weten nergens zaken die alleen maar games verhuren dus je zult het toch met videotheeksuggesties moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |