abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12108272
quote:
Computer and video game publisher Gathering, a subsidiary of Take-Two Interactive Software, Inc. unveiled VIETCONG FIST ALPHA for PC.

For most G.I.s one tour of duty in Vietnam was more than enough, but not for the boys of Fist Alpha. A team of US Special Forces who are the best of the"Green Machine" determined to stop Charlie in his tracks. Taking you back to the 'Nam, VIETCONG FIST ALPHA is the official Mission Disc for the verysuccessful VIETCONG. Released in April 2003, VIETCONG continues to achieve chart success across Europe and Australia.

Placing you in the highlands of Vietnam, VIETCONG FIST ALPHA brings 7 brand new single player missions as well as 8 new multi-player maps to expand thatjungle experience of Vietnam in 1967. With 6 new weapons as well as bayonets for weapons and machetes along with even more artillery raining shells down onboth US and NVA alike, VIETCONG FIST ALPHA also brings the ubiquitous B52 Bomber and F-105 Thunderchief and F4 Phantom fighters into play.

"With VIETCONG FIST ALPHA we are once again leading the way with an authentic interpretation of Vietnam in 1967," said Graeme Struthers, Vice President ofGathering. "We have also talked to fans of VIETCONG and asked them what they would like to see next - FIST ALPHA promises to add to the whole experience ofthe 'Nam."

So break out the bug juice, lock and load and get ready for a world of pain. VIETCONG FIST ALPHA - September 2003

Ik verheug me er al op, vooral op die nieuwe levels en wapens
Ik heb ook ff gemaild of ze nog een map maker ginge make en die zou kome na First Alpha
ehm... bla?
  woensdag 30 juli 2003 @ 10:33:28 #2
34804 Zeegie
ik lijk op Hercules
pi_12108483
Is het een leuk spel dat "vietcong"????

Heb je wel eens Counter Strike gespeeld???

pi_12108651
is het nou FIST of first zoals je titel
beer is the answer
pi_12108668
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 10:33 schreef Zeegie het volgende:

counterstrike heb ik nog niet gespeeld, maar vietcong is echt masterlijk spel, mooie graphics goede gameplay , multiplayer is helemaal leuk, met z'n 64'en Real War splele in ambush . Voor screenshots:

http://www.vietcong-game.com/uk/screenshots.html

ehm... bla?
pi_12108676
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 10:41 schreef CkY2k3 het volgende:
is het nou FIST of first zoals je titel
typo

mod verander titel is in vietcong fist alpha please

ehm... bla?
pi_12109319
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 10:33 schreef Zeegie het volgende:

de gameplay van vietcong heeft een zeer hoog adrenaline-gehalte.
het spel is helaas niet zo bekend en de ondersteuning (extra mappen etc.) is niet best, maar de gameplay is geweldig.
pi_12109655
Titel aangepast
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_12109836
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 11:28 schreef Lucille het volgende:
Titel aangepast
danke
ehm... bla?
pi_12119658
ik zie ook net op de website (www.vietcong-game.com) dat er een nieuwe map komt!! indian country eindelijk make ze is wat maps erbij
ehm... bla?
pi_12121035
Zeg mensen, zit in de singleplayer van Vietcong vast...

zijn van die grotten waar ik een persoon moest zoeken ofzo, heb je 8 lichtstaafjes en moet je d'r uit zien te komen. Nou ben ik zo ver dat ik wel wat lui ben tegengekomen, neergeknald, zit nu in een ruimte met wat kisten, een tafeltje, wat lampjes, en dan ligt de gang vol met stenen... hoe kom ik hier in godsnaam uit, zit al een paar uur te kutten, heb elke gang al 304 keer gehad...

pi_12123801
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 18:26 schreef FrEeZzE het volgende:
Zeg mensen, zit in de singleplayer van Vietcong vast...

zijn van die grotten waar ik een persoon moest zoeken ofzo, heb je 8 lichtstaafjes en moet je d'r uit zien te komen. Nou ben ik zo ver dat ik wel wat lui ben tegengekomen, neergeknald, zit nu in een ruimte met wat kisten, een tafeltje, wat lampjes, en dan ligt de gang vol met stenen... hoe kom ik hier in godsnaam uit, zit al een paar uur te kutten, heb elke gang al 304 keer gehad...

der is een speciale map daarvoor beschikbaar op www.vietcong-game.com omdat de makers zelf ook vonden dat dat level te moeilijk was
ehm... bla?
pi_12129188
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 20:23 schreef msntools het volgende:

[..]

der is een speciale map daarvoor beschikbaar op www.vietcong-game.com omdat de makers zelf ook vonden dat dat level te moeilijk was

OMFG wat een map... en heb hier geen printer... dan maar multiplayer
pi_12145520
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 23:38 schreef FrEeZzE het volgende:

[..]

OMFG wat een map... en heb hier geen printer... dan maar multiplayer

druk tijdens het spelen gewoon steeds alt + tab in
ehm... bla?
pi_12189215
ik ben betatester van die nieuwe multiplayer map en ik kan alvast zegge dat het een leuke map word. Heel netwerk van ondergrondse tunnels met ingangen die moeilijk te vinden zijn en veel omgevallen bomen en heel veel sniperplekjes. Je hebt ook een paar bunkers. zitten nu alleen nog bugs in het level , je kan uit het level lope via een boom en al doe je coop hapert die af en toe. Tijdens het betatesten kwam er ook iemand van pterodon die zei dat er ook een nieuwe stream kwam
ehm... bla?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')