abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12106602
Mijn vriendin en ik wonen al een half jaar samen, ik ben 23 zij 18 (bijna 19). Nu is ze sinds 1,5 week verliefd geworden op een andere jongen van net 16. (Mijn vriendin wordt snel verliefd en dat is daarna ook snel weer over, dat komt omdat ze borderline heeft. Ze is ook 100% WAO afgekeurd daarop).
Ik vind het niet erg dat ze soms verliefd wordt op anderen, maar deze keer doet ze heel stiekem, heeft haar passwoorden veranderd zodat ik nix kan lezen, etc.
Ook wordt ik vaak dagjes weggestuurd zodat ze met die jongen kan afspreken. Ik weet dan niet wat ze doen enzo

Ze zegt dat het allemaal nix is maar dat ze wel heel verliefd is op hem en hij natuurlijk op haar (is knap meisje )

Op 1 of andere manier heeft ie het voor elkaar gekregen dat ze denkt dat zij en hem zielsverwanten zijn en dat wat met de 1 gebeurd ook met de ander, verder zij hij dat ie zelfmoord zou plegen als ze niet meer met hem omgaat.

Het probleem is nu dat ze liegt tegen me erover, ze zegt dat ze iets gaat doen, stuurt mij met een smoesje weg en gaat naar die jongen toe.

Ook al belooft ze 20 keer dat ze dat niet gaat doen ze doet het toch.

Ik ben nu al 3 dagen wakker zit nu bij mijn ouders thuis, we hebben al vette ruzie gehad, d'r ma is er ook al bij betrokken en het ziet er naar uit dat het of net wel of net niet goedkomt, dat moeten we nog zien.

Maar ik hou zoveel van haar plus het zal wel weer overgaan denk ik dat was de andere keren ook zo.

Ik mis haar ook enorm,

Moest even mijn verhaal kwijt,

want ik kan er verder met niemand over praten. Als ik het tegen m'n ouders zeg kan zij als het goedkomt natuurlijk niet meer over de vloer komen hier (vind ze zelf dan)

Dinsdag moet ik mee naar haar psycholoog om erover te praten maar dat duurt nog wel even en ik moet er over kunnen praten.

Groeten,

† In Memoriam † woensdag 30 juli 2003 @ 07:49:38 #2
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_12106609
Man wat een stress. Ik snap dus niet waarom je met zo'n relatie door zou willen blijven gaan. Kun je nog zoveel voor een ander voelen, mijn eigen welzijn gaat toch net even voor.
  woensdag 30 juli 2003 @ 08:05:24 #3
55283 Gatso
Say "cheese"
pi_12106683
Sorry hoor, maar ik had die griet allang gedumpt. Dit wordt nooit wat.
pi_12106685
Kerel, kijk uit waar je aan begint. Je wordt 'gebruikt' als veilige haven en beschermer waar ze altijd weer naar terug kan keren omdat ze weet dat jij zo dol op haar bent dat je toch wel alles 'pikt'.

Je zult het altijd gedaan hebben, alles wordt op je afgereageerd etc. etc. Ik zou nog 10x nadenken of je hier wel mee verder wilt gaan....

Smile and the world smiles with you. Fart and you stand alone.
pi_12106703
Ja goed maar ik hou gewoon veel van haar en ben nog steeds wel verliefd op d'r.

En ze kan er zelf ook niks aan doen dat ze dat probleem heeft. Mischien dat het met medicijnen beter gaat maar daar moeten we nog even over nadenken.

ach ja life sux.

pi_12106709
Ik geloof dat je beter een punt kunt zetten achter deze relatie... als ze zo met je omspringt dan is er geen stabiele grond meer voor een relatie.... succes.

Ziekte of niet dit pik je gewoon niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 30-07-2003 09:02]

Free people own guns! Slaves do not!
  woensdag 30 juli 2003 @ 08:13:43 #7
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_12106719
Samenwonen met een meid van 18... 5 jaar jonger.. Ze is nog niet volwassen en moet nog veel van de wereld en relaties leren.. Succes en sterkte.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 30 juli 2003 @ 08:15:40 #8
8389 astra
...met peugeot 307SW!
pi_12106733
Dit gaat echt ten koste van jezelf...

Houden van en verliefd zijn op zijn dingen die (klinkt hard) ook over kunnen gaan. vooral houden van zal moeten slijten, maar ik zou echt nog eens heel goed nadenken over deze relatie

Een relatie is er toch voor zodat allebei de personen plezier er in hebben? Niet dat de één lol heeft, en de ander maar zit te wachten of het weer goed gaat komen. Borderline of niet, maar dit gaat niet goed komen zo met jou...

Sterkte!

Astra is papa! van Lars
  woensdag 30 juli 2003 @ 08:17:56 #9
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_12106753
Jij 'laat' je wegsturen zodat ze die ander kan ontmoeten ??
Da's not done ! (NOFI)

IMHO lijkt het mij verstandig om eens een gesprek met haar te hebben over het hoe en wat binnen een relatie, en als het puntje bij het paaltje komt zal ze toch een beslissing moeten nemen. En als dat het stoppen van jullie relatie inhoudt, so be it !

'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
pi_12106756
quote:
En ze kan er zelf ook niks aan doen dat ze dat probleem heeft. Mischien dat het met medicijnen beter gaat maar daar moeten we nog even over nadenken
Dat zeg je goed. Het is haar probleem en nu wordt het de jouwe. Wees een vent en neem afscheid van haar. Dit wordt een heel ongelukkige tijd voor jou. Als jij denkt dat je het aan kan dat moet je vooral doorgaan met die relatie. Wie weet ? misschien zit je binnenkort zelf bij het Riagg omdat je totaal overspannen /depri of wat dan ook bent.
pi_12106759
Wat voor een leven denk je te krijgen als zij om de haverklap verliefd wordt op een ander?

En imho, dat ze zich vershuilt achter haar ziekte (of hoe je het ook noemt) is twijfelachtig. Als zij hetzelfde voor jou voelt als jij voor haar zou ze er wel alles aan doen om dit soort verliefdheden te voorkomen (medicijnen, zoals je zelf al aangaf).

Wil je voor de rest van je leven weggestuurd worden? Wil je steeds weer met dit soort zaken geconfronteerd worden? Doe die roze bril eens af, kom van je wolkje en kijk es goed naar jezelf en wat je van je leven verwacht. Trek vervolgens je conclusies en handel ernaar.

Succes.

............................................................
  † In Memoriam † woensdag 30 juli 2003 @ 08:20:44 #12
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_12106774
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 08:10 schreef Ias het volgende:
Ja goed maar ik hou gewoon veel van haar en ben nog steeds wel verliefd op d'r.
Ja maar je zult ook andere dingen mee moeten wegen.

Is er geen deel van je dat zegt dat dit niet is wat je wil?

Ik heb zelf 2+ jaar in een soortgelijke situatie gezeten en de relatie verbreken was achteraf het beste wat ik ooit gedaan heb.

pi_12106787
Gewoon meer vriendinnen nemen. .
Goan!!!
  woensdag 30 juli 2003 @ 08:29:15 #14
60646 Jereon
Ik denk dat ik bestond...
pi_12106820
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 08:22 schreef BertusStaigerpaip het volgende:
Gewoon meer vriendinnen nemen. .
Ja, ik weet niet precies wat haar 'ziekte' inhoud. (als ik het ziekte kan noemen) Maar hoe reageert zij als jij verliefd word op een ander meisje?

Misschien moet je dit eens gewoon spelen (of echt doen)

succes iig

Ik besta, of dacht ik dat maar?
  woensdag 30 juli 2003 @ 08:31:07 #15
26733 Hellracer
Life begins at 180Mph
pi_12106832
Afkappen, even pijn lijden.
Je bent nog jong er zijn genoeg vrouwen.
Laat je zelf alsjeblieft niet zo gebruiken.
Het leven is een feest en ik ben niet uitgenodigd
  woensdag 30 juli 2003 @ 08:32:30 #16
57546 Masta-t
King and Queen of Cheese
pi_12106838
Weg ermee hoor...

Als ze ooit geneest, dan is de laatste stap van haar behandeling, iedereen laten gaan die haar aan die periode bindt...

Hopeloos in alle richtingen.

Disclaimer: Alles wat hierboven staat is onzin. De steen des aanstoots zit in je hoofd. Degene die aanstoot neemt is kortzichtig. Respect is belangrijk. Onnodig kwetsen is slecht. Per ongeluk is niet erg. De Blauwe Banaan HEEFT echt het antwoord!
pi_12106844
Ik weet niet hoor, maar hoort een relatie niet leuk te zijn Ik snap best dat elke relatie zijn ups en downs heeft, zijn goeie en slechte kanten. Maar dit gaat wel erg ver. Je mag er voor haar willen zijn, maar tegen welke prijs?
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
pi_12106847
Ik begrijp best dat heel moeilijk is, maar je laat je als een lulletje behandelen. Ze is zeker op je gevallen omdat je zo aardig bent. Ze kon zo goed met je praten. Of niet soms
  † In Memoriam † woensdag 30 juli 2003 @ 08:38:22 #19
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_12106887
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 08:32 schreef Masta-t het volgende:

Als ze ooit geneest, dan is de laatste stap van haar behandeling, iedereen laten gaan die haar aan die periode bindt...

ook waar
  woensdag 30 juli 2003 @ 08:42:53 #20
22010 evil_cupido
Oes Kirchroa!!!
pi_12106923
Misschien moet je Jory eens om advies vragen....
En hoe voelt u zich nu?
pi_12106988
Ja klopt ik laat idd wel makkelijk over me heen lopen, maar ook alleen door haar. Verder ben ik ook bang dat als het uit gaat en die gast dumpt er na een poosje (wat natuurlijk het geval is) dat ze dan iets heel stoms zal doen. (zelfverwonding etc wat ze wel vaker gedaan heeft)

Maar ze heeft natuurlijk ook heel veel lieve kanten hoor, ik belicht nu alleen het negatieve aspect.

Als ik naar haar kijk smelt ik toch weer elke keer, en je kan niet zomaar weggaan van degene van wie je houdt, ook al is het soms zwaar.

Er is natuurlijk een kans dat het allemaal nog wel eens goed komt met 'r en die kans wil ik graag nemen.

Ik ben niet zo'n quitter. nooit geweest.

pi_12107013
Borderline is vreselijk maar dat betekent niet dat je alles maar moet pikken "omdat het bij het ziektebeeld hoort" De wereld draait niet alleen om haar.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_12107053
ias, man sjit zeg
Ik heb met je te doen. Je kan volgens mij 1 ding het beste doen. En dat is de relatie beeindigen. Om altijd zo in onzekerheid te moeten leven is geen pretje, krijg je later zeker spijt van, aangezien ook een ander leven bestaat met vertrouwen, wat overigens ook niet altijd soepel zal verlopen. Liefde moet van twee kanten komen. Een relatie moet gebasseerd zijn op vertrouwen, Als dat er niet is loopt het op den duur toch stuk. En geloof me in het leven zul je vaker tegenslagen hebben maar daar zul je je gewoon door heen moeten slaan, wat overigens niet altijd makkelijk is.

Kop op zou ik zeggen en borst vooruit .

If anything can go wrong, it will.
  woensdag 30 juli 2003 @ 09:01:05 #24
49728 killer_mac
Ik denk dus ik leef
pi_12107081
Ik denk dat ze haar borderline gebruikt als excuus,

Nu heb ik zelf ook in de situatie gezeten, wees ook niet bevreesd om haar te vertellen wat het met jou doet. vaak draait hun wereld om hun dus moet je laten weten hoe jij je voelt bij deze zaken.

het leven is mooier dan je denkt, dus sta er bij stil en geniet
  Official ESF Kreviewer woensdag 30 juli 2003 @ 09:01:54 #25
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_12107092
Tegenwoordig wordt alles maar op borderline gegooid. Iedereen heeft het en als er iets niet in de haak is wordt het daar op gegooid. Ik geloof er geen ene reet van dat dat ermee te maken heeft. Ik zou die meid ontzettend hard dumpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')