Ze zegt dat het allemaal nix is maar dat ze wel heel verliefd is op hem en hij natuurlijk op haar (is knap meisje )
Op 1 of andere manier heeft ie het voor elkaar gekregen dat ze denkt dat zij en hem zielsverwanten zijn en dat wat met de 1 gebeurd ook met de ander, verder zij hij dat ie zelfmoord zou plegen als ze niet meer met hem omgaat.
Het probleem is nu dat ze liegt tegen me erover, ze zegt dat ze iets gaat doen, stuurt mij met een smoesje weg en gaat naar die jongen toe.
Ook al belooft ze 20 keer dat ze dat niet gaat doen ze doet het toch.
Ik ben nu al 3 dagen wakker zit nu bij mijn ouders thuis, we hebben al vette ruzie gehad, d'r ma is er ook al bij betrokken en het ziet er naar uit dat het of net wel of net niet goedkomt, dat moeten we nog zien.
Maar ik hou zoveel van haar plus het zal wel weer overgaan denk ik dat was de andere keren ook zo.
Ik mis haar ook enorm,
Moest even mijn verhaal kwijt,
want ik kan er verder met niemand over praten. Als ik het tegen m'n ouders zeg kan zij als het goedkomt natuurlijk niet meer over de vloer komen hier (vind ze zelf dan)
Dinsdag moet ik mee naar haar psycholoog om erover te praten maar dat duurt nog wel even en ik moet er over kunnen praten.
Groeten,
Je zult het altijd gedaan hebben, alles wordt op je afgereageerd etc. etc. Ik zou nog 10x nadenken of je hier wel mee verder wilt gaan....
En ze kan er zelf ook niks aan doen dat ze dat probleem heeft. Mischien dat het met medicijnen beter gaat maar daar moeten we nog even over nadenken.
ach ja life sux.
Ziekte of niet dit pik je gewoon niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 30-07-2003 09:02]
Houden van en verliefd zijn op zijn dingen die (klinkt hard) ook over kunnen gaan. vooral houden van zal moeten slijten, maar ik zou echt nog eens heel goed nadenken over deze relatie
Een relatie is er toch voor zodat allebei de personen plezier er in hebben? Niet dat de één lol heeft, en de ander maar zit te wachten of het weer goed gaat komen. Borderline of niet, maar dit gaat niet goed komen zo met jou...
Sterkte!
IMHO lijkt het mij verstandig om eens een gesprek met haar te hebben over het hoe en wat binnen een relatie, en als het puntje bij het paaltje komt zal ze toch een beslissing moeten nemen. En als dat het stoppen van jullie relatie inhoudt, so be it !
quote:Dat zeg je goed. Het is haar probleem en nu wordt het de jouwe. Wees een vent en neem afscheid van haar. Dit wordt een heel ongelukkige tijd voor jou. Als jij denkt dat je het aan kan dat moet je vooral doorgaan met die relatie. Wie weet ? misschien zit je binnenkort zelf bij het Riagg omdat je totaal overspannen /depri of wat dan ook bent.
En ze kan er zelf ook niks aan doen dat ze dat probleem heeft. Mischien dat het met medicijnen beter gaat maar daar moeten we nog even over nadenken
En imho, dat ze zich vershuilt achter haar ziekte (of hoe je het ook noemt) is twijfelachtig. Als zij hetzelfde voor jou voelt als jij voor haar zou ze er wel alles aan doen om dit soort verliefdheden te voorkomen (medicijnen, zoals je zelf al aangaf).
Wil je voor de rest van je leven weggestuurd worden? Wil je steeds weer met dit soort zaken geconfronteerd worden? Doe die roze bril eens af, kom van je wolkje en kijk es goed naar jezelf en wat je van je leven verwacht. Trek vervolgens je conclusies en handel ernaar.
Succes.
quote:Ja maar je zult ook andere dingen mee moeten wegen.
Op woensdag 30 juli 2003 08:10 schreef Ias het volgende:
Ja goed maar ik hou gewoon veel van haar en ben nog steeds wel verliefd op d'r.
Is er geen deel van je dat zegt dat dit niet is wat je wil?
Ik heb zelf 2+ jaar in een soortgelijke situatie gezeten en de relatie verbreken was achteraf het beste wat ik ooit gedaan heb.
quote:Ja, ik weet niet precies wat haar 'ziekte' inhoud. (als ik het ziekte kan noemen) Maar hoe reageert zij als jij verliefd word op een ander meisje?
Op woensdag 30 juli 2003 08:22 schreef BertusStaigerpaip het volgende:
Gewoon meer vriendinnen nemen..
Misschien moet je dit eens gewoon spelen (of echt doen)
succes iig
Als ze ooit geneest, dan is de laatste stap van haar behandeling, iedereen laten gaan die haar aan die periode bindt...
Hopeloos in alle richtingen.
quote:ook waar
Op woensdag 30 juli 2003 08:32 schreef Masta-t het volgende:Als ze ooit geneest, dan is de laatste stap van haar behandeling, iedereen laten gaan die haar aan die periode bindt...
Maar ze heeft natuurlijk ook heel veel lieve kanten hoor, ik belicht nu alleen het negatieve aspect.
Als ik naar haar kijk smelt ik toch weer elke keer, en je kan niet zomaar weggaan van degene van wie je houdt, ook al is het soms zwaar.
Er is natuurlijk een kans dat het allemaal nog wel eens goed komt met 'r en die kans wil ik graag nemen.
Ik ben niet zo'n quitter. nooit geweest.
Kop op zou ik zeggen en borst vooruit .
Nu heb ik zelf ook in de situatie gezeten, wees ook niet bevreesd om haar te vertellen wat het met jou doet. vaak draait hun wereld om hun dus moet je laten weten hoe jij je voelt bij deze zaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |