abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 juli 2003 @ 06:57:11 #1
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_12106501
gisteren in Nova:
quote:
Probleem-Antillianen kregen enkeltje Schiphol
Na de steekpartij van vorige week en de knokpartij van gisteren in Tilburg zijn alle ogen weer gericht op de problemen rond de Antillianen in Nederland.

Veel Antillianen blijken met een enkeltje Schiphol naar Nederland te zijn gekomen. Zo ook een groep van zestig zwaar verslaafden, die op kosten van de Banco Maduro, de nationale bank van Curaçao, naar Nederland werden gestuurd om vrijwillig af te kicken. NOVA zocht het uit en vroeg criminoloog Frank Bovenkerk om commentaar.

Ongelovelijk maar waar: Niet te handhaven, ontspoorde en criminele Antilianen worden dankzij gulle giften van buurtbewoners, familieleden en andere instanties met een enkeltje op het vliegtuig naar Nederland gezet.
De criminiloog waarschuwde dat dit probleem Nederland binnenkort boven de pet gaat, voor zover dat nog niet het geval is, gezien de recentelijke uitbarstingen. Tevens pleitte hij ervoor deze probleemgroepen eruit te filteren en direct op Schiphol terug te sturen.

De CDA politicus lichtte e.e.a. fijntjes toe: Dit probleem is al lang bekend. Er werd van de Antilianen verwacht dat zij, net als andere allochtonen, een inburgeringstraject te volgen, maar de Antiliaanse overheid was hier op tegen. "En dan houdt het op" aldus de politicus.
"Voor nieuwe regelgevingen moeten we de dialoog met de Antiliaanse overheid aangaan. Zonder hun goedvinden kunnen we niks"

Dat de gearriveerde verslaafden direct de criminaliteit induiken is volgens de geinterviewde Antiliaanse jeugdwerker volledig te wijten aan Nederland: "De jongens hebben niet te doen en er is geen behoorlijke opvang geregeld. Er rest ze geen keus dan de criminaliteit in te gaan".

Hoe lang laat Nederland nog over zich heen lopen?

[Dit bericht is gewijzigd door err op 30-07-2003 06:59]

pi_12106508
quote:
Er werd van de Antilianen verwacht om, net als andere allochtonen, een inburgeringstraject te volgen, maar de Antiliaanse overheid was hier op tegen. "En dan houdt het op" aldus de politicus.
Ja dan houdt het op ja, niet inburgeren, danmaar opsodemieteren
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 30 juli 2003 @ 07:00:26 #3
44699 err
pi_12106513
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 06:59 schreef vosss het volgende:

[..]

die halfzachte inburgeringscursussen veranderen niks aan dit probleem hoor. Radicale maatregelen zijn gepast.

Overigens betekent "dan houdt het op" in deze dat de antilianen die curus dus niet hoeven te volgen.

[Dit bericht is gewijzigd door err op 30-07-2003 07:02]

woensdag 30 juli 2003 @ 07:01:09 #4
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_12106517
Dit was jaaaren geleden toch ook al eens in het nieuws?
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  woensdag 30 juli 2003 @ 07:02:00 #5
44699 err
pi_12106522
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 07:01 schreef BAZZA het volgende:
des te verbazingwekkender dat er nog steeds geen flikker aan gedaan is
  woensdag 30 juli 2003 @ 07:03:25 #6
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_12106527
Nederland laat over zich heen lopen inderdaad.

En wat kunnen ze doen: niets.

Misschien een leuk idee om charters te laten vliegen naar De Antillen en daar onze criminelen dumpen?

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_12106531
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 06:59 schreef vosss het volgende:

[..]

Rijksgenoten. Indien men niet wenst mee te doen dan is er juridisch niet tegen te beginnen.
  woensdag 30 juli 2003 @ 07:05:36 #8
8502 BAZZA
pi_12106535
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 07:03 schreef GizartFRL het volgende:

Misschien een leuk idee om charters te laten vliegen naar De Antillen en daar onze criminelen dumpen?

Da's opzich ook wel aardig... maar ik ben gewoon voor het uitbesteden van gevangenen, ze gaan naar de laagste bieder... in Etheopie en andere Afrikaanse staten hebben ze zat celruimte en willen ze wel een centje verdienen.
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  woensdag 30 juli 2003 @ 07:05:40 #9
44699 err
pi_12106536
quote:
En wat kunnen ze doen: niets.
En waarom eigenlijk? Omdat de Antillen een Nederlandse provincie is? In dat geval : direct afstoten. Dat willen ze daar nu tenslotte ook. Overigens vergeten ze er dan niet bij te vermelden dat dat met financiele steun van Nederland moet.
  woensdag 30 juli 2003 @ 07:07:17 #10
8502 BAZZA
pi_12106538
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 07:04 schreef sampoo het volgende:

Rijksgenoten. Indien men niet wenst mee te doen dan is er juridisch niet tegen te beginnen.

Jawel, CDA en de VVD willen nu weer een verblijfsvergunningplicht gaan instellen.
Illegale Nederlanders deporteren ze nu ook gewoon van de Antillen/Aruba.
pi_12106540
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 07:01 schreef BAZZA het volgende:
Idd, dit is al lang bekend.

Debiele situatie.

[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
  woensdag 30 juli 2003 @ 07:08:47 #12
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_12106541
Ik verwacht dat er binnen 100 jaar weer een gevangenenland bestaat, zoals dat vroeger met Australië het geval was.

Ofwel alle gevangenen van de wereld een enkel reisje naar het midden van de sahara bijvoorbeeld.

Mensenrechten my ass!

pi_12106543
quote:

Je bedoelt dat de vliegtuigen vol antilianen gevuld zijn?
We'll keep on whispering our mantras.
  woensdag 30 juli 2003 @ 07:11:43 #14
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_12106545
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 07:09 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Je bedoelt dat de vliegtuigen vol antilianen gevuld zijn?

Nee, de Nederlandse criminelen daar dumpen.
pi_12106549
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 07:11 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Nee, de Nederlandse criminelen daar dumpen.

Dat is toch hetzelfde
  woensdag 30 juli 2003 @ 07:17:55 #16
8502 BAZZA
pi_12106552
In Chili gebruikten ze ook vliegtuigen voor gevangenen, de meeste van die figuren kwamen ook nooit meer terug naar het thuisland.
pi_12106553
Zo'n megagevangenis in de Sahara o.i.d. lijkt me trouwens geen slecht plan. Laat dat scum elkaar maar uitmoorden daar En ontsnappen gaat niet als je binnen een dag dood bent in die hitte
  † In Memoriam † woensdag 30 juli 2003 @ 07:21:55 #18
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_12106558
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 07:08 schreef GizartFRL het volgende:
Ik verwacht dat er binnen 100 jaar weer een gevangenenland bestaat, zoals dat vroeger met Australië het geval was.

Ofwel alle gevangenen van de wereld een enkel reisje naar het midden van de sahara bijvoorbeeld.

Mensenrechten my ass!

Of een politiestaat, waarbij alles wat je doet geregistreerd wordt en je direct te identificeren bent als je de wet overtreed. En dan in combi met straffen alla Singapore.
  woensdag 30 juli 2003 @ 07:22:10 #19
8502 BAZZA
pi_12106561
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 07:19 schreef NiteSpeed het volgende:
Zo'n megagevangenis in de Sahara o.i.d. lijkt me trouwens geen slecht plan. Laat dat scum elkaar maar uitmoorden daar En ontsnappen gaat niet als je binnen een dag dood bent in die hitte
Of laat ze het uitvechten en verkoop de rechten en Canal+ en de opbrengst gaat naar de uitstervende tijgers in Siberie ofzo

Een soort gladiators idee zeg maar

pi_12106565
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 07:22 schreef BAZZA het volgende:

[..]
Een soort gladiators idee zeg maar

"Zij die gaan sterven, groeten u..."
Ik krijg een warm gevoel van binnen
  woensdag 30 juli 2003 @ 07:37:10 #21
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_12106588
Eerlijk gezegd snap ik de gehele discussie niet! Alsof er wat aangedaan zal worden. Zoals al eerder gezegd was dit probleem al veel langer bekent en zodra er iemand enigzins ophef over maakt (zie Pim Fortuyn), dan wordt hij door iedereen als een paria gezien en meteen vergeleken met Haider (en blijkbaar doodgeschoten).

Nederland is wat dit soort dingen betreft veelste liberaal geworden, dit in combinatie met de struisvogel politiek... ik op het Nederlandse beleid op dit onderwerp.

Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_12106590
Je bent niet de enige, ik ben voor een enorm streng rechtssysteem. Zware straffen, uitzettingen, en dienstplicht. Maar dan natuurlijk niet zo zeiken over kleine dingen als verkeersboete's
  woensdag 30 juli 2003 @ 07:40:44 #23
44699 err
pi_12106595
ach, als je de "nieuwe politicus" van het CDA gisteren hoorde stamelen..verwacht ik dat er he-le-maal niks veranderd. Wat een zacht ei.
pi_12106636
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 07:04 schreef sampoo het volgende:

[..]

best jammer

op zich dan

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 30 juli 2003 @ 08:06:45 #25
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_12106687
quote:
Maak de Antillen onafhankelijk en het probleem lost zich vanzelf op.
Duurt wel even natuurlijk, iedereen die voor de onafhankelijkheid geboren is blijft rijksgenoot.
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')