abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12219619
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 18:04 schreef the.moderator het volgende:

[..]

Dus jij vindt dat autochtone vrouwen die wel in bikini lopen hoeren zijn?

Ik als autochtoon, die respect heeft voor de Islam, vind dat Nederlandse vrouwen te bloot er bij lopen. In Nederland moet alles zo over the top, kijk maar naar de homo's, vrouwen, drugs etc.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_12219648
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 18:08 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Ik als autochtoon, die respect heeft voor de Islam, vind dat Nederlandse vrouwen te bloot er bij lopen. In Nederland moet alles zo over the top, kijk maar naar de homo's, vrouwen, drugs etc.

Mooi, je vind dus netzoals mij dat het ook beter geregelt is in de VS.
  maandag 4 augustus 2003 @ 18:11:54 #203
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_12219673
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 18:02 schreef pro_jeex het volgende:

[Op maandag 4 augustus 2003 17:56 schreef the.moderator het volgende:

Waarom mogen de moslimmannen dan wel piemelnaakt rondlopen?

En waarom mogen moslimvrouwen dan geen vier mannen hebben?]

1. Die mannen lopen gewoon in blote borst en vind jij al dat oerwoud aan borsthaar verleidelijk??
2. Omdat ze dan hoeren zijn. Het hoort dus niet.

Dus jij noemt vrouwen die niet in een burqa zwemmen hoeren.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  maandag 4 augustus 2003 @ 18:12:06 #204
21607 the.moderator
Schapen neuken doe je zo!
pi_12219675
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 18:05 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Dit bericht zegt dat in Afghanistan fundi's een zaal binnen liepen en twee bandleden doodschoten. Waarschijnlijk betreft het twee bandleden van een andere band, niet van de Burqa Band.

Ook een reden om vermomd te gaan achter een burqa. Als er een bandlid wordt doodgeschoten door die fascisten kan er gewoon een vervangster komen onder die burqa.

Het invoeren van de sharia onder de Taliban zal ook mede ingegeven zijn om het vermommen van verzetsstrijders als vrouw gemakkelijker te maken.

Helaas heeft het wel de dood van vele vrouwen betekend, die perongeluk even niet 100% bedekt waren. Die 100% bedekking wordt nog geeneens door de Quran gevraagd!

Dyab Abou Jahjah was van 1988 tot 1991 Hezbollah-strijder in Libanon en is nu opgeklommen tot AEL pooier van Allah ...
pi_12219688
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 18:11 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Dus jij noemt vrouwen die niet in een burqa zwemmen hoeren.

Die vrouwen op die foto dragen geen burqa maar een hoofddoek of een Chador.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  maandag 4 augustus 2003 @ 18:18:29 #206
60090 Akkersloot
pi_12219792
quote:

[Op maandag 4 augustus 2003 18:04 schreef the.moderator het volgende]

Dus jij vindt dat autochtone vrouwen die wel in bikini lopen hoeren zijn?]

Nou als je respect hebt voor de islam (in de betekenis voor de mensen die de islam beleiden) zal ik die mensen eerst maar even je excuus aan bieden. Ik denk echt niet dat de meeste moslims er op staan te wachten dat vrouwen die niet in een burqa zwemmen hoeren genoemd worden.

Wel eens in Turkije geweest? Het zijn toch uitzonderingen die geheel gekleed gaan zwemmen.

"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  maandag 4 augustus 2003 @ 18:22:51 #207
60090 Akkersloot
pi_12219858
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 18:12 schreef pro_jeex het volgende:
Die vrouwen op die foto dragen geen burqa maar een hoofddoek of een Chador.
Moderator kan je hier geen foto plaatsen van een topless dame met een hoofddoek of chador op.

"hoofddoek" dus geen hoer volgens pro_jeex

pi_12219880
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 18:18 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Nou als je respect hebt voor de islam (in de betekenis voor de mensen die de islam beleiden) zal ik die mensen eerst maar even je excuus aan bieden. Ik denk echt niet dat de meeste moslims er op staan te wachten dat vrouwen die niet in een burqa zwemmen hoeren genoemd worden.

Wel eens in Turkije geweest? Het zijn toch uitzonderingen die geheel gekleed gaan zwemmen.

Oooh nou kijk maar in Landen als Iran en dergelijke, daar lopen ze er echt niet zo bij als onze vrouwen op het strand. Kijk mensen die een verlichte vorm van de islam aanhangen en bijvoorbeeld 3e generatie moslims in Nederland zijn dus wat losser over het algemeen, maar Wahabieten bijvoorbeeld weer niet.
  maandag 4 augustus 2003 @ 18:28:46 #209
60090 Akkersloot
pi_12219942
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 18:24 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Oooh nou kijk maar in Landen als Iran en dergelijke, daar lopen ze er echt niet zo bij als onze vrouwen op het strand. Kijk mensen die een verlichte vorm van de islam aanhangen en bijvoorbeeld 3e generatie moslims in Nederland zijn dus wat losser over het algemeen, maar Wahabieten bijvoorbeeld weer niet.

Weinig keus om er anders bij te lopen voor een vrouw is het niet ?

Met je uitspraak dat volgens moslims vrouwen in een bikini hoeren zijn heb jij moslims beledigd.

pi_12219969
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 18:28 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Met je uitspraak dat volgens moslims vrouwen in een bikini hoeren zijn heb jij moslims beledigd.

Nou ik denk dat de Ayatollah's, imams, en de Taliban het roerend met mij eens zijn en iedere zichzelf respecterende moslim(a) ook.
pi_12219973
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 17:50 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Een beetje respect voor de cultuur is hier op z'n plaats.

Heb ik geen respect voor. Vind het sukkels, sorry.
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
pi_12219982
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 18:31 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Heb ik geen respect voor. Vind het sukkels, sorry.

Hans Teeuwen

pi_12220009
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 18:31 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Hans Teeuwen

En weet je wie ik ook zon ontzettende lul vindt?
Hans heeft gelijk .
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
pi_12220019
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 18:33 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

En weet je wie ik ook zon ontzettende lul vindt?
Hans heeft gelijk .

Maar die heeft wel een dikke

Mijn geen kwaad woord over Hem

maandag 4 augustus 2003 @ 18:35:03 #215
21607 the.moderator
pi_12220038
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 18:22 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

* the.moderator kan je hier geen foto plaatsen van een topless dame met een hoofddoek of chador op.

Prêt à porter voor modeseizoen 2004 een chador kan sexy zijn.
Dyab Abou Jahjah was van 1988 tot 1991 Hezbollah-strijder in Libanon en is nu opgeklommen tot AEL pooier van Allah ...
  maandag 4 augustus 2003 @ 18:47:19 #216
60090 Akkersloot
pi_12220267
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 18:30 schreef pro_jeex het volgende:

[Op maandag 4 augustus 2003 18:28 schreef Akkersloot het volgende:

Met je uitspraak dat volgens moslims vrouwen in een bikini hoeren zijn heb jij moslims beledigd]

Nou ik denk dat de Ayatollah's, imams, en de Taliban het roerend met mij eens zijn en iedere zichzelf respecterende moslim(a) ook.

Kijk naar de bewuste foto op pagina 8. Op de achtergrond is daar ook een vrouw in badpak te zien. Gezien het land waar de foto genomen is mag is zeggen hoogst waarschijnlijk een moslima. Die vrouw voelt zich als zich zelfrespecterende moslima dus een hoer, volgens jou.
  maandag 4 augustus 2003 @ 18:53:45 #217
60090 Akkersloot
pi_12220353
quote:
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 18:30 schreef pro_jeex het volgende:
Voor wat voor Islam heb jij respect ?
  maandag 4 augustus 2003 @ 18:54:30 #218
21607 the.moderator
pi_12220361
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 18:22 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

* the.moderator kan je hier geen foto plaatsen van een topless dame met een hoofddoek of chador op.

Prêt à porter voor modeseizoen 2004, niet alleen een chador kan sexy zijn met een tatoe toe.
pi_12220624
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 18:53 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

[..]

Voor wat voor Islam heb jij respect ?

Streng Orthodoxe Islam en de poltieke islam.
  maandag 4 augustus 2003 @ 19:30:29 #220
60090 Akkersloot
pi_12220968
Lopen de schapen en geiten er volgens jou ook niet te verleidelijk bij ?

(slaat op wat Chomeiny in zijn boek schreef over waar mannen hun sexuele driften aan kwijt kunnen als hun vrouw 'onrein' is)

maandag 4 augustus 2003 @ 23:43:07 #221
21607 the.moderator
pi_12226461
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 19:30 schreef Akkersloot het volgende:
Lopen de schapen en geiten er volgens jou ook niet te verleidelijk bij ?

(slaat op wat Chomeiny in zijn boek schreef over waar mannen hun sexuele driften aan kwijt kunnen als hun vrouw 'onrein' is)

En dit is wat hij tijdens zijn verbanning in Parijs predikte:
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:22 schreef the.moderator het volgende:

Ayatollah Khomeini in his own words said;

"A man can have sex with animals such as sheeps, cows, camels and so on. However, he should kill the animal after he has his orgasm. He should not sell the meat to the people in his own village; however, selling the meat to the next door village should be fine. A man can have sexual pleasure from a child as young as a baby. However, he should not penetrate; sodomising the child is OK. If the man penetrates and damages the child then he should be responsible for her subsistence all her life. This girl, however, does not count as one of his four permanent wives. The man will not be eligible to marry the girl's sister."

* ISLAM is een perversie van de geest en wannabe muslims zijn niet goed wijs.
  maandag 4 augustus 2003 @ 23:46:53 #222
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12226573
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:43 schreef the.moderator het volgende:
Walgelijk. .
Mein Koran. Humorloze mensen zouden verboden moeten worden.
pi_12227688
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:46 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Walgelijk. .

, ik zat juist de hele tijd te lachen.
pi_12229641
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 23:43 schreef the.moderator het volgende:

[..]

[..]

* ISLAM is een perversie van de geest en wannabe muslims zijn niet goed wijs.

Dit komt uit het grote werk van Khomeini
Tahrirolvasyleh
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 13:53:31 #225
21607 the.moderator
pi_12234959
* the.moderator heeft nog geen "sociologische" uitleg van één van de wannabe muslima's gekregen over het dragen van de burqa?!?

Thesis van * pro_jeex; Op maandag 4 augustus 2003 17:50 schreef pro_jeex het volgende:

quote:
Die vrouwen lopen terminste niet topless zich zelf als lustobjecten te verkopen.
Thesis van * Akkersloot; Op maandag 4 augustus 2003 18:05 schreef Akkersloot het volgende:
quote:
Als er [één] wordt doodgeschoten kan er gewoon een vervangster komen onder die burqa.
Exact, als je weer één van je vrouwen 50 stokslagen hebt gegeven, dan kun je haar onopvallend naar het ziekenhuis brengen. Van je andere vrouwen kan dan één, in plaats van de zieke, de boodschappen doen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')