Loop je lekker in de stad...met een ijsje in de hand. Lopen er een paar negerinnen....massa +/- 120 kg. Met strakke kleding. Vetrollen hangen er aan alle kanten uit.
Ze moeten eens naar de sportschool gaan.
quote:nee ze moeten eens uit het oog van de mens blijven
Op dinsdag 29 juli 2003 10:11 schreef Thanos het volgende:
Wolla.... stelletje vetzakken...tfoe. Ik vind dat zo vies he.Loop je lekker in de stad...met een ijsje in de hand. Lopen er een paar negerinnen....massa +/- 120 kg. Met strakke kleding. Vetrollen hangen er aan alle kanten uit.
Ze moeten eens naar de sportschool gaan.
quote:Ze moeten eens een kwartier op je gezicht gaan zitten, totdat je niet meer beweegt. Gewoon voor de zekerheid.
Op dinsdag 29 juli 2003 10:11 schreef Thanos het volgende:Ze moeten eens naar de sportschool gaan.
maar ook de meest ranzige vetste blubber buikende ouwe dikke tangen mee.... maar ze hebben het wel naar der zin en ze durfen wel te dragen wat ze mooi vinden...........
quote:Sommigen bleken mannen te zijn, als je goed keek!
Op dinsdag 29 juli 2003 10:14 schreef B het volgende:
Dit weekend was er weer zomercarnaval in Rotterdam en daar lopen dan de meest mooi negerinnetjes![]()
mee !!!!!!!!!!!
maar ook de meest ranzige vetste blubber buikende ouwe dikke tangen mee.... maar ze hebben het wel naar der zin en ze durfen wel te dragen wat ze mooi vinden...........
quote:Aan bidden
Op dinsdag 29 juli 2003 10:16 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Wat móeten we hier nou mee
Maar er zijn ook genoeg blanken die mega dik zijn en het zelfde doen. Waarom word er weer negerin bij gezet.
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 10:18 schreef ook_gek het volgende:[..]
Aan bidden
Maar er zijn ook genoeg blanken die mega dik zijn en het zelfde doen. Waarom word er weer negerin bij gezet.
ontopic: Inderdaad, het zijn vaak ook blanke vrouwen..!
quote:Respect my authoritaaaaaaaaaah!!!!!!!!!
Op dinsdag 29 juli 2003 10:21 schreef Celibatair het volgende:
Ja, gadverdamme, en van die blanke stokjes die van die wijde kleren aan doen. Gadverdamme man. Hoe durven ze? Ik bedoel, jij bepaalt toch wat iedereen aandoet? Dat ze jouw gezag durven te ondermijden. Bah.
quote:Dat bedoel ik ook, het gaat gelijk weer de rasistische kant op, báh
Op dinsdag 29 juli 2003 10:18 schreef ook_gek het volgende:[..]
Aan bidden
quote:het is ook een muziek gevoelige kip
Op dinsdag 29 juli 2003 10:21 schreef Tiezzz het volgende:[..]
jouw eend kip danst precies op mijn muziek
Van die halve gare fitness idioten, die vinden dat ze een zeer mooi lichaam hebben, hebben niets anders om het lijf dan een minuscuul kledingstukje...
Gatverdamme, van die schraaie lichaampjes waar een klein beetje onderontwikkeld spierweefsel aan vast zit...
En praat me niet van die malloten die dat beetje onderontwikkeld spierweefsel hebben opgeblazen tot een "niet in verhouding staande" bobbelpersoon...
[Dit bericht is gewijzigd door Jereon op 29-07-2003 10:30]
* NiGeLaToR zou zelf zich zelf niet zo kleden, maar vind het oke als mensen zich kleden zoals ze dat zelf willen.
Overigens vind ik het bij een blonde wannabe lelijker dan bij een donkere vrouw, omdat die over het algemeen sowieso een steviger lichaam hebben (lees: gespierder etc). Op zich hebben negers onwijs mooi lichaam (uitzonderingen daargelaten enzo) en aanleg voor een mooie bouw. Meeste blanke mensen zijn gewoon of dun, of raar dik (op 1 plek vet ipv overal ).
Tis trouwens ook iets wat te maken heeft met 'in waarde laten'
quote:Welk nummer heb je aanstaan dan?
Op dinsdag 29 juli 2003 10:21 schreef Tiezzz het volgende:[..]
jouw eend kip danst precies op mijn muziek
Van die lekkere witte LEGGINGS met van die grote onderbroeken!!!
En dat dan lekker die putten erdoor heen komen....
Maak me gek!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |