quote:Oh ja hoor
Op dinsdag 29 juli 2003 13:48 schreef bassieman het volgende:
Okay, wie is er wel eens heel erg fout geweest en dan doel ik op het twee maten meten 'fout', iets wat je zelf heel fout vindt toch bij een ander te hebben gedaan (al dan niet bewust).
Voorbeeld: Ik vind het zelf bijvoorbeeld verschrikkelijk als ik hoor dat mensen achter mijn rug om hebben laten merken mij niet te mogen of zich aan iets van mij te irriteren. Zeg het in mijn gezicht, denk ik dan, dan kan ik er tenminste eventueel iets aan veranderen
En toch doe ik het zelf ook, ben vaak te schijterig om iemand er rechtstreeks mee te confronteren wat me aan hem of haar niet bevalt
quote:Ik probeer consquent te zijn in woord en daad... en eerlijk. dus als ik een dubbele afspraak heb gemaakt, wat wel eens voorkomt
Okay, wie is er wel eens heel erg fout geweest en dan doel ik op het twee maten meten 'fout', iets wat je zelf heel fout vindt toch bij een ander te hebben gedaan (al dan niet bewust).
quote:Bewust met twee maten meten..
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet zo snel iets weet... Meestal ben ik voor mezelf een stuk strenger dan voor anderen...
Oh wacht.. ik weet het al..
Ik ben zelf af en toe nogal overgevoelig op sommige gebieden, maar ik kan me heel af en toe best wel irriteren als anderen dat ook zijn..
quote:jij gevoelig? ik dacht dat jij juist
Op dinsdag 29 juli 2003 14:05 schreef Maerycke het volgende:[..]
Bewust met twee maten meten..
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet zo snel iets weet... Meestal ben ik voor mezelf een stuk strenger dan voor anderen...
Oh wacht.. ik weet het al..
Ik ben zelf af en toe nogal overgevoelig op sommige gebieden, maar ik kan me heel af en toe best wel irriteren als anderen dat ook zijn..
![]()
quote:Uiteraard...
Op dinsdag 29 juli 2003 14:19 schreef SmilingPeter het volgende:[..]
jij gevoelig? ik dacht dat jij juist
was ?
Ik iig niet ....of zou ik liegen?
quote:Ik kan ertegen... behalve op 1 plek niet... knieholtes
Op dinsdag 29 juli 2003 14:30 schreef Shark.Bait het volgende:
Wie kan er wel/niet tegen kietelen?
* Shark.Bait maakt vast aantekeningen voor de meetings
Ik iig niet
....of zou ik liegen?
quote:echte relaties?
Op dinsdag 29 juli 2003 14:47 schreef Loesje29 het volgende:
Truth:
Hoeveel echte relaties heb je gehad en is er iemand die je niet graag had zien vertrekken en nog steeds mist
nul
quote:Eén en geen.
Truth:
Hoeveel echte relaties heb je gehad en is er iemand die je niet graag had zien vertrekken en nog steeds mist
quote:2 en aangezien het allemaal nog wat vers is mis ik mijn ex nog wel maar meer ook niet.
Truth:
heftige kortstondige affaires zijn the-way to go'?
quote:a. 5 (inclusief huidige)
Truth:
quote:1
Truth:
9 maanden mee gehad
en ja ik mis af en toe nog wel eens de gezelschap
quote:Meestal mis je dan ook meer het 'bij iemand horen' als daadwerkelijk die ex zelf. Heb ik tenminste meestal. (Alsof ik iedere week een nieuwe ex heb
Op dinsdag 29 juli 2003 14:54 schreef bassieman het volgende:
2 en aangezien het allemaal nog wat vers is mis ik mijn ex nog wel maar meer ook niet.heftige kortstondige affaires zijn the-way to go'?
Raar trouwens dat heftig en kortstondig meestal bij elkaar schijnen te moeten horen. Het is OF lang en saai, of heftig en kortstondig. Waarom nooit eens heftig èn langdurig?
quote:Ikke !
Ik ben goudeerlijk, begripvol, open, steun en toeverlaat, altijd vrolijk, altijd beschikbaar en dus anderen ook. En mocht ik het eens niet zijn dan heb ik daar natuurlijk goede redenen voor en als anderen dat niet zijn dan is dat vanzelfsprekend niet goed te praten. Dit zal ik overigens niet hardop zeggen, niet over mij en niet over een ander. Maar ik meet zeker met minimaal twee maten en ik sluit niet uit dat er meer zijn.
quote:drie,
Truth:
quote:kort en saai heb ik ook wel meegemaakt
Op dinsdag 29 juli 2003 14:59 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Meestal mis je dan ook meer het 'bij iemand horen' als daadwerkelijk die ex zelf. Heb ik tenminste meestal. (Alsof ik iedere week een nieuwe ex heb
![]()
)
Raar trouwens dat heftig en kortstondig meestal bij elkaar schijnen te moeten horen. Het is OF lang en saai, of heftig en kortstondig. Waarom nooit eens heftig èn langdurig?
![]()
![]()
quote:een
Truth:
nee
[Dit bericht is gewijzigd door SmilingPeter op 29-07-2003 15:02]
quote:neee S.B. ... dat is te makkelijk
Op dinsdag 29 juli 2003 14:59 schreef Loesje29 het volgende:
Waarom nooit eens heftig èn langdurig?![]()
![]()
Enne...je beantwoord dit...maar het aantal? Vrouwen scoren altijd hoger dan mannen....dacht ik...
quote:4, op de laatste na mochten ze zo van mij van de wereld vertrekken....
Truth:
De laatste is wel het heftigst, zij is de eerste die het met mij heeft samengewoond, 2 jaar lang, en me nog steeds aardig vind
Hoeveel echte relaties:
2 keer samengewoond
4 keer LAT
En het is niet zo dat ik er eentje nog heel erg mis. Integendeel. Er is er WEL eentje waarvan ik nog wel heel soms eens denk 'sjemig, zonde eigenlijk, want dat had best wel heel erg super kunnen worden als we wat meer ons best hadden gedaan'.
quote:1
Truth:
quote:4
Truth:
ja absoluut .
quote:Heftig én langdurig? Dan heb je na verloop van tijd geen baan meer, geen lijf meer, geen leven meer en ben je volgens mij gewoon gek geworden.
Op dinsdag 29 juli 2003 14:59 schreef Loesje29 het volgende:
Raar trouwens dat heftig en kortstondig meestal bij elkaar schijnen te moeten horen. Het is OF lang en saai, of heftig en kortstondig. Waarom nooit eens heftig èn langdurig?![]()
![]()
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 15:01 schreef paricos het volgende:
kort en saai heb ik ook wel meegemaakt
[Dit bericht is gewijzigd door bassieman op 29-07-2003 15:06]
quote:ik meen meer vragen van jou te hebben beantwoord dan andersom
Op dinsdag 29 juli 2003 15:02 schreef Loesje29 het volgende:
Oh ik wil deze trouwens zelf ook wel even beantwoorden, anders is het de laatste paar vragen iedere keer zo dat ik ze niet hoef te beantwoorden omdat ik de vragen gesteld heb. Nu jullie weer hoorHoeveel echte relaties:
2 keer samengewoond
4 keer LATEn het is niet zo dat ik er eentje nog heel erg mis. Integendeel. Er is er WEL eentje waarvan ik nog wel heel soms eens denk 'sjemig, zonde eigenlijk, want dat had best wel heel erg super kunnen worden als we wat meer ons best hadden gedaan'.
toch???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |