Na hun ervaring met de Hell's Angels zullen ze deze topcrimineel ongetwijfeld met alle egards behandelen.
Dat wordt hielenlikken.
quote:Een dikke papzak met het imago van dierenvriend, kent heel de Amsterdamse scene.
Op 09 maart 2001 20:35 schreef MeneerTim het volgende:
Ow, ik ben benieuwd..Wat voor crimineel is dat dan?
3 lijfwachten in de buurt.
Zo'n type.
Maar hij rookt niet.
quote:Moordenaar? Dealer? Inbreker? Valsemunter? Fokker?
Op 09 maart 2001 20:38 schreef tong80 het volgende:
Een dikke papzak met het imago van dierenvriend, kent heel de Amsterdamse scene.3 lijfwachten in de buurt.
Zo'n type.
Maar hij rookt niet.
quote:Zoiets.
Op 09 maart 2001 20:45 schreef MeneerTim het volgende:
Moordenaar? Dealer? Inbreker? Valsemunter? Fokker?
quote:right... die man is net zo anders. Tegen hem kun je wel zeggen wat je denkt (zolang je maar niet grof bent). Hij was ook laatst te gast bij Patty Brard.
Op 09 maart 2001 20:33 schreef tong80 het volgende:
Na hun ervaring met de Hell's Angels zullen ze deze topcrimineel ongetwijfeld met alle egards behandelen.Dat wordt hielenlikken.
quote:
Op 09 maart 2001 20:33 schreef tong80 het volgende:
Vanavond is Pistolen Paultje de Gast,deze topcrimineel
Hoe kom je aan die kennis ?. Bron en veroordeling graag
Pistolen Paultje was een wapenhandelaar, so what ? Tijdens de oorlog zat hij aantoonbaar in het verzet. Daar komt zijn nickname vandaan.
quote:Ik ga een beetje mijn informanten verlinken.
Op 10 maart 2001 02:14 schreef R@b het volgende:Hoe kom je aan die kennis ?. Bron en veroordeling graag
Dan ben ik het haasje.
Al is het een dierenvriend.
Perfect toch, dat zo iemand het opneemt voor dieren. Waar de wetgeving faalt, springt hij vaak ik.
quote:
Op 10 maart 2001 17:03 schreef tong80 het volgende:
Ik ga een beetje mijn informanten verlinken.
Je had ook kunnen verwijzen naar http://www.pistolenpaultje.nl Leuke site waar een gedeelte van zijn leven beschreven wordt. En inderdaad heeft hij wel eens een akkefietje met justitie gehad.
Er bestaat zelfs boek over zijn leven, wist ik niet eens
quote:en dàt kunnen ze als geen ander, als het moet.
Op vrijdag 09 maart 2001 20:33 schreef tong80 het volgende:
Dat wordt hielenlikken.
quote:Boeiuh! Vanavond KELLY!
Op maandag 17 december 2001 17:30 schreef SunChaser het volgende:
Vanavond Bert Vischer.
quote:"ah, jij bent gemeen!"
Op maandag 17 december 2001 22:54 schreef SunChaser het volgende:
Kelly legt uit aan Vischer hoe de dagboekkamer en BB werkt![]()
*Bert doet trots*
quote:De lol is r wel vanaf hoor, alleen maar sarcasme gaat ook vervelen, zeg dan niets.
Op maandag 17 december 2001 22:44 schreef Marble het volgende:[..]
Boeiuh! Vanavond KELLY!
quote:
Op dinsdag 18 december 2001 01:20 schreef D.Rose het volgende:[..]
De lol is r wel vanaf hoor, alleen maar sarcasme gaat ook vervelen, zeg dan niets.
En vanavond Pim Fortuyn
quote:Met zijn (=PF) populistische uitspraken over vluchtelingen maakt hij zich vast heel geliefd, maar niet bij mij
Op dinsdag 18 december 2001 22:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Pim is ook de lul wat B&D betreft (en zeker qua heer Mulder:))
[Dit bericht is gewijzigd door SigmundFreud op 18-12-2001 23:07]
quote:Absoluut niet!
Op dinsdag 18 december 2001 22:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Pim is ook de lul wat B&D betreft (en zeker qua heer Mulder:))
En dat is heel erg, want het is natuurlijk wel walgelijk wat die man allemaal uitkraamt. Maar interviewtechnisch heeft hij met grote voorsprong gewonnen.
quote:walgelijk? ... hij zegt tenminste wat veel Nederlanders denken maar niet durven te zeggen.
Op woensdag 19 december 2001 00:15 schreef broer het volgende:[..]
Absoluut niet!
De enige die overeind bleef aan tafel was Pim Fortuyn.
B&VD en zeker M kwamen niet verder dan op dezelfde populistische wijze als Fortuyn hun kritiek te uiten. Er is geen fatsoenlijke vraag gesteld waar ze het antwoord ook op wilden weten! En Fortuyn ging daar geweldig mee om.
Winnaar van dit gesprek: zonder twijfel Pim Fortuyn!En dat is heel erg, want het is natuurlijk wel walgelijk wat die man allemaal uitkraamt. Maar interviewtechnisch heeft hij met grote voorsprong gewonnen.
quote:Daarom... Leeg Nederland... My ass! Ik ga expres NET naast dat potje pissen...
Op dinsdag 18 december 2001 23:06 schreef SigmundFreud het volgende:[..]
Met zijn (=PF) populistische uitspraken over vluchtelingen maakt hij zich vast heel geliefd, maar niet bij mij
.
ook altijd leuk om te zien dat die Frits zo subtiel zijn mening in orenschijnlijk neutraal gelul kan verwerken. (vaak een stille hint naar zijn Joodse achtergrond)
Sterk interview van Fortuyn. Niet alleen technisch, maar hij zei ook nog zinnige dingen.
quote:Dat zegt imo vooral veel over Nederlanders.
Op woensdag 19 december 2001 00:17 schreef the_undertaker het volgende:[..]
walgelijk? ... hij zegt tenminste wat veel Nederlanders denken maar niet durven te zeggen.
quote:Doet me een beetje aan een gesnorde vriend denken... Sterker nog, pak eens een willekeurige foto van Pimmetje, en teken er met een zwarte stift een snor en haar op, wedden dat je schrikt...
Op woensdag 19 december 2001 00:15 schreef broer het volgende:[..]
Absoluut niet!
De enige die overeind bleef aan tafel was Pim Fortuyn.
B&VD en zeker M kwamen niet verder dan op dezelfde populistische wijze als Fortuyn hun kritiek te uiten. Er is geen fatsoenlijke vraag gesteld waar ze het antwoord ook op wilden weten! En Fortuyn ging daar geweldig mee om.
Winnaar van dit gesprek: zonder twijfel Pim Fortuyn!En dat is heel erg, want het is natuurlijk wel walgelijk wat die man allemaal uitkraamt. Maar interviewtechnisch heeft hij met grote voorsprong gewonnen.
quote:Bestaat dat met Pim?
Op woensdag 19 december 2001 00:20 schreef Bazyx het volgende:
Mee eens, Barend en Van Dorp kregen 'm niet te pakken. Zelfs niet door 'm aan te vallen op bezoeken aan darkrooms e.d.Sterk interview van Fortuyn. Niet alleen technisch, maar hij zei ook nog zinnige dingen.
quote:Ja, omdat het rasistisch is!
Op woensdag 19 december 2001 00:17 schreef the_undertaker het volgende:[..]
walgelijk? ... hij zegt tenminste wat veel Nederlanders denken maar niet durven te zeggen.
Pst, das RASISME! DISCRIMINATIE!
De man zegt niet wat veel Nederlanders denken, je hebt enkel kans dat er meer Nederlanders zo gaan denken door Pim.
quote:Nee. Dat is een spelfout.
Op woensdag 19 december 2001 00:23 schreef shitter het volgende:Pst, das RASISME!
quote:egnie!
Op woensdag 19 december 2001 00:23 schreef shitter het volgende:Pst, das RASCISME! DISCRIMINATIE!
quote:Stil?!?! Die man roept bijna dat hij joods is. En hij ziet dat als een kwaliteit, terwijl het natuurlijk ook maar een van de vele geloven is...
Op woensdag 19 december 2001 00:19 schreef Skull-splitter het volgende:
ook altijd leuk om te zien dat die Frits zo subtiel zijn mening in orenschijnlijk neutraal gelul kan verwerken. (vaak een stille hint naar zijn Joodse achtergrond)
quote:Dat kan ik niet anders zien dan als een gebrek van die vele Nederlanders.
Op woensdag 19 december 2001 00:17 schreef the_undertaker het volgende:
quote:Dat laatste kunnen we dus misschien beter in ANM bespreken (voordat dit op slot gaat.
Op woensdag 19 december 2001 00:20 schreef Bazyx het volgende:
Mee eens, Barend en Van Dorp kregen 'm niet te pakken. Zelfs niet door 'm aan te vallen op bezoeken aan darkrooms e.d.Sterk interview van Fortuyn. Niet alleen technisch, maar hij zei ook nog zinnige dingen.
quote:Waarom zet je dit onder mijn quote?
Op woensdag 19 december 2001 00:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Doet me een beetje aan een gesnorde vriend denken... Sterker nog, pak eens een willekeurige foto van Pimmetje, en teken er met een zwarte stift een snor en haar op, wedden dat je schrikt...
quote:Ja, jij vond het zeker 'populistisch' en 'racistisch'?
Op woensdag 19 december 2001 00:23 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Bestaat dat met Pim?
quote:dat is niet waar... hij bedoelde er mee te zeggen dat als er in een land buurlanden van de landen waar vluchtelingen zijn deze op moeten vangen. Dus als er in Denemarken ofzo iet szou gebeuren zijn die mensen hier welkom, maar als bijvoorbeeld in Joegaslavie iets zou zijn zou Oostenrijk hier bijvoorbeeld zorg voor kunnen dragen. Via deze weg zullen mensen dan ook weer eerder naar hun eigen land terugkeren omdat de afstand dan minder is. Wat Pim Fortuyn allemaal zegt wordt ook altijd zo gigantisch opgeblazen enzo... Het wordt al heel snel racistisch/discriminerend genoemd... beetje onzin.
Op woensdag 19 december 2001 00:23 schreef shitter het volgende:[..]
Ja, omdat het rasistisch is!
Voorbeeldje: Meneer Fortuyn vindt dat, wanneer je in 'nette' delen van Europa woont, neem Engeland of Duitsland, best uit je land naar Nederland mag vluchten, wanneer er wat met je eigen lang gebeurd.
Wanneer je niet uit die regio komt moet je oprotten.Pst, das RASISME! DISCRIMINATIE!
De man zegt niet wat veel Nederlanders denken, je hebt enkel kans dat er meer Nederlanders zo gaan denken door Pim.
quote:Ik noem het "hol" en "leeg"...
Op woensdag 19 december 2001 00:28 schreef Bazyx het volgende:[..]
Ja, jij vond het zeker 'populistisch' en 'racistisch'?
quote:SCH toch?
Op woensdag 19 december 2001 00:26 schreef broer het volgende:
Dat laatste kunnen we dus misschien beter in ANM bespreken (voordat dit op slot gaat.).
En heb je een link misschien, eventueel, alsjeblieft?
quote:Als hij dat bedoelde..waarom zegt hij dat dan niet..
Op woensdag 19 december 2001 00:28 schreef the_undertaker het volgende:dat is niet waar... hij bedoelde er mee te zeggen dat als er in een land buurlanden van de landen waar vluchtelingen zijn deze op moeten vangen.
Overigens; ik denk dat de hoge heren bij LN met hun handen in het haar zitten. Ze moesten Pim wel nemen, want hij brengt publiciteit, maar het is wel een gok die ze nemen. Een verkeerde, want de partij blaast zich in no-time op.
quote:Zou best kunnen... Ik ben niet zo van de strakke regeltjes...
Op woensdag 19 december 2001 00:32 schreef Bazyx het volgende:
SCH toch?
quote:Ik geloof dat er ongeveer drie miljoen topics over zijn. Kan nooit moeilijk te vinden zijn.
En heb je een link misschien, eventueel, alsjeblieft?
quote:Je ziet het niet, maar ik zit hoofdschuddend achter de pc...
Op woensdag 19 december 2001 00:32 schreef shitter het volgende:
Als hij dat bedoelde..waarom zegt hij dat dan niet..
Zo ver zal het ook wel niet komen, ik hoop op nog veel meer uitzendingen met deze vreemde snuiter.
Ik had wel wat meer vuurwerk van B&vD verwacht, het bleef wat vlak.
Gasten:
Willem Vermeend
Minister van Sociale Zaken
Jiskefet
Michiel Romeyn, Kees Prins en Herman Koch
en Kane.
quote:Doelpunt van Bergkamp zit er ook in.
Op maandag 04 maart 2002 22:33 schreef golfer het volgende:
Ik neem het weer ouderwets op en kijk later vanavond/vanacht dus wel even op mijn gemak.
quote:Die zou elke avond verplicht herhaald moeten worden.
Op maandag 04 maart 2002 22:35 schreef tong80 het volgende:[..]
Doelpunt van Bergkamp zit er ook in.
quote:Inderdaad.
Op maandag 04 maart 2002 23:24 schreef popolon het volgende:[..]
Die zou elke avond verplicht herhaald moeten worden.
Ik vond Jan Mulder vandaag erg onbeschoft. Hij zat een gigantisch ongeïnteresseerd te doen terwijl Vermeend aan het woord was.
Kan er niks aan doen.
Is er een ander woord voor domme doos ?
quote:Zeg slimmerik, het is Isa Hoes. En Isa is zeker niet dom, dat bewees ze vanavond weer bij BvD waar ze actief deelnam aan de politieke discussies.
Op maandag 01 april 2002 23:05 schreef tong80 het volgende:
Ik zit naar Ida Hoes te kijken.Kan er niks aan doen.
Is er een ander woord voor domme doos ?
quote:Zeg mafkees, zo meteen Pimmetje Fortuyn.
Op dinsdag 02 april 2002 03:17 schreef SunChaser het volgende:
Zeg slimmerik
quote:Zeg ik.
Op vrijdag 05 april 2002 22:33 schreef Ketel_1 het volgende:
Ik ga er even lekker voor zittenWat je ook van Pim vindt, het is altijd entertainment als hij ergens is
quote:Dat geeft het programma juist z'n charme.
Op vrijdag 05 april 2002 22:43 schreef Refragmental het volgende:
Jan mulder met z'n arrogante smoel![]()
quote:Precies.
Op vrijdag 05 april 2002 23:00 schreef Cheiron het volgende:
Geweldig hoe Jan zich druk kan maken
Vuurwerk.
Gert's antwoord: omdat als je dat doet om die reden, je juist een neger of een turk in een hokje plaatst!
typo
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 13-04-2002 19:35]
quote:die voegt echt niets meer toe aan het programma. Hoe meer mensen BvD kijken en goed vinden hoe slechter het wordt. Beetje het haar van Frits, eerst rood en met een mening nu grauw / grijs en kleurloos.
Op vrijdag 05 april 2002 22:43 schreef Refragmental het volgende:
Jan mulder met z'n arrogante smoel![]()
Wel goed, worden de potentiële GL-stemmers weer aan haar herinnerd. Zal Paultje niet leuk vinden!
quote:En iedereen die het niet gelooft wordt aangeklaagd!
Op donderdag 18 april 2002 08:50 schreef NorthernStar het volgende:
Komt vanavond iedereen bedanken die op haar begravenis is geweest!
quote:Vond het eik wel sneu voor Paultje.. heeft dagen aan haar ziekbed gezeten
Op donderdag 18 april 2002 08:52 schreef Strolie75 het volgende:
Inderdaad, leef die nog?Wel goed, worden de potentiële GL-stemmers weer aan haar herinnerd. Zal Paultje niet leuk vinden!
quote:Heb jij een Tara Singh Varma archief ofzo?
Op donderdag 18 april 2002 08:57 schreef NorthernStar het volgende:
quote:Ja in mijn babe map
Op donderdag 18 april 2002 09:12 schreef SunChaser het volgende:[..]
Heb jij een Tara Singh Varma archief ofzo?
http://images.google.com/images?q=singh%20varma&hl=nl&sa=N&tab=wi
quote:
Op donderdag 18 april 2002 09:17 schreef NorthernStar het volgende:
Ja in mijn babe maphttp://images.google.com/images?q=singh%20varma&hl=nl&sa=N&tab=wi
Zichzelf een slachtoffer rol aanmeten heeft ze al eerder gedaan
of
Ik heb het gedaan
Schande !
MAAR NIET GROENLINKS
NEE ZIJ NIET
STEM OP HEN !
Ik denk zelf dat ze het 1e en het 2e gaat combineren
quote:Inderdaad, ze komt niet. Het was een grote vette leugen
Op donderdag 18 april 2002 21:34 schreef calvobbes het volgende:
hmmmm... op hun site http://www.rtl.nl/actueel/barendenvandorp/ staan wel een aantal gasten, maar niet TSV....
quote:Was idd een hele goede uitzending, ongeevenaard!
Op woensdag 17 april 2002 23:21 schreef golfer het volgende:
Topuitzending weer vanavond met Balkenende, Boudewijn Buch en de directrice van de Durexfabriek.
quote:India Arie
Op donderdag 18 april 2002 23:13 schreef Tinkerbell het volgende:
Hoe heette die zangeres van vanavond?
quote:Ik weet niet of Paul het zelf wel gelooft:
Op donderdag 18 april 2002 09:20 schreef Strolie75 het volgende:
quote:
Singh Varma weer ziek
AMSTERDAM - Voormalig GroenLinks-Kamerlid Tara Singh Varma heeft zich gisteren plotseling ziek gemeld voor het televisieprogramma Barend & Van Dorp, waarin ze na haar leugens over een dodelijke ziekte waaraan ze zou lijden weer in het openbaar zou verschijnen.De ex-politica beweerde toen ze nog Kamerlid was dat ze leed aan een ongeneeslijke ziekte en kwam daarnaast ook in opspraak vanwege haar torenhoge schulden en haar stevige uitgavenpatroon.
Binnen GroenLinks is men allerminst gelukkig met het geplande publieke optreden van Singh Varma. Het ex-Kamerlid, die haar collega's voor loog over haar fysieke toestand, kan grote schade toebrengen aan GroenLinks, zo vlak voor de verkiezingen. Er wordt gegist naar de beweegredenen van Singh Varma, die bovendien ook allerlei financiële toezeggingen heeft gedaan aan een hulporganisatie, die ze overigens niet kon nakomen.
De huidige ziekte van Singh Varma zou van tijdelijke aard zijn. Volgens presentator Frits Barend is Singh Varma volgende week wel te gast zijn in zijn programma.
Bron: www.telegraaf.nl
Boudewijn Buch is ook erg goed.
Maar die Jan Mulder.. wat een domme vent is dat zeg ... niet normaal.
Die denkt dat ie alles kan oplossen door z'n kinderlijke gedachtegangen schreeuwend te ventileren.
Quasi-oprechte man ...
quote:is blijkbaar toch wel. jammer van de geneuzel, weet niet of ze even lang mogen of dat het korter wordt.
Op maandag 22 april 2002 22:50 schreef dax het volgende:
Komt Barend en van Dorp vanavond nog of moet ik tot middernacht naar dat musicalgeneuzel kijken? Mijn gids zegt dat BenvD gewoon om 2230 komt.....
quote:dan zal het onderwerp wel niet politiek zijn. Ben benieuwd waar ze het dan over gaan hebben.
Op vrijdag 26 april 2002 19:55 schreef calvobbes het volgende:
Vanavond Wouke van Scherrenburg en Frits Wester. Benieuwd wat die van elkaar vinden
BvD hebben nog een prijs gewonnen ook, hadden ze een paar jaar terug moeten winnen.
Al was het interview met Renkse en Verona wel meesterlijk... sporters en diepgang.
quote:Ja joh, maar zag je B en VD ineens hard weglopen? die scheten echt wel in hun broek..
Op vrijdag 26 april 2002 23:35 schreef RAiDEN het volgende:
Op het eind van BvD vonden een aantal "supporters" het weer nodig om "kanker joden" te roepen om aandacht te trekken.Wat een lamers.
![]()
quote:Die hebben vast nog een trauma van de ontmoeting met de Hell's Angels.
Op vrijdag 26 april 2002 23:38 schreef Spina1 het volgende:[..]
Ja joh, maar zag je B en VD ineens hard weglopen? die scheten echt wel in hun broek..
quote:Dat was gewoon het einde van de uitzending... gaat altijd zo.
Op vrijdag 26 april 2002 23:38 schreef Spina1 het volgende:[..]
Ja joh, maar zag je B en VD ineens hard weglopen? die scheten echt wel in hun broek..
Maarja, het waren ook een stelletje idioten ook daar op die tribune (white trash..)
quote:heb je goed loopt naar het einde
Op zaterdag 27 april 2002 00:56 schreef SunChaser het volgende:
De herhaling is nu bezig als het goed is.
(om Rob Oudkerk in de nieuwe VN te quoten: "Dit is geen antisemitisme, maar domheid"
quote:Wat een eikels zijn het toch... Het begint echt uit de hand te lopen met die voetbalsupporters...
Racistische leuzen verstoren Barend en van DorpHILVERSUM - Acht tot tien voetbalsupporters van waarschijnlijk NEC hebben vrijdagavond aan het eind van de uitzending van het RTL4-programma Barend & Van Dorp vrijdagavond racistische leuzen geroepen. Ze riepen onder meer 'kankerjoden'. NEC speelt op bevrijdingsdag 5 mei uit tegen Ajax.
De presentatoren en de aanwezige gasten, onder wie minister De Grave (Defensie) en journaliste Wouke van Scherrenburg, reageerden geschokt. Een woordvoerster van de Holland Media Groep, waartoe RTL4 behoort, zei dat het zeer waarschijnlijk om voetbalsupporters ging, maar kon niet zeggen van welke club.
De bewaking van het productieteam van het programma heeft hun naar buiten begeleid en zich ervan overtuigd dat zij in de auto stapten en wegreden. Dat was op het moment dat ook de andere gasten naar buiten liepen, aldus de woordvoerster. Er deden zich verder geen problemen voor.
"De groep voetbalsupporters stond op de gastenlijst van het programma. We gaan maandag met het productieteam van Barend & Van Dorp praten om na te gaan wie het waren, hoe ze op de gastenlijst konden komen en hoe we dit soort incidenten in de toekomst kunnen voorkomen", zo liet de HMG-woordvoerster weten.
* Wouke zei: Gooi ze eruit!! De enige echte daadkrachtige in het gezelschap..
* de minister van DEFENSIE zei: Ja, maar ze zijn met zoveel en we hebben maar 2 bodyguards.. Tjezus!!! Hij is van DEFENSIE !!! Kan ie toch wel wat harder uit de hoek komen! Mietje!
* BvD zeiden onlangs tegen Wouter Bos, dat ze niet geloofden dat ie mensen op de Feyenoord-tribune corrigeerde als er zulke leuzen worden geroepen..
Maar zelf liepen ze weg!!! Ga dan ook de discussie aan ! Of treedt in ieder geval op..
..
quote:
Op zaterdag 27 april 2002 12:34 schreef Wolk het volgende:
* de minister van DEFENSIE zei: Ja, maar ze zijn met zoveel en we hebben maar 2 bodyguards.. Tjezus!!! Hij is van DEFENSIE !!! Kan ie toch wel wat harder uit de hoek komen! Mietje!
quote:Frank was de hele avond goed, jammer van dat momentje. Aan de andere kant hij is gewoon praktisch en wouke deed ook niets.
Op zaterdag 27 april 2002 12:34 schreef Wolk het volgende:
Wat me opviel..* Wouke zei: Gooi ze eruit!! De enige echte daadkrachtige in het gezelschap..
* BvD zeiden onlangs tegen Wouter Bos, dat ze niet geloofden dat ie mensen op de Feyenoord-tribune corrigeerde als er zulke leuzen worden geroepen..
Maar zelf liepen ze weg!!! Ga dan ook de discussie aan ! Of treedt in ieder geval op..
..
BvD waren wel heel snel we ineens, Barend sloeg gelijk weer door met "ben er stil van" ja we weten het nu wel. Loop niet altijd zo met je geloof te koop.
Zwak van BvD, gewoon de discussie aangaan, al zullen ze zich wel weer achter de straalverbinding van het nieuws verstoppen.
Het filmpje is nu te bekijken op de site van het RTL Nieuws:
Video: Hooligans verstoren uitzending Barend en van Dorp.
Verder loopt er op het forum NEC ook een discussie:
Discussie op het forum van NEC
[Dit bericht is gewijzigd door VerdienEuro.TK op 27-04-2002 20:04]
quote:Ja, maar je zal het wel gezien hebben natuurlijk.
Op zaterdag 27 april 2002 16:46 schreef Gia het volgende:
Volgens mij hoorde ik Jan Mulder iets zeggen als: 'Morgen weer bij Kopspijkers....'
Ben benieuwd of Jack Spijkerman hier vanavond op terugkomt.
quote:Nee, dat is Michael Boogerd.
Op maandag 29 april 2002 22:36 schreef Sanshine het volgende:
Ik val er net in, maar is dat nou Vanessa die aan tafel zit?
Ze waren leuk tijdens de WK's en EK's maar nu al tijden niet meer.
quote:zal wel weer niets zijn. De vorm is zoek sinds de winterstop.
Op dinsdag 30 april 2002 00:39 schreef SunChaser het volgende:
Herhaling start NU
quote:nou ik niet yack
Op maandag 29 april 2002 22:39 schreef Sanshine het volgende:* Sanshine zit klaar voor screenshots
Vanavond weer het liefje van Henk, dus dat kan niets worden. Niemand zit toch te wachten op de doos die beter kan vragen dan antwoorden... Agnes Kant hoe verzinnen ze het.
Aimabele man.
quote:dat is best dapper (ajbwib)
Op dinsdag 07 mei 2002 17:36 schreef Mike het volgende:
Vanavond is Ruud de Wild te gast bij B&vD om een ooggetuige verslag te geven...
quote:Onzin.
Op dinsdag 07 mei 2002 17:43 schreef Baas het volgende:
Misschien kunnen Barend & Van Dorp meteen Fortuyn posthuum nog even natrappen. Toen hij nog leefde waren ze daar behoorlijk bedreven in...
Maar ik ben wel benieuwd naar Ruud.
quote:Ik ben blij dat je zo onbevooroordeeld erover kunt praten.
Op dinsdag 07 mei 2002 17:56 schreef Strolie75 het volgende:
De Hypocritie zal er bij die 3 kneuzen vanavond wel weer vanaf druipen. Die Zilveren Nipkowschijf kunnen ze in hun reet steken.
quote:De uitzending komt tot en met vrijdag uit Scheveningen wegens technische problemen. In het weekend is er geen BvD en maandag is het weer vanuit de studio.
Op dinsdag 07 mei 2002 18:14 schreef SigmundFreud het volgende:[..]
Ik ben blij dat je zo onbevooroordeeld erover kunt praten.
Overigens komen B&vD weer gewoon vanuit de studio. Het Scheveningen=avontuur is afgelast.
quote:Idd onzin. Het viel mij juist op dat Fortuyn bij BvD altijd erg positief bejegend werd. Zij werken zeker niet mee aan zijn 'demonisering' (een term waar ik sowieso al vraagtekens bij zet), naar mijn mening hebben zij hem altijd zeer objectief benaderd. Dus.
Op dinsdag 07 mei 2002 17:43 schreef Baas het volgende:
Misschien kunnen Barend & Van Dorp meteen Fortuyn posthuum nog even natrappen. Toen hij nog leefde waren ze daar behoorlijk bedreven in...
quote:inderdaad, ik zit met kippenvel te luisteren.
Op dinsdag 07 mei 2002 22:43 schreef calvobbes het volgende:
Indrukwekkend verhaal van Ruud de Wild...
wat lijkt me het verschrikkelijk om dat mee te maken.
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 22:48 schreef cptmarco het volgende:
pc was vastgelopen, daardoor kon het hek niet open om de ambulance binnen te laten. Verschrikkelijk...
quote:Ja daar sta ik ook van te kijken! Zeker als de politie niet weet of die op slag dood was en dat zij het wel weten!...
Op dinsdag 07 mei 2002 22:55 schreef SigmundFreud het volgende:
Indringende TV zo, erg jammer om het te onderbreken. Overigens belachelijk dat RdW en zijn collega's nog niet zijn gehoord door de politie.
quote:Da's ook een gigantische blunder. Getuigen horen lijkt me toch les 1 of 2 van de speurneusopleiding
Indringende TV zo, erg jammer om het te onderbreken. Overigens belachelijk dat RdW en zijn collega's nog niet zijn gehoord door de politie.
quote:Ik wist niet eens dat ze daar beveiliging hadden.
Op dinsdag 07 mei 2002 22:54 schreef RAiDEN het volgende:
De beveiliging was volgens Ruud dus zwaar klote.
quote:Sinds 11 september "schijnt" daar beveiliging te zijn...
Op dinsdag 07 mei 2002 23:03 schreef Gremen het volgende:[..]
Ik wist niet eens dat ze daar beveiliging hadden.
Ik kan me nog herinnerren dat ik 1,5 jaar voor sollicitatie voor een stage naar het media park moest.
Van te voren uitgezocht waar ik moets zijn. ik ben gwoon naar binnen gelopen en naar het gebouw gelopen. Verder geen beveiliging gezien.
quote:Wat raar
quote:maar dat is er niet...ben dr laast nog geweest..liep gewoon door..ze vroegen niet eens iets
Op dinsdag 07 mei 2002 23:04 schreef RAiDEN het volgende:[..]
Sinds 11 september "schijnt" daar beveiliging te zijn...
quote:En dat is ook zo. Sommige poorten zijn maar een paar uur per dag open of helemaal gesloten. De hoofdingang wordt in de gaten gehouden en er staat op de drukke momenten iemand buiten die kijkt naar wie er binnen komt.
Op dinsdag 07 mei 2002 23:04 schreef RAiDEN het volgende:Sinds 11 september "schijnt" daar beveiliging te zijn...
Daarnaast zijn de meeste gebouwen voorzien van toegangsdeuren die alleen maar opengaan met pasjes.
Maar dit park kun je gewoon niet goed genoeg beveiligen. En al zou het de dader hebben afgeschrikt, dan had die man wel op een andere plek toegeslagen...
quote:Wat wil je dan? Dat ze iedereen aanhouden en vragen die naar binnen wilt?
Op dinsdag 07 mei 2002 23:11 schreef ien_ter_net het volgende:maar dat is er niet...ben dr laast nog geweest..liep gewoon door..ze vroegen niet eens iets
Dat gebeurde vandaag wel, gevolg: alle wegen in de richting van het mediapark overvol. Ik heb uur in de file gestaan op een stuk wat ik normaal binnen 10 minuten afleg.
quote:Uitspraken van de broer van PF niet serieus nemen
Op dinsdag 07 mei 2002 23:13 schreef Mike het volgende:
Wat een idioot die Hoogendijk.
quote:Het wordt alleen maar erger...daar ben je lekker mee, met zo'n man op je lijst...
Op dinsdag 07 mei 2002 23:16 schreef calvobbes het volgende:[..]
Uitspraken van de broer van PF niet serieus nemen
quote:waarom niet? of een pasje ofzow..maar niet dat iedereen gewoon mag binnenlopen..dat is een beetje overdreven
Op dinsdag 07 mei 2002 23:15 schreef calvobbes het volgende:[..]
Wat wil je dan? Dat ze iedereen aanhouden en vragen die naar binnen wilt?
Ik mag toch hopen dat dat soort drastische maatregelen niet nodig zijn.Dat gebeurde vandaag wel, gevolg: alle wegen in de richting van het mediapark overvol. Ik heb uur in de file gestaan op een stuk wat ik normaal binnen 10 minuten afleg.
quote:Da's helaas waar.
Op dinsdag 07 mei 2002 23:11 schreef calvobbes het volgende:
En al zou het de dader hebben afgeschrikt, dan had die man wel op een andere plek toegeslagen...
quote:Lekker overal tegenin gaan
quote:De meeste mensen hebben ook een pasje omdat ze die nodig hebben om hun kantoor binnen te komen. Maar het is een immens terrein waar dagelijks vele honderden mensen komen die geen pasje hebben omdat zij niet daar elke dag werken.
Op dinsdag 07 mei 2002 23:20 schreef ien_ter_net het volgende:waarom niet? of een pasje ofzow..maar niet dat iedereen gewoon mag binnenlopen..dat is een beetje overdreven
quote:Wat een gezeur over dat media-park, als dat te streng beveiligd zou zijn geweest was het ergens anders gebeurt...
Op dinsdag 07 mei 2002 23:24 schreef calvobbes het volgende:[..]
De meeste mensen hebben ook een pasje omdat ze die nodig hebben om hun kantoor binnen te komen. Maar het is een immens terrein waar dagelijks vele honderden mensen komen die geen pasje hebben omdat zij niet daar elke dag werken.
quote:belachelijk
quote:Inderdaad...alles is bijna slecht bewaakt...congresgebouwen, studio's, theaters...
Op dinsdag 07 mei 2002 23:25 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Wat een gezeur over dat media-park, als dat te streng beveiligd zou zijn geweest was het ergens anders gebeurt...
Het lijkt me niet mogelijk om alles te bewaken.
quote:Het hele team is aanwezig in de studio.
Op dinsdag 07 mei 2002 23:29 schreef QyRoZ het volgende:
Volgens mij zag ik net een bekende van me in een shot, die werkt voor Ruud de Wild en was er gisteren ook...
quote:ze zijn er met het hele team
Op dinsdag 07 mei 2002 23:29 schreef QyRoZ het volgende:
Volgens mij zag ik net een bekende van me in een shot, die werkt voor Ruud de Wild en was er gisteren ook...
quote:Je probeert altijd manier te vinden hoe dit had kunnen voorkomen. Niet dus.
Op dinsdag 07 mei 2002 23:25 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Wat een gezeur over dat media-park, als dat te streng beveiligd zou zijn geweest was het ergens anders gebeurt...
dat hij nog een kwartier geademd heeft
leugens van de politie over dat ze op tijd waren
quote:haha
Op vrijdag 10 mei 2002 00:12 schreef evert het volgende:
iemand hans de booy gezien vanavond? leek me zo stoned als eeen garnaal.
quote:die had het vorige week al over vrede en liefde.
Op vrijdag 10 mei 2002 00:12 schreef evert het volgende:
iemand hans de booy gezien vanavond? leek me zo stoned als eeen garnaal.
Vond de advocaat wel leuk, maakte gehakt van Jan die heel beledigd was. Henk kon er ook niets mee, "ik vroeg vorig jaar of jan v/d sp ook wat mag zeggen" lachen
quote:Niet dus.
Op maandag 13 mei 2002 21:49 schreef SunChaser het volgende:
Ik snap niet wat HdB zovaak in BvD doet de laatste tijd. Vanavond trouwens een LPF-mensch bij BvD.
quote:Prem is the man. Die zegt tenminste wat ie denkt en laat zich door niemand tegenhouden. Altijd lachen als Prem er ook is, krijgen de gesprekken tenminste en beetje meer pit.
Op vrijdag 10 mei 2002 20:21 schreef fisico het volgende:[..]
die had het vorige week al over vrede en liefde.
Vond de advocaat wel leuk, maakte gehakt van Jan die heel beledigd was. Henk kon er ook niets mee, "ik vroeg vorig jaar of jan v/d sp ook wat mag zeggen" lachen
wat een onbeleefde lul zeg
was niet eens zo'n stomme vergelijking
quote:En gewoon Jan aanvallen, schitterende TV. hij moet echter niet te vaak komen want dan heb je een tweede jan en dat willen we niet.
Op maandag 13 mei 2002 23:04 schreef Fok_Liberte_Guerrillas het volgende:Prem is the man. Die zegt tenminste wat ie denkt en laat zich door niemand tegenhouden. Altijd lachen als Prem er ook is, krijgen de gesprekken tenminste en beetje meer pit.
quote:Wat heeft hij dan betekend?
Op woensdag 15 mei 2002 01:04 schreef kezmania het volgende:
Vergeet niet wat Wim heeft betekend voor nederland
quote:idd heb hem eerder uitgezet...
Op woensdag 15 mei 2002 00:09 schreef milagro het volgende:
Gezien en ik vond hem zwak... wederom veel eromheen gedraai en goedpraten (vooral die oproep aan de stemmers,verkapte motie van wantrouwen gewoon)... maar goed ik begrijp dat wel.. laatste kans om de schade te beperken..sorry Wim, maar too little, too late..
Was weer zwaar teleurgesteld over het journalistieke niveau van de heren ...
Vandaag was het een erg leuke uitzending. De gesprekken liepen goed, iedereen liet elkaar uitspreken en er werd meegediscusieerd door iedereen die aan tafel zat.
En ik vind Henk Westbroek altijd wel leuk om te horen.
quote:Lijkt me ook, typisch een grap die door beide kanten bedacht kan worden. Alleen zal Heertje donderdag niet aan de tafel zitten omdat die dan opnames heeft voor DWHN!
Op dinsdag 21 mei 2002 23:39 schreef golfer het volgende:
Is, volgens mij, afgesproken grap tussen BvD en Raoul om hem deze hele week aan tafel te zetten, zonder hem een woord te laten zeggen.
quote:Tja zou kunnen. Moet die wel naar H'sum racen, opname is tussen 20.00-22.00 uur volgens de DWHN site.
Op dinsdag 21 mei 2002 23:42 schreef SunChaser het volgende:
Donderdag komt zijn boek uit. Ik denk dat hij dan aan het woord komt. Bovendien begint B&vD pas 22.30.
quote:Wel in a'dam, niet meer in hetzelfde pand. In Amsterdam Noord zijn nu ergens die opnames.
Op dinsdag 21 mei 2002 23:45 schreef SunChaser het volgende:
De opnames zijn in datzelfde pand als Kopspijkers toch? Amsterdam dus.
Wel opvallend dat Heertje zo goed zijn mond kan houden.
quote:Maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag ook.
Op dinsdag 21 mei 2002 23:42 schreef SunChaser het volgende:
Donderdag komt zijn boek uit. Ik denk dat hij dan aan het woord komt. Bovendien begint B&vD pas 22.30.
Dentist
Als het echt een één week durende running gag is komt die vandaag niet aan het woord wegens tijdgebrek!
quote:Tsk, ik dacht al, wie is die man, die zegt helemaal niks en zit altijd aan tafel, dacht eerst dat het een bodyguard was..
Op woensdag 22 mei 2002 22:46 schreef calvobbes het volgende:
Raoul zit nog steeds aan tafel!
quote:Dus echt de running gag van deze week
Op woensdag 22 mei 2002 23:19 schreef calvobbes het volgende:
Nog steeds aan tafel en niks gezegd behalve de opening
Wat zal het trouwens moeilijk zijn voor hem om z'n mond dicht te houden.
quote:Wat zat ik me te ergeren aan die vent zeg. Hij was overal al bekend mee en had alles al meegemaakt. pff.. wat een foute vent is dat.
Op woensdag 22 mei 2002 13:47 schreef Dentist het volgende:
Marnix - kijk eens hoe goed ik ben - van Rij.
quote:Hij heeft zoiets gezegd in de trant van: ik ga niet in tv-programma's met mijn boeken lopen wapperen.
Op dinsdag 21 mei 2002 23:53 schreef SunChaser het volgende:
Wel opvallend dat Heertje zo goed zijn mond kan houden.
Dus ik denk dat hij dat daar dan ook niet zit te doen.
V.
quote:Jij hebt dus niet die uitzending met Ruud de Wild 2 weken geleden gezien?
Op woensdag 22 mei 2002 13:47 schreef Dentist het volgende:
Was erg onder de indruk van Vliegenthart gisteravond, en dat is lang geleden dat ik uberhaupt onder de indruk was van iets in BvD. Heeft duidelijk meer inhoud dan Marnix - kijk eens hoe goed ik ben - van Rij.Dentist
quote:het is dus een statement
Op donderdag 23 mei 2002 00:01 schreef Verbal het volgende:
Hij heeft zoiets gezegd in de trant van: ik ga niet in tv-programma's met mijn boeken lopen wapperen.
Dus ik denk dat hij dat daar dan ook niet zit te doen.
V.
quote:Dat denk ik.
Op donderdag 23 mei 2002 00:13 schreef SunChaser het volgende:[..]
het is dus een statement
Maar wat lul ik nou... kijk nooit BvD, heb een hekel aan BvD
Tsssk
V.
quote:OMFG.. alsof die V. alleen nog niet genoeg was... nu ook telkens "tsssk"
Op donderdag 23 mei 2002 00:23 schreef Verbal het volgende:Tsssk
V.
quote:Cabaretiers durven hun mond niet meer open te doen, zoiets.
Op donderdag 23 mei 2002 00:13 schreef SunChaser het volgende:[..]
het is dus een statement
quote:Dat zei hij inderdaad maandag ook al in "het Oog".
Op donderdag 23 mei 2002 00:25 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Cabaretiers durven hun mond niet meer open te doen, zoiets.
[Dit bericht is gewijzigd door I.R.Baboon op 23-05-2002 00:27]
quote:Nee, alleen naar jou toe.
Op donderdag 23 mei 2002 00:24 schreef calvobbes het volgende:[..]
OMFG.. alsof die V. alleen nog niet genoeg was... nu ook telkens "tsssk"
prrrrrr
V.
quote:Als je het alleen tegen calvobbes hebt, probeer het dan eens met: Sjoe, Sjoe.
Op donderdag 23 mei 2002 00:27 schreef Verbal het volgende:
prrrrrr
quote:Om precies te zijn:
Op donderdag 23 mei 2002 12:11 schreef SunChaser het volgende:
er zijn klachten op tt 316
Tja...
quote:Had hij daar laatste niet een stukje over geschreven? vorige week ofzo?
Op donderdag 23 mei 2002 00:25 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Cabaretiers durven hun mond niet meer open te doen, zoiets.
quote:Ja, en morgen weer...
Op vrijdag 24 mei 2002 00:04 schreef calvobbes het volgende:
Was die er vanavond ook?
quote:Nee, helaas niet...
Op donderdag 23 mei 2002 00:11 schreef RAiDEN het volgende:[..]
Jij hebt dus niet die uitzending met Ruud de Wild 2 weken geleden gezien?
Dentist
quote:haha... Dan heeft die hard gereden van Amsterdam noord naar Hilversum. Hij was pas rond 22.00 klaar met DWHN
Op vrijdag 24 mei 2002 00:27 schreef RAiDEN het volgende:Ja, en morgen weer...
quote:VVD-vrouwen zijn per definitie eng, toch?
Op zaterdag 25 mei 2002 11:38 schreef tezza het volgende:
Vonden jullie die VVD-vrouw gister ook zo eng?
quote:Deze was wel heel erg extra eng. Maar VVD-vrouwen zijn idd per defenitie eng. Terwijl sommige VVD-mannen nog wel meevallen. Vreemd...
Op zaterdag 25 mei 2002 15:50 schreef Spina1 het volgende:[..]
VVD-vrouwen zijn per definitie eng, toch?
quote:erica, annemarie, die van voute ja echt eng. Maar niemand is zo eng als agnes kant, zeker haar denkbeelden.
Op zaterdag 25 mei 2002 15:50 schreef Spina1 het volgende:VVD-vrouwen zijn per definitie eng, toch?
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 22:37 schreef Strolie75 het volgende:
Kewl, ze hebben Jabba The Hutt als gast vanavond!
quote:Verstandige gasten.
Op vrijdag 31 mei 2002 23:29 schreef SunChaser het volgende:
Jammer dat Pim niet beter naar ze geluisterd heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |