abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juli 2003 @ 08:48:39 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_12060703
Nu heb ik iemand ontmoet die zegt dat een nichtje van haar op zoek is naar een man en nu ga ik haar ontmoeten in katmandu 'e'en der komende dagen... stel dat het nou wat wordt, waar moet je dan op letten als je een relatie met zo'n meisje krijgt? Ik vind de vrouwen hier best heel mooi, dus ik ben erg benieuwd... wat weten jullie hiervan?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_12060739
Dat ze niet teveel breezah's drinkt en t niet erg vindt om in een harem thuis te horen. O ja en t moet geen probleem zijn om de kinderen uit te huwelijken! Als ze verder nog een beetje seksueel gefrustreerd overkomt passen jullie helemaal bij elkaar.

Dan denk ik dat t allemaal heeelemaal goed komt.

[ontopic]
Misschien moet je op internet wat lezen over hoe t daar allemaal werkt, misschien leer je er iets van.

pi_12060798
niet teveel vragen stellen?

volgens mij wil jij niets in het leven aan het toeval overlaten.. is het wel?

pi_12060834
Zo BHFH, dat klinkt goed! Alle topics over een vriendin voor BHFH kunnen dus op slot.

Waar je op moet letten? Hmm, dat is lastig. Je moet vooral in de gaten houden dat je er alleen voor je vakantie bent. Je hebt dus niet de kans elkaar erg goed te leren kennen en zo. Het is hopen op liefde op het eerste gezicht, want de liefde krijgt geen kans om te groeien.

maandag 28 juli 2003 @ 09:05:49 #5
30924 modestus
forward hoort wat...
pi_12060863
quote:
Op maandag 28 juli 2003 08:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nu heb ik iemand ontmoet die zegt dat een nichtje van haar op zoek is naar een man en nu ga ik haar ontmoeten in katmandu 'e'en der komende dagen... stel dat het nou wat wordt, waar moet je dan op letten als je een relatie met zo'n meisje krijgt? Ik vind de vrouwen hier best heel mooi, dus ik ben erg benieuwd... wat weten jullie hiervan?
stel dan voor dat je daar gaat wonen... weet je in iedergeval of ze op een verblijfsvergunning uit is (maar dat kan ik me nauwelijks voorstellen)

ze zien er wel gastvrij uit:

Na die skitter sterrenag verskyn die helder son, met al sy kleur en prag laat die dag maar kom.
pi_12061154
quote:
Op maandag 28 juli 2003 08:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Zorg dat je een paar koeien meeneemt voor haar vader, dat stellen ze wel op prijs daar.
  maandag 28 juli 2003 @ 09:36:10 #7
2365 Frenkie
ALLES GOED?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')