Dan denk ik dat t allemaal heeelemaal goed komt.
[ontopic]
Misschien moet je op internet wat lezen over hoe t daar allemaal werkt, misschien leer je er iets van.
volgens mij wil jij niets in het leven aan het toeval overlaten.. is het wel?
Waar je op moet letten? Hmm, dat is lastig. Je moet vooral in de gaten houden dat je er alleen voor je vakantie bent. Je hebt dus niet de kans elkaar erg goed te leren kennen en zo. Het is hopen op liefde op het eerste gezicht, want de liefde krijgt geen kans om te groeien.
quote:stel dan voor dat je daar gaat wonen... weet je in iedergeval of ze op een verblijfsvergunning uit is (maar dat kan ik me nauwelijks voorstellen)
Op maandag 28 juli 2003 08:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nu heb ik iemand ontmoet die zegt dat een nichtje van haar op zoek is naar een man en nu ga ik haar ontmoeten in katmandu 'e'en der komende dagen... stel dat het nou wat wordt, waar moet je dan op letten als je een relatie met zo'n meisje krijgt? Ik vind de vrouwen hier best heel mooi, dus ik ben erg benieuwd... wat weten jullie hiervan?
ze zien er wel gastvrij uit:
quote:Zorg dat je een paar koeien meeneemt voor haar vader, dat stellen ze wel op prijs daar.
Op maandag 28 juli 2003 08:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nu heb ik iemand ontmoet die zegt dat een nichtje van haar op zoek is naar een man en nu ga ik haar ontmoeten in katmandu 'e'en der komende dagen... stel dat het nou wat wordt, waar moet je dan op letten als je een relatie met zo'n meisje krijgt? Ik vind de vrouwen hier best heel mooi, dus ik ben erg benieuwd... wat weten jullie hiervan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |