quote:Vast wel.
Op zondag 27 juli 2003 22:37 schreef GuppieBIER het volgende:
Kzag ze vorige jaar in Heerle op festival, maar dan de ouwe nummers natuurlijk.
Tja over de nieuwe als je op de site leest hoe lang ze met alles bezig zijn om alles goed te kryge word het een ram goed album, hoop alleen dat der ook wat hardere nummers op staan deze keer zoals op Fast Forward
Hun jubileum concert was overigens erg cool in Paradiso toen vorig jaar.
Dus kom maar op met ut nieuwe album
quote:Videoband? Is die nog te bestellen?
Op zondag 27 juli 2003 22:43 schreef GuppieBIER het volgende:
Kheb hun videoband van 12,5 jaar Heideroosjes damn wat gaaf!
Ook stukje van Urbanus, en zangeres van Within Temtation of was ut nu After Forevere naja, en ook DEF P was der.
Nee ut concert was gaaf ja, en zeker Jesus weer met ut crouwd surfe was gaaf, bale da ik der zelf nie was, maar de video heb ik wel al 4x gezien.Dus kom maar op met ut nieuwe album
quote:Schrik niet, eind dit jaar ~November-December.
Op woensdag 30 juli 2003 13:02 schreef againstthegrain het volgende:
Weet iemand nou al wanneer die nieuwe cd komt?
quote:Maakt daar maar februari van.
Op woensdag 30 juli 2003 13:29 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Schrik niet, eind dit jaar ~November-December.
Trouwens:
quote:Jeuh, een single als voorproefje.
Vanavaf vanavond is de nieuwe Heideroosjes clip 'Damclub Hooligan' elke woensdag (tussen 21.00 - 5.00) aan the vragen bij The Box 'On The Roxx' via 0909-9798 CLIPCODE 818! De single 'Damclub Hooligan' (incl. 2 non-album tracks!) ligt vanaf 8 december in de winkels.Epitaph
ik heb zelf alle cd's van de heideroosjes. ik hoop dat het jubileum concert nog uitgebracht word op dvd .
jammer dat ik geen the box heb }:[.
en woensdag maar ff de hele avond on the roxx aan laten staan, komt ie vast wel een keer voorbij
quote:Hehehe.
Op vrijdag 28 november 2003 16:49 schreef superheist het volgende:
Hoooligan, ik ben een hoooligan... eerste nummer van heideroosjes dat ik leuk vind!
Is dat een goed teken?
Ik weet wel dat ze erg veel aandacht aan dit album geven. Het moet hun beste werk worden, aldus Marco himself.
quote:hoop het wel ja, want die nummers die ik op Pukkelpop hoorde (waren er maar 3 ofzo, snel weer weg.) vond ik niks.
Op vrijdag 28 november 2003 16:57 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Hehehe.
Is dat een goed teken?
Ik weet wel dat ze erg veel aandacht aan dit album geven. Het moet hun beste werk worden, aldus Marco himself.
quote:Mee eens.
Op vrijdag 28 november 2003 17:07 schreef superheist het volgende:[..]
hoop het wel ja, want die nummers die ik op Pukkelpop hoorde (waren er maar 3 ofzo, snel weer weg.) vond ik niks.
quote:???? mot je toch eens vaker de venues afgaan, ze zijn er vaak zat. Soms zelfs alleen in Limburg. Horst bijv. Waar ze vandaan komen.
Op vrijdag 28 november 2003 18:02 schreef Ixnay het volgende:
Wat een nep-Limbo's die Heideoosjes, dat ze neit eens in Limburg optreden.
quote:Horst is Noord-Limburg (nep-Limburg
Op vrijdag 28 november 2003 19:46 schreef =HellFire= het volgende:[..]
???? mot je toch eens vaker de venues afgaan, ze zijn er vaak zat. Soms zelfs alleen in Limburg. Horst bijv. Waar ze vandaan komen.
quote:Ho ho,
Op vrijdag 28 november 2003 22:41 schreef againstthegrain het volgende:
Dat nummer Dan Breekt De Hel Los speelden ze trouwens ook al op Pukkelpop. Klonk wel okee, maar ook niet meer dan dat...
dat was hun eerste keer dat ze die live speelden hoor...
Damn, ik verdedig de Roosjes nu wel heel erg. Naja. Niks mis mee natuurlijk. Mijn manier van vaderlands-liefde; het supporten van een crappy Dutch punkrockbandje.
Ik gun het ze gewoon I guess.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |