Danosa, zet hem of haar mooi, lief en gezond op de wereld!
We kunnen niet wachten......
quote:Moussy.. niet te hard persen jij
Op woensdag 30 juli 2003 09:50 schreef moussy het volgende:
Woej!!
quote:Laat jij dat ff lekker over aan de niet-zwangeren hiero
Op woensdag 30 juli 2003 09:50 schreef moussy het volgende:
Woej!!Ook al zit ze in het ziekenhuis, ik help ff mee [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Hier begint het nu ook steeds wat meer te komen, heb al de hele week lichte voorweeen, en ben de hele nacht in de weer geweest omdat ik er niet van kon slapen, opruimen, rondlopen, etc .. er begint nu af en toe een hele pijnlijke tussen te zitten die ik echt moet wegpuffen, mij kennende zal het niet meteen doorzetten, maar ik denk dat we op deze manier aan het einde van deze week ergens wel zullen bevallen
Ff net zoals Tanne denken dat je er een olifant uit moet persen dan is het zo achter de rug en heb je een mooi kindje in je je armen liggen!
Oh ja voor ik het vergeet
Oh ja en voor de liefhebbers 2 foto's van een slapend meisje
Oh ja we willen wel foto's he Danosa!!!!
Ik ben nu wel heel erg benieuwd wie zich het eerst gaat melden met een geboorteberichtje!!!
Er komt hier de komende dagen volgens mij een enorm aantal babietjes bij, dat kan gewoon niet anders. Leuk
Even iets anders, heeft iemand ervaring met hoe het voelt als babietjes indalen? Mijn buik is gisteren, en eigenlijk de dag daarvoor ook al, dramatisch gezakt. Ik kan weer een hele hand leggen tussen mijn borsten en de bovenkant van mijn buik, mijn brandend maagzuur is gelijk een stuk minder (das wel fijn). Het vervelende is echter dat mijn bekken voor mijn gevoel van bovenaf uit elkaar geduwd wordt *au * en ik de hele tijd het gevoel heb dat het kindje er zo tussen uit valt als ik loop. Daarnaast heb ik al sinds gisteravond behoorlijk harde, pijnlijke krampen en steken in mijn liezen.
Dat is toch normaal bij indalen he?
Ik heb dat bij Eva dus nooit meegemaakt, het indalen, en Karin ook niet dus niemand kan mij geruststellen
Danosa
. Zet hem op!! . Veel sterkte hoor. En ook nog maar een paar voor Ethel voor de zekerheid
.
Logician, het lijkt erop dat het nu toch allemaal langzaam begint. Dat heb je dan toch goed gepland, net niet op de verjaardag van Tom .
Catootje, rare en enge dromen heb ik hier ook, dat is volgens mij een echte 'zwangerschapskwaal'. Spannend hoor, morgen. Ik ben heel benieuwd.
quote:Hee, je bent iets te vroeg
Op woensdag 30 juli 2003 09:43 schreef danosa het volgende:
Moet het kort houden. Ga nu naar het ziekenhuis, vliezen gebroken. Weeen!!!!!!!!!!!!!! en die doen pijn. Hellup!
'We thumbs a lot before you'
Lois, dat is idd Het Ingedaalde Gevoel.
Vooral het gevoel dat je bekken uit elkaar wordt geduwd herken ik zéér!
Verder kan ik ook niet meer normaal zitten; dwz gewoon recht op met mijn benen netjes naast elkaar. Ik "hang" tegenwoordig, echt het stereotype "hoogzwangere" dus.
quote:Ook maar heel even, want hoewel wij voor eind augustus staan, houden we toch zeeeeer rekening met 12/13 of 14 augustus *uiterlijk*
Op woensdag 30 juli 2003 07:57 schreef Bright het volgende:
'k Heb even gekeken wie wanneer 'aan de beurt is' en 't zal hier druk worden:..
Hierna hebben we (papa's, mama's in spe, medelevers en lurkers) even rust
![]()
Danosa, heeeeel veel suc6 en snel met foto's (laten) komen. *hier horen perssmileys, maar die kan ik ff niet vinden*
Logician positief blijven meid, het kan ook snel gaan
quote:FAQ Ouder(s)
Op woensdag 30 juli 2003 13:19 schreef bastardhost het volgende:. *hier horen perssmileys, maar die kan ik ff niet vinden*
Fijn dat jullie het herkennen, dat indalingsgevoel, dat stelt altijd enorm gerust. Zo heerlijk vind ik dat aan dit forum, er is altijd wel iemand die hetzelfde voelt en meemaakt.
quote:Jaaaaaaaa zo'n zwembad zoeken wij! Waar zit dat bad?
Op dinsdag 29 juli 2003 14:33 schreef phileine het volgende:
er is in Amstelveen een ozon-gezuiverd zwembad (dus niet dat gore chloor) met een warm bad voor de babies.
Enne logician en Eska voor jullie ook spannend he. Hopelijk zet het snel door (ik had hier gisteren ook weer voorweeen en vandaag zon ongesteldheidsdag pijn)
En hoe zou het met Ethel zijn?????
Lois zijn indalingsweeen denk ik. Ik had hetzelfde. Het voelt alsof je met een meloen tussen je benen loopt en alles doet pijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |