abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12016671
Mensen ik ga zondag op vakantie en heb nog geen fatsoenlijke reiskoffer. Heeft iemand nog wat liggen waar hij/zij me blij mee kan maken? Of heeft iemand een geweldige tip mbt een aanbieding in een winkelketen?

Bij de kijkshop hebben ze een Samsonite voor 50,- maar als het goedkoper kan, graag!

Liefst in omgeving midden-Limburg

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  vrijdag 25 juli 2003 @ 18:35:15 #2
59009 paullo
vini vidi vici
pi_12017620
Ik weet niet hoor maar je gaat op vakantie dan kan je toch ook wel een koffer betalen die maar 50 euro kost denk niet dat je ze goedkoper kan krijgen hoor.
It's not the question how to make your first million, but how many times over.
pi_12017866
Ik ga er al een halen bij m'n tante die ik leen. Dus hier mag wel een slotje op, tenzij iemand er gratis een hier wil komen afleveren voor zondag. Maar die kans acht ik nihil.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_12017881
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 18:35 schreef paullo het volgende:
Ik weet niet hoor maar je gaat op vakantie dan kan je toch ook wel een koffer betalen die maar 50 euro kost denk niet dat je ze goedkoper kan krijgen hoor.
Trouwens.. 2e hands zijn er heel veel op marktplaats die 15, 20 of 25 kosten. Die lui wonen echter alleen ontzettend ver weg, en met reiskosten erbij ben ik nog duurder uit dan wanneer ik een nieuwe koop.
pi_12042645
Is zo'n reiskoffer nu echt nodig als je met een vliegtuig reist?
-> volg m'n trend, dan ben je pas een echte vent
  zondag 27 juli 2003 @ 09:34:22 #6
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_12042654
Deze mocht op slot. TS heeft al een oplossing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')