en wat in de naam der goden dat voor topictitel
Maarja dat ben ik, en ik ben goed in zeiken
Maar als ik jou was zou ik laat op de avond gezellig even langs gaan. Ik vertrouw het voor geen meter.
gewoon die vriending dan verzieren en meegaan..
mochten hun dan toch niks gedaan hebben.. heb jij iig een leuk weekend gehad.
quote:Je weet dat je het eigenlijk als vriendin schrijft heh?
Op vrijdag 25 juli 2003 16:13 schreef lordspacie het volgende:
heeft hij een vriending? laat zijn vriending dan bij jouw in huis laten komen..
gewoon die vriending dan verzieren en meegaan..mochten hun dan toch niks gedaan hebben.. heb jij iig een leuk weekend gehad.
quote:je beste vriend staat in zijn ahnden te wrijven want er komt een POTENTIEEL scharrelkippetje in z´n domein....doe hier wat aan, ik zou het iig nooit toestaan...logeren bij een andere kerel fok dan maar op....je kan gewoon thuiskomen en anders maar niet
Op vrijdag 25 juli 2003 16:09 schreef Eddypeddy het volgende:
Ik heb een vraagje.
Mijn vriendin gaat volgend weekend bij mijn beste vriend logeren. Om hem te helpen met het huis aan kant te maken omdat zijn ouders bijna van vakantie terugkomen.
Ik vind het zelf een beetje raar. Helemaal omdat ze heeft gezegd dat ik niet hoef te helpen omdat ze het met zn tweetjes wel redden.
Moet ik haar gewoon vertrouwen of denk je dat hier meer achter zit?
- Dus of ze is dom, kan dat verband niet leggen en meent het dus goed. (Gebeurt dus niks)
- Of ze is slim en denkt dat jij dom bent en er is heel veel gaande..
quote:mmm ja opzich wel. maar een vriending is een gebruiks voorwerp eik
Op vrijdag 25 juli 2003 16:14 schreef Fucking_Retard het volgende:[..]
Je weet dat je het eigenlijk als vriendin schrijft heh?
en een vriendin is een speciaal meisje waar je van houd.. Zo is angst mijn vriendin.
quote:Dit is ook weer een beetje kortzichtig. mijn vriendin had een vriend, haar beste vriend, waren samen opgegroeid vanaf 0 jaar en altijd bij elkaar, en daar bleef ze ook slapen, ze zagen elkaar als broer en zus maar waren dat niet en dat ging gewoon allemaal goed...
Op vrijdag 25 juli 2003 16:14 schreef dribbel79 het volgende:[..]
je beste vriend staat in zijn ahnden te wrijven want er komt een POTENTIEEL scharrelkippetje in z´n domein....doe hier wat aan, ik zou het iig nooit toestaan...logeren bij een andere kerel fok dan maar op....je kan gewoon thuiskomen en anders maar niet
quote:Waarom dan de '...' dat vaak uitmond in.. 'maar..' ??
Op vrijdag 25 juli 2003 16:16 schreef Fucking_Retard het volgende:[..]
en dat ging gewoon allemaal goed...
quote:dan vertrouw je t toch ook niet:?
Op vrijdag 25 juli 2003 16:13 schreef jojomen4 het volgende:
Wel vertrouwen, maar niet doorlaten gaan, stel je voor dat er iets gebeurt. Kan je relatie naar de klote helpen..
quote:Ok. dan ben je gelukkig niet helemaal retarded
Op vrijdag 25 juli 2003 16:15 schreef lordspacie het volgende:[..]
mmm ja opzich wel. maar een vriending is een gebruiks voorwerp eik
en een vriendin is een speciaal meisje waar je van houd.. Zo is angst mijn vriendin.
quote:omdat dat een apart geval is, het hoeft dus niet altijd zo te zijn maar meestal is het wel zo. Ik vond het eerst ook neit fijn maarja, het was zo en het ging gewoon goed...
Op vrijdag 25 juli 2003 16:17 schreef cYbErTiM het volgende:[..]
Waarom dan de '...' dat vaak uitmond in.. 'maar..' ??
En niet gewoon een punt ?
Als ze elkaar zouden kennen via mij zou ik het nooit goed vinden... Ook niet als mijn vriendin een gewone vriend heeft die ze een jaar kent ofzo... maar dit was echt al der hele leven, das iets anders...
En ik gebruik altijd ...
...
quote:Alleen helpen zou ik oke vinden, maar slapen...?
Op vrijdag 25 juli 2003 16:19 schreef ThE_ED het volgende:
Als mijn vriendin een vriend zou gaan helpen dan doet ze dat toch lekker. Zou een beetje raar zijn als ik haar niet kon vertrouwen.
----------------------------------------------------------------------
Kent je vriendin die beste vriend van jou al langer?
quote:Yup, weer zo'n geval. Er is zeker weten iets loos. Met drie man ben je sneller klaar en meestal vinden vriendinnen het leuk als je er als haar vriend ook bij bent. Haar reactie is typisch zoiets van:"Nee, ik wil lekker met rust gelaten worden en dan samen met hem"
Ik heb een vraagje.
Mijn vriendin gaat volgend weekend bij mijn beste vriend logeren. Om hem te helpen met het huis aan kant te maken omdat zijn ouders bijna van vakantie terugkomen.
Ik vind het zelf een beetje raar. Helemaal omdat ze heeft gezegd dat ik niet hoef te helpen omdat ze het met zn tweetjes wel redden.
jaja, geloof je het zelf
quote:Geeft ze je redenen om haar niet te vertrouwen?
Veel succes en laat horen welke stappen je gaat ondernemen.
quote:ja, maar als ze tegen jou zegt nee JIJ hoeft niet te komen helpen, we redden het wel met zijn 2en... en ze blijft slapen...
Op vrijdag 25 juli 2003 16:19 schreef ThE_ED het volgende:
Als mijn vriendin een vriend zou gaan helpen dan doet ze dat toch lekker. Zou een beetje raar zijn als ik haar niet kon vertrouwen.
Dan ga je toch al gauw denken dat ze niet aan trio's doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |