Iwan Redan, heeft er ook in de voorbereiding veel inliggen en had vorig seizoen moeten vlammen. Echter kwam er dus die blesure...
Jari Litmanen, als hij fit is, gaat hij dit seizoen met Ajax heel ver komen en zal hij zeker wat staaltjes voetbal laten zien
Wesley Sonck, volgens mij gaat ie zeer veel scoren als hij voor langere tijd in de basis staat.
De complete aanval van Heerenveen, met Knopper, Denneboom, Sibon en Selakovic hebben hun voor Nederlandse begrippen een zeer goede aanval. Veel variatie, power en snelheid. En als het allemaal heel blijft, dan zie ik Heerenveen voor de 3e en 4e plaats van de HCE strijden.
Georgios Samaras, als Foppe hem wat meer minuten geeft. Zal hij dit seizoen misschien écht kunnen doorbreken
Buitenland
Jay Jay Okocha, die gast liet het vorig jaar al zien en dat doet 'ie dit jaar weer. Met vele tricks natuurlijk
Roy Makaay, volgens mij is hij straks bij Bayern helemaal in z'n element. Die ploeg speelt wel het type spel wat bij Makaay past.
Ricardo Quaresma, die gast heeft alles in huis om bij Barça te slagen. Echt een toppertje!
[Dit bericht is gewijzigd door Jadakis op 25-07-2003 16:36]
quote:Jaaaa, die wou ik ook net posten.. Sneijder
Op vrijdag 25 juli 2003 15:41 schreef Saekerhett het volgende:
Wesley Sneijder, die gast gaat een basisplek krijgen en hij wordt beter en beter... Misschien nog wel beter dan Van der Vaart.
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 15:44 schreef RednaZ het volgende:
Alfred Schreuder, deze aanvoerder zal NAC Feyenoord door de Uefa Cup slepen (als ze ver komen).
Sneijder, idd. Alleen afwachten of ie een basisplaats krijgt...
Buitenland: Makaay en Rijkaard als coach!
Grootste flop:
Binnenland: Heel feyenoord!
Buitenland: Beckham!
quote:LOL
Op vrijdag 25 juli 2003 15:48 schreef planethugo het volgende:[..]
quote:Ik mag je nu al
Op vrijdag 25 juli 2003 15:34 schreef Jadakis het volgende:
De complete aanval van Heerenveen, met Knopper, Denneboom, Sibon en Selakovic hebben hun voor Nederlandse begrippen een zeer goede aanval. Veel variatie, power en snelheid. En als het allemaal heel blijft, dan zie ik Heerenveen voor de 3e en 4e plaats van de HCE strijden.
En van Wesley Sonck verwacht ik ook wel heel wat.
En Buffel gaat denk ik ook nog wel wat leuks doen. .
quote:Stond ook in de Voetbal International, dat Heerenveen komend seizoen voor de top 6 gaat strijden.
Op vrijdag 25 juli 2003 16:01 schreef Loek-B het volgende:
Ik zeg het niet graag, maar ik verwacht best wel wat van Heerenveen komend seizoen. Toch jammer dat die geen UEFA cup spelen... Die hebben op dit moment gewoon een goed team en alles loopt lekker.En van Wesley Sonck verwacht ik ook wel heel wat.
Ik hoop weer op die taxichauffeur bij Ajax, vanwege het verhaal.
Lurling wordt een vaste waarde bij Feyenoord.
Bruggink gaat geweldig, waar hij ook gaat spelen.
Waterreus sleept Oranje door de kwalificatie.
quote:Loek
Op vrijdag 25 juli 2003 16:01 schreef Loek-B het volgende:
Ik zeg het niet graag, maar ik verwacht best wel wat van Heerenveen komend seizoen. Toch jammer dat die geen UEFA cup spelen... Die hebben op dit moment gewoon een goed team en alles loopt lekker.
Robben : Ik denk dattie nu definitef doorbreekt en steunpilaar op links voor PSV word, na dit seizoen ook weg.
Nicky Hofs : Kon vorige seizoen al aardig mee maar ik denk dattie nu Vitesse weer terug bij het linkerrijtje gaat schieten
Buitenland
Kaká uit Brazilië, speelt nu uitstekend in de Confedential Cup en gaattet maken in Europa dit seizoen, of volgend seizoen. Ik voorspel Man Utd.
Freddy Adu gaat dit seizoen naar een grote club. Deze jongen, ook al issie pas 13 jaar, word de nieuwe Pelé/Maradona genoemd...Zoek maarris op Google naar deze naam en download een filmpje, deze word goed
Flop
Ronaldinho : zwaar overschatte voetballer die alleen een aardige techniek heeft.
quote:Idd, iedereen heeft het erover dat hij zo goed is... maar ik vindt hem wat dat betreft nog best tegenvallen. Oké, hij heeft wat aardige dingen laten zien, maar niet meer dan dat.
Op vrijdag 25 juli 2003 16:05 schreef blubikbeneenknoop het volgende:Ronaldinho : zwaar overschatte voetballer die alleen een aardige techniek heeft.
NAC, een zeer sterk team en nu ze ook aanwezig zijn in de UEFA Cup denk ik dat ze het goed gaan doen.
SC Heerenveen, ze komen weer helemaal terug en zeker nu hoe goed het gaat in de Intertoto Cup
quote:Als Tieme fit blijft, is hij 1 van de betere van de HCE
Op vrijdag 25 juli 2003 16:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Heerenveen heeft misschien wel een ''droomaanval'', maar nog steeds een zwakke verdediging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |