abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12012273
Wat ik graag wil is een tattoo met de tekst

New York Marathon
4:00:00
2003

(met een mooie Gothic font)
Daar ik de marathon van NY ga lopen op 2 nov en wil hem in NY laten zetten.Maar wat ik ook wil is een symbool van NY erbij, naast, achter door verwerkt.
Ik heb al eens eerder een topic hier over geopend en toen gaf Patrick281 het commentaar
Hulp gezocht maken Tattoo

Ik zou er toch een beter logo bij maken ..
...die stipjes zijn sowiezo moeilijk te tatoeren en het lijkt nergens naar.
Beetje zonde van je afgetrainde body

Heb hier over na gedacht en misschien heeft ie gelijk en zie je niet het het effect zoals ik zou willen. Nu ben ik op zoek naar een ander idee misschien iets met de vlam erin zoals deze http://www.free-market.net/images/liberty-gallery/statue1.gif
Of met het gezicht van miss liberty ik wil hem trouwens niet groot gewoon strak simpel niet te veel tierelantijnen.Maar wel met iets herkenbaars van NY .
Fokkers laat je fantasie eens werken en help me met een toffe tattoo.
En wie weet kom ik straks terug uit NY en heb ik een tattoo op Mn schouderblad die door jou ontworpen is.

Harm.

In nomine Patris et fillii et Spiritus Sancti
pi_12012335
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 15:13 schreef rat-72 het volgende:

New York Marathon
2003

(met een mooie Gothic font)
Daar ik de marathon van NY ga lopen op 2 nov en wil hem in NY laten zetten.Maar wat ik ook wil is een symbool van NY erbij, naast, achter door verwerkt.
Ik heb al eens eerder een topic hier over geopend en toen gaf Patrick281 het commentaar
Hulp gezocht maken Tattoo

Ik zou er toch een beter logo bij maken ..
...die stipjes zijn sowiezo moeilijk te tatoeren en het lijkt nergens naar.
Beetje zonde van je afgetrainde body

Heb hier over na gedacht en misschien heeft ie gelijk en zie je niet het het effect zoals ik zou willen. Nu ben ik op zoek naar een ander idee misschien iets met de vlam erin zoals deze http://www.free-market.net/images/liberty-gallery/statue1.gif
Of met het gezicht van miss liberty ik wil hem trouwens niet groot gewoon strak simpel niet te veel tierelantijnen.Maar wel met iets herkenbaars van NY .
Fokkers laat je fantasie eens werken en help me met een toffe tattoo.
En wie weet kom ik straks terug uit NY en heb ik een tattoo op Mn schouderblad die door jou ontworpen is.

Harm.

Hoe weet je dat je hem binnen 4 :00 uur gaat lopen
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_12012378
Hahaha Ja ok 5 uur is ook goed als ik hem maar uitloop .
In nomine Patris et fillii et Spiritus Sancti
pi_12012397
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 15:16 schreef rat-72 het volgende:
Hahaha Ja ok 5 uur is ook goed als ik hem maar uitloop .
Ik zou die tekst dus nog niet vast laten zetten
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_12012482
A mind with a heart of it's own
  vrijdag 25 juli 2003 @ 15:19:16 #6
16801 Orkaantje
I aM an Evil MotherFucker
pi_12012489
mooie gothic met als achtergrong ground zero
Liefde is het eerste sprookje wat eindigt met er was eens
pi_14239415
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 15:13 schreef rat-72 het volgende:

New York Marathon
2003

Waarom niet gewoon die tekst? In Courier ofzo? Da's volgens mij ook het lettertype wat gebruikt wordt voor die borden waarop de tijden worden aangegeven. Veel mooier dan een of ander kitscherig figuurtje of rare bolletjes.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_14326946
zouden die NY tattoo zat meneren en mevrouwen niet een hele bult NY logos hebben in hun shopje? zeker na dat hele WTC gedoe zullen er een hoop mensen zijn die een NY logo ergen willen hebben (ja toch??)
je kunt er ook gewoon ook gokken dat ze t daar hebben....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')