quote:idd zeg jij maar niks Jan.
Op maandag 28 juli 2003 05:20 schreef Xiance het volgende:
ik reageer niet..
*kusje*
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 16:09 schreef Dunansil het volgende:[..]
Mike!
Ook al op fok!
Sorry voor het offtopic gepraat: dit topic is zielig, homos zijn gewoon mensen. De ene is leuk, de andere stom. Zo. Klaar. Punt. Uit.
quote:ugh.
Op maandag 28 juli 2003 14:48 schreef LuQas het volgende:[..]
![]()
![]()
Mike!
Ook al op fok!
Sorry voor het offtopic gepraat: dit topic is zielig, homos zijn gewoon mensen. De ene is leuk, de andere stom. Zo. Klaar. Punt. Uit.
read my lips (ik zat weer in het verkeerde topic te kallen!)
hey luQas .
quote:En zo sprak miss 9inch heels ....
Op maandag 28 juli 2003 13:58 schreef bobjuh het volgende:[..]
idd zeg jij maar niks Jan.
jij bent prototype fladderende herkenbare nicht*kusje*
quote:Kijk uit of ik sla met me handjasje
Op maandag 28 juli 2003 19:41 schreef Xiance het volgende:[..]
En zo sprak miss 9inch heels ....
quote:Ik wil je wel een beurt geven hoor.
Op vrijdag 25 juli 2003 16:47 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik ken nie met vrouwen opschieten geloof ik, maar nogmaals, dat zal me heterogedeelte wel zijn
.
quote:jij altijd
Op dinsdag 29 juli 2003 00:08 schreef schatje het volgende:[..]
Ik wil je wel een beurt geven hoor.
quote:XQ'z me?!?!
Op dinsdag 29 juli 2003 00:25 schreef Jerruh het volgende:[..]
wel tijdens angel hoor
die wil ik nie missen
.
quote:Hij wil een triotje
Op dinsdag 29 juli 2003 09:00 schreef Ang3l het volgende:[..]
XQ'z me?!?!
quote:ZE ZIJN OVERAL. OVERAL!!!!!!!!!!!!!!!!! JE DENKT DAT JE ZE ALLEMAAL KAN ZIEN MAAR OPEENS. PAS OP DAAR IS ER 1!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!
Op zondag 3 augustus 2003 18:07 schreef bloempjuh het volgende:
Nee. Komt ook omdat ik een aantal mensen ken waarvan ik eerst niet wist dat ze homo zijn. Ik merkte 't niet eens
quote:hmmz...?
Op maandag 4 augustus 2003 23:19 schreef Cazman het volgende:[..]
ZE ZIJN OVERAL. OVERAL!!!!!!!!!!!!!!!!! JE DENKT DAT JE ZE ALLEMAAL KAN ZIEN MAAR OPEENS. PAS OP DAAR IS ER 1!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!
Begrijp me goed: Ik ben zelf hetero en heb kansen genoeg gehad om "het" met een man te doen maar nooit gedaan. Gevoelsmatig val ik gewoon niet op mannen, maar ben niet zo achterlijk om te denken dat "ze" besmettelijk zijn. Ook is het een fabel te denken dat alle homo's nichterig gedrag vertonen en mocht dat wel zo zijn: so what? JIJ hebt er toch geen last van? Of ben je bang om die euro van de grond te rapen als er 1 achter je staat?
quote:Ik zelf baal er wel van want ik ben zelf niet zo. Dat is ook de reden dat ik de Gay Parade echt vervelend vind want daarmee wordt in de ogen van veel mensen een gigantische hoeveelheid vooroordelen bevestigd.
Op vrijdag 25 juli 2003 14:43 schreef WattaFakka het volgende:
Wat vinden homo's er eigenlijk van dat er zo tegen hun aangekeken word??
quote:same here, collega's die je er op aanspreken enzo, mijn baas wou me tijdens de Homolymics al aanpraten dat ik daar mee moest gaan helpen, kon ik vrij voor krijgen, (het bedrijf was sponsor)
Op woensdag 6 augustus 2003 13:43 schreef kume het volgende:[..]
Ik zelf baal er wel van want ik ben zelf niet zo. Dat is ook de reden dat ik de Gay Parade echt vervelend vind want daarmee wordt in de ogen van veel mensen een gigantische hoeveelheid vooroordelen bevestigd.
Toen hield het op en het kwartje viel.
Alleen dat ik van Duitse schlagers uit de jaren 70 houd, is nog een item
quote:waarom? omdat mensen dingen doen die jij niet leuk vindt?
Op woensdag 6 augustus 2003 21:33 schreef Cazman het volgende:
gay parade mag van mij opdonderen. Irritante shit
quote:Zijn ook genoeg andere parades waar meiden schaars gekleed lopen zullen we die dan ook maar afschaffen ?
Op woensdag 6 augustus 2003 21:33 schreef Cazman het volgende:
gay parade mag van mij opdonderen. Irritante shit
quote:Oe een euro
Op dinsdag 5 augustus 2003 11:42 schreef WhiteTwin het volgende:
Of ben je bang om die euro van de grond te rapen als er 1 achter je staat?
quote:Nee, omdat ze zo graag willen laten zien dat ze batty's zijn dat ze schaarsgekleed door de stad gaan, overdag wanneer er ook kinderen rondlopen. Zielig is het gewoon, dat je homo bent, nou fijn, dat je je zo moet uiten, ja beetje jammer.
Op woensdag 6 augustus 2003 22:00 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
waarom? omdat mensen dingen doen die jij niet leuk vindt?
wat denk je dat ik van jouw denk met dit soort postings?
quote:Een boel homo's hebben die "kenmerken", daar herken je ze dan aan, maar de homo's die de "kenmerken niet of minder hebben herken je dus niet en daarvan weet je niet dat het homo's zijn, maar ze zijn er wel degelijk hoor!!!
Op vrijdag 25 juli 2003 14:36 schreef WattaFakka het volgende:
Waarom heb ik bij homo's altijd het idee dat ze soft zijn, appart praten en 'anders' zijnHebben meer (hetero) mensen dat??
Net ook weer, was een gewone post van iemand leek niks aan de hand. Later merkte ik dat ie homo was en dan ineens 'lees' ik zn post heel anders zegmaar...
![]()
quote:Gelukkig geen last van.......
Waarom heb ik bij homo's altijd het idee dat ze soft zijn, appart praten en 'anders' zijnHebben meer (hetero) mensen dat??
Net ook weer, was een gewone post van iemand leek niks aan de hand. Later merkte ik dat ie homo was en dan ineens 'lees' ik zn post heel anders zegmaar...
![]()
quote:Uhm..weet je het heel zeker?
Op vrijdag 25 juli 2003 15:50 schreef Twoflower het volgende:[..]
Neuh, want de meesten weten het niet. Het is iig niet aan mij te zien...
quote:handjasje
Op maandag 28 juli 2003 19:43 schreef bobjuh het volgende:[..]
Kijk uit of ik sla met me handjasje
quote:wat een kont
Op donderdag 7 augustus 2003 08:57 schreef bobjuh het volgende:[..]
Oe een euro
*buk*
quote:Oh ja, net zoals de Dance Parade allerlei vooroordelen over hetero's bevestigt he ?
Op woensdag 6 augustus 2003 13:43 schreef kume het volgende:[..]
Ik zelf baal er wel van want ik ben zelf niet zo. Dat is ook de reden dat ik de Gay Parade echt vervelend vind want daarmee wordt in de ogen van veel mensen een gigantische hoeveelheid vooroordelen bevestigd.
quote:In theorie heb je gelijk, maar in de praktijk werkt het helaas anders.
Op zondag 10 augustus 2003 15:40 schreef HiZ het volgende:Oh ja, net zoals de Dance Parade allerlei vooroordelen over hetero's bevestigt he ?
quote:Ik heb ook in de praktijk gelijk. Als jij je ongemakkelijk voelt over de Canal Parade dan zegt dat meer over jou dan over de mensen die op die boten staan.
Op zondag 10 augustus 2003 15:46 schreef DennisMoore het volgende:[..]
In theorie heb je gelijk, maar in de praktijk werkt het helaas anders.
quote:Natuurlijk niet.
Op zondag 10 augustus 2003 15:49 schreef HiZ het volgende:Ik heb ook in de praktijk gelijk. Als jij je ongemakkelijk voelt over de Canal Parade dan zegt dat meer over jou dan over de mensen die op die boten staan.
Je krijgt als homo gewoon ontzettend vaak iets negatiefs te horen over de Canal Parade, of Gay Prides, of Gay Games, etc etc.
"Maar waarom doen jullie dat dan? Jullie willen toch geaccepteerd worden?"
En hoewel dat een domme redenatie is, hoor je deze argumenten in de praktijk wel degelijk. En daarom heb je geen gelijk.
quote:Understatement van het jaar.
Op zondag 10 augustus 2003 15:53 schreef DennisMoore het volgende:
"Maar waarom doen jullie dat dan? Jullie willen toch geaccepteerd worden?"En hoewel dat een domme redenatie is
quote:Och, niet overdrijven. Men ziet toch niet anders op tv?
Op zondag 10 augustus 2003 15:54 schreef Gil-galad het volgende:Understatement van het jaar.
2. Ik ga me niet verontschuldigen voor het gedrag van anderen.
2. en als er uglies zijn die halfnaakt op een boot gaan dansen denk ik altijd; ze doen maar.
quote:Normaal is iets wat een mening is, persoongebonden. Zoals je weet zijn hetero's ook niet normaal. Je weet vast dat 90% van de travestieten hetero zijn.
Op zondag 10 augustus 2003 16:06 schreef FBtje het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook niet trots kan zijn als ik bij één of andere parade van die overdreven nichten zie.. schaamte is overdreven, maarruuh.. doe maar normaal zou ik zeggen.
Je ziet het niet alleen op de parades en bij festivals, maar ook in het uitgaansleven en mensen die helemaal doorgedraaid zijn vertonen dat gedrag zelfs op straat
Je ziet het niet alleen op de parades en bij festivals, maar ook in het uitgaansleven en mensen die helemaal doorgedraaid zijn vertonen dat gedrag zelfs op straat
quote:Dan mag je je als man zijnde ook overdreven nichterig gedragen.
Op zondag 10 augustus 2003 18:08 schreef FBtje het volgende:
Je kan je als man zijnde best overdreven macho gedragen hoor, waarom niet?
Voel je je trouwens aangesproken of zit je je vriend te verdedigen?
quote:Waarom? Waarom is het een schande voor de rest van de homoseksuelen? Iedereen mag zich toch gedragen zoals hij of zij dat wil?
Op zondag 10 augustus 2003 18:15 schreef FBtje het volgende:
Oh, ik heb het ook niet over verbieden.. Het is alleen onnodig en een schande voor de rest van de homo's.
quote:Je kunt het begrijpen dat [sommige] hetero's alle homoseksuelen over één kam scheren?
Wat dat betreft kan ik de hetero's best begrijpen
quote:In deze discussie is die vraag niet relevant.
Voel je je trouwens aangesproken of zit je je vriend te verdedigen?
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 18:23 schreef FBtje het volgende:
Dan mag je jezelf ook geen homo noemen.. 'nicht' is een betere titel.
quote:Jij hebt duidelijk nog nooit een 'bear'-leernicht ontmoet....vuistje erin, vuistje eruit...
Waarom heb ik bij homo's altijd het idee dat ze soft zijn, appart praten en 'anders' zijn
quote:Warmoestraat.
Op donderdag 14 augustus 2003 15:55 schreef Solitarias het volgende:[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit een 'bear'-leernicht ontmoet....vuistje erin, vuistje eruit...
quote:Yep, Stablemaster, Cockring, MrB, dat soort gelegenheden
Op donderdag 14 augustus 2003 18:08 schreef schatje het volgende:[..]
Warmoestraat.
quote:Goh, jij bent er goed in thuis!
Op donderdag 14 augustus 2003 18:43 schreef Solitarias het volgende:
Yep, Stablemaster, Cockring, MrB, dat soort gelegenheden
quote:In het Nederlands seksueel landschap ben ik idd erg goed thuis, voor Fok!-doen dan, he
Op donderdag 14 augustus 2003 18:43 schreef Doffy het volgende:[..]
Goh, jij bent er goed in thuis!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |