abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11980814
Vervolg van Jim (deel 12)

posted by marky: deel12

donderdag 24 juli 2003 @ 10:57:19 #2
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_11980840
Shit jij was eerder!
pi_11980880
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 10:57 schreef marky het volgende:
Shit jij was eerder!
.
pi_11980882
Die singlehoes is erg gaaf!!!

Ben benieuwd naar het nummer.

Why are you wearing that stupid man suit?
  donderdag 24 juli 2003 @ 10:59:43 #5
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_11980892
Nieuwe liedje lijkt me wel redelijk..
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_11980895
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 10:59 schreef Markie-Mark het volgende:
Die singlehoes is erg gaaf!!!

Ben benieuwd naar het nummer.

Ik heb het eerlijk gezegd ook nog niet gehoord.

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 24-07-2003 11:00]

donderdag 24 juli 2003 @ 10:59:55 #7
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_11980902
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 00:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Mars melkt Jim wel ziekelijk uit zeg, ze gaan hem in de toekomst dus voor de meest nietszeggende dingen gebruiken (kijk snel op de actieverpakking hoe je mee kan doen!) om hun omzet te laten groeien
Mars is gewoon een kutsponsor
Een Mars is sowieso niet te vreten
Valt wel mee hoor. Vergelijk het met wat specsavers met Jamai doet. Die moet in de winkels van Specsavers brillen gaan verkopen. Het enige wat Mars doet is Jim gebruiken bij hun product en Jim gebruikt hun weer voor zijn product.
Van de week was er een deskundige op TV die juist de manier waarop Mars dit aanpakt erg goed vond omdat beide profiteren van de deal en er niet door Jim geroepen wordt eet nu Mars want dat doe ik ook.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Off topic

Aangezien dit weer een nieuw Jim topic is zal het wel weer gaan gebeuren dat er eerst weer een groep gefrustreerde mannetjes komt zeiken dat ze het allemaal niets vinden. Voor hen heb ik een op merking..... GROW UP!!!

pi_11980927
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 10:59 schreef marky het volgende:

[..]

Aangezien dit weer een nieuw Jim topic is zal het wel weer gaan gebeuren dat er eerst weer een groep gefrustreerde mannetjes komt zeiken dat ze het allemaal niets vinden. Voor hen heb ik een op merking..... GROW UP!!!

Helemaal mee eens.
  donderdag 24 juli 2003 @ 11:04:57 #9
42555 Tomek
Take on the world!
pi_11980990

maar nuttigs kan ik er niet over kwijt

pi_11980997
Zo hee dat gaat snel. Nu al weer deel 13!

Dus vandaag is de single toch beschikbaar in de winkels? Hmm.. moet toch zo even naar de stad toe.

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_11981012
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 11:04 schreef Tomek het volgende:

Tief dan maar op.
pi_11981018
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 11:04 schreef Tomek het volgende:

Daar hebben we de eerste al
pi_11981035
Wat een loser zeg. Kom eens met iets originelers aanzetten.. of is dat te moeilijk.

[Dit bericht is gewijzigd door CJ op 24-07-2003 11:07]

donderdag 24 juli 2003 @ 11:07:22 #14
61353 Celibatair
Maagdelijk wit.
pi_11981036
Zou er nou een trampoline onder Jim staan op de singlehoes?
Een dag niet geneukt, is een dag geleefd.
pi_11981045
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 10:59 schreef marky het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor. Vergelijk het met wat specsavers met Jamai doet. Die moet in de winkels van Specsavers brillen gaan verkopen. Het enige wat Mars doet is Jim gebruiken bij hun product en Jim gebruikt hun weer voor zijn product.
Van de week was er een deskundige op TV die juist de manier waarop Mars dit aanpakt erg goed vond omdat beide profiteren van de deal en er niet door Jim geroepen wordt eet nu Mars want dat doe ik ook.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Off topic

of vrouwtjes ...en k ben nie gefrustreerd. maar jim is gewoon niks. en dat grow up slaat nergens op want smaken verschillen he. als ik jim niet leuk vind dan ben ik heus niet meteen gefrustreed of wat dan ook
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_11981067
Ik vind al die reacties ook erg kinderachtig. Ik ben ook geen superfan van Jim maar kan hem wel waarderen. Al die negatieve reacties komen alleen voor uit jaloezie lijkt het wel.

[Dit bericht is gewijzigd door Markie-Mark op 24-07-2003 11:14]

donderdag 24 juli 2003 @ 11:09:37 #17
61353 Celibatair
Maagdelijk wit.
pi_11981084
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 11:08 schreef Markie-Mark het volgende:
Waarschijnlijk ligt Jamai eronder, ook een prima trampoline.
Die's onder de gordel .

Al zal Jim niet onder Jamai's gordel springen, want dat staat ook zo stom. En dat veert vast en zeker niet zo goed.

Een dag niet geneukt, is een dag geleefd.
pi_11981098
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 11:07 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

of vrouwtjes ...en k ben nie gefrustreerd. maar jim is gewoon niks. en dat grow up slaat nergens op want smaken verschillen he. als ik jim niet leuk vind dan ben ik heus niet meteen gefrustreed of wat dan ook

*ahum* correctie: 'maar jim vind ik gewoon niks'

En 'grow up' slaat wel degelijk ergens op. Natuurlijk verschillen smaken. Daar is ook niets mis mee. Maar om nou elk topic te beginnen met losers die alleen maar : r uit hun vingers kunnen krijgen, is ook wel heel erg sneu. Bij dat soort mensen past de uitroep 'grow up' wel degelijk.

pi_11981149
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 11:10 schreef CJ het volgende:

[..]

*ahum* correctie: 'maar jim vind ik gewoon niks'

En 'grow up' slaat wel degelijk ergens op. Natuurlijk verschillen smaken. Daar is ook niets mis mee. Maar om nou elk topic te beginnen met losers die alleen maar : r uit hun vingers kunnen krijgen, is ook wel heel erg sneu. Bij dat soort mensen past de uitroep 'grow up' wel degelijk.

helemaal niet, als ze toch lekker jim willen afzeiken. laat ze lekker hun gang gaan, als zij dat toch fijn vinden. daar hoef je heus niet onvolwassen voor te zijn hoor. en net of jullie jim fans allemaal zo braaf zijn en nooit iemand afzeiken...
Feauteaux
  donderdag 24 juli 2003 @ 11:14:52 #20
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_11981179
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 11:07 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Tja jij vind het niks en dat mag. En als er ook nog een onderbouwde mening bij zit dan is het helemaal mooi maar het gaat mij voornamelijk over de jochies die niet anders kunnen reageren in enkel negatieve uitroepen zonder daarbij een mening te formuleren.
pi_11981219
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 11:13 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

helemaal niet, als ze toch lekker jim willen afzeiken. laat ze lekker hun gang gaan, als zij dat toch fijn vinden. daar hoef je heus niet onvolwassen voor te zijn hoor. en net of jullie jim fans allemaal zo braaf zijn en nooit iemand afzeiken...

Daar ging het me helemaal niet om hoor. Van mij mogen mensen Jim best afzeiken.

Wat mij (en anderen) gewoon op valt is dat het eigenlijk alleen maar aan het begin van elk Jim topic is dat ze met kots-smilies komen. Daarna hoor je pagina's lang niets van ze.

Maar elke keer als er weer een nieuw Jim topic geopend wordt, lijkt het alsof het hetzelfde soort mensen weer aantrekt, die ook altijd weer dezelfde reacties hebben. Net alsof er een kras op de plaat zit.

pi_11981239
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 11:14 schreef marky het volgende:

[..]

Tja jij vind het niks en dat mag. En als er ook nog een onderbouwde mening bij zit dan is het helemaal mooi maar het gaat mij voornamelijk over de jochies die niet anders kunnen reageren in enkel negatieve uitroepen zonder daarbij een mening te formuleren.

achja, laat ze zich toch even lekker uitleven. Het is gewoon onzin om je daar zo kwaad over te maken, ze vallen jim aan, niet jullie.
Onderbouwende mening heb ik ok nog wel trouwens: eentonig!!! gaat die verkoudheid ooit over?! hij zingt wel zuiver maar die stem vind ik gewoon....niks.
Feauteaux
pi_11981262
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 11:18 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

hij zingt wel zuiver maar die stem vind ikgewoon....niks.

Heel goed! Da's tenminste niet zo generaliserend als sommige mensen wel doen...
pi_11981275
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 11:17 schreef CJ het volgende:

[..]

Daar ging het me helemaal niet om hoor. Van mij mogen mensen Jim best afzeiken.

Wat mij (en anderen) gewoon op valt is dat het eigenlijk alleen maar aan het begin van elk Jim topic is dat ze met kots-smilies komen. Daarna hoor je pagina's lang niets van ze.

Maar elke keer als er weer een nieuw Jim topic geopend wordt, lijkt het alsof het hetzelfde soort mensen weer aantrekt, die ook altijd weer dezelfde reacties hebben. Net alsof er een kras op de plaat zit.

haha, ja dat is wel zo, maar laat ze toch lekker. kunnen zij even hun hart luchten met smileys en daarna zijn ze toch opgerot. Dat soort mensen hebben gewoon niks beters te doen
Feauteaux
pi_11981322
Mensen, deel 13... dit is overdreven... get a life
Ben je een pubermeisje dat mij leuk vindt? Sluit maar achteraan de rij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')