Ben benieuwd naar het nummer.
quote:Ik heb het eerlijk gezegd ook nog niet gehoord.
Op donderdag 24 juli 2003 10:59 schreef Markie-Mark het volgende:
Die singlehoes is erg gaaf!!!Ben benieuwd naar het nummer.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 24-07-2003 11:00]
quote:Valt wel mee hoor. Vergelijk het met wat specsavers met Jamai doet. Die moet in de winkels van Specsavers brillen gaan verkopen. Het enige wat Mars doet is Jim gebruiken bij hun product en Jim gebruikt hun weer voor zijn product.
Op donderdag 24 juli 2003 00:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Mars melkt Jim wel ziekelijk uit zeg, ze gaan hem in de toekomst dus voor de meest nietszeggende dingen gebruiken (kijk snel op de actieverpakking hoe je mee kan doen!) om hun omzet te laten groeien![]()
Mars is gewoon een kutsponsor
Een Mars is sowieso niet te vreten
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Off topic
Aangezien dit weer een nieuw Jim topic is zal het wel weer gaan gebeuren dat er eerst weer een groep gefrustreerde mannetjes komt zeiken dat ze het allemaal niets vinden. Voor hen heb ik een op merking..... GROW UP!!!
quote:Helemaal mee eens.
Op donderdag 24 juli 2003 10:59 schreef marky het volgende:[..]
Aangezien dit weer een nieuw Jim topic is zal het wel weer gaan gebeuren dat er eerst weer een groep gefrustreerde mannetjes komt zeiken dat ze het allemaal niets vinden. Voor hen heb ik een op merking..... GROW UP!!!
Dus vandaag is de single toch beschikbaar in de winkels? Hmm.. moet toch zo even naar de stad toe.
quote:Tief dan maar op.
Op donderdag 24 juli 2003 11:04 schreef Tomek het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar nuttigs kan ik er niet over kwijt
quote:Daar hebben we de eerste al
Op donderdag 24 juli 2003 11:04 schreef Tomek het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar nuttigs kan ik er niet over kwijt
[Dit bericht is gewijzigd door CJ op 24-07-2003 11:07]
quote:of vrouwtjes
Op donderdag 24 juli 2003 10:59 schreef marky het volgende:[..]
Valt wel mee hoor. Vergelijk het met wat specsavers met Jamai doet. Die moet in de winkels van Specsavers brillen gaan verkopen. Het enige wat Mars doet is Jim gebruiken bij hun product en Jim gebruikt hun weer voor zijn product.
Van de week was er een deskundige op TV die juist de manier waarop Mars dit aanpakt erg goed vond omdat beide profiteren van de deal en er niet door Jim geroepen wordt eet nu Mars want dat doe ik ook.-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Off topicAangezien dit weer een nieuw Jim topic is zal het wel weer gaan gebeuren dat er eerst weer een groep gefrustreerde mannetjes komt zeiken dat ze het allemaal niets vinden. Voor hen heb ik een op merking..... GROW UP!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Markie-Mark op 24-07-2003 11:14]
quote:Die's onder de gordel
Op donderdag 24 juli 2003 11:08 schreef Markie-Mark het volgende:
Waarschijnlijk ligt Jamai eronder, ook een prima trampoline.
Al zal Jim niet onder Jamai's gordel springen, want dat staat ook zo stom. En dat veert vast en zeker niet zo goed.
quote:*ahum* correctie: 'maar jim vind ik gewoon niks'
Op donderdag 24 juli 2003 11:07 schreef Catwoman1986 het volgende:[..]
of vrouwtjes
...en k ben nie gefrustreerd. maar jim is gewoon niks. en dat grow up slaat nergens op want smaken verschillen he. als ik jim niet leuk vind dan ben ik heus niet meteen gefrustreed of wat dan ook
En 'grow up' slaat wel degelijk ergens op. Natuurlijk verschillen smaken. Daar is ook niets mis mee. Maar om nou elk topic te beginnen met losers die alleen maar : r
uit hun vingers kunnen krijgen, is ook wel heel erg sneu.
Bij dat soort mensen past de uitroep 'grow up' wel degelijk.
quote:helemaal niet, als ze toch lekker jim willen afzeiken. laat ze lekker hun gang gaan, als zij dat toch fijn vinden. daar hoef je heus niet onvolwassen voor te zijn hoor. en net of jullie jim fans allemaal zo braaf zijn en nooit iemand afzeiken...
Op donderdag 24 juli 2003 11:10 schreef CJ het volgende:[..]
*ahum* correctie: 'maar jim vind ik gewoon niks'
En 'grow up' slaat wel degelijk ergens op. Natuurlijk verschillen smaken. Daar is ook niets mis mee. Maar om nou elk topic te beginnen met losers die alleen maar
: r
uit hun vingers kunnen krijgen, is ook wel heel erg sneu.
Bij dat soort mensen past de uitroep 'grow up' wel degelijk.
quote:Tja jij vind het niks en dat mag. En als er ook nog een onderbouwde mening bij zit dan is het helemaal mooi maar het gaat mij voornamelijk over de jochies die niet anders kunnen reageren in enkel negatieve uitroepen zonder daarbij een mening te formuleren.
Op donderdag 24 juli 2003 11:07 schreef Catwoman1986 het volgende:[..]
of vrouwtjes
...en k ben nie gefrustreerd. maar jim is gewoon niks. en dat grow up slaat nergens op want smaken verschillen he. als ik jim niet leuk vind dan ben ik heus niet meteen gefrustreed of wat dan ook
quote:Daar ging het me helemaal niet om hoor. Van mij mogen mensen Jim best afzeiken.
Op donderdag 24 juli 2003 11:13 schreef Catwoman1986 het volgende:[..]
helemaal niet, als ze toch lekker jim willen afzeiken. laat ze lekker hun gang gaan, als zij dat toch fijn vinden. daar hoef je heus niet onvolwassen voor te zijn hoor. en net of jullie jim fans allemaal zo braaf zijn en nooit iemand afzeiken...
Wat mij (en anderen) gewoon op valt is dat het eigenlijk alleen maar aan het begin van elk Jim topic is dat ze met kots-smilies komen. Daarna hoor je pagina's lang niets van ze.
Maar elke keer als er weer een nieuw Jim topic geopend wordt, lijkt het alsof het hetzelfde soort mensen weer aantrekt, die ook altijd weer dezelfde reacties hebben. Net alsof er een kras op de plaat zit.
quote:achja, laat ze zich toch even lekker uitleven. Het is gewoon onzin om je daar zo kwaad over te maken, ze vallen jim aan, niet jullie.
Op donderdag 24 juli 2003 11:14 schreef marky het volgende:[..]
Tja jij vind het niks en dat mag. En als er ook nog een onderbouwde mening bij zit dan is het helemaal mooi maar het gaat mij voornamelijk over de jochies die niet anders kunnen reageren in enkel negatieve uitroepen zonder daarbij een mening te formuleren.
quote:Heel goed!
Op donderdag 24 juli 2003 11:18 schreef Catwoman1986 het volgende:[..]
hij zingt wel zuiver maar die stem vind ikgewoon....niks.
quote:haha, ja dat is wel zo, maar laat ze toch lekker. kunnen zij even hun hart luchten met
Op donderdag 24 juli 2003 11:17 schreef CJ het volgende:[..]
Daar ging het me helemaal niet om hoor. Van mij mogen mensen Jim best afzeiken.
Wat mij (en anderen) gewoon op valt is dat het eigenlijk alleen maar aan het begin van elk Jim topic is dat ze met kots-smilies komen. Daarna hoor je pagina's lang niets van ze.
Maar elke keer als er weer een nieuw Jim topic geopend wordt, lijkt het alsof het hetzelfde soort mensen weer aantrekt, die ook altijd weer dezelfde reacties hebben. Net alsof er een kras op de plaat zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |