abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 maart 2001 @ 15:01:09 #1
3878 Vork
Manisch creatief
pi_802677
Jah jongens.. eind van de week zal Agent Vork ontslag nemen. Oom-Agent zal in z'n eentje de politiezaken gaan regen.. Deze hier wordt geinstalleerd als tijdelijke ambtenaar, voor al uw Bouwzaken. Wilt u extra grond kopen, iets bouwen, aanbouwen of uitbreiden? Vraag dan hier een bouwvergunning aan.

Het is verplicht, het eiland raakt vol en we kunnen nietmeer in het wilde weg gaan lopen bouwen. Wie toch bouwt zonder vergunning zal te maken krijgen met Oom-Agent.

Waar ik zit? Momenteel in het Multifunctionele centrum, naast het politiebureau.

donderdag 8 maart 2001 @ 15:07:18 #2
3878 Vork
Manisch creatief
pi_802711
Goeiedag Vork.

Zeg ik wou graag een bouwvergunning aanvragen om te bouwen aan de Westkust.
(laat tekening zien). Jah daar, naast het pretpark.

Da's leuk, maar wat wou je daar nou p'cies gaan bouwen dan?

Het is de bedoeling dat daar een Bungalowpark komt.

Ojee, Groot?

Nee niet zo groot, maar we moeten toch ergens de toeristen en bezoekers laten.

Inderdaad da's waar. Maargoed Vork, ik zal mijn hoofd buigen over deze zaak, binnenkort hoort u of ik u deze vergunning kan verlenen of niet

Mijn dank is groot..

Tot uw dienst

donderdag 8 maart 2001 @ 20:41:01 #3
10325 Vandaal-FOK
HemaLover.......
pi_803968
Kan moi de toeristen weer beroven of bedonderen.........

Nee,nee,nee..........zo krijg je alleen maar meer criminaliteit en een slechte reputatie, er zal schande worden gesproken over dit eiland, niet al te best voor TARA, de oprichter!

HEMA.......
  donderdag 8 maart 2001 @ 22:40:28 #4
3878 Vork
Manisch creatief
pi_804496
Niet zo erg de crimineel gaan uithangen jij he? Strax is er niets meer te jatten op het eiland en dan heb je niets meer te doen of te zoeken hierzo
  donderdag 8 maart 2001 @ 22:47:23 #5
909 Num
Núm dus!
pi_804511
* Num loopt, zoals gebruikelijk, weer eens met zijn gps apparatuur over het eiland.

Wat is dit nu weer!

Hee Vork?

Sinds wanneer maak jij bouwverguningen? En dan zelf zeker ook nog een vergunning bij jezelf indienen. En ik maar weer meten en tekenen zeker.

donderdag 8 maart 2001 @ 23:44:25 #6
3878 Vork
Manisch creatief
pi_804560
sinds vandaag!

Kijk, het is wel bedoeld om de groei van al het ontroerend goed op het ieland een beetje onder controle te kunnen houden. Gezien de bevolking niet sterk groeit en er ook veel mesnen wegtrekken en weer nieuwe bijkomen is het verstandig dat deze niet in het wilde weg beginnen te bouwen. Daarvoor is een bouwvergunning dus nodig.

Maar in de praktijk zal ik het vrij rustig gaan hebben.. overgens mocht je bepaalde gegevens over het hoofd zien met meten enzo, kun je die altijd hier op komen halen. Ook jouw werk zal dr op vooruit gaan!

O en wat betreft Vork's voorstel, sjah ik ben de enige deze afdeling momenteel runt, dus is er niemand anders die de vergunningen kan verlenen. Maar ook Vork is net zo zeer een "klant" als wie dan ook en ik zie geen verschil tussen heb en iemand anders en er zal ook niemand voorgetrokken worden.

donderdag 8 maart 2001 @ 23:52:43 #7
9838 tijsje1
Life is all about ,choises,
pi_804579
quote:
Op 08 maart 2001 23:44 schreef Vork het volgende:
sinds vandaag!

Kijk, het is wel bedoeld om de groei van al het ontroerend goed op het ieland een beetje onder controle te kunnen houden.

Ik raak er toch een beetje geemotioneerd door
De naam is Mathijs maar ze noemen me tijsje.......
pi_806266
Goeiesmiddags, meneer Vork de ambtenaar van ruimtelijke vormgeving (mooie titel he?)!

Ik heb besloten om aan de herbouw van het DagoTel te beginnen, om toch voor de nieuwe en al aanwezige mensen op het eiland woonruimte te bieden.

Mag dat, meneer Vork? Dago vind het goed, hij wil niet meer voorlopig.

vrijdag 9 maart 2001 @ 20:30:26 #9
10325 Vandaal-FOK
HemaLover.......
pi_807964
quote:
Op 08 maart 2001 22:40 schreef Vork het volgende:
Niet zo erg de crimineel gaan uithangen jij he? Strax is er niets meer te jatten op het eiland en dan heb je niets meer te doen of te zoeken hierzo
Er is altijd wel WAt te jatten.....al is het maar een pleepot!

Niet dat ik me met pleepotten bezighoud, maja, een voorbeeldje!

HEMA.......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')