abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 september 2003 @ 23:49:15 #71
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_13132584
niet echt een aanval op iemand ofzo maar iedereen neemt zich te serieus... als er nou wat meer weggelachen wordt en en meer uigesoept en minder uitgeluld zou de sfeer beter zijn en de soeps waarschijnlijk ook ga je skills tegen elkaar uit testen. ik vind het een beetje lame van iedereen om het nu allemaal bij henkmanz te gaan zoeken hij heeft een aantal keer gewonnen dus hij zal wel leuke soeps hebben ingezonden. en nu komt ineens iedereen dr voor uit dat z'n soeps kut zijn dus das dan weer raar imhO (<- o staat voor opinion dus geen gezeik dat ik iets verkeerd gezegd heb ofzo )
"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
pi_13132633
Eigenlijk zegt de naam van dit topic al genoeg.....dat dit nodig was.
Ik zal zelf proberen zo min mogelijk commentaar te geven
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_13132702
daar ben ik het ook mee eens, er moet gewoon niet gezeken worden dan blijft het gewoon voor iedereen leuk.. maar aan de andere kant blijft
henkmanz zijn commentaar geven op een manier waar de soeper zelf
gewoon absoluut niet op zit te wachten, en daar dus een reactie op
geeft wat ik volkomen terecht vind, of niet dan?
pi_13132808
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 23:54 schreef Sphinx2K het volgende:
daar ben ik het ook mee eens, er moet gewoon niet gezeken worden dan blijft het gewoon voor iedereen leuk.. maar aan de andere kant blijft
henkmanz zijn commentaar geven op een manier waar de soeper zelf
gewoon absoluut niet op zit te wachten, en daar dus een reactie op
geeft wat ik volkomen terecht vind, of niet dan?
Volgens mij bedoelt Henkmanz het allemaal niet zo. Ik neem aan dattie nu ook wet dat ie dat beter niet kan doen want blijkbaar hebben er veel mensen last van.
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_13132951
Nog steeds aan het doorblaten over mijn aanprijzing over Kaj_A 's auto? Maarja, dit is natuurlijk niet voor niets een offtopic-blaat-topic-ding-gedoe-topic...........
pi_13143832
Kijk, en hier heb ik zo'n kuthekel aan he.

In plaats van dat mij direct verteld wordt op het moment dat ik kritiek geef dat het niet op prijs gesteld word hou ik er wel mee op.
Maar nee hoor, pas als de shit the fan geraakt heeft word ik ineens geconfronteerd met een ellenlange lijst aan frustraties en opkroppingen.

Wat is dat nou voor shit? Ik probeer altijd eerlijk en open te zijn; als iets mij niet zint zeg ik dat. Als jullie dat nou óók doen in plaats van alle frustraties opkroppen, dan zou het een stuk vriendelijker aan toe gaan.
Want zeg nou zelf, ik zou écht geen commentaar geven als ik wist dat de ontvanger dat totaal niet op prijs stelde.

dus.
Dit geldt overigens voor iedereen die een "hekel" aan mij heeft, zover als dat kan over het internet.

† In Memoriam † zaterdag 13 september 2003 @ 18:14:06 #77
47213 ArmaniMania
pi_13143944
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 18:06 schreef Henkmanz het volgende:
Kijk, en hier heb ik zo'n kuthekel aan he.

In plaats van dat mij direct verteld wordt op het moment dat ik kritiek geef dat het niet op prijs gesteld word hou ik er wel mee op.
Maar nee hoor, pas als de shit the fan geraakt heeft word ik ineens geconfronteerd met een ellenlange lijst aan frustraties en opkroppingen.

Wat is dat nou voor shit? Ik probeer altijd eerlijk en open te zijn; als iets mij niet zint zeg ik dat. Als jullie dat nou óók doen in plaats van alle frustraties opkroppen, dan zou het een stuk vriendelijker aan toe gaan.
Want zeg nou zelf, ik zou écht geen commentaar geven als ik wist dat de ontvanger dat totaal niet op prijs stelde.

dus.
Dit geldt overigens voor iedereen die een "hekel" aan mij heeft, zover als dat kan over het internet.

Trek het je niet te veel aan Henkmanz, niemand heeft een hekel aan je.
pi_13143988
Inderdaad, gewoon een meningsverschil. En we (niet alleen jij en ik) begrepen elkaar verkeerd. Laten we nu gewoon doorgaan met soepen en weer ergens anders over praten. Dan is iedereen blij en is de wedstrijd ook gezellig
pi_13154621
Ik zal hier ff verder reageren op je soep _laytsskylighter_ anders is het wedstijdtopic zo snel vol.

over die 60.000 plaatjes. Ik zit veel te kijken op www. fastandfuriouseast.com en naar alles wat met bmw te maken heeft zo ongeveer.
Verder heb ik een vader die wekelijks zijn plaatjesverzameling van alle auto's die er bestaan (alleen 800x600 of groter) bijhoud. Dit zijn er nu zo veel dat ze al een tijdje niet meer op 1 cd passen (700mb+ dus)

Dus ik heb nogal wat om tussen te zoeken, maar daarom duurt het soepen bij mij zo lang. Ik zoek veel te lang naar iets wat ik leuk vind.

ps. @Henkmanz. Jammer dat je er zo over denkt. Zo onderhand doet er niemand meer mee en gaat Gizart gelijk krijgen.

pi_13154678
das en goeie link
thnx
pi_13154854
FF reageren op de soep van barf:

Het is een mooie soep, ik heb wat dingen die ik zelf zou veranderen, misschien heb je er wat aan (klik even op het hele plaatje anders zie je de cijfers niet):

1: Pontiac staat een beetje scheef
2: Lichten dof, en motorkap sluit niet aan
3: Doffe lichten
4: Kleuren kloppen niet helemaal, loopt niet helemaal vloeiend
5: Stukje van de vorige auto
6: Zie 4
7: Zie 6
8: Landschap scheef door verlaging o.i.d

Voor de rest, hele mooie striping en kleurencombinatie, dat ga ik ook eens proberen Ik hoop dat je er wat aan hebt, zo niet dan zullen anderen er vast wel iets aan hebben!

pi_13156615
quote:
Op zondag 14 september 2003 12:29 schreef Kaj_A het volgende:
Pff dit is mijn pontiac, ik heb het lichtinval zo veel mogelijk proberen na te maken van het orgineel..

[afbeelding]

wat is lichtinval nu opeens belangrijk

Edit: coole soep

zondag 14 september 2003 @ 12:52:20 #83
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_13156968
Haha thnx, jah ik heb het steeds beter door, dus dan kan ik ook met meer dingen rekening houden
Dat moet je zelf weten!
Wee hij, die er slecht over denkt!
pi_13166446
quote:
Op zondag 14 september 2003 10:06 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
FF reageren op de soep van barf:

Het is een mooie soep, ik heb wat dingen die ik zelf zou veranderen, misschien heb je er wat aan (klik even op het hele plaatje anders zie je de cijfers niet):

1: Pontiac staat een beetje scheef
2: Lichten dof, en motorkap sluit niet aan
4: Kleuren kloppen niet helemaal, loopt niet helemaal vloeiend
5: Stukje van de vorige auto
6: Zie 4
7: Zie 6
8: Landschap scheef door verlaging o.i.d

Voor de rest, hele mooie striping en kleurencombinatie, dat ga ik ook eens proberen Ik hoop dat je er wat aan hebt, zo niet dan zullen anderen er vast wel iets aan hebben!

bedankt voor alle kritiek (al ga ik m'n soep natuurlijk wel een klein beetje verdedigen dat snap je natuurlijk zelf ook wel )

1: klopt slordig
2: Lichten zijn inderdaad dof, overde motorkap daarentegen was ik zelf erg tevreden
4: slecht wegwerken van michelin stickers (vind ik erg lelijk namelijk)
5: nogmaals slordig idd
6 en 7: behalve het veranderen van de kleur heb ik niets veranderd aan intensity of brightness of wat dan ook en ik vind t dan ook geen storende dingen in m'n soep
8: ook hier weer behoorlijk slordig idd.

maar toch bedankt voor alle kritiek ( en complimenten) ik zal ze meenemen in mijn volgende soeps.

ave en gegroet
pi_13173932
quote:
Op zondag 14 september 2003 23:22 schreef Henkmanz het volgende:
dit topic gaat echt met de minuut achteruit .
Kijk nou wat een offtopic gelul. Daar zijn ándere topics voor. En al die auto's die gepost zijn, daar is ook een topic voor...

wat een crap.

quote:
Op zondag 14 september 2003 22:08 schreef Rbn het volgende:
Ik ben het helemaal met hnkmnz eens, kijk nou eens naar deze pagina iedereen lult maar wat en er worden gewoon auto's op gezet die niet eens vastgezet zijn. Als gewoon de winnaar de auto kiest en verder niemand kritiek over heeft word het al een stuk beter.
pleur dat dan ergens anders neer als je zoveel te miepen hebt en het goede voorbeeld wil geven
2825cc Single Turbo Beast
  maandag 15 september 2003 @ 09:57:40 #86
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_13175006
lol, het gaat wel lekker met het photoshop topic of niet. leuk is dat als 2 mensen gewoon zeggen wat ze denken en dan maar ergens anders heen moeten. ik denk dat deze sfeer zo blijft en dat het topic het nog geen maand meer volhoud (niet dattik dat wil ofzo maar voor mij wordt het soepen al veel minder leuk).
"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
pi_13177894
quote:
Op maandag 15 september 2003 07:06 schreef Ultimora het volgende:

[..]

[..]

pleur dat dan ergens anders neer als je zoveel te miepen hebt en het goede voorbeeld wil geven

Jij hebt in dit geval absoluut geen recht van spreken aangezien je het zelf net zo hard doet. Maar ik ga niet lopen bitchen hier zoals de rest, zoek het maar lekker uit.
pi_13181927
quote:
Op maandag 15 september 2003 12:40 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Jij hebt in dit geval absoluut geen recht van spreken aangezien je het zelf net zo hard doet. Maar ik ga niet lopen bitchen hier zoals de rest, zoek het maar lekker uit.

jah daarom t scheit me niet zoveel meer, dus ga ik dr ook niet over lope miepen.. goed loopt t al niet, dus doe ik het nu zoals ik het zelf wou toen ik er ooit aan ben begonnen, lekker zonder gemiep op mijn topics, gewoon vol pleuren. dan valt t gezeik ook niet zo op... en ohja mischien, was dit topic er zonder mij niet eens geweest, dus ga jij maar lekker tegen het hele forum lopen zeiken op al het gezeik wat je zelf zo´n beetje creëert,t loopt zo kut kan ik dit verbeteren, mag ik dat veranderen etc dan kijk ik of het nog iets weer kan worden op de oude school... mischien gaat het dan weer lekker lopen, maar mischien ook niet. en dan gaat het vanzelf dood. dan begin ik over een half jaar wel weer overnieuw.

oh en nog 1 dingetje, ga mij niet vertellen dat ik geen recht heb van spreken. t heet niet voor niks een forum, en als je dat niet begrijpt.... tsja..

pi_13182140
quote:
Op zondag 14 september 2003 22:08 schreef Rbn het volgende:
Als gewoon de winnaar de auto kiest en verder niemand kritiek over heeft word het al een stuk beter.
Kijk ff uit je doppen, het staat gelijk!!!!
quote:
Op zondag 14 september 2003 23:22 schreef Henkmanz het volgende:
dit topic gaat echt met de minuut achteruit .
Kijk nou wat een offtopic gelul. Daar zijn ándere topics voor. En al die auto's die gepost zijn, daar is ook een topic voor...

wat een crap.

Leg eens even duidelijk en onderbouwt uit wat je hiermee bedoeld, er was niemand om 15:00 om een poll, te maken dus die komt later. Daarna onstaat er wat onduidelijkheid en wordt er een auto gekozen. Wat is nu het probleem?? Nee, idd het is opgelost.

Dus zit nou niet zo te mekkeren. Als je zelf zo alles goed kan, nou gefeliciteerd, koop een lollie en ga het vieren inplaats van andere mensen een beetje te irriteren.

En iedereen heeft hier recht van spreken, en als jij denkt dat dat anders is dan zullen hier een hoop mensen zijn die je dat wel even willen uitleggen.

pi_13183260
quote:
Op maandag 15 september 2003 15:22 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Leg eens even duidelijk en onderbouwt uit wat je hiermee bedoeld, er was niemand om 15:00 om een poll, te maken dus die komt later. Daarna onstaat er wat onduidelijkheid en wordt er een auto gekozen. Wat is nu het probleem?? Nee, idd het is opgelost.

Dus zit nou niet zo te mekkeren. Als je zelf zo alles goed kan, nou gefeliciteerd, koop een lollie en ga het vieren inplaats van andere mensen een beetje te irriteren.

Ik heb duidelijk en "onderbouwd uitgelegd" wat ik bedoel --> Al die suggesties moeten in het suggesties topic gepost worden als er iets niet zeker is. Ik zég niet dat ik alles goed kan, dus als je dat zo graag zo interperteert is er wat mis met jou, niet met mij.
quote:
En iedereen heeft hier recht van spreken, en als jij denkt dat dat anders is dan zullen hier een hoop mensen zijn die je dat wel even willen uitleggen.
Hier had ik het absoluut niet over vrijheid van meningsuiting, want dat heeft IEDEREEN. Recht van spreken betekent wat anders, maar dat zal je vast niet doorhebben. Hij beschuldigde mij van offtopic lullen terwijl hij het zelf net zo hard deed. Dat is een typisch geval van 'geen recht van spreken hebben'...

Ik heb onderhand de hint wel begrepen hoor, de "Diss-henkmanz-het-topic-uit" aktie is gelukt. Gefeli.

maandag 15 september 2003 @ 16:50:12 #91
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_13184690
Wat kinderachtig allemaal zeg.

Tijd voor een schoontopic, zonder gezeik.
Dit is een forum, geen schoolplein whatever...

quote:
On topic blijven
Spammen en/of crossposten is ongewenst
Vermijd en voorkom flamewars
Heb respect voor je medeFOK!kers, laat ze in hun waarde, en wees niet onnodig kwetsend of storend tegenover anderen.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_13185772
Yo peeps, this hier niet echt gezellig ofzo ..
Maarja, ik ben een grote noob, en heb net ook maar mijn eerste auto "gesoept", mag ik hem hier posten, dat jullie zeggen wat jullie er van vinden?
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
pi_13186179
Officieel moet dat in het Photoshop Auto's Deel 3 topic, maar van mij mag het ook wel hier...
pi_13186502
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 23:12 schreef GizartFRL het volgende:
note: was die photosoep wedstrijd er niet voor de lol, omdat mensen het leuk vonden?
Zodra iets te erg word opgedrongen met regeltjes haken er mensen af.

En das jammer, maar volgens mij gaat het nie tlang meer goed lopen met de soepwedstrijden.

Hopelijk heb ik het fout. .......

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_13186558
Gezellig zeg
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  maandag 15 september 2003 @ 18:59:00 #96
66798 Crazy_Horse
Well... This is me then...!!
pi_13187893
gaan we weer gezellig doen? dit is ook niks
pi_13188383
quote:
Op maandag 15 september 2003 17:48 schreef Henkmanz het volgende:
Officieel moet dat in het Photoshop Auto's Deel 3 topic, maar van mij mag het ook wel hier...
Om mee te beginnen ben ik met een oude begonnen, dus vandaar dat ik daar jullie topic niet mee ging vergallen

Dit is mijn eerste auto-soep, ik zou graag willen weten wat jullie er van vinden, kritiek is natuurlijk welkom!

maandag 15 september 2003 @ 19:36:26 #98
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_13188822
- Velgen liggen er mooi onder, maar een beetje verlagen maakt het wel wat mooier. Die Yaris staat nogal hoog op z'n wielen.
- Kleurtje is redelijk gelukt (wel eerst desaturate gedaan?)
- Die bumper niet zover oprekken, nu is het een pixelbrei.
- booskijkers staan niet helemaal gelijk

Knip liever een bumper en skirts van een andere auto af, dat staat veel fraaier

** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  maandag 15 september 2003 @ 19:43:16 #99
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_13188993
quote:
Op maandag 15 september 2003 19:19 schreef Dr.Droxz het volgende:

[..]

Om mee te beginnen ben ik met een oude begonnen, dus vandaar dat ik daar jullie topic niet mee ging vergallen

Dit is mijn eerste auto-soep, ik zou graag willen weten wat jullie er van vinden, kritiek is natuurlijk welkom!
[afbeelding]

Hey Dr.Droxz ik heb ff naar je auto gekeken en het is best een goede auto voor de eerste keer.

Maar hier ff wat tips:

-Als je de kleur wijzigd van je auto dan is het het beste/mooiste om je auto eerste te desaturaten, naar hue/saturation, colorize aanvinken en dan niet teveel saturation gebruiken. Nu heb je dat geloof ik niet gedaan en dan krijgt je auto verschillende en vaak vieze kleurtjes (selecteer ook alleen de auto met een van je lasso tools)

-Als je er een andere bumper opzet verlaag je hem optisch en daar moet je vaak ook de zijkant niet bij vergeten (daarvoor kun je sideskirts gebruiken) te verlagen en soms ook nog wel eens de achterkant.

Wat mij ook opviel is dat rode streepje op je achterste velg, maar dat heeft met afwerking te maken.

Dit viel mij op op het eerste gezicht, ik hoop dat je er wat aan hebt!
Misschien hebben andere mensen nog wat om je mee te helpen, maar die moeten mij maar ff aanvullen.

Dat moet je zelf weten!
pi_13189327
quote:
Op maandag 15 september 2003 19:43 schreef Kaj_A het volgende:

[..]

Hey Dr.Droxz ik heb ff naar je auto gekeken en het is best een goede auto voor de eerste keer.

Maar hier ff wat tips:

-Als je de kleur wijzigd van je auto dan is het het beste/mooiste om je auto eerste te desaturaten, naar hue/saturation, colorize aanvinken en dan niet teveel saturation gebruiken. Nu heb je dat geloof ik niet gedaan en dan krijgt je auto verschillende en vaak vieze kleurtjes (selecteer ook alleen de auto met een van je lasso tools)

-Als je er een andere bumper opzet verlaag je hem optisch en daar moet je vaak ook de zijkant niet bij vergeten (daarvoor kun je sideskirts gebruiken) te verlagen en soms ook nog wel eens de achterkant.

Wat mij ook opviel is dat rode streepje op je achterste velg, maar dat heeft met afwerking te maken.

Dit viel mij op op het eerste gezicht, ik hoop dat je er wat aan hebt!
Misschien hebben andere mensen nog wat om je mee te helpen, maar die moeten mij maar ff aanvullen.

Thanzx, ja die rode streepjes zaten ook op het orrigineel, daar maakt ik me niet zo druk om voor de 1e keer. Dat over die sideskirts, daar zat ik idd over te denken, maar dat is voor iemand die net begint best moeilijk moet ik zeggen, maar ik zal er meer op oefenen, thanxz!
Dat met die optie over die kleurtjes, ben ik gelijk gaan doen!
Thanxz dude's!
  maandag 15 september 2003 @ 20:14:04 #101
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_13189819
Graag gedaan!
Ik hoop dat het je gaat lukken.
Dat moet je zelf weten!
  dinsdag 16 september 2003 @ 15:02:00 #102
7817 Gstar
JUST THE PRODUCT
pi_13208903
kan iemand ff die poll maken,
ik kan het niet, en ik wil niet weer dat t uitloopt om 5 over half negen wil ik met de volgende soep beginnen!!
pi_13209303
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 15:02 schreef Gstar het volgende:
kan iemand ff die poll maken,
ik kan het niet, en ik wil niet weer dat t uitloopt om 5 over half negen wil ik met de volgende soep beginnen!!
ik ga wel ff bezig!
  dinsdag 16 september 2003 @ 15:37:06 #104
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_13210069
Thnx Ultimora, ik kon hem niet maken, ben pas net thuis
Dat moet je zelf weten!
pi_13210151
Het wordt wel een beetje erg hiero, dit is de tweede keer dat het uitloopt, ikhad net geen tijde dus, helaas. Ik hoop dat er wat meer mensen mee gaan doen met deze wedstrijden. Dat is leuker en dan zijn de polls op tijd.

Dus wil je graag meedoen, of ben je alleen al een beetje geïnteresseerd, kijk dan ff hiero:

PTA Photoshopwedstrijd voor auto's deel 13

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')