abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 september 2003 @ 20:07:37 #51
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_12923040
FF een vraagje:

Ik ben voor een autosoep opzoek naar 'duitse stijl' velgen (van die kleine diepe met een dun bandje) maar op google vind ik niks of het plaatje is buiten normaal klein.
Waar halen jullie de velgen vandaan tijdens het soepen?
Bodykits kan ik altijd wel vinden maar goede velgen is een bitch...
Iemand?

** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  woensdag 3 september 2003 @ 21:05:01 #52
63970 Rbn
Nee nu ff nie
pi_12924380
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:27 schreef Mr._T-Rex het volgende:

[..]

GIMP is voor Linux toch? Volgens mij staat het ergens in mijn linux partitie, maar ik heb nu ff geen zin om te rebooten

Ja dat zou best kunnen... ...maar je kunt er wel lijpe shit mee doen
heb ik gezien
pi_12933135
quote:
Op woensdag 3 september 2003 20:07 schreef Sjoewe het volgende:
FF een vraagje:

Ik ben voor een autosoep opzoek naar 'duitse stijl' velgen (van die kleine diepe met een dun bandje) maar op google vind ik niks of het plaatje is buiten normaal klein.
Waar halen jullie de velgen vandaan tijdens het soepen?
Bodykits kan ik altijd wel vinden maar goede velgen is een bitch...
Iemand?

http://www.therimshop.net geloof ik

Van alle merken die er zijn alle velgen

pi_12940326
Die zitten dan alleen weer niet onder een auto...
Ik bedoel met remschijven eronder en natuurlijk licht erop
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  zondag 7 september 2003 @ 22:19:11 #55
63970 Rbn
Nee nu ff nie
pi_13011710
- sorry

[Dit bericht is gewijzigd door Rbn op 08-09-2003 14:45]

maandag 8 september 2003 @ 14:32:05 #56
63970 Rbn
Nee nu ff nie
pi_13022401

[Dit bericht is gewijzigd door Rbn op 08-09-2003 14:46]

maandag 8 september 2003 @ 15:32:53 #57
63970 Rbn
Nee nu ff nie
pi_13023705
ej henkmanz
Wat moet je bij de antwoorden in typen
BV. Antwoord1: [img] EEN AUTO [/img]
moet je dan dat invullen?
pi_13123593
Kaj_A:

Om dit maar even op te lossen post ik dit.
Jij hebt duidelijk niet goed gelezen wat ik allemaal postte, als je dat deed had je inderdaad gemerkt dat ik niet jou direct aanviel. Het was Laytsskylighter (ofzo) die je auto realistisch noemde, en met afstand de beste. Hier ben ik het absoluut niet mee eens. Om dat duidelijk te maken heb ik dus (misschien) te harde woorden gebruikt. Dit was zéker geen directe aanval op jou, maar op de woordkeuze van Layts.
Hij sprak over realisme, die weinig aanwezig lijkt te zijn. Ik snap dat je trots bent op je eigen creatie (ben ik ook) en dat je je graag verdedigd, maar het is echt uit den boze om gewoon loos af te kraken. Dat deed ik ook niet.
Mijn achterband is idd klote, maar misschien had je gelezen dat ik vandaag om half 2 ben begonnen met shoppen en kon je daar rekening mee houden. Ik heb jou gisteren nog gezegd of je niet nog wat zou veranderen aan je soep, suggererend dat ik vind dat er iets niet klopt.
Dat was slechts goed bedoeld.
Dat je zegt dat mijn kleur niet klopt is onzin, die klopt namelijk wel. Misschien vind je hem niet mooi, maar dat is slechts smaak. De "plakband" over mn koplampen is in werkelijk nog redelijk vaak gebruikt, en ik doe dit omdat ik booskijkers maar saai vind. Maar dat is wederom mijn mening.

Tot slot:
Als je iets vind, meld dat dan. Je zegt nu dat "ik altijd jou afkraak en nooit iemand anders". Als je zoiets vind, zeg me dat dan in mn gezicht en wacht niet tot je er doodziek van bent. Dan stop ik met (op dat moment zeker) goedbedoeld commentaar te geven.

Mijn intentie is nooit ruzie geweest, slechts de uiting van mijn verbazing.

pi_13123692
quote:
Op maandag 8 september 2003 15:32 schreef Rbn het volgende:
ej henkmanz
Wat moet je bij de antwoorden in typen
BV. Antwoord1: [afbeelding]
moet je dan dat invullen?
je moet, als je de poll maakt, alleen de namen van de inzenders invoeren op de poll wedstrijd. je krijgt dan een code, die moet je kopieren.
die plak je in een nieuw bericht in het photoshopwedstrijdtopic, en onder elke naam zet je gewoon [img]hier de url van het plaatje van de inzender[/img].
Dat is het eigenlijk... ik zal de huidige poll even hier posten in code-script, dan zie je hoe ik hem gemaakt heb.
pi_13123706
code:
[origineel
[img]http://elmundomotor.elmundo.es/elmundomotor/especiales/2002/10/coches/utilitarios/imagenes/nissan_micra_xxl.jpg[/img]

[b]Poll: De mooiste micra is van...[/b]

[*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=4006&aid=1]barf[/url]
[img]http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=322316[/img]

[*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=4006&aid=2]DamagedBrain[/url]
[img]http://www.vincent-kim.demon.nl/FokPics/nissan_micra_xxl_modded.jpg[/img]

[*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=4006&aid=3]Gstar[/url]
[img]http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=323914[/img]

[*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=4006&aid=4]Kaj_A[/url]
[img]http://members.lycos.nl/kajforum/photoshop/micrakajstriping.jpg[/img]

[*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=4006&aid=5]Shyte[/url]
[img]http://members.home.nl/makuzan/n/micrasoep.jpg[/img]

[*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=4006&aid=6]Mr._T-rex[/url]
[img]http://www.ocreana.net/~t-rex/nissan_micra_01.jpg[/img]

[*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=4006&aid=7]Henkmanz[/url]
[img]http://members.home.nl/henkmanz/micra_venom.jpg[/img]

[sup]Tussenstand:[/sup]
[img]http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=4006&layout=3&sort=prc[/img]
[sup]Ook een poll maken? Klik [url=http://poll.dezeserver.nl/index.cgi]hier[/url][/sup]

vrijdag 12 september 2003 @ 17:43:56 #61
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_13123931
Henkmanz het zal wel zo zijn dat je het goed bedoeld, maar zo komt het er dus absoluut niet uit. Ook valt mij het op da tik altijd dat soort kritiek krijg, terwijl anderen vaak met de meest belachelijke soeps aan komen zetten. Ik vind commentaar niet erg, helemaal niet .. maar houd het dan wel normaal en niet in de vorm dat op afkraken lijkt.
Maar waarom altijd mij?

De auto van DamagedBrain ziet er harstikke goed uit
Alleen het lichtinval op die bumper is ook niet goed aan de rechterkant (voorbeeld, no offense), waarom heb je daar geen commentaar op?

Ik snap ook niet hoe je op het idee bent gekomen dat mijn bumper er scheef op zit .. daar wil ik wel eens uitleg over hebben (ik weet alleen dat de kleur niet juist is, maa ik kan ook niet alles).

Je geeft wel commentaar op mijn auto, op details enz. en je doe alsof je alles zo goed weet (dat doe je ook anders zou je het niet zeggen) maar heel veel dingen op jouw auto kloppen ook niet, zou je daar niet eerst wat aan doen? Bijv. jouw kleur lijkt ook niet echt, net ingekleurd, je geeft daar ook commentaar op bij mij...

What's your point?

Dat moet je zelf weten!
Wee hij, die er slecht over denkt!
pi_13124187
Heb ik dit allemaal veroorzaakt? Jullie begrijpen wel dat het natuurlijk niet mijn bedoeling was om dit soort ophef te veroorzaken. Dus daarom, excuses aan iedereen die dat nodig vind en ik zal voortaan maar niet zoveel meer zeggen....
pi_13124890
Doe eens ff chillen allemaal zeg.

@Kaj_A: De reden waarom Henkmanz vaak commentaar op jou soeps heeft is (denk ik) dat je gewoon vaak met goeie soeps komt die, ook naar mijn mening, dan in detail minder mooi zijn afgewerkt. Dat is gewoon jammer. Aangezien iedereen hier graag een mooie soep ziet willen we iedereen helpen zijn soep te verbeteren. Je vraag waarom dan niet bij anderen heeft er vaak mee te maken dat mensen die voor het eerst meedoen niet (al te) veel commentaar krijgen en met het feit dat sommige soeps niet te redden zijn

Daar komt bij dat Henkmanz' reactie er een was op de uitleg van _laytsskylighter_ Hij reageerde dan misschien wel iets te heftig maar niet omdat ie zijn eigen soep zo geweldig vond. Ieder beetje geoefend oog ziet dat Henkmanz' soep haastwerk was en dat zei ie er ook bij.

Dus als we nou allemaal ff lief doen en zich niet zo snel aangevallen voelen dan blijft het een stuk gezelliger.

ps. denk nou niet dat ik dit zeg omdat ik mijn soep zo geweldig vond, want ik weet ook wel dat daar een aantal dingen niet aan kloppen. Mocht nog iemand daar iets aan opvallen wat ik zelf niet heb gezien(zoals de bumper), dan hoor ik het graag. Kan ik daar de volgende keer beter op letten, want ik ben nou eenmaal een miereneuker die op alle details let.

I rest my case

Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_13125980
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 17:43 schreef Kaj_A het volgende:
Henkmanz het zal wel zo zijn dat je het goed bedoeld, maar zo komt het er dus absoluut niet uit. Ook valt mij het op da tik altijd dat soort kritiek krijg, terwijl anderen vaak met de meest belachelijke soeps aan komen zetten. Ik vind commentaar niet erg, helemaal niet .. maar houd het dan wel normaal en niet in de vorm dat op afkraken lijkt.
Maar waarom altijd mij?
Wat T-rex inderdaad zegt, ik zie bij jou potentie op het gebied van photoshop. Ik zie dat je redelijk wat in je hebt; en daarom geef ik jou (misschien teveel) kritiek. Andere soeps (die idd achterlijk zijn) zijn in mijn ogen inderdaad niet meer te redden; daar zeg ik dan ook niks over. Die zijn het bekriticeren niet waard. Dit is dus een compliment in jouw richting.
quote:
De auto van DamagedBrain ziet er harstikke goed uit
Alleen het lichtinval op die bumper is ook niet goed aan de rechterkant (voorbeeld, no offense), waarom heb je daar geen commentaar op?
Damagedbrain heeft al eerder uitermate hoge kwaliteit soeps ingeleverd, die heeft geen commentaar meer nodig. Dat zijn lichtinval ook niet klopt geef ik toe, maar de rest van zn auto vond ik de moeite waard om op te stemmen.
quote:
Ik snap ook niet hoe je op het idee bent gekomen dat mijn bumper er scheef op zit .. daar wil ik wel eens uitleg over hebben (ik weet alleen dat de kleur niet juist is, maa ik kan ook niet alles).
Scheef is misschien een verkeerd woord, maar hij loopt rond aan de onderkant. Dit komt vanwege de donorauto die uit een andere hoek geschoten is. Ik snap dat het erg moeilijk is om die recht te krijgen, maar het is wel degelijk mogelijk hem recht te trekken (bijvoorbeeld door een deel van je bumper te selecteren en te distorten).
Ik verwacht echt niet dat je alles kan hoor maar zoals ik al eerder zei, ik zie dat je meer in je hebt dan dat je inlevert. vandaar de kritiek.
quote:
Je geeft wel commentaar op mijn auto, op details enz. en je doe alsof je alles zo goed weet (dat doe je ook anders zou je het niet zeggen) maar heel veel dingen op jouw auto kloppen ook niet, zou je daar niet eerst wat aan doen? Bijv. jouw kleur lijkt ook niet echt, net ingekleurd, je geeft daar ook commentaar op bij mij...
Ik wil niet zeggen dat ik alles goed weet (ik wil absoluut niet zo over komen) maar ik denk dat ik redelijk wat inzicht heb op het gebied van photoshop aangezien ik nu al 5 jaar met dit programma werk. Na dit schooljaar ben ik gediplomeerd Multimedia Vormgever, en ik heb om dat te bereiken meerdere certificaten gehaald.
Mijn auto is inderdaad haastwerk geweest, en daardoor kunnen er dingen niet kloppen. Echt heel tevreden was ik ook niet, maar voor een uur/anderhalf uur werk vind ik het redelijk. Ik heb hem ook zoals je kan zien om kwart voor 3 ingeleverd. De schoonheidsfoutjes waren in zo'n korte tijd niet te redden.

Maar nog even voor de duidelijkheid:
Ik probeer je absoluut niet te overheersen, of voor lul te zetten. Ik vind dat je goed werk verricht voor iemand die nog niet zo lang met photoshop bezig is! Ik vind het alleen jammer van sommige foutjes... je auto's zouden zonder die foutjes echt veel potentie hebben om bij de besten van het topic te horen... Ik wil overigens niet suggereren dat ik daar bij zit ofzo .

Anyway, sorry. Dit is veel te ver gegaan, verder dan ik ooit bedoeld heb.

vrijdag 12 september 2003 @ 23:08:24 #65
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_13131663
lol dit is echt humor als je dit zo leest zijn het net kleine kinderen. gewoon door een foute communicatie en ik snap neit dat iedereen zich zo kan opwinden om kritiek. er worden te sterke woorden gebruikt maar dat is van beide kanten. ik ben het gedeeltelijk met beide eens kaj_a heeft veel meer in huis dan dat hij soms laat zien en hNkmNz is soms wat bot met z'n kritiek, maar kijk daar gewoon een beetje langsheen en kaj_a je staat met 8 stemmen bovenaan dus de rest vind hem wel mooi . dus loop allemaal niet te bitchen en ga gewoon soepen
"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
pi_13131789
note: was die photosoep wedstrijd er niet voor de lol, omdat mensen het leuk vonden?
Zodra iets te erg word opgedrongen met regeltjes haken er mensen af.

En das jammer, maar volgens mij gaat het nie tlang meer goed lopen met de soepwedstrijden.

Hopelijk heb ik het fout.

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_13132041
Ik wil hier ook even iets aan toevoegen al doe ik al een tijd niet meer
mee omdat ik me gruwelijk begon te irriteren aan al dat gezeik
(vooral dat van henkmanz). Ik had ook enorm het idee dat hij de beste
soeps gewoon zat af te kraken met zijn "positieve kritiek" (laten we
het zo even noemen...) en dat hij niets dan lof sprak op de veel slechter
gesoepte auto. Hij kraakte gewoon de auto af... dat had werkelijk niets
met kritiek te maken, bla bumper scheef, kleur fout, velgen kut, altijd
was er iets op aan te merken enorm irritant.. maar helpen om het op te
lossen ho maar...

Als henkmanz zelf nu meestersoeps afleverde dan zou ik die kritiek
misschien positief op hebben kunnen nemen, maar daarentegen stelden
zijn soeps mij keer op keer zwaar teleur en daarom vond ik zijn "kritiek"
gewoonweg niet gerechtvaardigd. Hij spreek allemaal over zijn 5 jaar
lange ervaring met photoshop bla bla bla, maar voor iemand die al 5 jaar
met photoshop werkt vind ik zijn soeps er uitermate bereord uitzien.
Een klein beetje capsones kan ik dus wel ontdekken bij hem, hij wil
overkomen als de photoshopgod en probeert papa van dit topic te zijn.

Ik loop even zijn micra na (kom niet aan met bullshit van te weinig tijd)
zoals hij zelf bij anderen altijd doet..

- die groene rondjes op de lichten voor zijn geen rondjes maar een kartel
brei, en ze zijn bovendien niet eens symetrisch
- links van bij het voorwiel een zwarte rand???
- de luchthapper is 1 pixelbrei
- boven aan de achterkant van de auto zijn witte stippen te zien
- achter de velgen is alles 1 zwart gat..
- voor bumper TOTAAL schots en scheef, er klopt echt geen hout van, enorme pixelbrei rechtsonder en vergeten groen te maken
- buiten de spiegels groen te bekennen
- profiel van de achterband weg, en lichtinval fout
- die groene lap bovenaan de voorruit ziet er wat paintachtig uit
- nummerplaat staat niet goed en springt teveel uit het totaalplaatje
- sideskirt totaal verkeerde kleur, verkeerder lichtinval erop, kortom past er totaal niet bij

het houdt gewoon niet op..

Maar henkmanz dit is alleen positieve kritiek, ik wil je alleen helpen met
doorgroeien absoluut geen flame of belediging

pi_13132184
ok, ff afspreken dat er geen commentaar meer wordt geleverd, behalve als de soeper in kwestie daar om vraagt??? Blijft het misschien toch nog gezellig......

Het begon hier zoals Gizart al zei volgens mij voor de lol. Dus ook niet reageren op iemand zijn uitleg waarom hij/zij ergens op stemt want dat is zijn/haar uitleg en dan is er toch al gestemd en dat heeft dus geen nut meer.

Iedereen mee eens????????

Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  vrijdag 12 september 2003 @ 23:38:02 #69
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_13132347
* Mons vind het allemaal goed en is zelf bang dat het mis gaat

dr zijn dingen gezegd die niet echt handig waren en daar zullen weer reacties op komen dus dat komt niet meer goed maar ik zal deze beide topics op de voet volgen en hopen dat alles goedkomt

"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
pi_13132400
het is al een tijd geleden misgegaan, en het gaat van kwaad te tot erger...
  vrijdag 12 september 2003 @ 23:49:15 #71
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_13132584
niet echt een aanval op iemand ofzo maar iedereen neemt zich te serieus... als er nou wat meer weggelachen wordt en en meer uigesoept en minder uitgeluld zou de sfeer beter zijn en de soeps waarschijnlijk ook ga je skills tegen elkaar uit testen. ik vind het een beetje lame van iedereen om het nu allemaal bij henkmanz te gaan zoeken hij heeft een aantal keer gewonnen dus hij zal wel leuke soeps hebben ingezonden. en nu komt ineens iedereen dr voor uit dat z'n soeps kut zijn dus das dan weer raar imhO (<- o staat voor opinion dus geen gezeik dat ik iets verkeerd gezegd heb ofzo )
pi_13132633
Eigenlijk zegt de naam van dit topic al genoeg.....dat dit nodig was.
Ik zal zelf proberen zo min mogelijk commentaar te geven
pi_13132702
daar ben ik het ook mee eens, er moet gewoon niet gezeken worden dan blijft het gewoon voor iedereen leuk.. maar aan de andere kant blijft
henkmanz zijn commentaar geven op een manier waar de soeper zelf
gewoon absoluut niet op zit te wachten, en daar dus een reactie op
geeft wat ik volkomen terecht vind, of niet dan?
pi_13132808
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 23:54 schreef Sphinx2K het volgende:
daar ben ik het ook mee eens, er moet gewoon niet gezeken worden dan blijft het gewoon voor iedereen leuk.. maar aan de andere kant blijft
henkmanz zijn commentaar geven op een manier waar de soeper zelf
gewoon absoluut niet op zit te wachten, en daar dus een reactie op
geeft wat ik volkomen terecht vind, of niet dan?
Volgens mij bedoelt Henkmanz het allemaal niet zo. Ik neem aan dattie nu ook wet dat ie dat beter niet kan doen want blijkbaar hebben er veel mensen last van.
pi_13132951
Nog steeds aan het doorblaten over mijn aanprijzing over Kaj_A 's auto? Maarja, dit is natuurlijk niet voor niets een offtopic-blaat-topic-ding-gedoe-topic...........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')