Ik ben gisteren overgestapt van Win ME (dat na een jaar vrij stabiel draaien brakker en brakker werd) naar XP en na een dag kloten (je moet van alles unlocken e.d. wil je iets uit kunnen voeren magoe, als je dat snapt...) werkt het helemaal super!!!!
Hierbij, Microsoft, ik ben wat laat overgestapt, maar het bevalt me nu al uitermate goed ...
(en nu nog een keer mijn laptop opeisen bij mijn zus om Red Hat uit te proberen )
quote:jaarlang he
Op woensdag 23 juli 2003 13:58 schreef innerSheep het volgende:
weet niet wat miraculeuzer is, dat je XP cool vindt, of dat je jarenlang stabiel hebt gedraaid op ME
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 13:57 schreef SolidArt het volgende:
gefeliciteerd!probeer nu eens van XP naar W2k te gaan.
quote:Of hij is een echte student...hij studeert al jaren....Yep in de kroeg....de laptop staat gewoon stoer.....
Op woensdag 23 juli 2003 13:59 schreef bleiblei het volgende:[..]
jaarlang he
.
en dat als informatica student die zijn pc erg veel gebruikt.
Op naar Longhorn! .
quote:Zoals echte M&I student betaamd alleen donderdag en zaterdag in de kroeg, de rest van de week met een pilsje achter de pc.
Op woensdag 23 juli 2003 14:02 schreef amstelbright het volgende:[..]
Of hij is een echte student...hij studeert al jaren....Yep in de kroeg....de laptop staat gewoon stoer.....
quote:
maar al die extra's hadden van mij niet gehoeven
quote:yeah, right!!!!
Op woensdag 23 juli 2003 13:59 schreef bleiblei het volgende:[..]
jaarlang he
.
en dat als informatica student die zijn pc erg veel gebruikt.
De gebruiker in kwestie is niet zo erg veeleisen (maar wel veeleisend genoeg om zich de haren uit de kop te trekken van ergernis over dat klere-ME )
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 23-07-2003 14:19]
quote:Leg mij maar eens uit waarom w2k beter zou zijn dan XP
quote:Welke extra's?
Op woensdag 23 juli 2003 14:17 schreef GTD het volgende:
XP is wel okmaar al die extra's hadden van mij niet gehoeven
quote:Wat heb jij in godsnaam allemaal openstaan als je afsluit?
Op woensdag 23 juli 2003 14:07 schreef Fixxxer het volgende:
die zeik XP van mij doet er alleen zo lang over om af te sluiten dat ik er niet eens meer op wacht
Sinds XP (1.5 jaar) er op staat, heb ik nog geen vastloper gehad!! Dat was in het verleden met Windows 98 wel anders....
quote:PILSJE ???
...Zoals echte M&I student betaamd alleen donderdag en zaterdag in de kroeg, de rest van de week met een pilsje achter de pc....
w2k is stabieler en gebruikt je machine waarvoor deze bedoelt is.
quote:Leuk dat iedereen van een afstand kan beoordelen waar TS zijn machine voor gebruikt.
Op woensdag 23 juli 2003 14:22 schreef SolidArt het volgende:w2k is stabieler en gebruikt je machine waarvoor deze bedoelt is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |