Afijn, je wordt 18, je rijdt een auto, je rijdt geen brommer meer, dat ding staat stil etc.
Eigenlijk staat nu dat ding enkel maar in de weg, daarom wil ik hem graag kwijt. Toen ik er voor het laatst op reed reed hij nog perfect, dit was echter drie jaar geleden. Sindsdien heeft hij stil gestaan, nu starten zal ook niet meer lukken. Dus, geef hem een flinke schoonmaakbeurt (ff sleutelen) en dan rijd ie weer als een zonnetje
(hij is nooit opgevoerd geweest (uitlaat nagelaten); rijdt mooi 60)
Omdat hij in de weg staat en ik hem graag weg wil hebben vraag ik er enkel het symbolische bedrag van E 20,- voor.
Het vervoer is geheel een eigen gelegenheid, hij staat in Made (vlakbij Breda), ik ga hem niet brengen en versturen wordt een dure kwestie ben ik bang....
Foto's:
Maakt ie trouwens een klere herrie? Zit er een soort demper op? Hij moet niet te lawaaiig zijn ivm koeien halen
quote:Geen herrie; demper included, gewoon brommergeluid (mooi geluidje, dat wel; eens iets anders als zon leovinci of standaard uitlaat
Op dinsdag 22 juli 2003 19:30 schreef WattaFakka het volgende:
Ik heb interesse![]()
![]()
Ik zal ff thuis overleggen, kans is groot dat het wel mag (eigen terrein enzo
) maar ophalen word een probleem ben ik bang
Maakt ie trouwens een klere herrie? Zit er een soort demper op? Hij moet niet te lawaaiig zijn ivm koeien halen
quote:Ahum.. Ik heb hier ook een Kreidler (origineel) staan en dat geluid is nooit te evenaren
Op dinsdag 22 juli 2003 19:35 schreef Maf het volgende:[..]
Geen herrie; demper included, gewoon brommergeluid (mooi geluidje, dat wel; eens iets anders als zon leovinci of standaard uitlaat
)
Hmz ik moet binnenkort toch een keer richting Breda (Geldrop) en dan kan ik wel ff langswippen... Heb je toegevoegd aan MSN.
quote:Je kan me beter mailen; dat MSN-adres gebruik ik nooit namelijk... (Geldrop ligt bij Eindhoven btw; niet bij Breda
Op dinsdag 22 juli 2003 19:37 schreef WattaFakka het volgende:[..]
Ahum.. Ik heb hier ook een Kreidler (origineel) staan en dat geluid is nooit te evenaren
![]()
Hmz ik moet binnenkort toch een keer richting Breda (Geldrop) en dan kan ik wel ff langswippen... Heb je toegevoegd aan MSN.
quote:Maar ik kom er wel langs als het goed is, kom van Utrecht af (nieuwegein).
Op dinsdag 22 juli 2003 19:39 schreef Maf het volgende:[..]
Je kan me beter mailen; dat MSN-adres gebruik ik nooit namelijk... (Geldrop ligt bij Eindhoven btw; niet bij Breda
)
Ik heb pas eind dit jaar mn auto rijbewijs als ik het in 1x haal, dus eerder kan ik m niet komen halen.
Topicstarter, succes met de verkoop
Edit:
En even de ketting smeren en spannen zie ik. Voor de rest ziet die brommer er goed uit. (als je hem even schoonmaakt )
[Dit bericht is gewijzigd door Albert_Einstein op 22-07-2003 20:48]
quote:Ik wacht tot morgenmiddag zodat alle geinteresseerden (Ximo was ook geintereseerd) kunnen reageren. Deal?
Op dinsdag 22 juli 2003 20:36 schreef Knuffelbeertje het volgende:
20 pleurootjes, en dit weekend ophalen?
quote:Morgenavond 20:00 uur dan
Op dinsdag 22 juli 2003 20:50 schreef Knuffelbeertje het volgende:
deal, ik ben morgen de hele dag weg, s'avonds pas trug, heb je zoveel geduld?
quote:Dan ben ik voor die tijd thuis, kan ik nog meedoen.
Op dinsdag 22 juli 2003 20:54 schreef Maf het volgende:[..]
Morgenavond 20:00 uur dan
quote:treinen!
Op dinsdag 22 juli 2003 21:56 schreef WattaFakka het volgende:
Ik probeer ondertussen ook nog wat te regelen mbt vervoer(reken er maar niet op dat et gaat lukken)
quote:Word duur geintje dan
Op dinsdag 22 juli 2003 22:01 schreef Ou-Tannu het volgende:[..]
treinen!
:p
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 20:24 schreef Maf het volgende:
Ik zou zeggen bied maar, wanneer je m kan halen en voor hoeveel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |