quote:hij mij werkt alles. in internet explorer.
Op dinsdag 22 juli 2003 14:17 schreef JeRa het volgende:[..]
Moet ik nog harder schreeuwen? Hoe wil je een beetje netjes en zakelijk overkomen ALS DIE HELE FUCKING SITE NIET WERKT?!? Je mag al blij zijn dat dit topic niet wordt gesloten omdat het zowel spam als in het verkeerde topic is, maar zorg er dan tenminste voor dat het werkt
![]()
quote:En bij mensen die echte browsers gebruiken werkt de site niet
Op dinsdag 22 juli 2003 14:23 schreef _The_General_ het volgende:[..]
hij mij werkt alles. in internet explorer.
Niet de hele wereld bestaat uit Internet Explorer, Dingeslock mag wel eens op http://www.w3c.org/ gaan kijken.
quote:jajajaja Hij doet het!! Ik heb alle slashes omgedraaid dus hij zou nu ook onder Mozilla moeten werken... hoop ik... Zou je het ff kunnen checken?
Op dinsdag 22 juli 2003 14:17 schreef JeRa het volgende:[..]
Moet ik nog harder schreeuwen? Hoe wil je een beetje netjes en zakelijk overkomen ALS DIE HELE FUCKING SITE NIET WERKT?!? Je mag al blij zijn dat dit topic niet wordt gesloten omdat het zowel spam als in het verkeerde topic is, maar zorg er dan tenminste voor dat het werkt
![]()
quote:Ehm, hier is nog niks veranderd hoor. En ja, cache is leeg
Op dinsdag 22 juli 2003 14:27 schreef Mokelock het volgende:[..]
jajajaja Hij doet het!! Ik heb alle slashes omgedraaid dus hij zou nu ook onder Mozilla moeten werken... hoop ik... Zou je het ff kunnen checken?
-edit: alleen op de mainpage zijn wat plaatjes goedgezet, maar je moet er nog veel meer veranderen
[Dit bericht is gewijzigd door JeRa op 22-07-2003 14:29]
quote:dus je vriendin is miljonair?
Op dinsdag 22 juli 2003 14:14 schreef Mokelock het volgende:[..]
Ik wil misschien aan de rechterkant nog een paar links plaatsen.. maar word het dan niet 'te druk' ? Wil wel een beetje netjes en zakelijk overkomen..
quote:je bent wel zo slim geweest om te uploaden na het veranderen?
Op dinsdag 22 juli 2003 14:27 schreef Mokelock het volgende:[..]
jajajaja Hij doet het!! Ik heb alle slashes omgedraaid dus hij zou nu ook onder Mozilla moeten werken... hoop ik... Zou je het ff kunnen checken?
Balkje aan de linkerant zit los. dwz als ik het scherm smaller maak valt het weg.
Verder erg mooie site met mooie foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |