abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13606089
Leuk dat je ook je foto bij je profiel hebt staan, nu weet straks heel je school van je pijpavonturen af
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_13606109
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 20:07 schreef StephanL het volgende:

Ja internet. Ik zie het wel, neem de tijd.

Inderdaad. Als 't in het begin, "tijdens het kopje koffie", al niet goed voelt, kun je 't maar beter niet doorzetten, lijkt me.
D'r zitten hele rare types bij... .
pi_13606420
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 20:09 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Inderdaad. Als 't in het begin, "tijdens het kopje koffie", al niet goed voelt, kun je 't maar beter niet doorzetten, lijkt me.
D'r zitten hele rare types bij... .

Precies, dan is het no way. Op verzoek maar even profiel veranderd dan maar.
pi_13606478
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 20:20 schreef StephanL het volgende:

Precies, dan is het no way. Op verzoek maar even profiel veranderd dan maar.

In Leiden hebben ze een heel gezellig COC (op zaterdag...). Kun je ook altijd 's gaan kijken.
'k Weet alleen niet of je daar veel mensen zou vinden die graag een one-night-stand willen.
pi_13606651
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 20:22 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

In Leiden hebben ze een heel gezellig COC (op zaterdag...). Kun je ook altijd 's gaan kijken.
'k Weet alleen niet of je daar veel mensen zou vinden die graag een one-night-stand willen.

Volgens mij is er in elke stad/dorp wel een bos of plek te vinden die pijpgraagige mannen hebben. Internet chatboxen is idd vaak een hele makkelijke manier, ik heb een aantal homovrienden en die veretellen idd soms dat ze via internet zoiets doen, gewoon als ze zin hebben.

Ik vind het echt bizar dat mensen er zo makkelijk over praten en vooral even zo gemakkelijk daad bij woord voegen, maar dat ken aan mij liggen. Ik moet er niet aan denken....brrrr......

ALS ik het zou willen doen dan zou ik het wel bij mezelf doen....alleen ben ik niet zo lenig

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_13606749
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 20:22 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ja weet ik. Heel gek, die mannen staan de rij als je zegt dat je ze wilt pijpen, niet normaal meer
pi_13606857
ik vind het echt super om bij mijn vriend te doen
pi_13606877
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 20:29 schreef hassanjassan het volgende:

Volgens mij is er in elke stad/dorp wel een bos of plek te vinden die pijpgraagige mannen hebben. Internet chatboxen is idd vaak een hele makkelijke manier, ik heb een aantal homovrienden en die veretellen idd soms dat ze via internet zoiets doen, gewoon als ze zin hebben.

Ik vind het echt bizar dat mensen er zo makkelijk over praten en vooral even zo gemakkelijk daad bij woord voegen, maar dat ken aan mij liggen. Ik moet er niet aan denken....brrrr......

ALS ik het zou willen doen dan zou ik het wel bij mezelf doen....alleen ben ik niet zo lenig

Tja, ik zou dus nooit in een donker park afspreken met een of andere ouwe kerel. Je weet nooit wat er voor vage PSV-figuren rondlopen .

Dan kun je toch nog beter in een homocafé/disco een leeftijdsgenoot uitzoeken, die sympathiek overkomt, met wie het klikt, en dan netjes bij hem thuis 'de daad' doen?

Sowieso lijkt me dit niks, m'goed... als het dan tóch moet...

pi_13609396
Naja, geweldig om te doen is wat anders, maar het kan wel leuk zijn. Zolang 'hij' maar wel gewassen is, anders is het niet leuk

Veel plezier

kut·ten·kop (de ~ (v.)) 1 [bel., inf.] sloom meisje of vrouw => trut | [url=http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=kut]ZIE KUT[/url]
  donderdag 2 oktober 2003 @ 22:52:38 #110
16774 Venator
Wereldkampioen Eeltkrabben
pi_13610350
quote:
Op maandag 21 juli 2003 21:18 schreef FD het volgende:
Yo,

ben hetero (...). Al mijn vriendinnen zijn gek van pijpen. Enkele bi-vriendinnen hebben met al enorm curieus gemaakt naar pijpen. Is dit echt zo zalig?

greetz,
FD

Zitten je vriendinnen ook op dit forum?
~Turbo's de enige dingen die zuigen en blazen tegelijkertijd..~
  donderdag 2 oktober 2003 @ 22:57:49 #111
24529 GSX-MAN
Zinvol geweld.....
pi_13610498
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:52 schreef Venator het volgende:

[..]

Zitten je vriendinnen ook op dit forum?

Goed plan!

Zaterdag wat te doen? (Ja, ons pijpen...)

...Killed my mother. She tasted like chicken. I hate chicken......
pi_13610774
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 20:38 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Tja, ik zou dus nooit in een donker park afspreken met een of andere ouwe kerel. Je weet nooit wat er voor vage PSV-figuren rondlopen .

Dan kun je toch nog beter in een homocafé/disco een leeftijdsgenoot uitzoeken, die sympathiek overkomt, met wie het klikt, en dan netjes bij hem thuis 'de daad' doen?

Sowieso lijkt me dit niks, m'goed... als het dan tóch moet...

Wat die vrienden van me dus zeggen is dat die bos-gasten nogal opdringerig zijn. Ik kwam op het onderwerp omdat ik es met mijn dinnetje 's avonds naar het bos ging om daar langs het water (je hebt een meer daaro onwijs mooi met de skyline op de achtergrond) te wandelen, maar ik vond het een beetje TE druk en en bezig op dat tijdsstip en ik reed dus dwars door gay-funland heen toendertijd (nu mijd ik die plek dus als de pest ) maar aan mij werd dus verteld dat daar de gays, voornamelijk ouderen, zelfs getrouwde mannen (met kinderstoeltje op de achterbank) komen. En tja PSV dirken, ken altijd....toen pim nog leefde had je kans dat je hem nog tegen zou komen daaro (een sterk verhaal is dat een studiegenoot een homo huisgenoot had en hij pim dus de badkamer in zag strompelen in dat huis...brrrr......maar goed.... disco's/ bars, etc...zijn wellicht ook wat mindere plekken om af te spreken ....je zou naar zo'n "darkroom" kunnen gaan toch? Dan is het allemaal lekker duidelijk enzo. Wat ik dus ook geleerd heb....cafe's en disco's en andere zaken waar een regenboog-vlag buiten hangt is een homo-ontmoetingsplek. Da's het internationale teken voor homo/lesbo (wat ik dus ook niet wist)...

Maar goed, zoals je al zei...als het toch "moet" er zijn genoeg manieren en plekken.

vrijdag 3 oktober 2003 @ 00:22:07 #113
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_13612537
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 23:07 schreef hassanjassan het volgende:
andere zaken waar een regenboog-vlag buiten hangt is een homo-ontmoetingsplek. Da's het internationale teken voor homo/lesbo (wat ik dus ook niet wist)...

Maar goed, zoals je al zei...als het toch "moet" er zijn genoeg manieren en plekken.

Dit hangt bij heel veel fotowinkels. Ben ik dan al die voor de gek gehouden

- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_13679045
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:22 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Dit hangt bij heel veel fotowinkels. Ben ik dan al die voor de gek gehouden

[afbeelding]

EEN VLAG !!!! niet een teken oid, maar wel goed gevonden overigens....ik zie ook nog veel mensen met een regenboog paraplu rondlopen...mooi dat ik de mijne weg heb geknikkerd (nah ja dat zou ik doen als ik er eentje had).

Een stukje educatie:

quote:
De regenboogvlag bestaat uit 6 kleuren: rood, oranje, geel, blauw, groen en paars. Oorspronkelijk had de vlag twee kleuren meer: roze en turquoise. Iedere kleur staat voor een onderdeel van de homogemeenschap en het totaal staat ook voor de veelkleurigheid van deze gemeenschap. Dit is de betekenis van de kleuren:
Rood : het leven
Oranje : gezondheid
Geel : zon
Blauw : eensgezindheid
Groen : natuur
Paars : energie
De twee verwijderde kleuren roze en turquoise stonden respectievelijk voor seks en kunst. De regenboogvlag zou in 1978 voor het eerst gebruikt zijn (toen nog met 8 kleuren) tijdens de San Francisco Gay and Lesbian Freedom Day Parade en de ontwerper zou de kunstenaar Gilbert Baker uit San Francisco zijn. In 1979 werd de zeskleurige vlag ingevoerd. Vanuit San Francisco verspreidde dit nieuwe gay symbool zich door de Verenigde Staten en later de rest van de wereld.

bron

weet iemand trouwens hoe het met StepahnL is vergaan..... ik vind het wel een strakke actie van em alstie ermee doorgegaan is.
pi_13684815
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 00:06 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

EEN VLAG !!!! niet een teken oid, maar wel goed gevonden overigens....ik zie ook nog veel mensen met een regenboog paraplu rondlopen...mooi dat ik de mijne weg heb geknikkerd (nah ja dat zou ik doen als ik er eentje had).

Een stukje educatie:
[..]

weet iemand trouwens hoe het met StepahnL is vergaan..... ik vind het wel een strakke actie van em alstie ermee doorgegaan is.

Stephan hier Fok over....

Kom er eens uit.....

pi_13699884
Lijkt mij ook lekker!
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_13701548
Ik heb een tijdje terug ook gereageerd in dit topic. Ik was erg benieuwd naar pijpen. Een paar weken geleden heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben naar een homo sauna gegaan.

Zaterdagmiddag, het was niet echt druk. Ze hadden een soort donkere hoek in het stoombad. Daar gaan zitten en na een tijdje werd ik gepijpt door een man! best wel opwindend eigenlijk. Daarna heb ik hem gepijpt. Beide zijn we niet klaar gekomen. De man vroeg me naar een "kamertje" (om verder te sexen) maar daar was ik nog niet aan toe. Ik ben naar huis gegaan...

Het was een erg opwindende ervaring, misschien voor herhaling vatbaar, maar dat weet ik nog niet. Een makkelijke manier om te sexen zo'n homo sauna, hoewel pijpen zonder condoom natuurlijk wel bepaalde SOA risico's met zich meebrengt.

maandag 6 oktober 2003 @ 22:41:20 #118
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_13701731
quote:
Op maandag 21 juli 2003 22:33 schreef tong80 het volgende:

[..]

Yo, Aernout. Alles kits ?

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  maandag 6 oktober 2003 @ 22:53:17 #119
29749 Gertsan
-=GerriT=-
pi_13702103
lol....

van mij hoeft t niet hoor... de smaak van sperma proef ik wel bij me vriendin als ze me heerlijk heeft afgezogen

Persoonlijk vind ik het wel weer leuk om te beffen kan er helemaal in opgaan....

Vrijdag weer....

maandag 6 oktober 2003 @ 23:30:59 #120
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_13703070
Tja .... ik kan het eigenlijk alleen maar aanraden
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 6 oktober 2003 @ 23:33:25 #121
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_13703120
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 22:36 schreef krijtje het volgende:
Ik heb een tijdje terug ook gereageerd in dit topic. Ik was erg benieuwd naar pijpen. Een paar weken geleden heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben naar een homo sauna gegaan.

Zaterdagmiddag, het was niet echt druk. Ze hadden een soort donkere hoek in het stoombad. Daar gaan zitten en na een tijdje werd ik gepijpt door een man! best wel opwindend eigenlijk. Daarna heb ik hem gepijpt. Beide zijn we niet klaar gekomen. De man vroeg me naar een "kamertje" (om verder te sexen) maar daar was ik nog niet aan toe. Ik ben naar huis gegaan...

Het was een erg opwindende ervaring, misschien voor herhaling vatbaar, maar dat weet ik nog niet. Een makkelijke manier om te sexen zo'n homo sauna, hoewel pijpen zonder condoom natuurlijk wel bepaalde SOA risico's met zich meebrengt.

Deed hij het beter dan je vriendin?
Te gevoelig bij pijpen zonder condoom
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_13723430
Hier ben ik. Het begon met het ontmoeten op een station. Sta je daar zenuwachtig kotm er een vent naar je toe, ben die en die. Uhh Oh dacht ik bij mij zelf. Naar zijn huis gefietst, klein flatje met oude meubels er in. Tja wat nu. Op een gegeven moment werdt die hard en begon we een beetje aan elkaar te zitten. Broekie uit. Daar zit je dan naast een vent. Toen mocht ik hem pijpen en ik moet zeggen het veel hardstikke mee. Had viezer verwacht. Gelukkig kwam die niet klaar in mij mond

In het begin was ik heel zenuwachtig, maar naderhand gewoon heel ontspannen zitten praten, nergens voor nodig geweest die spanning en het beviel mij ook nog in de zin van dat het ik het een keer over zou willen doen. Maar niet elke week Moet een fantasie blijven voor mij geen gewoonte. Ik ben er overigens sterk van overtuigd dat ik toch meer voor vrouwen voel.

pi_13730787
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:03 schreef StephanL het volgende:

Hier ben ik. Het begon met het ontmoeten op een station. Sta je daar zenuwachtig kotm er een vent naar je toe, ben die en die. Uhh Oh dacht ik bij mij zelf. Naar zijn huis gefietst, klein flatje met oude meubels er in. Tja wat nu. Op een gegeven moment werdt die hard en begon we een beetje aan elkaar te zitten. Broekie uit. Daar zit je dan naast een vent. Toen mocht ik hem pijpen en ik moet zeggen het veel hardstikke mee. Had viezer verwacht. Gelukkig kwam die niet klaar in mij mond

In het begin was ik heel zenuwachtig, maar naderhand gewoon heel ontspannen zitten praten, nergens voor nodig geweest die spanning en het beviel mij ook nog in de zin van dat het ik het een keer over zou willen doen. Maar niet elke week Moet een fantasie blijven voor mij geen gewoonte. Ik ben er overigens sterk van overtuigd dat ik toch meer voor vrouwen voel.

.
pi_13732904
Stephan...

Je kan zeggen wat je wilt, maar je bent wel een held in deze.
Ik zelf heb er geen behoefte aan, en ben ook niet nieuwschierig ernaar, maar zoals jij dit hebt opgelost vind ik wel stoer van je!

Ik roep jou nu uit tot held van de dag

pi_13732998
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 09:00 schreef TeazNutz het volgende:
Stephan...

Je kan zeggen wat je wilt, maar je bent wel een held in deze.
Ik zelf heb er geen behoefte aan, en ben ook niet nieuwschierig ernaar, maar zoals jij dit hebt opgelost vind ik wel stoer van je!

Ik roep jou nu uit tot held van de dag

Ik kan dit niet anders dan beamen !! Chapeau (of in modernere taal RESPECT !! )

Die andere gast ook trouwens, dit is zowat het toppunt van liberaal denken en openminded zijn. Wel een grote overwinning voor de homosamenleving in het kader van emancipatie.

Mensen die ook dit aandurven, hun angsten en vragen letterlijk te lijf gaan om antwoorden te vinden komen er wel in dit leven.

En wellicht inspireert dit vele mensen....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')